Toată activitatea
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
nu e doar mimare, am pornit de la recomandarea lui Vlad Micsunescu de schimbare ulei la 5000km, si am calculat ca la 80000km parcursi ar fi nevoie de 80 litri de ulei. Plus ca el mai recomanda inca vreo 8-10 litri pt spalare motor... doamne... se aduna sute si sute de uleiuri, unde sa se duca toate, si cati nu le arunca pe colo si pe colo... Si mai sus am dat un exemplu din realitatea de zi cu zi, autobuzul diesel versus electric, diferenta e ENORMA, e mult mai placut sa nu ai POLUARE fonica si vibratii in casa de la diesel... pur si simplu nu te mai poti obisnui cu asa ceva o data ce ai trecut la electric. Eu sint un mare pasionat de masini, deci am bagat nasul si mainile in termice destul, dar e greu dupa ce te-ai obisnuit fara mirosuri si fara uleiuri sa te mai intorci. Mi-as mai lua un Passat diesel? Da, pt ca e f practica si spatioasa, pozitie volan f misto (scaune confortabile)... dar ar fi greu Termica 3.0 cu 5 tipuri de uleiuri... asta zic... numai cand spui 5 tipuri de uleiuri deja stii ca ceva nu e chiar ok. Atentie, eu nu critic deciziile nimanui. Doar schimbam idei. Personal ma enerveaza sa pun masina la incarcat, oricat zic unii ca "incarc acasa la mine" ramane enervant, cati mai baga masina in curte sau in garaj? cine are timp de asa ceva? Recunosc avantajele si dezavantajele -
Cea originală de la VW. La măsurătoare mai avea doar 400 și ceva de amperi. MLA MOLL scrie pe ea.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Statisticile se fac pe procente, procentual ard mai multe termice. Semnificativ mai multe. Pai ce ar putea face Bruxellul? Chinezii au trecut la electrice, hibride etc decente. Iar pe autobuze, e si mai si, chinezii au electrice care castiga licitatii din diverse orase. Ce ar putea face deci Bruxel? Sa le zica la chinezi ba stati asa, nu mai faceti masini, dati progresul inapoi, dnii de la Huawei, va rugam nu mai faceti echipamente bune pt 5G? Eu am avut telefon Xiaomi ani de zile, acuma m Honor, ce sa faca Bruxel, sa le zica sa faca telefoane mai proaste? E o contradictie aici, lumea critica UE ca incurajeaza electrificarea, pe de alta parte nu realizeaza ca asta e singurul mod sa tii pasul cu chinezii. Scriam acum cateva zile ce placut e de cand primaria a bagat autobuze electrice prin Mogosoaia. Ieri am auzit zgomot mare pe strada, nu stiam ce se intampla, trecea un autobuz diesel... ce horror mi s-a parut! Inapoiat, mirositor, poluator (si fonic), greoi... Probabil mai au in flota si cateva diesel (oricum moderne si acelea, deci nu vor disparea prea curand, -
Referitor la curatarea filtrului de particule, am gasit o firma din Bucuresti care foloseste un aparat numic Otomatic Platinum. Aparatul este acesta: https://otomatic.eu/?cd=22495875541&ad&kd&utm_term&utm_campaign=Performance Max - Global&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=2220763496&hsa_cam=22495875541&hsa_grp&hsa_ad&hsa_src=x&hsa_tgt&hsa_kw&hsa_mt&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gad_source=1&gad_campaignid=22485857895&gbraid=0AAAAACfjOffrzyGf1vsP3U9neA7yRnsgl&gclid=CjwKCAjwpOfHBhAxEiwAm1SwEtzNXmTuMdZQ5ty0ScVxCStX31iOHZSRxR2hBOz6iPsOCdDm3QPyqhoCEDYQAvD_BwE Ei spun ca toata treaba de curatare o face aparatul Otomatic, mecanicul intervine foarte putin. Se foloseste o combinatie de de curatare hidrodinamica+detergent, urmata de uscare termica. Tot ei demonteaza si monteaza filtrul la loc.
-
O sa revin mai tarziu cu acest caz... Am o alta problema, in cauza RNS510 trebuie montat pe o masina cu modul BT 7P6 035 730J, as vrea sa stiu daca sunt compatibile, mai necesita ceva codare? masina are in prezent RCD310
- Astăzi
-
Am lecturat testele, speram insa la niste impresii "hands on". Nu ma intereseaza aproape deloc performanta ridicata pe zapada pt ca masina e preponderent de oras/asfalt iar pt drumuri externe am aro-ul italian. Ma interesează nvhul si sa nu se faca lemn dupa 2 ierni. Estimez 4 ani de utilizare si vreo 20-25k km. Inca nu sunt decis daca sa raman pe scenariul vara/iarna sau sa iau niste allseason si bafta...
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
florin76 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare! Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Unde aș putea sa găsesc sa cumpar senzorii pentru ambreiaj la o cutie DSG7 DQ381? Am eroarea P173600, nu mai merge dacat in D1. Am reușit sa scot mecatronicul si sa ajung pana la senzori. Senzorii cu care ii înlocuiesc pe cei defecți trebuie sa aibă exact același cod, sau ... ? Va mulțumesc anticipat pentru ajutor. -
De la englezi, un raspuns oficial al importatorului "Thank you for contacting SEAT UK regarding the Cambelt Change for your Arona. I can confirm that as of the 1 July 2023 VWG is removing the recommendation to replace the cambelt every five years. This will be replaced by time or distance intervals. As there is no mileage confirmed for your vehicle this means that there is no service interval at all, and can be considered as 15 years or 180,000 miles."
- Ieri
-
Hankook Winter i cept evo3 au iesit f bine in mai multe teste, dintre variantele de mai sus asta ar fi optiunea cea mai indicata Hankook insa au si alte modele de iarna
-
Am dat inima! ❤️🥰😍
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Gata si cu detailingul, las cateva poze mai jos. Ce pot sa zic... am rămas foarte placut surprins cand am vazut cum arata.. a meritat! 🥰 Daca doriți sa ne cunoaștem, va astept la evenimentul auto Dropdown 5, weekendul acesta, pe stadionul Ghencea, in Bucuresti. Superbul va fi expus acolo, si eu voi fi prezent. -
Ce baterie era OE pe masina ?
-
Din pacate bateria originala a inceput sa-si dea duhul, cam repede dupa doar 4 ani a lesinat. De 3x nu a vrut sa mai porneasca, preventiv dupa prima experienta am bagat niste cabluri de pornire in portbagaj..asa ca sa fie...se pare ca am fost foarte inspirat ca am avut nevoie de ele inca de 2x . Am schimbat bateria acum totul este in regula.
-
Daca faci cateva sute de modele manual le faci mai repede. Dar daca ai zeci de mii de comenzi???
-
Te referi doar in baza unui abonament? Daca da, am we connect plus activ 6 luni (gratuit) si nu zice nimic cand apas pe Software Update (parca asa ii spune - nu sunt la masina).
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Acolo pare ca se indreapta industria auto europeana . Vom avea chinezarii din asia si chinazarii din europa . -
@detinator "pai cum asa? Ard mult mai multe masini termice decat electrice" Pe planeta, in momentul de fata 97% din vehicule inca ard dinozauri fosili. 3% din masini sunt electrice din ce ne spune AI. Cred si eu ca ard mai multe masini termice. 🤔
-
Eu am 3G5 035 816 B H12 0332 (deci exista versiune SW mai noua). Update-ul cred ca se poate face doar Online.
-
In cursul zilei de azi am primit si eu eroarea "Position sensor for clutch 1" Din documentarile mele este vorba de un sensor care are si o pereche de pe mechatronic. Merita schimbati acesti senzori (am inteles ca trebuie schimbati amandoi) sau sa schimb mechatronicul cu totul? Este vorba despre un DQ381 de pe Seat Ateca. Multumesc
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
"Chinejii" vor ingropa toata industria auto daca tampitii astia de la.Bruxelles nu se vor trezi la realitate cu porcaria lor de green deal... totodata si lacomia producatorilor auto europeni vor ajuta la declin... la ce preturi sunt pe piata... n au cum sa reziste inca mult timp. China e deja aici... sa nu ne intelegem gresit, nu ma bucura deloc acest aspect, dar e totusi o realitate. -
Hankook, Kleber ( ca s facute sub brandul Michelin ) si ultimul Kumho. Eu in ordinea asta as alege. Depinde si de pret, dot, clasa de franare pe ud/consum si zgomot, bineinteles.
-
In ritmul ăsta, comanzi actualul model și primești facelift. Nu se așteptau să se vândă asa de multe sau nu au componente ca să onoreze livrările mai rapid. Nici mașinile cu interioare făcute manual nu durează atât să fie livrate.
-
E cam vechi postul si chiar inutil, cand el pune janta cu fata in jos pe pietre chiar nu mai contează niste oxidare pe interior.🥲
-
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
...there is no substitute. -
Si filtrul de aer tot dupa inspectia vizuala il schimbi, nu e nici o diferenta. Eu il schimb la 45000km, dar e mult mai curat decat al unei masini ce a facut 10000km in Bucuresti/Ilfov. Daca nu as ajunge pe la campie l-as putea tine mai mult, merg mult in zone de munte. Cureaua poate e afectata de praf, habar n-am.
