Toată activitatea
- Ultima oră
-
https://imgur.com/a/RyHIhHF Cam asa se aude motorul din interior, la relanti.
- Astăzi
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
ssergiu14 a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Am observat astazi un comportament ciudat al cutiei de viteze. A functionat normal in primele 20 de minute dupa pornire (am mers usor, constant, a schimbat lin, a ajuns si uleiul la temperatura optima de functionare), iar apoi, dupa cateva minute de stat la un semafor (cu cutia in D si piciorul pe frana) a inceput sa schimbe mult mai tarziu, se tura pana pe la 2.500-2.700 si abia apoi schimba, se simtea ca parca se "chinuie", ezita. Am mai mers asa vreo 10 minute, am oprit unde aveam treaba, iar dupa 15-20 de minute cand am pornit iar, cutia a schimbat din nou bine, cum o face de obicei (pana in 2.000 de turatii). Acest comportament de schimbare in turatii mari l-am mai observat si pana acum, dar n-am putut sa-l asociez cu nimic. A mai patit/auzit cineva despre asta? Ce ma sfatuiti sa fac? -
Mersi pentru hint-uri, @dkmg33 ! Bucsele de la caseta au fost schimbate. Fiindca erau varza, iar volanul se misca liber la o franare mai "apasata" . Dar eu nu am vibratii legate de directie sau de franare, acum. Ci numai de la mersul motorului, in relanti, cu masina oprita. Cred tot mai mult ca sunt ceva probleme si dinspre esapament (montat cumva tensionat), nu doar de la tampoanele de la motor. .
-
Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de rudolf.s din Golf IV & Bora
Cu totul: 1J0 122 291 D Nu e oring separat. Cupla cu totul -
La Oradea cei de la BMW sunt foarte profi. Eu si fac 4 - 5 revizii pe an + altele ( ca fac la 10k km ), dau si discounturi de client fidel ( 10 20 30% depinzand de piese / manopera etc ) stiu ce fac, lucreaza ordonat, calitativ, primesc masina spalata de fiecare data cand o las in service...
-
Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora
Laurentiu_LWR a postat în topic iniţiat de rudolf.s din Golf IV & Bora
Salutare...aparent am niste scurgeri pe la iesirea din calorifer... Am desfacut si am vazut ca acolo este un O-ring... Aveti idee cum se gaseste? O-ring,cupla rapida sau furtunul intreg? Un cod m-ar ajuta va rog... -
La BMW macar ai Service Inclusive, dar tot sunt varza. Sa iti schimbe bujiile la un CS si apoi sa zici ca e Diesel masina si sa te intorci cu eai, doar un exemplu.
-
Sunt 2 bucse sub caseta de directie, sunt foarte ieftine ( vreo 50 lei bucata ) , dar e complicata manopera de demontat, trebuie completat si lichid, refacuta geometria. Eu le-am schimbat vara asta fara imbunatatiri sesizabile, dar la tine existand poate mai multa uzura, s-ar putea sa merite schimbarea. Vezi si o curatare de clapeta de acceleratie la admisie. Niste vibratii am si eu in volan, dar nu la relanti ( acolo n-am nici pe capacul motor nimic ) , ci la viteza mica 10-30 km/h si curbe cu grad mare luate din scurt. Ce poti sa mai faci e sa ridici pe tester relanti-ul putin ( te lasa pana in +50 rpm ), incearca o corectie de +30 / +40 si vezi daca mai ai problema, eu cand a inceput sezonul rece l-am ridicat putin si masina e mult mai placuta, ca-n limuzina, nu simti nimic de la motor.
-
DorianS şi-a înregistrat cont de membru
-
eftene s-a abonat la SERVICE TITAN - Bucuresti şi Service pentru inlocuire motor Tiguan 5N 2010 2.0TDI
-
eftene şi-a înregistrat cont de membru
-
Dupa 3 masini SH am mi-am "jurat" ca nu voi mai lua vreodata masina noua. Pur si simplu nu merita atatia bani, garantia fiind o gluma proasta cam peste tot. Cu exceptii, bineinteles. Pentru 30-40% devalorizare in 2-3 ani, de diferenta de bani fata de o masina noua, repari si schimbi orice la masina, si nu depinzi de incompetanta reprezentantelor.
-
Pana una alta, oricum ar fi service-urile, bai nene masina asta e lamaie...jur. NU inteleg cum se poate sa ai atat de multe probleme electrice/electronice la o masina de genul asta. Pur si simplu nu pot concepe....
-
Cred ca cei mai prosti mecanici pe care am avut placerea sa ii cunosc au fost la reprezentante din pacate. Desigur cu exceptiile de rigoare.
-
Porsche in RO e furt pe fata. Si noi am "lasat" la Porsche Timisoara 5500lei pentru 6 bujii si inlocuire ulei cutie transfer Dar macar au fost prompti si s-au miscat ok, cu ceva update de soft cu tot, nu s-au intins. Mi s-au parut ok ca implicare/lucru, dar mai putin ca pret La Budapesta n-am mai cerut oferta, dar sincer nici acolo nu s preturile mai mici. Ca distanta, tot cam 3h aprox se fac fie pana la TM fie pana la Budapesta
-
La fel e si la Bavaria Baneasa, daca are vreo importanta.
-
Este clar mai frumos vara sau toamna, acel traseu, de facut. Injectoarele nu au fost testate. Insa motorul apre sa mearga rotund, nu are fluctuatii de turatie, ori mers neregulat. Chiar imi place cum se aude cand ridic capota. Insa aceeasi vibratie, ce se simte direct cu mana pe capacul de la motor, la fel se resimte si in volan. De parca nu ar exista tampoane antivibrante intre motor si volan ... Sau cine stie pe unde se transmit acele vibratii, din motor la volan?
-
70500 km. Cum aveam de curatat hornul la casa la inceput de sezon rece si stiam ca oricum ma inegresc sub unghii pt 2 saptamani, i-am mai desfacut inca o data si admisia pana la V-ul de plastic de curiozitate sa vad cum se prezinta, nu era foarte imbacsita, dar am mai curatat ce era pe acolo. Intr-o zi, am observat ca parca sta intr-o rana ( probabil nu am activat jack mode cand a fost ridicata la o vulcanizare ) si masuratorile mi-au confirmat, era ceva diferenta pe stanga fata ( prea jos ) si dreapta spate ( prea inalt ). Din pacate, Obdeleven nu prea permite o resetare ca la carte asa ca am decartat cateva sutici de lei la reprezentanta pentru rezolvare si au readus-o la standard cu ODIS. Imi vine s-o cobor putin fata de standard ( vreo 5 mm ) sa vad cum se prezinta asa. Intre timp, mi-am comandat si o clona de VCDS, sunt curios cum se prezinta. Pentru anul asta, sper ca am cam incheiat pe partea de mentenanta.
-
Motor refacut cu lipsa presiune ulei insemna ca … trebuie inlocuit cu unul cu mai putini km si mai multe revizii.
-
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Uzura bucsa/bucse,platou carbuni colector,lipsa vasilina… -
Greu de crezut ca angajatii isi fac de cap fara acordul conducerii. Marlaniile acolo sunt o normalitate ,nu exceptii . M-am ingrozit ce am putut sa aud in 4-5 ore cat am stat acolo.
-
Discutiile despre EGR sunt superficiale, citit postarea sa intelegeti ideea generala.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Exact. Cum nu se poate recicla un egr? E mai ușor decat sa reciclezi o baterie. Electronice se recicleaza, se extrage aur cel putin din ele. Se recicleaza si dpf si catalizatoare, de aia le fura hotii cu pipe cuttere. Pt ca pt/pd e scump si primesc bani frumosi pe ele. -
scuze de intarziere pt raspuns. Seria ta VIN zice ca masina nu are roata de rezerva din fabrica . Oricum pt B8 este o singura marime pt roata de rezerva 125/70 R18, codul vag 3G0 601 011. Daca bagi datele rotii de rezerva si a tuturor marimilor din CIV intr un calculator pt dimensiuni roti ( sunt site uri ) vei vedea ca diferenta este infima . Altfel, daca circumferinta de rulare nu ar fi identica , ai avea diferente in bord la vitezometru si la inregistrare km in odometru. De asta nu we bine sa pui ce marimi te taie capul cum fac unii . 2. indicele de greutate si marime poate fi diferit , dar cu plus nu cu minus. 3. toate marimile din civ au circumferinta egala, sau cu diferente f mici. 3.1 parerea mea o roate de rezerva e mai sigura. Plus ca daca folosesti acel kit anvelopa nu mai e reutilizabila
-
Cum nu? Feeer veeeechi cumparam, fer veeeechi....
-
Cred ca multi urmaresc EV Clinic, stiti cati de respectati sunt in EU pentru ce fac ei in service si ce influenta au in piata cand spun ceva. Consider ca 2 postari recente sunt foarte importante: 1. Postarea in care scriu despre calitatea foarte proasta a bateriilor LG fabricate in China si care echipeaza Tesla, fata de cele Europene sau Americane. Media hype around “Made in China” battery systems being the “best” has never been confirmed in real-world practice. 2. Despre "culmea" ingineriei germane, in speta BMW, care a ajuns o firma abulica pe partea tehnica si nu stie cum sa mai iasa din negura in care a ajuns (procedural, logistic, know-how). 2021 > PHEV BMW iBMUCP 21F37E Post-Crash Recovery — When EU engineering becomes a synonym for “unrepairable” + "generating waste". Cititi cu atentie, mai ales daca va intereseaza industria auto. In a 2-a postare exista o concluzie care este deja impartasita de multi de mult timp, pe scurt, toata goana catre norme de poluare mai stricte a dus la o generare mai mare de poluare prin piese schimbate dintre care unele nu pot fi reciclate, DPF-uri, EGR-uri, module de tot felul, etc.
-
Asta e drum de facut vara sau toamna inainte de a cadea frunzele, sa ai culori misto. Acum s-ar putea sa fie gri si noroios .... Pentru vibratii - s-au verificat pe tester injectoarele? sau nu fie unul sau doua mai lenese
