Toată activitatea
- Ultima oră
-
Urmează să merg la Porsche, am programare, dar se putea face și așa cum adaptation map. Mașina are abonament MyAudi gratuit 10 ani, expiră în 2027, numai că sistemul care îl are mașina comunică numai prin simul din navigație și trebuie musai să-l ai. Nu am buton de 🆘 pe plafon.
-
la telematics nu prea ai ce sa modifici fara sa dea erori. daca tot ai fost la Porsche, nu ti-au facut update + parametrizare? ai platit abonamentul pentru MyAudi?
- Astăzi
-
Wireless Android Auto pe MIB3
andrei_221 a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
e unitate Entry level, adica doar Radio si Android Auto / Carplay pentru platfroma mica (Fabia, Scala, Kamiq) 2019-2023 nu are PIN , are CP Pentru functii, are Functions On Demand, online cu fabrica. Daca il pui pe o masina compatibila, reprezentanta poate sa ii face adaptarea de CP si transferarea functiilor disponibile pe unitatea originalaa masinii ( functiile sunt legate de seria de sasiu) Din ce stiu , pentru moment nu e disponibil CP off sau FEc/swap pentru mib 3 panasonic, doar pentru preh si LG -
Regimul de mers poate face diferenta de consum de ulei . De exemplu ,la mers mult in oras o sa consume mai putin ulei (in realitate consumul de ulei se compenseaza cu motorina de la regenerari dese si intrerupte)
-
Am activat cu OBDeleen temea de la Skoda VRS , doar la asta apare kW. La celelalte nu.
-
eu am constatat ca ...pe cum bag ulei...OE ( G S55545M2 0W30 540.00 , 507.00 ) ...scade consumul... ( practic schimb treptat uleiul cu care a venit masina din fabrica ) Daca in primi 8.000 Km am bagat 4L ulei...OE...acum am facut 5.000 KM si mai am 1 linie deasupra la minim... Ca si idee...la Tiguan modelul nou 1.5 eTSI , 150 CP ...nu am complectat deloc ulei la motor ( G S60577M2 0W20 , 508.00 509.00)...si am deja 11.000 KM avand 15.000 KM...am schimbat la Touareg uleiul de fabrica cu care a venit masina...ce mai ramas din el...cum am tot completat ... Va tin la curent...cum se comporta masina cu uleiul nou OE ... G S55545M2 0W30 ... mai ales ca saptamana asta am de facut cca 1.500 KM...
-
Mulțumesc! Ca să apară kw în bord tre pusă vreo bifă, ceva, în VC? Am și eu o tinichea din grup mai nouă și nu am văzut minunăția asta...
-
Nu, curentul consumat este acelasi indiferent la cate borna masori.
-
mihaiiancu şi-a înregistrat cont de membru
-
Salutare , de unde ai luat piesa ?
-
Kys alex şi-a înregistrat cont de membru
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Dolfin a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
DQ381, trebuie sa se scurga uleiul pe la 2 busoane (cutie si langa blocul mecatronic), altfel nu se scurge tot, multi mecanici nici nu fac asta... Temp 30gr.C. Temp de inspectie, de ex. cand se verifica nivelul 35-45gr.C, dar se pleaca de la 30gr.C! Conform ELSA. -
Da, nu am inchis capota, dar am inchis broasca cu o surubelnita, am impins acolo sa pot simula ca ar fi inchisa. A uitat sa mentionez, testul a fost facut pe borna plus, aer vreo relevanta asta?Am refăcut testul pe borna minus, fara siguranța la radio am 0.00 A , cu siguranța la navigație am 0.22-0.23-0.24 A.Deci fara siguranta la radio scade pana la 0.04, apoi 0.03, 0.02, 0.01 si 0.00 ramane in cele din urma fara fluctuatii.Am stat pana acum sa tot vad, multimetrul este nou.
-
Golf 6 - Problema clapeta de acceleratie
F l o r i n a postat în topic iniţiat de biwak din Golf VI & Jetta
Posteaza eroarea completă, exact asa cum apare la tester - codul si textul -
Diagnoza si posteaza erorile stocate
-
Wireless Android Auto pe MIB3
F l o r i n a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
Nu, nu se poate face nimic in acest sens cu vcds ul -
Te rog sa imi aduci maine aminte, telefon sau whatsapp
-
Motorul porneste si ramane pornit, sau se opreste dupa o secunda? Daca ramane pornit, are immo off facut la ecu motor. Daca se opreste, asa cum este normal, atunci e ok. Procedura de adaptare si scriere cipuri chei, o găsești pe forum (impreuna cu sculele care iti trebuie) si aici https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)
-
Yala/switch capota motor inchis, da?
-
@adriangrijincu, cutie de viteze UDA, asa vad eu acolo: - G052527A2 - ulei transmisie 1L La schimb ai nevoie de 1,1L Nu strica un schimb de ulei, depinde si de km, insa nu cred ca agata din cauza asta, trebuie sa investighezi si ambreiajul.
-
App-Connect si VW Car-Net
Abracadabra007 a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
Va salut domnilor. Tocmai am cumparat Un Golf Sportsvan din 2017. Unitatea media este: Aveti idee daca pot sa fac update la firmware? Daca da, de unde? Ce optiuni am pentru activarea app connect? Merita pentru unitatea asta? Multumesc mult! Lucian- 648 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
-
Deci tu ai consumator și fără siguranță de la navigație …..
-
Abracadabra007 şi-a înregistrat cont de membru
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
1. schimba la 60.000 km 2. la DQ381 si DQ500 , manualul nu obliga la inlocuire filtru decat in anumite circumstante (reparatii in cutie),dar daca gasesti mecanici dispusi sa il schimbe, nu e rau. Este bagat destul de urat... se schimba greu 3. uleiul trebuie sa aiba aprox 40 grade. merge si la 60. -
Autec Craiova... Am zis aici: Partea bună, dacă pot zice asta, era că aveam uleiul de primă umplere. După asta, mi-am luat pompa de la Lidl și făceam giumbușlucul singur...
-
aia nu au chef de tine ca si client, ei au datoria sa te informeze despre intervalul oficial , eventual adaptat la regimul tau de utilizare, dupa care iti ia banii si de 2 ori pe saptamana pentru revizie, daca vrei tu la ce repr ? ca sunt chiar curios... nu am intalnit inca service sa refuze bani... se observa ca algoritmul din ECU ti-a scazut de la 2 ani/30.000 km, bazat pe conditiile actuale de utilizare. Daca se imbunatatesc conditiile, o sa revina spre 2 ani/ 30.000
-
Agnes Rosca şi-a înregistrat cont de membru
-
Am făcut și asta, pun și 2 poze, 0.19 A static după câteva minute, nu am mai stat pentru că nu mai scădea și nici nu urca.Daca pun siguranța la radio/navigație, ce o fi bolțarul ăla, de la 0.19 A fluctuează continuu până la maxim 0.26 A.Sa înțeleg că nu este modulul can de vina, astăzi când am scos cheia din contact, și radioul sa oprit, până acum mergea în continuare, bizar.Tot cu siguranța scoasă merg, îmi termina sigur bateria.Singurul lucru de testat ar mai fi bateria?Momentan are 12.6 V, mașina circula zilnic.