Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. marius1982.11

    Reglare Faruri

    Vrei sa spui ca farurile tale nu au autolevelling? @sandumbogdandaca farurile tale bat la 1km, atunci poate nu ai fauri standard ci reflectoarele de pe un stadion sau farul de la constanta.
  3. CristiALF

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Apropos, update: oglinda/solutia rezista foarte bine, se degivreaza normal, nu s-a miscat deloc. In urma cu 2 zile am trecut si lai rotile de iarna ca deja am asteptat destul si vremea a inceput sa se cam strice.
  4. adaniel90

    Stage 1 - V6 TDI - 231 cp (Touareg CR7)

    Salut! Ai facut pana la urma Stage 1 la motorul de 231 cp? Care sunt impresiile si la cati cai ai dus-o in final?
  5. adaniel90

    Cutie de viteze - Probleme & Discuții (Touareg CR7)

    Salutare! Imi poate trimite si mie cineva codul uleiului pentru diferentialul spate de la un Touareg CR7 din 2021 - cod motor DPYC? Stiti cumva daca se foloseste acelasi ulei care intra si in cutia de viteze ZF 8HP65 A HIS?
  6. laurstef

    Reglare Faruri

    Am înțeles! Și în acest caz, din experiența voastră, ce ziceți? Este suficient să merg la un aterlier auto care dispune de aparat ca să îmi regleze (mecanic) lumina, sau trebuie mai mult decât atât, adică reglare din VCDS sau alt soft care permite relgarea intensității farurilor. Precizez că în meniul Navigației am funcție de reglare a farurilor pe o scală de la 1 la 4, iar reglajul se face din soft-ul mașinii/ navigației, nu este un buton fizic de acces.
  7. mad_kat

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Fix asta cu caldura a patit-o un prieten cu un non VAG de prin 2007 tot cu clima automata - dupa ce am desfacut bordul sa verificam motorase, mi-a dat prin cap sa verific turul si returul caloriferului, si ghici ce - returul era doar putin caldut. Cu presiune a mers curatat... insa are 18 ani ... Nu prea inteleg cum s-a murdarit un calorifer nou intr-un an jumate ...
  8. Salutari! Detin un Vw Touareg 7P cu un preincalzitor Eberspracher, de curand am observat ca nu mai funcționează, am scanat cu vcds si am 2 erori permanente si anume 01490 Flame Monitor (G64)- Open circuit/ 02251 Heather Unit Locked. In urma cu aproximativ 2 săptămâni, am găsit bateria descărcata sub 12V, nu stiu cauza. Am măsurat și reîncărcat bateria apoi am observat ca preincalzitorul nu funcționează. Ceva pareri si sfaturi? Multumesc anticipat!
  9. Al Bundy

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Ai erori pe motorase, dar nu pe cel din dreapta.
  10. Muale

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    fix prin asta am trecut/trec si eu. calorifer schimbat, motorasul ala cu probleme. motorasul, l-am comandat.195 lei. la mine e 2Q0907511F
  11. tavitara

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Craterul ala de la o piatra de pe sosea ? Sau de la o cioara ? Mi se pare putin probabil Ce a cazut acolo daca iti cadea in cap te facea varza Dar la ce jungla de tehnologie pluteste deasupra noastra si se dezintegreaza partial in atmosfera , sa ne asteptam sa tot fie cazuri din astea
  12. Muale

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    sticla este lipita pe un suport de plastic si intre cele 2 este traseul de incalzire. suportul de plastic este prins cu cleme de motoras
  13. Muale

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    a fost o piatra sarita de pe sosea sau ceva scapat de o pasare? am patit sa imi cada de sus ceva pe masina, de la un corb (sa nu spun cioara ca nu este lgbt-friendly)
  14. tavitara

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Macar scrie o carte , la cate ghinioane ai avut si cum le-ai rezolvat , e ceva de invatat pentru toti
  15. Muale

    Broski gri - Golf 6

    se vede ca dracu ancorarea subwoofer-ului. nu ai un inel in portbagaj, in colt? de el poti sa agati o chinga textila (neagra) cu care sa il legi. legat de ungerea suruburilor, parerile sunt impartite. "la carte" pt masina ta nu se recomanda .
  16. mad_kat

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    extrem de ciudata intamplarea... ai avut bafta mare ca ai gasit sa schimbi asa din scurt...
  17. filip.ra

    Nu am trecut ITP! Motiv: NOXE

    Bună dimineața si respect! E un AZD, 1.6 benzina, nu are erori in bord si nici cu un vdcs "china"! Urmează astăzi sa merg ptr o diagnoza REALA si revin cu detalii! Mașina are 180.000 km reali! Mulțumesc frumos!
  18. Ieri
  19. lupo_bv

    Nu am trecut ITP! Motiv: NOXE

    Sincer nu cred ca poti rezolva problema aici pe forum pentru ca dispui de prea puține informatii despre problema (fara o scanare de erori si vizualizarea unor parametri live nu se poate discuta prea mult). Cel mai bine ar fi sa mergi la un mecanic competent care sa verifice ce este de verificat si eventual sa revii aici cu mai multe date.
  20. filip.ra

    Nu am trecut ITP! Motiv: NOXE

    Bună seara O problema legata tot de testul de gaze!!! Va rog vine ma poate ajuta sa rezolv problema!!! Va rog mult!!!
  21. marius1982.11

    Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)

    Cum se manifesta problema mai exact?
  22. Doomy

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Continuam cu "aventurile" deja consumate .... La sfarsit de Septembrie , intr-o sambata dimineata la ora 09 00 am decis sa spal si eu masina , chiar daca era o zi mai innorata si urma sa ploua , am zis sa dau noroiul jos de pe ea ..... mai bine stateam in casa. Am spalat masina la spalatoria o spalatorie cu fise ....si cand am tras masina cu spatele la rampa de aspirator ......s-a intamplat BUM Luneta s-a facut tandari....... Initial nu am stiut ce s-a intamplat ....nu era nimic in jur sa fi lovit ..... parea ca e din senin. A inceput panica de rezolvare a situatiei mai ales ca in max 1 ora urma sa ploua ......asa ca am sunat peste tot pe la centre de parbrize sa vad ce au pe stoc. Am gasit la Ager , un singur parbriz pe stoc .....de China care are si senzorii de alarma incorporati ....ca uitasem de acest detaliu ... daca incuiam masina cu luneta sparta incepea sa piuie alarma imediat.... asa ca nu am avut de ales , am dat fuga direct la service pentru ca aveau program pana la ora 14:00 si luneta urma sa vina in jur de ora 12:00 . Neavand de ales ...am mers pe ce era pe stoc.....astea toate intr-o zi de sambata in care urma sa si ploua...... Am ajuns la fix ca incepuse sa ploua ...... am bagat masina si a inceput asteptarea...si curatenia de cioburi ! am stat personal aproape 3 ore sa incerc sa culeg toate cioburile...care au ajuns inclusiv pe bancheta din spate si la picioare in spate. Tot nu am reusit sa strang tot , mai erau vizibile mici reflexii de lumina..... Am decoperit si "locul de impact" chiar sub stergator : ceva a cazut "din cer" si apoi asta a fost ..... Cat am asteptat dupa luneta am rezolvat si ociobitura de pe parbriz : La final a iesit ce trebuie....o chinezarie functionala care mi-a salvat pielea .......alarma functioneaza iar in parametrii. Apoi inca 4 ore duminica am stat pe curatenie in masina si pe descoperit bucati noi de luneta sparta.....tot nu cred ca am reusit sa scot tot , ca mai aud din cand in cand prin haion ceva ciobulete care s-au strecurat pe acolo. Oi vedea eu ce fac cand vine caldura afara.
  23. Alex_8001

    Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)

    Pentru cei care se confruntă cu aceeași problemă, eu am reușit să o rezolv folosind un cablu VAG KKL și un laptop. Am folosit programul kw1281test.exe, cu ajutorul căruia am putut modifica valorile necesare pentru ca modulul confort să detecteze mecanismul de închidere al hayonului. Am ajustat valorile din adresele 4352, 4353 și 4354. Inițial, fiecare dintre aceste adrese avea valoarea 101, iar eu le-am modificat la 69.
  24. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Salutare tuturor! Din păcate, chiar și cu acest filtru în 6-7 cazuri din 10, camera tot nu funcționează. Așa că am comandat altă,pe care o să o montez in decembrie. Si tot din păcate,nu am mai putut face rambursare la ea, întrucât trecuse perioada de grație. Am dus Tiguanul l-am service pentru remedierea problemei cu căldură pe partea dreaptă. Am schimbat termostatul întrucât rămânea blocat uneiri și caloriferul. La termostat am mers pe original Iar la calorifer pe Denso A fost ceva de lucru, mai ales că la schimbarea anterioară se pare că s-a lucrat puțin neglijent... De asemenea la o observare mai atentă, vasul de expansiune prezenta microfisuri Așa că l-am schimbat cu unul nou și de asemenea s-a înlocuit și antigelul complet. I-a facut si un test de presiune peste noapte! 😁 Din când în când apare o eroare pe motorașul din dreapta și i-a apărut si acum, dacă aveți ceva sugestii, vă ascult. Deocamdată pare rezolvată problema, caldura vine și pe dreapta și in plus la maxim chiar bagă fierbinte. Oricum urmează un drum mai lung și o să verific. Apoi i-am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă. Chiar dacă mai rămăsese ceva vaselină, am gresat atât discurile cât și distanțierele dar și prezoanele, care rămăseseră gresate din primăvară Apoi am spălat, degresat și curățat și rotile de vară și după uscare au mers la păstrat, in magazie. Azi am pus un suport pentru telefon pe marginea ramei de la RCD, întrucât la tentativa de a-l prinde de grila de aerisire s-a soldat cu scoaterea ramei și repuberea lamelelor pe poziție... Am incercat spre volan, dar e prea sus și incomodează vederea așa că l-am mutat in dreapta și pare a fi ok. O sa văd la drumul lung care urmează.
  25. grp

    Broski gri - Golf 6

    Am trecut de la pantofi la bocancii, dacă tot a ținut vremea cu noi. Am dat cu pensula puțină vaselină de cupru și pe prezoane, întrucât la Tiguan am constatat că au rămas gresate din primăvară. Se vede in poza din dreapta diferența: primele două de sus sunt gradate acum. De asemenea am greșit si partea pe care vine janta, întrucât am constatat că ies mai ușor și nu se mai "sudează" de disc. Apoi au rămas in curte iar a doua zi le-am spălat, degresat și curățat cu soluție de jamte pentru particule de fier, iar după ce s-au uscat le-am băgat in magazie. Golfulețul e pregătit de iarnă, i-am facut și plinul la motorină și la lichidul de spălat parbrizul. De asemenea am rezolvat problema rostogolirii subwooferului prin portbagaj cu ajutorul unor benzi scai. Nu le-am mai scos hârtia ce protejează adezivul,pentru că am folosit doar partea cu arici, cea textilă nu am avut unde. Cred că o să mai dau și cu un marker negru ca să nu mai iasă în evidență așa tare! 😁 De asemenea, am lipit 2 fâșii și pe compresirul de aer,care stă și el prins lângă subwoofer. Urmează o vizită la service în decembrie pentru un schimb de plăcuțe spate și probabil înlocuire racord flexibil, întrucât fiică-mea s-a plâns de miros de gaze de eșapament în timp ce stă la semafor (l-am schimbat acum un an, că era rupt, dar o să vedem).
  26. EEXCALADE

    Intra motorina in ulei - motor TDI

    Drumuri prea scurte/regenerari intrerupte
  27. stefan_gav

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna seara, Un decode la VIN: WVWZZZCDZNW534377 va rog. Multumesc!
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!