Toată activitatea
- Ultima oră
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
Dolfin a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Sunt folosite si in primele minute de functionare a motorului pentru a incalzi mai repede camera de ardere. Diesel-urile cu compresie buna pornesc si la -10gr.C fara bujii, chiar si mai jos. -
Da, am recunoscut Arteon-ul. Pe fundal se vede si un pic de Lexus RX rose gold, la el ma refeream.
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
corad0 a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Tare, nu stiam ca porneste cu toate bujiile moarte! 🤪 Oricum, nu afecteaza regenerarile DPF si mersul motorului. Bujiile incandescente sau "glowplugs" sunt folosite doar la pornirea motorului. Nu sunt folosite permanent cu scanteie, ca la benzinar. Temperatura antigelului in schimb poate afecta regenerarea. Regenerarile incep doar daca antigelul atinge temperatura optima de 90 C. De asta se recomanda schimbarea unui termostat defect, daca tot timpul mergi cu antigelul la o temperatura mai scazuta decat cea normala poti infunda DPFul pentru ca nu isi mai face regenerari. E usor sa vezi cand ai termostatul sau termostatele defecte (unele dieseluri au 2) chiar si mergand alert, apa tot nu se incalzeste la 90 si/sau daca se incalzeste, cand opresti, la relanti scade iar. De asta nu se recomanda mersul pe distante scurte cu dieselul si mers extraurban cat se poate de des. Risti sa il omori. EGR-ul ajuta si el la "moartea caprioarei". Tin minte ca dupa o saptamana de munca si "omorat" masina in traficul bucurestean, imi faceam timp sa ies in weekend pe autostrada spre Ploiesti sau spre Constanta cu masinile diesel sa le "intind picioarele". Gaseam motiv de iesire, un ciolan la Brasov sau un peste la mare, numai sa scot masina! -
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
R_a_z_v_a_n a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Sau toate cum am avut eu la B5.5, dar compresie bună. 🙂 - Astăzi
-
Ai un scurt pe ramura C, senzor sau fire.
-
Parca ti-am mai scris ce coduri aveam pe vechea masina si mergea si din telecomanda.
-
Cea care da cald/rece pe spate.
-
calorifer infundat.
-
Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]
Al Bundy a postat în topic iniţiat de adrian83 din Passat CC
pentru ca nu ai citit regulamentul. ai pus aceeasi intrebare in mai multe topic-uri. VAd ca nu ai tinut cont de sfaturile mele.- 114 replici
-
- oglinzi
- rabatabile
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
posibil modulul de led ars. asta daca nu e afectata si fibra.
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
gino... a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Multumesc -
Asta iti da AI pentru orice masina, ba chiar te baga in ceata
-
Asa e, "cauciucaria" se strica mai repede daca masina sta nemiscata mult timp. Macar sa mergi si sa te bucuri de ea! E bine ma gandesc sa verifici pernele din an in an, in caz ca apar fisuri. Ce alt tip de mentenanta preventiva mai e recomandata pentru suspensia pe aer?
-
Dupa schimbarea bateriei azi am facut primul plin Doar ceasul a trebuit sa il reglez atunci , in rest nu am observat probleme Pana acum la plin Mi s-au aiurit indicatoarele analogice si digitale referitoare la rezervor In loc de aproximativ 1200 km autonomie imi arata 500 km pe unitate Iar rezervorul imi arata ca ar fi putin peste jumatate desi am pus peste 80L acum Nici macar nu sunt corelate indicatiile , pe unitate imi arata sub jumate de rezervor si pe ceas imi arata peste jumatate Unde ar trebui sa imi indrept atentia ? O stergere de erori ? Sa codez bateria ? Nu am apucat sa ajung la cineva sa o codeze Ce ar putea cauza acest comportament ? Senzorul de combustibil avea o problema pe pelicula metalica atunci cand era in partea de jos , rezervor gol , nu se mai ridica acum de la zero , dar imediat ce miscai masina si se misca putin si plutitoul isi revenea - nu se comporta insa asa Nu am mai lasat rezervorul gol niciodata si nu am mai avut problema Multumesc
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@corad0, eu zic ca e alta mancare de peste cu un compresor de fabrica in ideea in care cel de pe o masina de fabrica este utilizat mult mai putin, deci clar tine mai mult. Eu am abuzat mult de el, mai ales primii ani, cand toata ziua ma jucam sus-jos cu ea. Eu zic ca te va tine mult mai mult, fara probleme! Nu cred ca tine de drumuri sincer.. cum ziceam, am abuzat de el mult la inceput mai ales. Ma astept cu cel actual sa tina mult timp, avand in vedere ca nu mai joc cu sistemul atat. Acuma cat despre perne... nu stiu la cat recomanda producatorul sa le schimbi la o masina de fabrica dotata cu perne. Dar ma astept sa fie intre 5-10 ani. Pana la urma e un cauciuc acolo, care mai imbatraneste, comparativ cu un arc. Eu mi-am propus sa le schimb la 5 ani, pentru siguranta. Ziceai de contra-cost, deja nu mai e vorba de contra-cost, ci mai degraba de timpul pierdut si situatia in care te pune cand se strica ceva. Imi place mult VR6le. Asa de mult incat merg cu ea cu orice ocazie prind, e folosita in regim daily as putea zice. Si cand folosesti o masina veche in regim daily, inevitabil apar problemele si vin problemele. Daca as tine-o bibelou, si mers cu ea odata la weekend, sunt convins ca ar trece mult timp fara sa se mai strice ceva. -
Vezi? D-aia schimb eu masina la 7 ani. Unii spun ca la Octavia IV 1.5 TSI distributia e fara intretinere. Altii spun ca la 210000 km. Acum e prima data cand vad ca la 8 ani. Eu o sa fac distributia cand o sa imi spuna service-ul ca trebuie facuta daca nu o vand pana atunci. Dar, iata ce raspunde AI la aceasta intrebare: Intervalul de schimb al distribuției la Skoda Octavia IV 1.5 TSI (motor pe benzină) nu este unul fix, ca la motoarele diesel mai vechi, și poate genera confuzie. Conform informațiilor generale pentru acest motor (care folosește o curea de distribuție), recomandările variază, dar un interval stabilit din fabrică pentru înlocuire completă este adesea foarte mare sau nu este specificat, punând accentul pe verificare: Recomandarea generală de la producători (uneori citată de dealeri/utilizatori): Multe surse, inclusiv unii dealeri, indică faptul că nu există un interval de schimb fix (în ani sau km) stabilit de fabrică, ci se recomandă verificarea curelei de distribuție la fiecare revizie după un anumit kilometraj (de exemplu, 90.000 km sau 150.000 km). Intervale extinse menționate: Unii utilizatori și chiar dealeri au menționat intervale extinse, cum ar fi 200.000 - 210.000 km sau 10 ani pentru înlocuire, dar cu recomandarea de a verifica starea curelei după un anumit kilometraj (de exemplu, 150.000 km). Intervale pentru piese aftermarket: Unele site-uri de piese auto, care vând kituri de distribuție, menționează intervale mult mai scurte, cum ar fi 70.000 km, dar acestea sunt recomandări generale ale furnizorului de piese și nu ale producătorului auto (Skoda). Recomandarea cea mai sigură este să consultați: Manualul de utilizare al mașinii (secțiunea de întreținere). Un service autorizat Škoda cu seria de șasiu (VIN) a mașinii dumneavoastră, deoarece intervalele pot depinde de anul de fabricație și de codul exact al motorului. În lipsa unui interval clar de înlocuire, este crucial să se efectueze inspecția vizuală a curelei la revizii, conform indicațiilor producătorului, pentru a detecta eventuale fisuri sau semne de uzură.
-
Buna asa, si masina misto, si colorata 'Alceva
-
O intrebare in caz ca mai citeste cineva; nu mai am lumini de zi la unul din faruri - DRL. Exista doar o banda galbena slab luminata. S-au ars ceva leduri sau e alta problema? Celalalt far este ok. Masina a iesit din garantie. Multumesc
-
Masoara diametrul la doua role ,cea mai mare si cea mai mica ,apoi calculeaza cate ture face cea mica in timp cea mare face o tura. Apoi le desfaci si vezi cata vaselina are fiecare ,suprafata de frecare….
-
Daca pentru curea as intelege termenul de 8 ani (care o fi sursa?), pentru role care o fi explicatia?
-
Downpipe cu catalizator sau catless ? Eu am cu catalizator euro 6 si nu atinge masina cifrele maxime din descrierea turbinei. Daca vrei sa vezi cum se misca masina cu asa ceva pe ea, cand mai ajung prin B ne putem vedea.
-
Asta din fata e Arteon.😀 Faina culoarea, arata mai bine decat pe Golf.
-
ehhh....eu am cumparat Transit din 1996, cu motor 1.9TD (platit vreo 3500 de lire daca imi aduc bine aminte) Cred ca sunt cam 20 de ani de atunci.
-
vedem ce va iesi, oricum strang piese deocamdata, in primavara ne apucam de treaba.
-
Care Lexus ca a zis e tot vag? Pare arteon, si chiar are culoare, nu alb-negru si cele 50 de nuanțede gri. Naiss!