Toată activitatea
- Ultima oră
-
@Gabriel*77 - 60k km in prezent.. pana la 18k km am completat 3litri de ulei. Apoi cam 1L la fiecare 10k km. Revizii făcute la 20,40 si acum urmează la 60k km in câteva zile. Posibil de la trecerea la noul 0w20. A mea vede doar drum întins si in mare parte autostrada, fără talpa -> la 115cp si dq200 nu prea ai ce oricum.
-
alexALH şi-a înregistrat cont de membru
-
Totul e posibil dar nu are sens sa le afișezi separat dacă ele rămân tot timpul la fel plus ca interval de service variabil e variabil nu fix dar la 30000 km sau 2 ani. Nu? Nu mai zic de manual unde explicația e clara, la resetare se afișează în funcție de istoric dar ulterior se modifica în funcție de condiții.
- Astăzi
-
@Cristi_V imi este greu sa cred ca intervalul de de schimb al uleiului sa fie identic cu cel de inspectie, dupa peste 10.000 km efectuati. Nu cred ca lui Gabriel ii arata dinamic, cum nici eu nu aveam pe Superb 3
-
Salut! Eu am procedat astfel (la sfatul colegilor de pe forum) am intrat aici: https://www.myvolkswagen.net/ro/ro/myvolkswagen.html , m-am logat și undeva pe la mijlocul paginii îți va apărea meniul/ secțiunea „Actualizări hărți” iar mai josîți va apărea mesajul „Actualizează sistemul de navigație la cea mai nouă versiune. Actualizează datele sistemului Infotainment, pentru a fi pregătit pentru cele mai recente modificări din traficul rutier”. Apoi alegi varianta Europa (singura care îți apare ) și aștepți până ți se descarcă cei 29,3 Gb de date. După aceea dezarhivezi toate datele/ fișierele din arhiva descărcată pe un stick gol pe care îl introduci într-unul dintre porturile de la bord apoi... nu trebuie să mai faci nimic. Update-ul se va face automat. Ideea este să faci acest lucru cu motorul pornit și când pleci la un drum mai lung deoarece respectivul update-ul va dura în jur de o oră. După ce trece ora aceea (cel mai bine 90 de minute) poți verifica și ai să observi că hărțile suntdeja updatate. P.S. Vezi că se găsesc inclusiv stick-uri care au direct USB-C și merg la mașinile care au astfel de porturi, fără a fi necesară achiziționarea veunui adaptor. SPOR!
-
Daca nu mergi in conditii grele, de exemplu distante scurte cu opriri/porniri la rece frecvente, mers în trafic aglomerat pe caniculă, temperaturi extreme si alte asemenea, atunci intervalul de schimb ulei nu se modifica in sensul scurtarii acestuia. Banuiesc ca functionarea motorului in conditii grele conduce la o deteriorare mai rapida a calitatii uleiului aceasta calitate fiind probabil evaluata de un senzor care determina afisarea unui alt interval de schimb. E doar o presupunere pentru ca eu nu am de unde sa cunosc tehnologia instalata pe masina.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Deocamdată nu este cazul să mă alarmez pentru că, preventiv, am cumpărat 1 litru de ulei pe care îl țin special pentru asta fiindcă am anticipat scăderea nivelului și nu va ajunge să se aprindă becul. Da, știu și eu că e contraindicat să mai pornești motorul dacă martorul de la ulei se aprinde și are culoarea roșie și din acest motiv am un litru în portbagaj. Eu merg pe principiul că uleiul schimbat mai des prelungește viața motorului. Acum, deh, fiecare face ce vrea pe banii lui. Dacă unii aleg să schimbe uleiul la cum recomandă producătorul probabil nu e nimic rău, dar în niciun caz nu cred că e rău că îl schimbi mai des. Mai știu că motorul consumă ulei dacă e ținut la turații înalte mult timp (mers sportiv) ceea ce la mine nu e cazul. @Cristi_V mie de ce nu îmi afișează dinamic intervalul de service cu schimb de ulei dacă zici că a ta afișează? -
Martorul rosu se aprinde atunci cand nivelul ajunge la minim. Cand se aprinde acest martor informatia este trimisa si la service. Despre intervalul se schimb ulei, din manual:
-
Când am completat ulei nu mi s a aprins niciun martor în bord...mai verificam eu în tableta uneori ca ma așteptăm...și am văzut ca e la 2 linii peste min și atunci scria dedesubt, 1 mesaj nou > sa completez.....dar fără sa apara niciun senzor sau mesaj în ceasuri. Ziceți de martor rosu, înseamnă că urma sa se aprindă ceva în bord în perioada următoare iar in tableta era cumva anterior acestui martor? Dacă nu ma uitam din când în când în tableta nu as fi știut ca e scăzut și trebuie completat..
-
Afiseaza. Am eu.
-
halamadrid s-a abonat la Probleme tehnice specifice Octavia 4
-
@Gabriel*77: daca se aprinde martorul si are culoarea rosie, nu mai mergi cu masina, orice ar fi. Tragi pe dreapta si completezi cu uleiul din portbagaj. Mie mi s-a intamplat la fosta masina, Octavia 1.2 TSI, sa mi se aprinda acest martor cand eram la Paltinis in concediu. Am lasat masina in parcarea unui hotel si am mers cu autobuzul in Sibiu sa cumpar ulei, am cumparat si apoi m-am intors tot cu autobuzul si am completat. Deci daca martorul este rosu tragi pe dreapta pana la remediere.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
halamadrid a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
S-a mai discutat, Octavia cu 1.5 tsi nu afiseaza in mod dinamic intervalul de schimb ulei. La 2.0 tsi, afiseaza. Daca se doreste, se poate seta la 15.000 km, de exemplu. Un ulei mai proaspat nu ajuta doar motorul, ci si turbina. Nu stiu cati au avut masini cu turbina in tinerete. -
Nu e nicio problema nici daca se aprinde martorul doar ca in momentul ala opresti si faci completarea. Tu ai avantajul ca ai "joja" in bord deci nu prea ar trebui sa ajungi la aprinderea martorului. Eu o am clasic si recunosc ca mai uit la ea destul de rar. @adrian001 Unii raman cu obiceiurile pe care le-au deprins in tinerete. Ei cred ca daca schimba mai des e mai bine pentru motor. Da, e mai bine dar insignifiant mai bine deci nu e necesar.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Așa consider și eu că este ok (nivelul e bun dacă este între maxim și minim) și o problemă ar fi dacă s-ar aprinde martorul ceea ce nu e cazul. Întrebarea a venit urmare a faptului că nu știam capacitatea băii de ulei pentru a-mi face o idee despre consum. Urmează să merg la reprezentanță pentru a schimba un stop pe garanție și le adresez și lor o întrebare și în funcție de ce zic și ei voi acționa în consecință. -
Cartea zice ca e normal...ce sa mai, mașini în 2 timpi.
-
Salut, Am văzut nivelul pe care îl ai acum și nu îmi dau seama de ce vrei sa completezi acum...într-adevăr ți a consumat puțin, poate 2_300 ml. Alte mașini, vin de noi cu acest nivel sau chiar o liniuțe mai jos și doar nu completezi la 5 km cât o iei de la dealer. La mine a venit exact ca în poza ta, a scăzut 3 liniuțe , la 5.000km,pana la min și atunci am completat 200 ml, acum are iar 5 liniuțe ca în poza. Consider ca este ok între minim și max oriunde. Teoretic ar consuma max 500 ml în primii 10k km,și apoi spre deloc, dar rămâne de văzut 🙂
-
Parbrizul incalzit e in jur de 1000 e + nou oe ... pietre si ce mai e in timp il vor ciobi si il vei inlocui, pe asigurator il va costa sa ti-l schimbe pe asigurare, fiind o piesa mai scumpa, implicit anul viitor vei plati mai mult la asigurare ... un parbriz oe fara incalzire e 500 e ... faceti calcule. Nu zic ca nu e util, doar ca nu isi merita banii, mai ales cum va fi clima de acum incolo in Romania ... Modul Sport la cutia manuala, imbunatateste un pic raspunsul pedalei la accelaratie atat ... La DSG e diferenta, dar pe sport face si retrogradari cand franezi pe care le simti ca face frana de motor din cutie, daca franezi mai brusc ... Manuala e mai usor de intretinut si mai rezistenta in timp, dar daca circulati mult in oras, DSG e mai usor de condus. Depinde si de pe ce masina veniti si cat de repede va acomodati cu doua pedale Ea are foarte multe dotari in standard destul de utile pentru oricine circula cu masina zi de zi. Daca tu ai condus 3 masini pana acum, nu comenta in nestiinta de cauza. Din 2017 tot fac test drive-uri la vw si pot spune ca au unele dotari de care nu te vei folosi nici o data. Legat de culoare, se vede ca aveti experienta 0 cu vopsitori si cum lucreaza ... O culoare mai "de atractie" va costa mai mult, ori din buzunarul propriu ori pe asigurare, o culoare banala, alb, gri, negru, va costa mai putin ca si pret per element vopsit ... si va fi gata si mai rapid ... Chestii simple pe care multi din ce citesc nici macar nu le iau in calcul. Daca mergeti la peste de ce nu T-Roc? E aceeasi masina doar putin inaltata Acum depinde de fiecare cum isi protejeaza bunul ... Eu am doua masini una cu parbriz incalzit, webasto ... si una mega cheala ... La ce ierni au fost, nu am folosit incalzirea in parbriz, nici o data si masina nu sta in garaj. E de ajuns sa dai clima pe HI si pe parbriz si pana dai zapada jos de pe masina, e calda ... Vezi la Front Assist sa il dezactivezi la drum lung, daca esti genul de sofer care merge aproape de cel din fata, mai ales la depasiri. Iti franeaza foarte brusc daca mergi aproape de masina din fata si vrei sa depasesti, chiar si cu semnalizare pusa, crede ca faci accident. Am patit de cateva ori, la Golf 8.5, Taigo, Tiguan, Passat B9 ... Aveam cam 3-4m distanta si cand sa fac depasire, hop bobi stai potol, mi-a pus o frana ... La fel si in curbe, daca iei curbe de 90 grade cu ceva viteza, 60km/h + la fel doar ca nu mai franeaza ... Nu stiu daca o fi bug ceva, nici nu am intrebat ...
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
Dolfin a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
Ce cod motor? Cauta la dezmembrari. -
Sustin si eu necesitatea acelui selector de mod de conducere(drive selector), motivele sunt bine explicate mai sus.
-
Noile tehnologii ? Stii ca chestia asta, numita interval flexibil de service cu evaluarea calitatii uleiului, a fost introdusa de VAG in 2001.
-
davidut5 s-a abonat la Desfacere valva EGR -> Passat B6
-
Salutare, vecinul meu are p0401 egr flow insuficient, motor cbdc 100si ceva cai. Anul trecut a fost reconditionata chiulasa, și pus un egr nou ieftin. Acum a dat eroarea de mai sus. Am pus un racitor nou, și eroarea a apărut din nou ziua următoare. Ma gândesc ca dacă era tot egr dădea eroare pe poziție sau ceva, nu? Racitorul părea infundat, mai puțin circuitul de bypass. Toba este inegrita, nu excesiv, și fum zice ca ar da numai la regenerare.
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
artenie_vlad a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
exact, da adica acel cod este per tot ansamblu, nu per conducta? -
E dinamic. Arata diferit numai daca e cazul adica in functie de conditiile de functionare uleiul trebuie inlocuit mai repede. Cei care nu cred in noile tehnologii pot sa il schimbe cat de des doresc.
-
Ciprian68 şi-a înregistrat cont de membru
-
@vvede parametrizarea sunetului se referă la activarea sau ajustarea unor setări ascunse ale sistemului audio, care din fabrică nu sunt expuse utilizatorului, chiar dacă hardware-ul sistemului (boxe, amplificator, subwoofer) ar putea susține un sunet mai bun. Modificarea se face cu ajutorul unor instrumente de diagnosticare VCDS, OBD11 etc. prin care se activează sau modifică un sound profile specific sistemului audio montat pe mașină fie el standard sau Canton. Problema este ca modificările software sunt momentan blocate/restricționate din cauza implementării sistemului de protecție SFD2. @Luciosunu am observat zgomot la apăsarea pedalei dar o să fiu mai atent și revin cu detalii.
- 94 replici
-
1
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Uite cum apare la mine. Vad ca a crescut putin Abia acum am observat ca a scazut si perioda de timp pana la schimbul de ulei
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Am urmărit acest aspect de când am luat mașina. Așa mi-a arătat de la început, separat, dar numărul de km fiind mereu aceiași în ambele cazuri. Calculând nr. de km văd că sare de 30.000. Nu știu cum afișează altora, însă eu am luat informațiile din aplicația My Skoda. La bordul mașinii nu m-am uitat, dar nu cred că afișează altceva având în vedere că aplicația e conectată la mașină.