Toată activitatea
- Ultima oră
-
Jesus, ce cunoscator e romanul… pe toate le stie
- Astăzi
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
corad0 a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
@albinaruBujia incandescenta este folosita de motorul diesel doar pentru pornire la temperatura joasa. N-are treaba DPF-ul. Bujiile la diesel nu sunt folosite in timpul mersului la fel ca la benzinar. Motorul diesel poate porni chiar si cu 1-2 bujii moarte (la un motor in 6 de exemplu), invarte 1-2 secunde mai mult la automat dar porneste. La temperaturi foarte scazute poate sa stea cateva secunde bune aprinsa spirala in bord pana sa dispara, necesita mai mult timp de incalzire. Este recomandat sa nu pornesti motorul imediat si sa mai pui o data contactul, sa le mai incalzeasca inca o data, mai ales cand este foarte foarte frig, abia apoi "dai la automat". In conditii optime, spirala dispare dupa 1 secunda. La benzinar daca ai o bujie moarta poate sa porneasca greu sau apare missfire in timpul mersului, motorul nu mai merge "rotund", trepideaza. "Este posibil sa fie o bujie arsa si sa nu se aprinda in bord spirala ?" Daca masina este prevazuta cu martor de bujie in bord ar trebui sa se vada cand pui contactul, chiar si pentru 1 secunda. -
ReluGv şi-a înregistrat cont de membru
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Nu trebuie sa fie arsa ca sa nu-si mai faca treaba. O bujie veche nu se mai incalzeste cat trebuie si cand trebuie. -
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
albinaru a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Va salut . Masina porneste bine , doamne multam. Este posibil sa fie o bujie arsa si sa nu se aprinda in bord spirala ? Am inteles ca, din cauza bujiilor, este perturbata regenerare DPF. -
Nu cred ca mai au relevanta preturile din 2020.. poate are vreun coleg codurile de piese sa iti faci o idee.
-
@halamadridE posibil sa nu fie nici una din cele care sunt la vanzare in Romania "masina buna" sau intretinuta. Sunt atatea "dauna totala" si "cazane", inundate, sudate, reparate in curte la "COSTEL", ca sa nu-l tot "invocam" pe "DOREL" incat n-as cumpara masina SH de pe autovit niciodata, toate masinile SH pe care le-am luat au fost cumparate de noi, de la cunostiinte, n-am luat nici una "la plezneala". Ma rog, asta tine de "pasarica mea de pe creier". Nu contest ca poate exista oameni de incredere care vand masini OK, insa eu n-as lua din Ro masina SH decat daca as cunoaste proprietarul si as stii ca e cel putin la fel de "bolnav" ca si mine cand vine vorba de intretinere, de preferat cu KM putini. 🙄 Pe mobile.de, in Germania sunt 350 de Phaeton la vanzare. Din punctul meu de vedere pretul de achizite este relativ si este reprezentat de vechime, motorizare, dotari, KM, stare tehnica/optica etc oricum este mai putin important, primesti MASINA MULTA de banii dati, indiferent, devalorizarea a fost suportata de primul/primii proprietari, desi vazusem 3 bucati W12 pe mobile care sareau de 40 000 euro, am vazut si un 3.0 V6 TDI din 2014 cu 42 000 euro, o versiune deosebita LANG EXCLUSIVE, bineinteles ca s-au vandut. Masinile faine se dau rapid! Din ce am "rasfoit" in ultima perioada, 80% dintre ele au peste 15 ani si 250 000 km. Acu, ce sa zic, marea majoritate si-a cam trait viata. Modelul se face din 2004 pana la urma...Ce pretentii sa mai ai? Pe mine ma surprinde ca exista modele care inca functioneaza desi au deja 20 de ani! Eu zic ca e o performanta! Un Audi A8 V6 TDI de generatie noua, dotat cu ad-blue va mai functiona si o sa-l mai vedem peste 20 de ani pe strada? 🤪 "Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton dintr-o tara unde exista o cultura auto" Clar, am mai dezbatut subiectul, am mai mai explicat unor useri care ziceau ca ei in RO n-au vazut modele intretinute. Daca vezi ce Phaetonuri au baietii pe grupurile din Germania, Polonia, UK, ca sa nu mai zic RUSIA, CHINA, piete unde modelul s-a vandut chiar si de nou, binisor...eu am ramas "MUT": Culori exclusive, versiuni lungi, dotari SF...in fine, cum spuneam, masina asta este iubita de niste oameni cu o anumita cultura auto, multi dintre posesori au avut cel putin 10 masini inainte, altii au masini in garaj si pe langa PHAETON, chiar si eu am avut 16 masini pana acum, am mentionat si am prezentat unele modele care mi-au fost dragi. ❤️ Un "coleg" din UK are Phaeton, Cayenne si 911 in garaj, altul are un Phaeton si un A8. Pe grupul de Rusia este unul care are si Phaeton W12 si Bentley W12. Nah, alti oameni, alte "pasarici pe creier"! 🤪 Nu trebuie inteleasa de toata lumea, nu a fost creata pentru toti, la fel ca Passatul, care seamana cu Phaeton, nu e doar o masina care sa te duca din punctul A in punctul B, ieftin si practic, trebuie sa ai o doaga lipsa sa dai banu' pe o masina de genu' asta-i clar! Asa cum am mai spus, nu pretul de achizitie, consumul si taxele sunt problema la masina asta, ci intretinerea! Este foarte complexa, asemenea varului aristocrat Bentley, masina are peste 70 de senzori, cel mai complicat sistem de climatizare montat pe vreo masina EVER, din ce ne spunea Jeremy si Doug DeMuro, 2 baterii, foarte multe calculatoare interconectate si 3 KM de cablu si ai nevoie de cineva care se pricepe sa "umble" la ea! Masina este TANC si inca face parte din categoria masinilor construite "pe vremea aia". N-am vazut nici un model la vanzare din 2016, ultimul an de productie. Se pare totusi ca inca "se trage" de ele si masinile astea inca sunt apreciate! ❤️ 4 amortizoare noi OEM costa cat un Phaeton pus la vanzare in RO, de asta spun ca pretul de achizite nu conteaza si de fapt nu reflecta ce inseamna de fapt masina asta! Trebuie luat in calcul ca a costat mult de nou, confortul oferit este de Bentley insa si mentenanta e pe masura. ❤️ "service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada." Clar, p-afara sunt multe service-uri super mega puse la punct, nu este nevoie sa mergi 300 de km ca sa gasesti un SPECIALIST, acuma fie vorba intre noi, mai depinde si unde stai. De obicei daca esti IN sau pe langa un oras maricel n-ai cum sa nu gasesti pe cineva care sa iti ofere servicii de calitate, pe langa reprezentante de care strainii nu fug, la fel ca si noi. Nu prea exista habarnisti, si "DOREI" pentru ca pe lucrarea de service se ofera garantie 6 luni. Nu isi permit sa faca lucrari "dupa ureche" pentru ca astora le e frica de "protectia consumatorului". Daca se dovedeste ca e vina lor intr-o lucrare, le poate ridica licenta de service. De asta nu se dau nici ITP-uri pe "spaga". Nu isi risca "painea" pentru "jmekerasi". De asta nu prea vezi "cotetze". Se dau amenzi FOARTE MARI in caz ca te prinde ca mergi cu masina neconforma, astia nu stau la discutii. Oricum, mana de lucru pentru servisare se taxeaza in medie cam 100 de lire/ora. Nu e ieftin! Exista lant de serviceuri VW SPECIALIST in UK, 3 am intr-o arie de 40 de km de exemplu, ca sa nu mai zic de Bentley, vorba aia, e patria lor, sunt similare tehnic, pe a mea la unu' din asta o duc, tot pentru "pasarica mea de pe creier" desi pretul este similar si la VAG specialist. "Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare." Nu e nevoie! Pe grupuri baietii se ajuta intre ei, exista multe parcuri de dezmembrari, gasesti orice piesa te intereseaza, de la electrica la parti de caroserie, absolut orice! Probabil ca as apela si eu daca as avea nevoie de vreo parte de caroserie, vreo usa, vreo aripa, gasesti orice ai nevoie la preturi de nimic! Si am observat ca se practica, indiferent de masina, am fost la un client care avea un parc de dezmembrari Audi, avea vreo 10x Audi Q7 si 6xAudi A8. Avea si 3 Audi R8, unul era Spider, absolut orice model. Se dezmemebreaza orice. Nu merita CASCO si vorba ta, la masini mai vechi de 10 ani nici nu iti fac. Am vazut ca sunt multi cu parcuri de dezmembrari care trimit piese peste tot in lume, pe curier. Ce sa zic, TARE! Oricum, la piese consumabile, iti cumperi NOU si costa la fel ca la un Audi A8 (franele de exemplu sunt identice), sunt totosi accesibile zic eu. Nu "m-a rupt" inca nimic. O sa vad, in timp, momentan masina se prezinta tehnic excelent! E adevarat ca abia am 120 000 km, Cayenne-ul diesel pe care l-am avut de nou, cu acelasi motor si cutie ZF6HP a tinut vreo 330 000 km doar cu revizii si mentenanta standard (model facelift 2009). O sa vedem cat de fiabil este Phaetonul, pan acu' nu a "sughitat" desi are deja 14 ani si este folosit zilnic. Masina nu are nici macar un bec aprins in bord. Cand pui contactul "se aprinde tot bordul", chiar ma gandeam, poate o fi scos martorii! "Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul." Si eu! Ca sa repar cutia la Porsche Cayenne, (s-a defectat pentru ca reprezentanta zicea ca uleiul este garantat LIFETIME si nu este necesara servisarea) dupa ce am vizitat toti "specialistii" din Bucuresti si Timisoara si am cheltuit vreo 7000 euro pe la "baieti cu service specializat in cutii de viteze", am reusit sa o repar abia in Elvetia dupa inca 7 000 euro, masina trimisa pe slep, dureri de cap etc! Probabil ca acu' s-au mai "spalat" si romanasii nostri si au inceput sa mai stie una-alta, dar pe vremuri erau "panarame" inclusiv in reprezentanta! Cunosc oameni din capitala, cu masini scumpe care isi fac servisarea, mentenanta si reparatiile pe la Budapesta, pe la Viena chiar si in prezent, ce sa zic, nu-i condamn! Si Basescu se opereaza la Viena, eu stiam ca avem doctori buni, eh, probabil ca stie el ceva, vorba aia, a fost 8 ani presedinte!
-
Din punctul de vedere negativ din care il privesti tu asa este @halamadrid, este greu in Romania sa pastrezi o masina mai veche in stare foarte buna. Dar daca am privi si partea plina a paharului, iti poti cauta pe afara un phaeton in stare buna spre foarte buna, poate si in Romania ai sanse sa gasesti cum a fost cel al lui Dyc si din ce tin minte era sub 20000 euro. Iar privitor la mentenanta strict cum tu locuiesti la Iasi, ai avea un mecanic foarte atent cum este colegul Catalin la Bacau si ai rezolvat si mare parte din mentenanta cu conditia sa pornesti din start cu o baza buna, adica o masina corecta si intretinuta si in trecut. In rest ramane sa te bucuri de ea, nu este totul asa de negru. Indiferent de ce model ar fi, daca este un vis si vrei sa il indeplinesti faci niste sacrificii.
-
Dupa 78.000 KM...in 4 luni...apar problemele... ADIO ... 4 cauciucuri + 2 amortizoare SPATE....cca 1100 euro Pe fata cauciucurile mancate pe interior ...pe spate in valuri...dinti de firez ...Huruie...cand dai in gropi...canale...bat amortizoarele pe spate... Pret amortizoare pe Original cca... 850 ron/Buc X 2 buc Anvelope cca ...700 ron/buc X 4 buc Refacut unghiul de fuga... Plus Manopera...se aduna! NU INTRA PE GARANTIE! .
-
Am uitat sa va spun, dacă am desfăcut bușonul de la vasul de lichid de frână, nu s-au mai înfrânat rotile. Care sa fie cauza? După schimbarea modulului abs
-
Va salut cu respect! Am un Golf 5 , 2004, 1.9 tdi, BKC. In timpul mersului se blochează frânele pe față. După 20-30 min. își revin. La diagnoza mi-a dat pe abs: 00003-modul comandă , 014-defct- intermitent. Am scos borna pentru resetare, am mers și s-au repetat dar acum pe tester mi-a dat :01435- Senzor presiune frână 1 G 201 012- defect circuit electric . Trebuie înlocuit modulul abs sau decât senzorul? Ce pot face momentan să nu se mai blocheze rotile? Mulțumesc mult pentru ajutor! Am înlocuit dar e la fel. Poate fi și de la pompa de frână?
-
Wireless Android Auto pe MIB3
catalin004 a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
Salut..ati rezolvat ceva? as fi si eu interesat -
emma.bright şi-a înregistrat cont de membru
-
Felicitari pentru masina si pasiune ! Cu turbina ….daca nu copii un setup cap-coada deja facut de altcineva …sa fii pregatit de multe batai de cap si cheltuieli
-
Inlocuire bara fata stoc cu model VRS
Darius-27 a postat în topic iniţiat de adrian_l86 din Octavia 3
Salut, poti sa-mi spui te rog toti pasii daca poti, si cat te-a costat toata treaba? -
SAlut! Cu scuzele de rigoare pentru răspunsul târziu îți trimit mai jos pozele cu zona unde se află și plasticul, ce este imediat sub plastic și ce seaflă sub apărătoare și cum arată grila aceea. AȘADAR: Aici este zona din dreptul pasagerului, iar grila se poate desprinde după ce se scot două cleme de metal de sub chederul de caiciuc: unul în sânga și unul in mijloc, acolo unde se unesc cele două grile/ măști. Pentru a avea accesa facil, poți desprinde încet grila de la baza parbrizului. Iese destul de ușor și se poate pune la loc prin presare ulterioară. Plasticul respectiv este suficient de flexibil. Chiar sub grila respectivă,se găsește un alt plastic care protejează un senzor (cel maro din poza de mai jos). Cu grijă, se poate desprinde și acest plastic. Al meu pare că nu este fixat nicăieri și trebuie tras stânga-dreapta, înclinat spre exterior și iese. ATENȚIE că acest plastic nu este atât de flexibil ca cel al grilei de sub capotă și nu se poate scoate de tot pentru că pe el are atașat un alt senzor, bamda de conectare a incălzirii parbrizului etc. După ce muți/ scoți cu gijă acel plastic (pt că are firele destul de lungi) poți observa grila din imagine care poate fi curățată apoi facil Dacă scoți filtrul de polen din spatele torpedoului ai să observi că privind prin grila respectivă poți părivi direct în...mașină. Așadar pe aici se face admisia aerului în habitaclu! SPOR!!!
-
dncaurel s-a abonat la Pompa de motorina din rezervor la VW Polo 9n ; 1,4TDI -75hp.
-
Pompa de motorina din rezervor la VW Polo 9n ; 1,4TDI -75hp.
dncaurel a adăugat topic în Polo 9N si 9N3
Functionarea pompei utilizeaza un releu . Care este acela ? Multumesc . -
cxr2test s-a abonat la Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT
-
Nu folosi adaptoare, daca are slot de SD card, foloseste SDcard, daca e microSD foloseste microSD.Unitatile astea nu prea suporta capacitate f.mare sau dau uneori erori (desi in specificatii e TOP), incearca sa te rezumi la 16GB sau max 32GB dar sa fie clasa 10 si cu UHS (U1, U3). PS: pe Windows, inainte de a copia piesele da un click dreapta->properties pe cateva si verifica daca ai optiunea de "unblock" si sa nu fie bifa de "read only" pusa, defapt nici o bifa. PSS: daca numele piesei e "mega-lung" incearca sa il scurtezi, e suficient 1 piesa sa dea peste cap restul de 100.etc Nu zic ca e neaparat de aici dar incearca, am fost patit cu o copie de RNS510 Android. Spor.
-
Ce bine o sa se miste Kodiaq-ul asta cu 500+ cai 🚀
-
@Gio_mih's Pacat ca nu ai acceptat jantele pe 20" mai ales ca ai bifat DCC Plus, erau doar 195 euro + tva (232 euro) ... in plus arata ff bine si sincer sunt confortabile mai mult decat ma asteptam, iar pe sport se comporta super bine ... La carlig puteai renunta oricand, insa inainte de intrarea in productie ( vreau sa spun ca se pot adauga sau renunta la optionale, chiar si modelul, motorizarea etc, atata timp cat masina nu a intrat in productie si nu are atribuita seria de sasiu - informatie de la dealer). Eu in plus fata de tine am mai bifat: - Pachet Light and View Plus - Pachet Simply Clever Family - Parbriz incalzit Nu am spus ce model: Sportline 2.0 TDI 4x4 de 193 CP ... comandat in 16.12.2024 Apoi pe la jumatatea lunii aprilie am optat pt jantele de 20" prin care se garanta livrarea masinii in 6 luni (bineinteles ca a trebuit sa renunut la elementele suplimentare protectie sasiu. Si am mai pus tot in aprilie inca un set de roti R19 CA2355019PS05 cu anvelope de iarna 235/50 R19 103V XL Bridgestone Blizzak LM005. Bineinteles ca am semnat un alt contract de leasing cu toate aceste modificari. La sfarsitul lunii mai am fost anuntat ca masina a intrat in productie iar pe 20.06.2025 masina a ajuns la Brasov la dealer. Asadar au fost 6 luni de la comanda certa si livrare. PS: Inainte de a opta pentru Jantele Rila de 20" aveam ca si estimare intrarea in productie in saptamana 42 a anului, adica undeva pe la jumatatea lunii septembrie, ceea ce insemna livrare in octombrie. In concluzie am 4 castigat luni. Imi pare rau de situatia ta si a celorlalti. 😔
-
Se monteaza deja pe golf 8 gti , voi fi cobai, o sa vedem. sunt achizitionate si restul anexelor pentru a putea fi implementata turbina. Turbo Inlet System , DV APR relocation kit, conducte ulei si racire de golf r, etc
-
Iulianmarciuc2 s-a abonat la Portiera spate se deschide doar din exterior
-
Portiera spate se deschide doar din exterior
Iulianmarciuc2 a postat în topic iniţiat de ionutm30 din Sharan
Am schimbat aquatorul de la capacul de la rezervor si tot nu se deschide portiera din interior e tot aprins ledul pe modul copii știe cineva dacă mai e altceva de făcut -
Iulianmarciuc2 şi-a înregistrat cont de membru
-
Termenul meu din contract este de 28-42 de saptamani, am ales si eu carligul asistat dar insa nu mi s-a comunicat nimic de un termen si pentru carlig, cu toate ca la momentul obtinerii ofertelor un dealer a specificat acest aspect legat de carlig care intarzie masina 6-8 saptamani peste termenul de 42 saptamani la fel ca cel de la dealerul de unde am achizitionat masina. Sunt in saptamana 34 din contract, si probabil cred ca mai am de asteptat.
-
Pare ca nu se potriveste turbina noua fara adaptari, deci se pune sub semnul intrebarii air-flow-ul optimizat. Are loc acolo la motor, nu agata in nimic, nu vibreaza pe ceva? Unde este produsa?
-
Poti s-o vezi si in sensul bun, nu suntem asa de "aliniati", asta ne-a ajutat in istorie, chiar si cea recenta. Intre timp Spania se "pregateste" de black-out din nou (regenerabilele au fost de vina si atunci in 28 Aprilie 2025) , in Germania energia electrica s-a scumpit din cauza caderii productiei din regenerabile. Toata EU este cu ambele picioare in groapa, economic, si accelereaza lovitura finala cu Green Deal.
-
new turbo - GARRETT 921474-5001S Turbocharger POWERMAX GT2563 Features • Complete assembly with calibrated electric actuator for OE fitment • 550BHP | 410kW turbo capability (on-vehicle results 520BHP | 383kW – with conservative tune) • +20% compressor flow compared to OE turbo • +37% turbine flow compared to OE turbo • Customized modern compressor wheel aero for application • Modern gasoline turbine wheel aerodynamics constructed of Mar-M alloy rated for up to 1050°C • Stainless steel turbine housing rated for up to 1050°C • Fully machined speed sensor port • Integrated thrust bearing – reinforced for application • CARB Emissions Certified D-871-2 vs OEM:
-
sa vina primavara - jante oem Ignite 20" cu 8.5J , pentru instalare anvelope 255 latime pentru aderenta suplimentara