Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Teodoreanu

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Am schimbat după 80 de mii de km anvelopele all season Michelin Crossclimate. Foarte mulțumit de ele, în consecință am cumpărat un nou set, de data asta generația 2. Prețul a fost de 900 de lei bucata, roți pe 19. Am primit bonus în valoare 500 de lei bonuri de carburant.
  3. Al Bundy

    Codari VCDS

    NU trebuie modificat, daor codata corect.
  4. Al Bundy

    Probleme Pilot Automat

    Ai facu tu sau a facut cineva care se pricepe ?
  5. dan_g

    Noul motor 1.5 TSI

    La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.
  6. luksibiu

    Probleme Pilot Automat

    Buna,am facut o diagnoza dar totul pare ok,mi-a fost sugerat ca ar putea fi problema la un senzor din cutia de viteza.
  7. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Exact, de asta am dat imaginea de mai sus unde se vede temperatura exterioara, motorul era cu uleiul la 90 de grade. Daca pornesc AC de ex, atunci am peste 1000 rpm.
  8. sandumbogdan

    Noul motor 1.5 TSI

    Este in parametri si atunci cand sta la aprox 1000rpm. Posibile cauze: 1. daca este in D si pedala de frana e apasata foarte putin atunci cutia de viteze este partial cuplata si turatia sta la 1000, daca se apasa mai tare frana atunci turatia scade si cutia decupleaza complet, comportamentul l-am observat si la diesel si la benzina si la cutie cu ambreiaje umede si uscate 2. necesar electric iarna, de obicei primii 2-3 km alternatorul incarca mai puternic si atunci motorul va sta ceva mai turat 3. temperatura lichidului de racire daca este foarte rece la primele 2-3 intersectii dar probabil se suprapune cu 2 4. cat de tare trebuie sa munceasca compresorul de AC vara La Passat B8 scria pe bord la informatii despre start-stop si cand era start-stop dezactivat era si turatia la 1000 si scria pe ecran o lista de motive.
  9. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, cam asa e la mine cu motorul cald si fara AC pornit, deci cu un numar minim de consumatori:
  10. tkd29

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Un pic de joaca cu OBD eleven
  11. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Este cineva care are idee la motorul 1.5 tsi 150cp care este relantiul corect, am vazut ca are momente cand sta undeva estimez la 950 rot/min si cateodata la sub 800 rot/min. Stiu ca la 1.6 tdi era vorba de regenerare cand statea in jurul a 950 rot/min. Aici care sunt motivele?
  12. tavitara

    Revizie (Touareg 7P)

    @Baxxon , despre DPF - a fost scanat cu o interfata Launch si este inca ok totul O sa studiez cand o sa am timp cum se face cu OBDeleven , din asta am eu , ca sa monitorizez periodic @acidone77 , chiar nu m-am gandit , ma enervez pe motorul de 3 la inceput de an cand creste mereu impozitul si apoi uit Probabil va fi schimbata masina in urmatorii 2-3 ani doar daca ma vor obliga prin ceva legi / taxe / restrictii care sa ma deranjeze In rest nu ma deranjeaza , ca sta afara toata ziua 😎 Masina nu e o prioritate ptr mine , imi stiu lungul nasului si am o varsta la care ma gandesc si cum imi asigur viitorul acolo dupa 65 de ani daca ma ajuta Dumnezeu Desi imi permit , nu as da niciodata mai mult de 20-25k pe o masina , niciodata mai mult de 150k pe o casa si tot asa , tot ce am cumparat masini si apartamente au fost ocazii la pret bun cu banul jos , pana si haine cumpar cand nu am nevoie si doar de calitate , la oferte din alea gen jumate de pret la tot ce e redus Cel mai rentabil e sa cumperi ceva cand nu ai nevoie , altfel platesti si dublu Exemplu prin 2000 cand inca mergea treaba bine pe la mine , eu din dividende un apartament de 4 camere 100mp zona buna si colegul un Megane , au costat la fel
  13. Muale

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    cat te-a costat toata treaba cu perdeaua de la trapa si unde ai facut-o? eventual da-mi in privat
  14. Skampia

    Vibratii la peste 120 km/h

    Multumesc!
  15. Catalinu

    Vibratii la peste 120 km/h

    Am inlocuit ambele planetare, am luat unele remanufacturate (cu piesa veche la schimb), nu stiu marca. Sunt vreo 7 ani de atunci, si vreo 30.000 km si n-am mai avut probleme
  16. Skampia

    Vibratii la peste 120 km/h

    Salut! Ne poti spune ce marcă ai montat si dacă au reaparut sau nu problemele? Multumesc
  17. alecsul_

    Codari VCDS

    Am mai găsit aceasta problemă pe forum însă nu am găsit rezolvarea nicăieri Am montat un upgrade de bordnetz pe 30bit, am codat tot ce se putea coda sa fie compatibil pe Golf 5 se pare ca a fost pe CC inainte, nu scap de erorile (rear side light left rear right side light not working) ce afiseaza pe display. 00984 - Lampa stanga-M4- 012 - Defect de circuit electric 00985 - Lampa pozitie dreapta-M2- 012 - Defect de circuit electric Acum observ ca se aprind si ambele părți ale stopului la Golf 5,full circle, nu doar jumătate de stop cum e normal,nu ma deranjează însa nu găsesc explicația. Ce pot face, credeți ca rezolv doar din codare(însă nu stiu ce as mai putea face...) sau sa modific cablajul cumva. Mulțumesc!
  18. Ieri
  19. ady.red

    Aplicație MyAudi la e-tron

    Salutare... Am achiziționat de curând un A3 e-tron 2017 la care am probleme cu aplicația MyAudi. Mi-am făcut cont, am devenit utilizator principal dar mașina nu comunică în back-end. Ideea este că în modul 75 Telematics nu am nicio eroare, și nici pe alte module. Am deschis tichet la MyAudi de la Porsche România și am escaladat chiar și în Germania dar nu am reușit să rezolv nimic. Mă gândesc că a fostul proprietar s-a jucat în adaptări și a modificat ceva pe acolo. Este cineva din București care deține o mașină similară care sa fie dispus să copiez adaptation map cu VCDS de la telematics? Sau este cineva care poate să-mi trimită acest fișier? Please help 🙏
  20. Baxxon

    Revizie (Touareg 7P)

    Si nimic despre dpf ?
  21. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Din seria, "ce masini am mai fotografiat pe care nu le vezi in Herastrau sau Pipera?" Cateva din exponate au fost prezente si la Silverstone, la Marele Premiu F1 si la Goodwood Festival of Speed, "MECCA AUTO" care a avut loc in acest weekend. Le-am auzit pe toate pe pista, "chinuite la maxim" , nu pot sa descriu STRIGATELE si URLETELE evacuarilor, oricum, acesti MONSTRI, chiar si stand pe loc, ai impresia ca merg cu 300 km/h, ultimul HYPERCAR din lista este electric, le-a cam batut pe toate, cel putin cand vine vorba de accelerare, doar ca "in liniste".🤫 M-am gandit sa postez si o masina "verde", Rimac Nevera care are vreo 2000 de 🐴 (Hammond a avut un accident serios intr-una asemanatoare, a si stat in spital o perioada) nu de alta, dar sa nu o suparam pe URSULA si pe GRETA, vorba aia, "incalzire globala"🌎! 🙄 Din punctul meu de vedere, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce este cel mai "vocal" concurent! ❤️ Chiar daca are vreo 15 ani...i-a "bagat in buzunar" pe toti concurentii, inclusiv pe "tenorii V12": Daytona SP3, Enzo, Lambo SVJ, sau Pagani Huayra, cel putin cand vine vorba de "voce"! Desi nu e V12, Porsche Carrera GT cu al sau V10, avand o evacuare aftermarket a reusit sa imi puna o lacrima in coltul ochiului, dupa Murcielago SV! Doar Lexus LFA si M5/M6 cu evacuare Eisenmann cred ca pot fi adversari veritabili, i-am "ascultat" pe toti! Am si condus un M5 E61 V10, Touring. In momentul in care schimbi treptele SMG in zona rosie, incepi sa razi, iar dupa 200 km/h incepi sa plangi in acelasi timp! Probabil ca variantele mai vechi Audi RS6/S6 V10, dotate cu motorul VAG pus si pe Gallardo/R8 pot oferi o senzatie similara, desi am condus Gallardo V10 (si Audi R8 V8) si mi s-au parut mai "cuminiti" , cel putin acustic. Cand vine vorba de putere, cam toate se invart in jurul a 500 cai. N-am cronometrat acceleratiile insa masinile "te baga in scaun", iar cutia de viteze te plezneste peste ceafa cu tetiera la fiecare schimb in zona rosie. La mers normal, schimburile treptelor par obositoare. Nu sunt masini de mers la LIDL. Noile cutii de viteze sunt mult mai "smooth". BMW a reusit sa faca UN SUPERCAR cu valente F1! Am condus doar varianta BREAK! Doamne fereste! Nu o sa uit prea curand experienta! SMG-ul nu e placut la mers "ca restul traficului", nici asta nu mi s-a parut o masina de folosit "daily" desi este "de familie". V8-urile sunt silent si linistite daca e sa le compari insa oricine ar visa la asemenea motorizari. ❤️ Va pot oferi detalii suplimentare despre ele daca aveti intrebari, cateva sunt branduri britanice (Aston Martin Valiant, McLaren Senna, McLaren P1, Gordon Murray T.50) enjoy:
  22. acidone77

    Revizie (Touareg 7P)

    Tine bine tancul cat mai vrei sa l tii? ( doar de curiozitate )
  23. tkd29

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Nu am ce sa caut la reprezentanta :), ce pot sa schimb eu, ulei, discuri, placute etc mi le fac singur, ce nu pot ..platesc pe altul
  24. tavitara

    Revizie (Touareg 7P)

    S-a facut si revizia la 345.150 km la Nurvil Toyota 15.150 km - 8 luni si jumatate de la ultima revizie Schimbat toate filtrele si 8L ulei Nu exista scurgeri de ulei dupa lucrarea de schimbare a distributiei de acum 60.000 km , totul curat si uscat in zona si pe scut 1658 lei fata de 1500 lei acum 8 luni jumate
  25. Das Mechanikus

    Coduri vopsea T6

    Mulțumesc frumos. Ma gândeam ca au ceva coduri, dar ma adresez la un laborator de vopsele și dacă după denumire îmi poate face vopseaua, e super ! Mulțumesc încă o data !
  26. razvan.ac

    Probleme specifice Kodiaq 2

  27. dydu_kuf

    Coduri vopsea T6

    Candy Weiß/Acapulcoblau Reflexsilber/Acapulcoblau Metallic Sper sa fi fost de ajutor.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!