Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Faptul este împlinit. Cei care au recondiționat turbina au spus că acum este ca nouă, au cerut și demontarea admisiei, au făcut testele împreună. Mecanicul a curățat electrovana n75, era murdară și avea urme de ulei. A mai găsit un furtun de aer crăpat, mâine sper să primesc mașina
  3. Bebeee

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Stie el un proiect de inceput in Arad daca vrea 😆
  4. Astăzi
  5. acidone77

    Noul motor 1.5 TSI

    1.5TSI daca vrei costuri mai mici ( consum, taxe, etc ) 2.0TSI daca vrei un MOTOR, dar vine cu costuri aferente mai mari
  6. rycker

    Eroare bujii sau cablaj bujii

    buna ziua.detin un passat b6 cbdc 2010 e5 2.0 tdi si trebuie sa schimb fisele bujiilor actualele sunt deteriorate.Am gasit cele 4 fise(cabluri) febi dar am o dilema daca ma puteti sfatuii. Nu imi dau seama de locatia unde sunt cositorite actualele cabluri.Cine imi poate da un sfat cum sa fac ai multumesc anticipat
  7. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Cutiile MQ250 si MQ281 sunt ok ca si fiabilitate, el zice doar de partea ca au treptele mult prea lungi si ca daca nu ai macar 2000rpm motorul se simte lesinat rau / ai lag mare daca ii dai talpa (fie ca ai turbo normal sau cu geometrie) exemplu: cu treapta 3 mergi normal cu 50-60 dar o poti duce pana la 145, treapta 4 mergi cu 70-80 dar se duce pana la 170. Treptele sunt calculate pentru WLTP/RDE. Parerea mea e sa iti iei 1.5t daca mergi in oras(depinde si ce oras) si 2.0d daca mergi mai mult prin afara. Recent am testat 1.5 la urcare pe rampa mai abrupta, daca dezactivezi esp sa stii ca se comporta ok.
  8. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Cel putin o afirmatie de acolo este contestata de un studiu Stanford. Dynamic cycling enhances battery lifetime Un articol care sintetizeaza studiul. Science Says Hard Acceleration Might Be Good For Your EV Battery
  9. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Parere personala: SUV non 4x4 e ca berea fara alcool. Mai bine bei apa. Altfel, Tiguan 2.0 tsi 4x4 cu DSG e altceva, doar ca, daca vii de pe berlina, nu te impaci spatiul interior, mai ales din portbagaj.
  10. b94uri

    Noul motor 1.5 TSI

    In bugetul respectiv vorbim doar de masina second hand. Ca sa le impaci pe amandoua iti propun un Tiguan care pe 1.5 TSI vine cu DQ381. Cred ca si Karoq-ul vine tot cu DQ381 la acest motor.
  11. acidone77

    Mașini electrice - merita sau nu?

    https://pspowers.com/understanding-ev-battery-degradation-causes-effects-and-solutions-for-long-term-performance/
  12. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Asteptam sa treci si tu pe un Golf...R32 poate 😁
  13. EmilianPop

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    "Intrus"
  14. Emy D

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    A fost super sa ne intalnim aseara! Va anunt si data viitoare cand vin la Timisoara
  15. vizitator

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu as merge pe 2,0 TSI cu cutia DQ381. Diferenta de dinamica intre cele 2 motorizari face toti banii. In afara de asta, cutia DQ381 este mai fiabila decat DQ200. DQ381rezista pana la un cuplu de 420 NM, in timp ce DQ200 se monteaza pe masini cu motorizari de pana in 250 NM. In timp DQ381 a avut mai putine probleme decat DQ200. Poti face o comparatie intre cele 2 cutii urmarind acest site: https://tvsengineering.com/en/dsg-gearbox/dq200/#theContent Deci, daca ar fi dupa mine, as merge sa ezit pe 2.0 TSI si cutie DQ381.
  16. OLiXbOLiX

    Probleme Electrice (Tiguan III)

    Am revenit cu un update legat de cazul meu: la finalul lunii mai am lasat masina in service (cu ajutorul unei avocate am reusit sa facem putin scandal si sa-i punem pe treaba - altfel ma trimiteau acasa si-mi spuneau ca nu aveau ce sa-i faca // cu ajutorul avocatei am reusit sa obtinem o masina la schimb pe perioada reparatiei si masina a ramas in service) si am ridicat-o acum, luni, adica 3 luni si ceva mai tarziu. Dupa o gramada de investigatii si teste/cercetari s-a inlocuit "unitate comanda motor", mai exact computerul de la motor. Pana acum, primele 2 zile de facut destul de multe drumuri prin oras au fost fara probleme si tind sa cred ca s-au rezolvat problemele. Daca mai apare ceva nasol revin cu un update, daca nu, sa fim sanatosi si drumuri bune tuturor
  17. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Intalnire de seara. Si paznicul.
  18. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Pai, vrei masina noua sau sh? La bugetul zis de tine nu te incadrezi cu nicio motorizare din cele doua, daca discutam de Octavia/Golf, nu stiu la celelalte modele. Daca banii nu-s problema, 2.0 tsi. Daca vrei sa economisesti niste banuti, 1.5 tsi 150CP cu manuala e alegerea ideala. Cuta manuala de pe O4 a avut initial niste sincope eliminate pe parcurs, nimic de nerezolvat, char daca Initial Skoda schimba cutia. Din folclorul popular, cica o "saiba" din cutie era subdimensionata.😀 Cutia manuala de pe O3 nu a avut raportata problema respectiva, deci constructorul s-a calicit la un element banal din cutie in cazul O4. Fiabilitate: ambele motoare sunt fiabile, 1.5 tsi nu are raportate probleme, iar daca ne referim la 2.0 tsi ultima generatie, e la fel de fiabil. Consumul: la o viteza medie de 15 km/h in marile orase, ce pretentii ai? Consumul la ambele motoare se invarte intre 9-11%. Afara din localitati se schimba treaba, 1.5 tsi nu trece de 5.5% daca nu duci masina peste 130 km/h. Mers legal si constant: 5.1-5.2%, chiar 4.xx%. Mers 900 km pe autostrada, teren relativ plat, noaptea, intre 150-180 km/h- 6.2%. 2.0 tsi poate fi chiar mai economic decat 1.5 tsi. As alege oricare dintre cele 2 motorizari ( cu un plus pentru 2.0 tsi), dar DSG numai DQ381 cu 2.0 tsi. Legat de faptul daca 1.5 tsi face fata unui traseu mai dificil, zic doar atat: cateodata am impresia ca 1.5 tsi are mai mult de 150CP.😃
  19. spido

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Da,totul e ok. La maneta pilot nu se taie/modifica nimic.
  20. Ieri
  21. Baxxon

    Primele impresii (Tayron)

    Am testat si eu azi Tyron insa pt mine e o dezamagire. Masina testata Tyron 2,0 tdi 4 motion 190cp . Am testat-o la deal la vale , drum drept , serpuit si pe ploaie . Desi imi gasesc repede pozitia la volan in acest caz nu am reusit , din cauza ca volanul are cursa de reglare scurta pe orizontala / adancime si ca sa stau relaxat cu picioarele trebuia sa stau cu mainile prea intinse . Are un delay pronuntat cand vrei sa tasnesti rapid ( pe toate cele 3 moduri de conducere) indiferent daca pleci de pe loc sau din mers - asta mi se pare un mare minus ( exact momentul in care ai nevoie sa iesi dintr-o situatie , sa eviti ceva , sa intri rapid intr-o intersectie etc , masina iti pune bete in roate), odata ce isi da seama ca trebuie sa puna toata puterea , o face binisor . Pozitia in scaun e ciudata pare mai degraba o berlina , cel putin asa am perceput eu . O alta chestie - aici sunt subiectiv pt ca mie personal nu-mi plac , este tableta si ceasurile tableta - digitala , orice vrei sa faci rotita si meniuri si aiureli care pe mine nu ma atrag . N-am gasit , poate nu am vazut eu bine , obtiunea in meniu sa dezactivez start stop Interesant butonul de start , amplasarea pe consola intre scaune. Vizibilitatea privind suprafetele vitrate, oglinzi, foarte buna. Portierele suna urat la inchidere , antifonare slaba , se aude cum guita motorul . Voiam sa inlocuiesc Touaregul vechi de 10 ani insa acest Tyron e un copil mic si slab iar pretul lui e extrem de scump pt ce ofera , dpmdv binenteles. Mie nu mi se potriveste
  22. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Pe Golf 5.7% la 130km/h mers cu ACC Sibiu-Budapesta (peste 500km de autostrada). Octavia sigur are cutia mai lunga, ar trebui sa fie similar. 140km/h vreo 6.5%, mai departe faci tu calculul. Motorul trage OK la deal, diferenta fata de acel 1.6 va fi mare, ai cu 50% mai multi cai putere si aia conteaza. In Bucuresti 8%, cu start stop, evident, dar poate fi si mai mare pe distante scurte. Motorul pare a fi OK.
  23. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Dar cum explici ca eu am masina din mai 2020 si nu am avut nicio problema cu cutia? Eu am o singura explicatie: cutia nu are nicio problema sau poate doar câteva făcute lunea sau cine știe ce alte cauze.
  24. marius1982.11

    New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"

    Wd3-ul de care spun cred ca e chiar mai ieftin. Dar repet, e un aspirator simplu...nu de ala de 300€ de injectie.
  25. Magulicy

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Salut dețin un Golf 6 1.4 TSI 160CP din anul 2010 cine mă poate ajuta puțin cu următoarele probleme, doresc să fac retrofit la pilot automat și comenzi pe volan. (La momentul actual mașina nu are comenzi pe volan și nici Pilot automat iar calculatorul de pe coloana este cel cu CQ în coadă care suporta doar pilot automat, pentru retrofit am cumpărat următoarele: -Volan cu comenzi (identic cu cel al mașini doar ca are comenzi + cablajul aferent.) -Maneta ștergătoare (modelul fără butoanele de BC cu codul 1k0953519H) -Maneta semnalizare cu butoanele pentru (Pilot automat cu codul 1k0953513G) -Calculator Highline cu codul 1k0953549CD Doresc să îmi spuneți vă rog dacă tot ce am cumpărat sunt OK pentru acest retrofit. Și încă ceva la maneta pentru pilot automat este necesar să tai firul galben din pinul 5 și să îl leg cu cel de la pinul 10? Mulțumesc anticipat tuturor. 😊
  26. davidut5

    Jurnal DSG6

    La mine la g7 la fel face, scartaie si merge cam greu. Daca o dau de cateva ori fata/spate apoi merge usor. A ramas fara vaselina selectorul/maneta, din pacate pentru ungere trebuie demontat bucati. M-am uitat pe masina dar nu se vede unde este problema. Un selector nou am vazut pe la 4-5000lei.
  27. andrei_221

    Schimbarea distributiei la O2

    am vazut si eu multe distributii de PD care au ajuns si la 190.000 km... nu doar 150.000 km. Nu se rupe cureaua. Doar pompa de apa ocaz\ional curge si rola mica se invarte fara vaselina... Dar intinzatorul este inca ok.
  28. Dolfin

    Noul motor 1.5 TSI

    @V.Florim, mergi la drive test cu ambele, 1,5TSI gasesti sigur. Cutia manuala pe 1,5 a fost cu probleme si "omoara" motorul cu treptele lungi. Cutia DSG cu ambreiaje uscate pe 1,5 este cunoscuta pentru lipsa de fiabilitatea la mersul in oras. Consum de 7% in orase mari...doar daca este vara si concedii sau chiar esti cel mai calm personaj din trafic. Cine are treaba prin oras si este contra timp trece usor cu 2-3L peste media de mai sus.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!