Toată activitatea
- Ultima oră
-
Si.. cum vine vacanta si am de tras dupa mine rulota de 1400 kile 😟 pana in Grecia... am zis ca neaparat trebuie sa reconditionez chiulasa inainte de a pleca la drum lung. simptome: - Consum marit (cam 7.5 - 8 mixt in ultima perioada). - motor zgomotos -> devenea o corvoada sa mergi cu golful pe Autostrada la 130 kmph. - putere mica sub 2000 rpm. Practic, era lenes, nu avea vlaga in el. - miros de motorina nearsa. in special iarna. - fum usor in accelerare. Nu stiu ce culoare avea ca il vedeam in special noaptea in farurile celui din spate. - miros de motorina in ulei, desi nu prea crestea nivelul. sau crestea dar prin pierderi nu imi dadeam seama. - multe pierderi de ulei (admisie, retur turbo, etc). - Presiune in vas, antigel oribil de murdar, ruginiu. ce am schimbat: Chiulasa reconditonata cu urmatoarele: -supape noi -ghiduri supape -simeringuri supape - Cuzineti Glyco - Ax came Kolbenschmidt - simering ax Came - ganrituri noi admisie, evacuare, pompa tandem, flansa antigel Injectoare de ARL de pe un motor din afara cu vreo 200k km. Reglate la 180 grade. Garnituri injectoare si suruburi noi, evident. Suruburi chiulasa de ARL Suport cutie cu 3 prinderi, pt DSG. Gasit nu mai stiu de pe ce masina, nou. suruburi si piulite noi, garnituri etc, pe unde a fost nevoie. Turbo, a ramas momentan turbo de pe masina. aproape 400K, originala, fara joc in ax. Da, compresorul nu mai arata ca nou, dar se tine bine la batranete. Actuatorul in stare buna, geometria merge bine. si amu' niscaiva poze. Asa se pleaca cu masina spre sala de operatie: Si poza de la final inainte de plecarea spre casa. si.... valorile pe VCDS dupa operatiune: mno? Faina treaba! Rezultat: Consum de 4.8 pana la Sibiu mers in ritm alert. valori la injectoare aproape de 0. motorul se simte mai elastic, mai vioi nu mai este lent sub 2000 rpm. Turbo incarca bine acum si la ture mai mici. nu mai e zgomotos. E o placere sa mergi cu el pe autostrada la 130 kmph ca nici nu-l prea auzi. "0" presiune in vas. Daca inainte plecam de acasa, mers prin oras sa las copii, sotia la lucru si apoi eu la birou imi lua 8% acum imi ia 6%. Ce as mai fi facut: radiatorul de apa si cel de clima. DAR cum o sa trec la turbo, traseu si IC de ARL le voi schimba atunci. Ca...cam gata cu banii. S-a ajuns la fundul sacului momentan. Apoi soft, fara fum (vedem cat iese -> target - 170-180 cp). De acum, schimburile de ulei vor fi la 10K. Si cam atat. Va mai tin la curent - 10A
- Astăzi
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Nu am montat asa ceva Daca vrei ieftin ia in calcul ca o sa te coste dublu -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Doar anumite serii banuiesc. Dar cel mai sigur te duci la reprezentanta si afli daca esti pe lista. -
2800lei, continental. Pun acum unul pe un polo cayb. Zilele trecute actuator turbo parca vreo 1000lei. Ce salariu sa ai sa îți întreții o cataracta veche! Ce frumos este! Cel vechi măsoară bobina 1.8k, restul 3 190-200k ohm.
-
Doar intreb, cat costa un injector nou, daca unul reparat 140 E plus mana de lucru? Nu ar fi mai rentabil de schimbat unul nou?
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
kata133 a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am avut ocazia sa ajung azi la Bucuresti (drum de circa 200km), iar start-stopul a functionat aproape la fiecare semafor. Au fost si dati cand nu a intrat, dar cred ca e normal, fiind semafoare multe si mergand AC-ul. Voi ajunge sa o si masor, dar tinand cont de raspunsurile voastre tind sa nu imi fac probleme. -
Diablo arata bine pe mov, insa si galbenul ala e fain! in combinatie cu jantele modulare cu buza cromata. 959 era cea mai avansata masina dpdv tehnologic la ora aia, dar nu imi place cum arata cel putin @halamadriddaca astepti cred ca se fac 5M$. Iesi ceva mai bine cu un V10 Porsche, care e si mai fiabil si mai "ieftin", adica putin peste 1M. caca maca. Doar sa inveti din nou pornirea de pe loc ca e scumb amreiaju', cica.
-
Era cineva pe forum care parca a zis ca trebuia sa schimbe bateria de 48V la un Tiguan pentru ca pe ea era montat ceva senzor pentru ca masina fusese lovita si sarisera niste airbaguri. Pretul era vreo 7000 de ron
-
Filtru de particule / DPF (Touareg 7P)
manu144x a postat în topic iniţiat de Adrian.mihai din Touareg 7P
Pfu, dacă ține atâția km n-avem ce ne plânge. La alții pică la 100-150k. -
sunt mai scumpe anumite piese la Mild Hybrid, dar atentie, sa nu se faca confuzie cu Hybrid simplu sau Plugin Hybrid, ca nu e acelasi lucru. clar si logic, ca daca vrei sa stai fara stres 10-15 ani mergi pe varianta cea mai simpla de motor.
-
Am reluat " activitatea " la masina, tarziu prin Mai. Greu cu vremea si " cheful de munca". Cateva saptamani pentru "tras" fire: Senzori de parcare oem, oglinda interior heliomata cu senzor, reverificat instalatia de spalator de faruri, lumina suplimentara portbagaj, mufa suplimentara bricheta fata - pe contact, modul lumini ambientale.
-
Eu am consum de 4.8 la drum lung si 7.8 in oras si totusi vorbim de masina de 4.9 metri si oras Iasi care e varza la trafic. Eu sunt foarte multumit de consum. E chiar mai mic decat la cealalat masina mai mica, mai usoara si cu numai 3 cilidri.
-
Pai e bine. In oras, pentru consum mic trebuie un hibrid. Dar 5% in afara pentru o benzinara, e super consum, chiar si la un mers usurel. Eu in afara nu mai cobor sub 9-9.5% minim cu jantele de 18" (Asym 6 mi-a dat un +1L...), daca merg usurel. In oras nu mai zic ca nu conteaza, nu prea merg in aglomeratie (rar, cand am treaba, folosesc metroul).
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
mihai_mihai a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Rechemarea se refera la toate cutiile DQ381? -
La drum lung asa e, in oras ia 10% la ora de varf si viteza medie de 15 km/h.
-
Ce consumuri de diZal p'aci Cred ca imi pun si eu un 1.5 d'asta
-
-
Mi se pare că ești mai sigur - dacă vrei să o ții mai mult timp - cu o versiune cât mai simplă a motorului. Acum nu știe nimeni cât va ține, cum va ține și unde se vor duce costurile viitoare la achiziția unui eTSI. Eu nu am riscat și am ales motorul simplu 1.5 TSI + manuală deoarece am ales motorul ăsta pentru a face naveta la serviciu pe o distanță de 40km zilnic, între localități. Am o lună de când dețin motorișca asta și mă declar mulțumit, aveți datele și fiecare trage concluzia personală:
-
Toate componentele ce tin de hybrid (mild hybrid) sunt scumpe si foarte scumpe ,de exemplu la modelul 2025 alternatorul de 48v costa 1954 € De evitat astfel de modele inafara garantiei .
-
pornirea la un motor termic simplu nu e facuta de alternator, ci de electromotor (cel care este conectat direct pe volant). alternatorul la o masina cu motor termic asigura incarcarea bateriei de 12V. probabil ca la o masina mildhybrid, nu mai exista acest electromotor, dar nu stiu sigur.
-
Ce am mai observat dubios este ca dupa regenerare masina trage mai prost ca inainte sa inceapa sa faca regenerare,deci cu 4-5 gr calculat trage mai prost decat cu 20-22gr calculat (sper ca m am facut inteles)
-
Ok , e clar ca are cateva componente suplimentare mai scumpe Dar ca sa fie o sperietoare cum sunt electricele , bateria asta mica e atat de scumpa sau tot ansamblul ? Presupun ca e un calculator mai scump , cel care monitorizeaza permanent motorul termic si decide cand sa actioneze pe cel electric Dar ca valoare , asta e interesant , care ar fi oridinul de marime al pagubei cand se strica acest sistem dupa garantie
-
Din cate am citit si din cum se comporta, nu mai are electromotor clasic deloc ci pornirea se face prin motorul electric. Si chiar se simte dimineata la pornire ca e super mega lina pornirea, mult mai lina decat la masinile cu alternator.
-
baterie are, ca acel alternator (belt starter generator) nu-si ia curentul din bateria de 12V, ci dintr-o baterie separate de 48V. deci ar fi bateria de 48V si alternatorul BSG, care probabil ca e mult mai scump decat alternatorul obisnuit de la termic. https://www.volkswagen-newsroom.com/en/the-new-passat-international-media-drive-18257/partial-electric-driving-48-v-mild-hybrid-for-the-first-time-in-a-passat-18260 nu stiu daca astea mild hybrid mai au electromotor ... s-ar putea sa aiba si electromotor care sa fie folosit la prima pornire la rece, iar BSG-ul sa fie folosit doar pt start-stop. nu stiu sigur, poate ne confirma/infirma cineva care are mildhybrid.
-
Pana la urma ce e atat de scump dupa garantie la mild ? Ca asta conteaza pana la urma Daca nu are baterie ca la hibride ce este atat de costisitor ?