Toată activitatea
- Ultima oră
-
Chiar tremura volanul ? Asa rau vibreaza ? Nu imi dau seama daca se aude ok sau nu , ca frecventa si zgomot in clip pare ok totusi , cam asa se aude motorul la masina asta
-
Mașini electrice - merita sau nu?
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
oricum nu are legatura cu poluarea. Are legatura cu lacomia producatorilor auto, care odata cu fenomenul EV, pierd veniturile din servisarile clasice. Exemplele sunt multe, plecand de la cele simple, unde producatorii blocheaza diagnoza pana la exclusivitati in cataloagele de piese (exemplu Dacia/ Renault care s-a retras din Partslink24) Masinile electrice au avantaje ce nu pot fi negate, daca le folosesti corespunzator scopului. Pentru oras, navete scurte, sunt exceptionale. Oricat de scump le incarci, tot iesi mai ieftin la final de luna, fata de un termic. Despre reparatii nu putem generaliza ca sunt scumpe, intrucat sunt complet aleatorii. Comparand insa piese noi / piese noi, preturile sunt mari si la electrice si la termicele moderne (nu se mai pot reconditiona motoare, nu se mai vand blocuri scurte, etc) - Astăzi
-
Mecanicul se uita mai mult ca sigur dupa lichid scurs vizibil pe ele, ceea ce n-o sa vezi decat in cazuri extreme, ca nu se prea sparg. Dar daca compari inaltimea unuia uzat cu unul nou o sa vezi ca ai tasare la cel vechi chiar de ordinul cm-ilor. Eu am bagat un endoscop de la lidl cu led in varf sub fusta de cauciuc a lor si se vedea urma de negreala intarita ca o vopsea uscata subtire unde au mai pierdut lichid, dar la ochi nu ai cum sa vezi.
-
Mai mult ca sigur sunt cele din fabrica. Ideea e ca nu sunt convins nici eu ca ar fi tampoanele ... Iar mecanicul meu e sigur ca nu au probleme ... O sa caut si alte pareri ... Oricum, nu am alte probleme, gen balanganit de motor la schimbarea vitezei sau altceva similar.
-
Daca is tampoanele originale, ar putea fi si alea. Eu n-am avut pana acum masina SH la care sa n-ajute un set de tampoane noi, la Passat le-am schimbat cand masina avea doar 5 ani si vreo 160k km si aveau deja uzura si s-a simtit diferit dupa ce am pus noi. Si la touareg au ajutat, si la relanti, dar mai ales daca il lasam in D si schimba a 7-a / a 8-a pe la 80 la ora inainte sa le schimb se simtea ca baraie, cu tampoanele noi Meyle nu se mai simte asa. Ar mai fi de urmarit corectiile pe injectoare si curatenia admisiei. Dar eu zic sa nu te stresezi prea tare, daca a mea la 70.000 km nu e perfecta, e greu sa vanezi utopia lipsei de vibratii in orice context. Sunt producatori care se descurca un pic mai bine la asta ( steluta germana), vw nu se omoara, asa ca te strofoci sa imbunatatesti un produs care nu a fost proiectat din prima sa fie perfect din pct asta de vedere. Stiu ca la Passat mi-au scos peri albi niste vibratii pana tot asa i-am ridicat din tester un pic relanti-ul si gata. La Golful 1.0 TSI luat de nou daca nu-i puneam benzina de 100 nu suportam cum face la relanti, altii nu-si dadeau seama despre ce vorbesc. Sensibilitatea mai trebuie redusa ca-i mai sanatos pt portofel :)).
-
Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora
Laurentiu_LWR a postat în topic iniţiat de rudolf.s din Golf IV & Bora
Merci...macar nu vine si cu bucata de furtun... Am luat pe FEBI si SWAG... Pun unu pe tur si unul pe retur...sa vedem care e mai bun -
bogdan1809 şi-a înregistrat cont de membru
-
Am luat pe dupa amiaza masina si ramane sa o aduc din nou pe 15 decembrie, pentru ca vor sa umble la camerele fata si spate. Camera spate ar fi usor de dat jos, dar la camera fata trebuie data bara jos, plus alte cateva chestii pe acolo. Dam inainte..
-
https://imgur.com/a/RyHIhHF Cam asa se aude motorul din interior, la relanti.
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
ssergiu14 a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Am observat astazi un comportament ciudat al cutiei de viteze. A functionat normal in primele 20 de minute dupa pornire (am mers usor, constant, a schimbat lin, a ajuns si uleiul la temperatura optima de functionare), iar apoi, dupa cateva minute de stat la un semafor (cu cutia in D si piciorul pe frana) a inceput sa schimbe mult mai tarziu, se tura pana pe la 2.500-2.700 si abia apoi schimba, se simtea ca parca se "chinuie", ezita. Am mai mers asa vreo 10 minute, am oprit unde aveam treaba, iar dupa 15-20 de minute cand am pornit iar, cutia a schimbat din nou bine, cum o face de obicei (pana in 2.000 de turatii). Acest comportament de schimbare in turatii mari l-am mai observat si pana acum, dar n-am putut sa-l asociez cu nimic. A mai patit/auzit cineva despre asta? Ce ma sfatuiti sa fac? -
Mersi pentru hint-uri, @dkmg33 ! Bucsele de la caseta au fost schimbate. Fiindca erau varza, iar volanul se misca liber la o franare mai "apasata" . Dar eu nu am vibratii legate de directie sau de franare, acum. Ci numai de la mersul motorului, in relanti, cu masina oprita. Cred tot mai mult ca sunt ceva probleme si dinspre esapament (montat cumva tensionat), nu doar de la tampoanele de la motor. .
-
Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de rudolf.s din Golf IV & Bora
Cu totul: 1J0 122 291 D Nu e oring separat. Cupla cu totul -
La Oradea cei de la BMW sunt foarte profi. Eu si fac 4 - 5 revizii pe an + altele ( ca fac la 10k km ), dau si discounturi de client fidel ( 10 20 30% depinzand de piese / manopera etc ) stiu ce fac, lucreaza ordonat, calitativ, primesc masina spalata de fiecare data cand o las in service...
-
Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora
Laurentiu_LWR a postat în topic iniţiat de rudolf.s din Golf IV & Bora
Salutare...aparent am niste scurgeri pe la iesirea din calorifer... Am desfacut si am vazut ca acolo este un O-ring... Aveti idee cum se gaseste? O-ring,cupla rapida sau furtunul intreg? Un cod m-ar ajuta va rog... -
La BMW macar ai Service Inclusive, dar tot sunt varza. Sa iti schimbe bujiile la un CS si apoi sa zici ca e Diesel masina si sa te intorci cu eai, doar un exemplu.
-
Sunt 2 bucse sub caseta de directie, sunt foarte ieftine ( vreo 50 lei bucata ) , dar e complicata manopera de demontat, trebuie completat si lichid, refacuta geometria. Eu le-am schimbat vara asta fara imbunatatiri sesizabile, dar la tine existand poate mai multa uzura, s-ar putea sa merite schimbarea. Vezi si o curatare de clapeta de acceleratie la admisie. Niste vibratii am si eu in volan, dar nu la relanti ( acolo n-am nici pe capacul motor nimic ) , ci la viteza mica 10-30 km/h si curbe cu grad mare luate din scurt. Ce poti sa mai faci e sa ridici pe tester relanti-ul putin ( te lasa pana in +50 rpm ), incearca o corectie de +30 / +40 si vezi daca mai ai problema, eu cand a inceput sezonul rece l-am ridicat putin si masina e mult mai placuta, ca-n limuzina, nu simti nimic de la motor.
-
DorianS şi-a înregistrat cont de membru
-
eftene s-a abonat la SERVICE TITAN - Bucuresti şi Service pentru inlocuire motor Tiguan 5N 2010 2.0TDI
-
eftene şi-a înregistrat cont de membru
-
Dupa 3 masini SH am mi-am "jurat" ca nu voi mai lua vreodata masina noua. Pur si simplu nu merita atatia bani, garantia fiind o gluma proasta cam peste tot. Cu exceptii, bineinteles. Pentru 30-40% devalorizare in 2-3 ani, de diferenta de bani fata de o masina noua, repari si schimbi orice la masina, si nu depinzi de incompetanta reprezentantelor.
-
Pana una alta, oricum ar fi service-urile, bai nene masina asta e lamaie...jur. NU inteleg cum se poate sa ai atat de multe probleme electrice/electronice la o masina de genul asta. Pur si simplu nu pot concepe....
-
Cred ca cei mai prosti mecanici pe care am avut placerea sa ii cunosc au fost la reprezentante din pacate. Desigur cu exceptiile de rigoare.
-
Porsche in RO e furt pe fata. Si noi am "lasat" la Porsche Timisoara 5500lei pentru 6 bujii si inlocuire ulei cutie transfer Dar macar au fost prompti si s-au miscat ok, cu ceva update de soft cu tot, nu s-au intins. Mi s-au parut ok ca implicare/lucru, dar mai putin ca pret La Budapesta n-am mai cerut oferta, dar sincer nici acolo nu s preturile mai mici. Ca distanta, tot cam 3h aprox se fac fie pana la TM fie pana la Budapesta
-
La fel e si la Bavaria Baneasa, daca are vreo importanta.
-
Este clar mai frumos vara sau toamna, acel traseu, de facut. Injectoarele nu au fost testate. Insa motorul apre sa mearga rotund, nu are fluctuatii de turatie, ori mers neregulat. Chiar imi place cum se aude cand ridic capota. Insa aceeasi vibratie, ce se simte direct cu mana pe capacul de la motor, la fel se resimte si in volan. De parca nu ar exista tampoane antivibrante intre motor si volan ... Sau cine stie pe unde se transmit acele vibratii, din motor la volan?
-
70500 km. Cum aveam de curatat hornul la casa la inceput de sezon rece si stiam ca oricum ma inegresc sub unghii pt 2 saptamani, i-am mai desfacut inca o data si admisia pana la V-ul de plastic de curiozitate sa vad cum se prezinta, nu era foarte imbacsita, dar am mai curatat ce era pe acolo. Intr-o zi, am observat ca parca sta intr-o rana ( probabil nu am activat jack mode cand a fost ridicata la o vulcanizare ) si masuratorile mi-au confirmat, era ceva diferenta pe stanga fata ( prea jos ) si dreapta spate ( prea inalt ). Din pacate, Obdeleven nu prea permite o resetare ca la carte asa ca am decartat cateva sutici de lei la reprezentanta pentru rezolvare si au readus-o la standard cu ODIS. Imi vine s-o cobor putin fata de standard ( vreo 5 mm ) sa vad cum se prezinta asa. Intre timp, mi-am comandat si o clona de VCDS, sunt curios cum se prezinta. Pentru anul asta, sper ca am cam incheiat pe partea de mentenanta.
-
Motor refacut cu lipsa presiune ulei insemna ca … trebuie inlocuit cu unul cu mai putini km si mai multe revizii.
-
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Uzura bucsa/bucse,platou carbuni colector,lipsa vasilina…
