Toată activitatea
- Ultima oră
-
@LUFY Commentul tau echilibreaza tot hateul distribuit pe acest topic. Multumesc!
-
Niciodata industria auto nu va mai avea un om precum Piech. Un adevarat fanatic al perfectiunii. Anii de glorie ai grupului VAG i se datoreaza acestui personaj fantastic din punctul meu de vedere. Nimeni in industria asta auto nu va mai construi o fabrica unde sa se produca un singur model auto. O fabrica de sticla, cu podea din parchet, unde tu ca viitor client puteai asista la nasterea masinii tale si puteai pleca cu ea la final. Iar prin faptul ca sunt asemenea pasionati ai modelului Phaeton, o comunitate atata de stransa si unita, care organizeaza pana si vizite la locul de bastina al Phaeton-ului, mi se pare ca tocmai prin acesti oameni se onoreaza poate cea mai buna masina construita vreodata, de la un constructor de volum. Cum am mai spus la un moment dat, mereu voi considera Phaeton-ul un Concorde al industrie. O masina "ahead of its time". O masina care in momentul aparitiei a fost neinteleasa prin prisma siglei de pe capota. Insa in prezent, cred ca Phaeton-ul isi traieste adevaratul succes. Prin cei care o apreciaza, prin cei care o descopera, prin cei care fac masina asta sa fie inteleasa ca si monument tehnologic ce a putut sa fie in acei ani ai aparitiei pe piata. Phaeton - a timeless car !
- Astăzi
-
Sper ca ai stiut sa dai jos pedala cu tot cu pompa, nu te-ai chinuit sa o inlocuiesti pe masina in principiu este de la ambreiaj simptomul . Ca sa ramana apasata pedala , ar insemna sa piarda pe undeva lichidul. Dar cand se gripeaza pt scurt timp placa de presiune ( de regula de la praful de ambreiaj), nu mai apasa inapoi pistonul >lichidul>pompa de la pedala nu revine. Sa nu uitam ca nici kitul pe care l-ai pus acum 5 ani garantat nu a fost original, deci alta calitate. Eu la Skoda din 2001 am inlocuit ambreajul original la 290.000 km / 2018, pentru ca s-a blocat volant dezechilibrata si face ca naiba motorul, discul mai avea viata. Kitul pus atunci (LUK) nu mi-a placut de la inceput. Acum are 395.000 si se apasa deja greu pedala, iar volant face zgomote. semna ca se apropie o alta inlocuire
-
ce cauti la scaun, daca ai problema la CENTURA ?
-
007ionut s-a abonat la SamuraiJerk
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Dintre toate "obezele", Cayenne e chiar FUN, mai ales TURBO! L-am condus cu 293 km/h! La 150 km/h apasai pedala de acc kick-down si botul se ridica, acceleratia te baga in scaun si aveai impresia ca urmeaza sa "decolezi"! 🚀 (In Germania pe M0, bineinteles) 🙄 Transmite ADN-ul Porsche, intelegeai de ce costa 150k! Macan mi-a placut si mai mult, la handling se comporta si mai "Porsche-ish" fiind mai compact si mai usor, un fel de "kart" suv, in curbe e un deliciu, insa e micut. ❤️ Avantaje si dezavantaje... Oricum, Macanul in prezent e doar electric si Cayenneul, doar hibrid...S-a cam terminat si cu astea din punctul meu de vedere! 😌 Englezii au pus Cayenne Turbo pe circuit langa 911 si n-a dezamagit la performante in urma cu 15 ani, pe vremea cand motorul era V8 biturbo 4800 cmc si se regasea exclusiv pe PORSCHE (Cayenne si Panamera Turbo), nu si pe alte modele VAG ca in prezent cu V8-ul 4.0 TFSI parca, regasit si pe Audi, Bentley, Urus etc: In prezent exista SUV-uri cel putin la fel de performante, nu garantez ca la fel de FUN si la fel de PURE, oricum, pe vremea aia, era ceva special! O sa imi aduc aminte cu drag de masina asta! A fost deosebita: un fel de A380 ✈️ in materie de SUV-uri. La 180 km/h statea lipita de sosea la 2000 rpm in viteza a 8a, fara sa depuna nici cel mai mic efort. SF! ❤️ -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
dercos a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Noi am avut/avem in familie doua X5, un 40d si un m50d. Comparatia cu X5/X6 arata ca Touareg e mult mai slab ca vanzari ca un alt model oarecum de volum, dar mai scump. Cayenne e ceva mai bun decat actualul X5 (care a evoluat mult fata de primele modele), dar diferenta nu se prea vede in banii pe care ii dai in plus. Pentru mine nu e un Porsche adevarat, dar multumita lui avem modele speciale inca in vanzare. Oricum sunt strutocamile inalte si obeze, no fun. -
Mario21 şi-a înregistrat cont de membru
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
@dercos200 000 de bucati din 2018 pana in 2022, 4 ani. In urmatorii ani, pana in prezent, au mai vandut, stai linistit, nu sunt date publice momentan, dar ma gandesc ca n-au dus-o rau. Ia in calcul ca VAG a vandut pe aceeasi platforma MLB Evo si alte modele din aceeasi clasa, Cayenne, Bentayga, Urus, Audi Q7/Q8. Tot VW le vinde,NU? 🙄 Tot in buzunarul VW intra banii! Cayenne au mai vandut 1.3 milioane pana in prezent, ii comparam pe cei din grupui VAG cu BMW si al lor X5? ce drq? 😄 Nu ma intelege gresit, am avut X5 luat nou si mi-a placut, dar e sub Cayenne. Personal si Touareg mi s-a parut mai misto decat X5, nu neaparat la calitatea fabricatiei, ci la confort si pachet complet. X5-ul e mai sportiv, suspensie mai dura, mai dinamic, etc. Pana la urma, ce mai conteaza? VW baga in buzunar toate marcile la volumul de vanzari iar la Cayenne viseaza toti, nu se compara cu X5! E adevarat ca e mai scump, dar este mult peste! Le-am avut pe ambele cumparate de noi, repet si pot confirma, gasiti detalii pe topicurile deschise de mine atat aici cat si pe BMWclub.ro. Poti cauta review-uri avizate, facute de specialisti, pe Youtube daca nu ma crezi. In fine.. Nu mai zic de Bentayga/Urus care sunt TOP-ul suvurilor din gama. Cullinan si Maybach probabil le depaseste, cel putin in materie de lux, calitate si confort, dar la de 2 ori pretul, ma rog, alta mancare de peste, alta nisa. Touareg nu se mai vinde pentru ca, eu consider ca VAG vor sa scoata bani seriosi din vanzarea celorlalte suvuri din gama, Q7/Q8, Cayenne, Bentayga, Urus, pe care le vinde la preturi mult mai mari, DA, construite pe aceeasi platforma ca si Touareg! Eh, discutam discutii! 🤗 -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
dercos a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Spui: ''The third generation, introduced in 2018, has sold over 200,000 units, according to Volkswagen.'' Adica in 7 ani. BMW X5/X6 s-au vandut in 275.000 exemplare doar in 2024. Asta inseamna de aproape 10 (ZECE) ori mai mult decat Touareg la mediile anuale. Problema lui VW este ca nu are succes cu nici un model care ajunge prea scump pentru ce ofera (marca e perceputa ca una de volum), nu ai nici o sansa cu Touareg sa concurezi cu un X5/Q7/GLE, cu atat mai putin cu un Cayenne. -
@dan_ionutDa, m-a chemat si pe mine Callum, fondatorul/liderul grupului PHAETON din UK, suntem amici "virtuali". Nu sunt CHIAR asa de impatimit incat sa ma duc pana la fabrica din Dresda, insa apreciez MEGA pasiunea unora. Totodata imi place ca proprietarii de Phaeton sunt foarte uniti si isi rezolva toate problemele "in house". Oamenii se ajuta intre ei, recomanda mecanici, service-uri, cativa sunt chiar specialisti in Phaeton, multi dezmembreaza masini, recomanda tot felul de servicii, piese, se ajuta cu sfaturi, etc! Callum a reconditionat de curand, impreuna cu' ta-su' o balena speciala, amandoi conduc Phaeton, de data asta un MONSTRU de masina cu care nu cred ca o sa ne mai intalnim prea curand, motorizare V10 TDI, sa moara de ciuda Greta si Ursula in 2025: "Povestesc" online cu Callum destul de des, mi-a trimis poze de la intalniri, ma tot "ispiteste" sa merg cu ei, i-am spus ca si romanii (unii) sunt foarte pasionati si isi ingrijesc masinile! ❤️ Atasez cateva poze de la iesirea lor de la Die Gläserne Manufaktur, THE TRANSPARENT FACTORY din Dresda, fabrica in care s-a produs Phaetonul, Ferdinand Piech alocand 1.5 miliarde de euro pentru a produce acest model, doar pentru Bugatti a mai fost alocat astfel de buget, tot de Piech: Acasa la Callum, inainte sa plece: V10-le reconditionat, pe care l-am postat si pe Youtube, mai sus, masina e din 2005, anul asta face 20 de ani si arata cam asa: Grupul: In trenul care traverseaza Canalul Manecii DOVER-CALAIS pe sub mare, eu iau feribotul, imi place sa ma relaxez, la aer, sa beau o cafea dupa un drum de 6 ore: Tot din tren: Parcarea subterana de la Dresda: Parcare si afara: Fabrica Transparenta din Dresda: Casa parinteasca a Phaetonului: Astazi, aici se fac aceste "glume" de plastic, ca sa nu zic "vibratoare" care trebuie bagate in priza, unii le considera "masini": Ultimul PHAETON produs, semnat de toti angajatii fabricii, sfarsitul EPOCII de AUR AUTO😌: Bere 🥃la discretie, doar esti in Germania: Cat de nebun sa fii sa ai 2 volane, unul de iarna, cu incalzire, de piele, altul de vara, de lemn?😄
-
mirr şi-a înregistrat cont de membru
-
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
parcalabuv a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Va salut, Cand aveti putin timp, ma ajutati,va rog, cu decodare pentru WVWZZZ3CZFE505433. Multumesc frumos -
sk100it s-a abonat la Martor abs aprins
-
Dragi colegi,cu scuzele de rigoare nu am găsit un topic asemănător.Am o Skoda Fabia htp din 2008,cod motor bzg cu eroarea 00655.Am demontat scaunul pasagerului din dreapta și la mufa din scaun,firul albastru cu cel negru arată rezistenta foarte mică,iar între firul maro și celelalte o rezistență infinită.Firele care vin de sub mochetă arată rezistenta electrica față de minusul mașinii.Aveți un sfat de urmat și pentru mine?
-
Da,regenerarea nu se face 100%
-
Vezi link-ul de mai jos https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/
-
Salutare! Am curatat filtrul de particule si am nevoie de ajutor cu adaptarea parametrilor in ECU. Cine m-ar putea ajuta in Bucuresti?
-
AdsT şi-a înregistrat cont de membru
-
@Crs.Vag aș vrea eu
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
@dercos"masini precum Touareg sa nu mai prezinte interes si sa nu mai fie viabile economic. Nu cred ca a fost vreun succes nici pana acum." "Over 1.3 million Volkswagen Touareg SUVs have been sold worldwide, according to Volkswagen Newsroom. The first generation, sold from 2002 to 2010, reached approximately 450,000 units. The second generation, released in 2010, sold around 479,000 units. The third generation, introduced in 2018, has sold over 200,000 units, according to Volkswagen. " "Over one million Porsche Cayenne vehicles have been sold since its introduction in 2002.The (1 000 000) millionth Cayenne, a GTS in Carmine Red, was delivered in the summer of 2020, according to Porsche Newsroom. In the last five years, from 2019 to 2023, Porsche has sold a total of approximately 430,272 Cayenne vehicles worldwide. This includes 92,055 in 2019, 92,860 in 2020, 83,071 in 2021, 95,604 in 2022, and 66,682 in 2023. In 2024, Porsche delivered 102,889 Cayenne models, making it the top-selling model in their lineup. This represents an 18% increase compared to the previous year. " Au salvat Porsche de la faliment, "i-am ajutat" si eu cu 2 generatii de Cayenne luate noi, INCA este cel mai bine vandut model Porsche worldwide 😄: https://carbuzz.com/boxster-or-cayenne-save-porsche-bankruptcy/ Din pacate, Touareg nu se va mai produce, probabil VAG vrea sa vanda doar SUV-uri Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini. Vrei SUV mare? Scoti banu' tati! https://www.automarket.ro/stiri/oficial-final-de-drum-pentru-volkswagen-touareg-suv-ul-va-fi-retras-din-123705.html P.S. A ajuns o Skoda SUV sa coste 70 000 euro? Fie ea si de top, totusi: 🙄 https://www.autotrader.co.uk/car-details/202506113405625?sort=price-desc&searchId=4c9baaa7-8b3e-4259-a511-d0db4d8c860e&make=Skoda&model=&postcode=M5 3DE&year-from=new&advertising-location=at_cars&fromsra Imi aduc aminte cand VW avea oferta la Touareg GEN 2, varianta Mountain V6 TDI automat prin 2011, 0 KM, 30 000 euro+TVA, da stiu inflatie etc...oricum, vremuri de mult apuse! -
Completez si eu aici , verifica si furtunele de la Intercooler , cele curbate cred ca unul din ele fie este spart fie este iesit de la locul lui.
-
Verifica insa si sa nu ai vreun furtun de turbo spart.
-
mironeb76 s-a abonat la Stage 1 - V6 TDI - 231 cp (Touareg CR7)
-
Salutare. A facut cineva Stage 1 la un V6 TDI 231 cp? Pareri pro si contra ? As dori sa fac un Stage 1 max 20%. Recomandati ? Multumesc
-
pronet s-a abonat la Broski gri - Golf 6
-
OT: Cel mai probabil actuatorul de turbo, dupa ce arata in freeze frame referitor la rpm. Ca sa o reproduci, incearca sa o accelerezi usor in jurul valorii de 2000 rpm.
-
Salutare!! Am și eu o problema cu passatul B6.. Nu am reușit să mai deschid ușile sub nicio forma...am încercat cu cheia în broască,am schimbat bateria telecomenzi nu am reușit chip Am fost nevoit să sparg geamul sa intru sa o pornesc sa se deblocheze. Înainte să sparg geamul am incercat și cu sarma sa deschid din interior cu mânere tot nu se deschideau.. Acum nu se mai închide nici deschide..nu merge deloc telecomanda... Mașina pornește...are curent... licăre ledul telecomenzi dar nu mai licăre ledul rosu de la portiera și cel de langa kilometraj Un sfat va rog Mulțumesc frumos
-
Aveam de ceva vreme cam un sfert de cursă la pedala de ambreiaj in gol, în plus nu mai revenea sus și in plus un joc stânga-dreapta. Așa că am schimbat cilindrul ambreiaj. După completarea lichidului, aerisire și înlocuirea bucșelor de la pedală, acum revine normal, nu mai are joc și parcă se apasă mai ușor (poate este doar efect placebo). Au trecut doar 5 ani și aproximativ 60.000km de cand am schimbat cilindrul și kit-ul ambreiaj. Uneori, la rece, parcă simt că patinează puțin in treapta 1 si 2, apoi după ce se încălzește nu mai face. Să mă lase așa repede? În condițiile in care nu am tractat nimic și nici nu merg prin noroi sau altceva ce ar putea solicita ambreiajul?
-
După concediul din Grecia, s-a plimbat fiică-mea 260km prin oraș fără probleme. A plecat apoi la mare și pe drum i-a apărut "Engine workshop". M-a dus gândul la P2015, așa că i-am spus să tragă pe dreapta și să repornească motorul, iar la repornirea acestuia, eroarea a dispărut. După câțiva km cu viteza 100+ eroarea a reapărut, urmată la ceva timp de "check engine". Întrucât altă manifestare nu exista i-am zis să continue drumul. La întoarcere încercând să accelereze peste 100km/h a constatat că mașina se plafona, deci nu avea cum să fie tot P2015. Când a ajuns acasă am scanat si am obținut eroarea 000655 - Boost pressure regulation P0299 - 000 Control range not reached MILL ON care înțeleg că e destul de des întâlnită la grupul VAG. După ștergere si câțiva km parcurși nu a mai reapărut. O să încerc weekend ul acesta să ies afară din oraș să ii dau peste 100km/h că să văd dacă reapare. Aveți ceva idei de dat, să mai micșorez aria de căutat?
-
Ai sunet pe toate difuzoarele ptr ca masina nu a venit de fabrica cu modulul 5N0.... Ori s-a facut retrofit/ori a avut alt modul. Probleme-unele se rezolva din codare,altele nu. Nu gasesti un tutorial de codare,dar daca folosesti un Vcds,te va ajuta el. Ptr patratele-posibil software-ul ceasurilor de bord sa nu stie sa afiseze iconitele. Codeaza totul corect si mai vedem.