Toată activitatea
- Ultima oră
-
Asta e “procedura” prin care te mai trimite la plimbare o perioada. O sa urmeze :”nu am primit raspuns de la fabrica …mai facem o solicitare,mail….” pana cand iese din garantie . Nimic nou pentru porsche pipera.
-
A stat masina in service de luni de la ora 9, pana miercuri la ora 14:00. Tot ce au facut a fost sa verifice camerele si cablajele, sa faca poze si sa documenteze un ticket pe care vor sa il deschida la fabrica. Acelasi ticket care trebuia deschis in urma cu 8 luni de zile in aprilie. Masina iar a stat luni toata ziua degeaba, practic nemiscata, dar efectiv nu am mai avut nervi sa ma duc sa ma cert iar cu ei. Cand am ridicat-o ieri, nu mai functiona deloc internetul masinii. Nu mai aveam Spotify, serviciul de vreme, radiourile online, traficul pe aplicatia integrata de maps.. absolut nimic. Deja mi se ridicase tensiunea numai cand ma gandeam ca trebuie sa ma duc iar in service. Totusi s-a rezolvat de la sine si au aparut la urmatoarea pornire, dupa cateva ore. Per total software-ul acestei masini e mai prost decat ce as reusi sa fac eu beat intr-o seara cu ChatGPT intr-o sesiune de vibe coding, tinand cont ca nu am mai scris o linie de cod de 12 ani.. Nu exagerez. @bogdan2, nu stie nimic contabilul de asa ceva. Se plateste impozit pe profit la diferenta intre pretul de vanzare si ce a ramas neamortizat.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
"Back to gas" https://youtu.be/vzbQN-XDKuo?si=qIeMjLg7tdOmTAaH - Astăzi
-
Poate o echilibrare de roti or reusi.. N-am alternativa in Suceava, e jale, nu gasesc nici o vulcanizare cu aparat ca lumea, zici ca le-au luat toti de pe emag cu 10000 lei. La Autosoft Titan am prins unul care mi-a facut in graba și a greșit-o o data, probabil o exceptie. La Baneasa mi-a iesit tot timpul bine.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
Razvanalex123 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna, ma puteti ajuta va rog cu o decodare pentru TMBLD7NS2J8072891. Multumesc -
@dragos124 cum nu vezi diferenta? 1.4hibrid e totuna cu 1.6 diesel??? 🤦🏻♂️ Firmele de asigurari isi calculeaza riscurile in functie de multi factori. De exemplu: o masina hibrid, statistic, face mult mai putini km anual decat o masina diesel. Km mai multi = risc de accidente mai mare, deci prima de asigurare mai mare. Stai relax ca au ei criterii foarte exacte de calcul.
-
Daca nu va invatati minte si mergeti la reprezentante... Trist e ca au aparatura, dar sunt prea prosti sau nepasatori. In Bucuresti daca vrei echilibarre si geometrie recomand Autosoft Titan (langa auchan) - experiente foarte bune cu roti mari (255/60/18 de pe Rexton)
-
Nutzzu 87 s-a abonat la Reparatie Heater element / Incalzire auxiliara in Bucuresti
-
Reparatie Heater element / Incalzire auxiliara in Bucuresti
Nutzzu 87 a postat în topic iniţiat de badeadrian96 din Passat B6
Salutare,dacă mai aceste cineva pe aici,as avea și eu nevoie de puțin ajutor in legătură cu încălzirea auxiliară z35 la un passat b6,2006...am avut cod eroare defect,am demontat,refăcut lipiturile, montat la loc, erodarea de defect s-a șters dar tot nu funcționează nici cu comandă data din vcds... -
Doar ca info, mie mi s-a intamplat fix invers. La inceput de 2024 am platit aproape 2000 de lei, b0, 1.5 dci. La mijlocul lui 2025, B2 cred dar 1.3 hibrid, 1600 ron. Pare in linie cu experienta ta.
-
Mie mi s-a intampla ceva foarte ciudat, clasa B4, >30 de ani, Bucuresti, in primavara am platit pe un RCA - 12 luni la 1.4hibrid ~1400lei, iar acum pentru un 1.6 diesel ~2200lei. Efectiv nu gasesc nicio explicatie logica.
-
@dkmg33la golf am iesit cu geometria de 2 ori cu volanul stramb de la mitric si a 3a oara cu succes. Spuneau ca e de la mine ca am schimbat eu ceva..
-
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
Doomy a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
@zidu'la 4x4 doar pe dedesubt , Punte jos , cardan jos( sau agatat cumvasa nu incomodeze) dar si asa o sa fie greu de schimbat pe masina ... trebuie dat EGR jos sa ai acces cum trebuie. - Ieri
-
71600. Dupa ce i-am facut nivelul corect de inaltime din perne m-am pomenit ca la drum lung trage putin dreapta ( logic, s-au schimbat unghiurile), dar am gasit un atelier in Falticeni cu aparat Hunter pentru reglaj geometrie si a iesit boboc in 2 timpi si 3 miscari. Recomand! De as gasi pe cineva cu Hunter si de echilibrat roti in judet as fi si mai fericit, ca orice echilibrare pe care am facut-o in Suceava la orice masina am avut cu jante mai late ( peste 235) nu a iesit cum trebuie la viteza de autostrada si am incercat peste 10 vulcanizari de-a lungul anilor. O sa incerc la Mitric, ca au varianta de Hunter produsa pt VW ( VAS 6230) si ar trebui sa fie ok. Daca nu, ajung tot la Autosoft Baneasa cand am drum iar prin Bucuresti, desi preturile sunt exagerate.
-
razvi_moldo s-a abonat la Schimbare ceasuri de bord (deci probabil si IMMO)
-
Schimbare ceasuri de bord (deci probabil si IMMO)
razvi_moldo a postat în topic iniţiat de razvanT din Golf IV & Bora
Salut. Vreau sa schimb ceasurile de bord. Ce program cu interfața am nevoie sa extrag pinurile din ceasuri (actuale și celelalte ce vreau sa le pun) am incercat cu vag tacho 5, vagcomander. Cu vagcomander am reușit să extrag pin la ceasurile actuale de pe mașină dar celelalte ceasuri cred că îmi dă pin fals. Când sa adaptez cu vcds instruments login pin(fals)îmi apare în bord sub km FAIL. Am citit ECU cu MPPS și am fișierul .bin (512 KB). Am incercat sa citesc fișierul cu vag programer tool și când îl adaug se blochează programul Am nevoie doar de PIN / SKC din fișier, FĂRĂ immo off, fără modificări. ECU Bosch EDC15P+ (VW Golf 4 1.9 TDI ASZ din 2003). Cineva care sa mai lovit de așa ceva daca poate sa mă ajute ce sa fac. Mul țumesc -
Ce e ciudat (in bine) e faptul ca intr-un an, trecand de la B3 la B4, a scazut costul politei cu ~720 RON (B3, anul trecut, tot Groupama - 2300.56 RON). Vedem la anul de acum
-
Bravo, treci in noul an cu ea boboc. Cunosc sentimentul de multumire cand iese :)). Dorin stie ce face, mananca doar modelul asta pe paine. Eu nu ajung la el prea usor ca-s in coltul opus al tarii. Si eu le-am schimbat cu motorul pe masina, desi au carait putin la service ca le e mai usor sa factureze mult decat sa isi zdreleasca manutele. Sa te uiti de curiozitate la cele vechi daca le ai, sigur erau tasate/cu crusta neagra in interior. Ai pus OE sau alta marca? Eu am mai ramas cu o singura chestie la a mea, is curios daca si altele fac. Cand iau un viraj usor ( pe drept sau in rampa) la viteza f mica ( in jur de 10-15 km/h), la. inceput de cursa am o vibratie in volan cam cum ai da cu podul palmei pe sticla ca sa bârâie. Nu face tot timpul, nu face la orice viraj, nu face deloc la viteza si deobicei face mai des cand e cald sau masina incalzita. Suspecti: pompa servo, caseta directie, cutie de transfer. Din ce am citit in strainatate, multe fac si nu a prea rezolvat-o nimeni.
-
Am schimbat si tampoanele de la motor. Asa ca am scapat de trepidatii la interiorul masinii. Abia astept sa o testez maine dimineata, la prima pornire pe frig. Atat cat am mers azi cu ea, deja imi lasa o impresie ca masina e mai silentioasa. Chiar am masurat cu telefonul zgomotul interior, la relanti. Media este de numai 62 dB. Inainte de inlocuire tampoane, aveam cam 68 dB. Insa cel mai bine se vede cat de calma este curba de masuratori, din cauza lipsei vibratiilor puternice de la interior. masuratori inainte de inlocuire tampoane motor masuratori dupa inlocuire tampoane motor LE: Operatia a fost facuta la service-ul specializat pe Touareg din Calarasi. A durat cam 1 ora si jumatate inlocuirea tampoanelor. Am ramas surpins total de experienta celor de acolo, stiau aproape pe de rost ce trebuie desfacut, in ce ordine, cu ce chei, cum sa accesze suruburile fara sa desfaca tot de pe masina. Jos palaria pentru cat de expeditivi au fost. Initial, mecanicul din Bucuresti, ce a facut distributia, zicea ca ar trebui iar motorul dat jos cumva, fapt pentru care am si renuntat sa ii mai las iar masina 2-3 zile sa o "opereze" ...
-
delfinut s-a abonat la Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
delfinut a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Salutare, Incerc sa finalizez un retrofit de unitate MIB2.5 cu display de 9.2 inch la un Golf 2014 mk7 Unitatii i-a fost scos CP de catre un dealer vw dar in urma operatiunii toate codurile instalate apar Tempoarily rejected inteleg ca ar trebui rescrise codurile insa nu am gasit online un generator de coduri pt unitati Harman. Oare ma poate ajuta cineva ? -
razvi_moldo şi-a înregistrat cont de membru
-
Pune o poza, sa vedem ce ai cumpărat
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
F l o r i n a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Modulul senzorilor sa fie de T5 nu de T5.1 (facelift) si conectare instalatie cf schemei de T5 -
F l o r i n s-a abonat la Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII) şi Keyless access Golf VI / Jetta
-
Fa-i o diagnoza, sa vedem ce erori ai
- 76 replici
-
- key
- keyless access
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Ce an de fabricatie este masina?
-
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
Fa-i intai o diagnoza, sa vedem ce erori ai - in funcție de acestea, te putem sfătui mai departe -
Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Paul_VW din Golf V & Jetta
Nu este complicat, desfa ceasurile si schimba buzzerul
