Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. catalin004

    Wireless Android Auto pe MIB3

    Salutare...am adus din afara o unitate MIB3E MQB din dezmembrari, este de SKODA, insa ma niste nelamuriri, daca se poate sa aflu niste raspunsuri in legatura cu astfel de navigatii/display-uri. In primul rand as vrea sa stiu ce este Carplay? Am vazut ca are versiunea 3.2.36, cu ce se mananca acest carplay si de ce necesita activare?
  3. Astăzi
  4. grp

    Broski gri - Golf 6

    @sdR+ dacă te referi la parbriz, a fost 650 lei cu tot cu montaj (are senzor de lumină). Nu știu dacă e la fel cu Variant-ul, că m-a întrebat cel de la parbrize dacă e hatch sau variant.
  5. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    @andrei_221 Da, așa mă gândeam și eu. Totuși, pentru o mașină întreținută prin service-uri Skoda să nu fi făcut nimeni vreo remarcă despre dpf si acel injector defect? Egr-ul stiu că este consumabilă, ca și dpf-ul, dar totuși, să fie doar un șir de coincidențe sau un șir de cauze care au dus la acest efect? Ca și sfat, să caut un dpf și să-l țin de pe acum până o pica acesta de pe mașină de tot sau să caut atunci? Mulțumesc anticipat.
  6. Al Bundy

    My White Beast

    filtrul de aer si de polen de ce le-ai schimbat ?
  7. DaLyR

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    @lupo_bvsalut, poti te rog sa te uiti si peste logurile mele? Postate putin mai sus, ca observ un suierat (nu suierat se tip turbo ci un suierat de eliberare presiune) destul de tare la accelerare la relanti dupa ce e incalzita masina bine de tot, exact din zona turbinei, nu stiu daca pierd cumva aer pe bune sau doar asa suna ea de fel Si parca nu are vlaga masina, nici in sport, nicj in D, pentru 140 de cai e cam lesinata, 0-100 11.5-12 secunde
  8. Ieri
  9. Cosmin R.

    Activare pACC / ACC 0-210km/h (pe radar 2Q)

    Vezi daca te ajuta ce am postat eu mai sus, altfel am descris aici intreg procesul prin care am trecut eu. Mai mult de atat, eu nu as sti decat sa iti zic sa urmezi cu atentie procesul fiindca orice pas poate sa impacteze tot procesul.
  10. andrei_221

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    DPF se infunda in timp, de la uleiul ars de motor. Cenusa de ulei infunda incet- incet DPF-ul ,permanent. SI nu se curata la regenerare Dupa aprox 180-200.000 km ajunge la aprox 50% din capacitatea initiala. EGR, admisie colmatat, injector defect, grabesc termenul si micsoreaza mai rapid capacitatea initiala a DPF=ului.
  11. andrei_221

    Parbriz schimbat CASCO

    exact, cordon de adeziv mai subtire parbrizul nu poate fi mai subtire, el se omologheaza ca si componenta a structurii de rezistenta a masinii.
  12. Ursy

    Activare pACC / ACC 0-210km/h (pe radar 2Q)

    Va salut, s-a lovit cineva de situatia in care CP este activ dar public key-ul original sa ramana? Acum dupa cateva flash-uiri VCRN-ul este FF FF FF FF FF. Va multumesc,
  13. marius1982.11

    My White Beast

    1900ron, wow! Mirific de-a dreptul.
  14. andrei_221

    Octavia 3 FL - discuții generale

    o sa iti trebuiasca si centurile. posibil ceva senzori de impact daca o sa aiba eroare pe ei. calculatorul rezista 3 declansari. abia atunci se inlocuieste.
  15. Jorjel

    My White Beast

    Dupa aproximativ 6000km parcursi de la achizitie, masina s-a cerut la revizie. Fiind in garantie am mers tot la reprezentanta Automitric SV. Ulei 0W-20 (4 litri) + filtru ulei + filtru aer + filtru polen ... 1900ron. Mi se par exagerate tare preturile la reprezentanta in conditiile in care acelasi ulei la eMAG e 223 ron (5 litri) ... dar nici cu garantia nu m-as juca. Urmeaza in 8000km uleiul la cutie si bujiile. Tinuta de drum e extraordinara, consumul la fel. Cat timp soarele e sus ... practic e pomana 😁
  16. sdR+

    Broski gri - Golf 6

    De curiozitate cat a costat, al meu noaptea este pericol public, altcineva nu a vrut sa mi conduca masina prin afara tarii de frica asta.
  17. sdR+

    Golf 6 - Scartait bucse bara stabilizatoare

    Ma aflu si eu in aceiasi situatie, am schimbat tot ce era uzat pe partea suspensiei, am facut geometria, totul ok, dar bucsele barelor stabilizatoare fata si spate arata deplorabil.M am intors unde am facut operatiunea, si am intrebat de ce alea nu au fost schimbate, chipurile trebuie taiate si nu se poate monta, decat cumpara barele cu totul.Adica sa imping 1200 de lei pe doua fiare, atentie, asta este pretul de pe net, ei au adaos in service, se duce peste 1500 de lei.bucsele se gasesc separat, si nu costa mai mult de 200 de lei toate 4, de ce se gasesc separat daca nu se pot monta, eu sunt mai prost de fel si pana nu vad nu cred.Am vreo sansa sa le schimb singur, a mai incercat cineva?Am inteles ca sunt cumva ''vulcanizate'' pe bara, dar cred ca se pot taia cu ceva cutter nu?Adica dupa 2400 de lei investiti, acum inca 1500 plus manopera, parca nu suna bine.Am fost si la alt mecanic, la fel si ala, trebuie taiate domne' ca nu ai cum, dar alea nu se strica cica, cum nu se strica daca scartaie si sunt vai mama lor.Numai de schimbatori de piese am parte, cam comozi mecanicii astia in ziua de astazi, numai figuri pe ei, parca l au atins pe Isus de picioare.Dupa orice reparatie facuta la masina, trebuie sa fac inspectie personala si sa asez piese corect ori rupte la locul lor si asa mai departe, scuzati off topic dar mi se pare ca platesc pe nimic, numai bataie de joc si nesimtire crasa.
  18. grp

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    I feel you! 😁 La Superb am schimbat 1 injector, apoi egr-ul, acum a picat dpf-ul... asta pe lângă distribuției și alte mofturi ale mele, in nici un an de când am luat-o si nici 10k km. Sper sa ii fi dat de cap de aici încolo. La Golf fix in ziua de ITP l-a apucat regenerarea sau mai bine zis cred ca nu a reușit să facă una,că scotea un fum de ziceai că am egr si dpf off. După câteva zeci de km cu a 3-a la 2800rpm si-a dat drumul și nu a mai scos fum de loc. Nu mai zic de upgrade-ul la oglinzi care nu merg deși era un upgrade "simplu". Sper după ce mă intorc din Grecia să îi dau de cap! AC-ul din când în când refuză să dea rece. Luni o duc la verificat. Tiguanul l-am urcat pe capre pe partea dreaptă și am zis să-l urc si pe stânga să lucrez mai repede si să fac toate 4 etrierele o dată. După ce am ridicat-o pe cric si am început să scot prezoanele de pe stânga față am observat ca l-a ultimul prezon roata s-a înclinat dar nu puteam să o scot. Am dat încă 2-3 ture la cric și am observat că pleacă cu totul in față. M-am oprit si m-am dus sa văd caprele, cea din față stătea doar in 2 picioare ca si cum atunci când am ridicat fața stânga a împins in capră. Am chemat un vecin, a ținut mașina din dreapta, am coborât stânga pe a 3 a capră, neputând să scot nici roata, nici prezonul cu speranța să nu se rupă/îndoaie. Am ridicat dreapta față și am reasezat capră, apoi am mers din nou pe stânga, am pus cricul pe niște pavele, am ridicat din nou si am pus prezoanele la loc. Până la urmă am facut separat dreaptă si apoi stânga. Concluzia: când e să se întâmple, se va întâmpla orice ai face. Văd că ai ajuns la aceeași concluzie cu mine in ce privește trapa - raportul cost/beneficii. Și noi ne pregătim de plecare, mai mult de ai face plinul in rezervor si la lichid de parbriz nu mai am ce verifica. Ii mai trag un exterior/interior inainte de plecare, cumpăr vignete, fac o cruce mare și Doamne ajută să fie un concediu frumos și asta! Concediu frumos să aveți și drumuri bune!
  19. Hayate

    ABS - probleme

    Nu sunt din Bucuresti. Gasesti in aria de Prestari servicii colegi din Bucuresti care te pot ajuta si cu montajul si cu codarea pompei ABS: https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/
  20. Alexandru Olaru¹

    ABS - probleme

    Mă puteți ajuta cu codarea?sunteți din București?
  21. Al Bundy

    ABS - probleme

    NU-l pune sa ia mai sus de BM ca o sa fie greu cu codarea.
  22. yoyobecks

    Haldex Gen 5 (4motion, 4drive, 4x4, etc) - cum functioneaza, probleme, etc

    La Davian au spus ca nu fac schimburi si mentenanta la haldex, cutii de transfer, diferentiale, cutii automate tot ce tine de transmisii !!!
  23. grp

    Broski gri - Golf 6

    Până o să desfac din nou ușile să văd cum fac oglinzile funcționale pe deplin, am schimbat parbrizul, cel vechi fiind foarte sablat și devenind deranjant la condus noaptea sau când era soarele în față. Apoi am montat un mic subwoofer in portbagaj Hertz Dieci DBA 200.3, 8"/20cm 300W care deși e mic sună foarte bine. Practic am adăugat o profunzime sunetului din mașină. Zambetul fiică-mii când a realizat că are bass în mașină, mi-a dat certitudinea că am făcut lucrarea cum trebuie!
  24. laurstef

    Regenerare DPF - prea des

    Cu siguranță nu și-a făcut regenerarea complet, acolo în curte. Oricum am urmat sfatul vostru și am luat-o la o plimbare turată (conform recomandărilor) până la al doilea sens giratoriu din localitatea 1 Decembrie. Am avut tot timpul conectat OBD-ul și am putut urmări, pe cât posibil, în direct datele furnizate. Am observat că nici nu a fost nevoie de prea mult timp (adică de le la ieșirea din Jilava totul era ok) semn că și „regenerarea” din curte a avut un mic efect. Iar rezultatele, după ce am ajuns în fața casei, sunt acestea de mai jos: Cu scuzele de rigoare, nu am prins și kilometri parcurși de la ultima regenerare. Dar vi-i comunic eu: vreo 25. Acum...să văd la câți km și-o va face pe următoarea, cu atât mai mult cu cât urmează să plec în CO.
  25. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    O experiență așa si așa cu cei de AVD TURBO. După ce le-a lăsat mașina, au diagnosticat-o și ei (cel puțin sper asta) și au ajuns la concluzia că filtrul de particule este înfundat și îl vor curăța, dar NU vor acorda garanție, întrucât filtrul are o eficiență scăzută?! În plus au constatat că racordul flexibil era spart și au propus înlocuirea acestuia. Eroarea de la început a fost P245800 Particulate Filter Regeneration Duration Bank 1 hard fault. M-a luat putin prin surprindere "rezultatul diagnosticului" și i-am zis să îi întrebe cât costă ce au făcut până atunci, să văd dacă luăm in considerare și altă firmă. Răspunsul lor: 1.172 lei reprezentând manoperă demontat/montat, o garnitură si un colier între turbo și dpf. Și 1.500 lei era cu tot cu curățare. Era frumos să fi spus costurile . astea dinainte, dar asta e. Am dat acceptul pentru înlocuirea racordului flexibil și curățarea filtrului, iar astăzi a luat mașina din service, a achitat contravaloarea și a plecat in probă. Mașina merge ok, nu mai are erori in bord. Se putea înfundat DPF-ul de acel injector defect pe care l-am schimbat? Aș recomanda altora să meargă la AWD TURBO? 90% aș spune NU, după ce le-aș povesti experiența. Continuăm.
  26. Hayate

    ABS - probleme

    Ai pe masina pompa ABS MK60EC1 asa ca poti cumpara si monta orice pompa ABS MK60EC1: cu terminatie BJ, BL sau chiar CC Poti citi mai multe in acest topic:
  27. luksibiu

    Probleme Pilot Automat

    Buna,Sunt prosapat posesor de t cross tdi si am observat ca nu funtioneaza tempomatul,pe volanul multifuncional toate comenzile sun ok dar nu mentine viteza setata desi martorul verde din bord e activat,,multumesc !
  28. Alexandru Olaru¹

    ABS - probleme

    Bună ziua sunt nou aici pe forum,am o Skoda Octavia 2 facelilt 2.0tdi 140cp din 2009 și am următoarea problema,am mers cu mașina totul ok apoi a doua zi când sa pornesc motorul au rămas aprinși 2 martori (abs și cel de la derapaj),am dus mașină la service și cei de acolo mi au spus că este pompa abs vinovată și trebuie schimbata ,numai k nu găsesc după codul dat de ei.atasez poza cu codul de la unitatea abs va rog daca puteți să mă ajutați să mă ajutati.multumesc
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!