Toată activitatea
- Ultima oră
-
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
tool a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
E prea compicat imi trebuie scule. merg la sevice ca m-am saturat de situatie. -
Problema ciudata Octavia3 1.6 TDI CXXB
vp44 a postat în topic iniţiat de Dan Adrian 1975 din Discutii Generale
Nu stiu de ce inca iti mai vad mesajele,iti dadusem ignore,dar daca tot am vazut iti raspund,apoi mai caut odata butonul respectiv. In primul rind,cind numesti un mecanic,oricare ar fi el,schimbator de piese,jignesti multe persoane.Tu bineinteles,fiind martian in aceasta meserie,ar trebui sa nu mai judeci pe altii,inainte sa stii cu ce probleme se confrunta in meseria lui. Ai impresia ca un mecanic trebuie sa stie,nu,sa ghiceasca de fapt,ce problema are o masina.Te inseli,nimeni nu poate sti asa ceva,decit in urma unor verificari.Timpul costa bani amice,asa ca pierde-l pe al tau,afla care este solutia in cazul masinii tale,apoi vino si spune-ne si noua,ca asa poate mai invatam si noi gratis de la altii. Uite,eu cred ca la tine este o problema de alimentare cu combustibil. -
Am reusit sa ma conectez cu VCDS la modul 77 Telefon, insa la functii speciale nu ma lasa sa intru la Codare si Adaptare, butoanele sunt blocate.
-
Lipsa fumului alb la pornire in masinile cu deficiente,in general in cele care au peste 200.000km,atenuarea sunetului caracteristic tractorului,in unele motoare,si cam atit.Consumul nu pot sa apreciez daca a fost afectat,nu am facut teste pe distante lungi. In legatura cu regenerarile filtrului de particule,imi este aproape imposibil sa ma pronunt,evit sa am astfel de motoare,iar clientii nu prea imi trimit mesaje in sensul asta.
- Ieri
-
andrei_sg şi-a înregistrat cont de membru
-
Salut! Am un Leon din 2008 și am o problema și anume ca nu am luminozitatea mare sa pot vedea pe display pe timp de zi. Ma poate ajuta careva? Asa se vede! Pe timp de noapte se vede bn dar ziua este un chin.
-
In contextul in care s a schimbat cele enumerate, problema este de la cutie, problema este cunoscută doar de cei care au avut aceeași problemă si au schimbat piese care defapt erau bune. Nu se merită reparația cutiei ținând cont de prețul uneia sh Probleme de genul au de obicei modelele 2005,2006
-
Pe dq200 dsg dacă asculți cu atenție, da , se aud zgomote ,atat în accelerării cât și decelerari. Pt a auzi totuși ar trebui geamul deschis sau muzica foarte încet, dar zgomote se aud.
-
Salut, Imi poti spune, te rog, daca a venit cu scut complet sub motor?
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
Alex 2009 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Buna ziua, Recomandati in Bucuresti un service care sa se ocupe de o astfel de operatiune ? Momentan masina e functionala, dar la ultimele 2 schimburi de filtru motorina s-a constatat span. In plus, presiunea in rampa comuna variaza cu +/-60 bari (260-330) in conditiile in care am inteles ar trebui sa fie 320 +/- 10 bari. Injectoarele sunt in stare buna, filtru l-am schimbat la aproximativ 4k km ultima data, span exista dar foarte fin si putin. Masina, luata ,de noua, are motor CR 2.0 TDI, CFHC. Multumesc anticipat pentru sfaturi -
Regimul de mers este unul normal, am ales RS mai mult pentru cum arata. Ingrijorarea mea este pentru uzura prematura a elementelor din cutie, deranjul fonic fiind foarte mic.
-
Andrei.19 s-a abonat la Cutia de transfer Probleme & Service (Touareg 7P)
-
Cutia de transfer Probleme & Service (Touareg 7P)
Andrei.19 a postat în topic iniţiat de touareg2011 din Touareg 7P
Salut , și eu am aceeași problemă la mașină și am fost la mecanic și mi-a zis ca Grupu ii ca este span în ulei. Îmi poți da 1 sfat ca de 2 zile am cumparato și va trebui sa clarific cu vânzătorul situația. -
Andrei.19 şi-a înregistrat cont de membru
-
La mine DSG-ul (dq250) nu face nici un fel de zgomot suspect, indiferent de regimul de exploatare. Singurul comportament mai ciudat a fost intarzierea cuplarii mersului inapoi, ocazional. Dupa schimbarea uleiului nu a mai facut. Dar ca zgomot, nope.
-
Am comparat ce îmi arată mașina cu ce am calculat în Spritmonitor, ca să văd cât de aproape e de realitate. Aplicația MySkoda afișează 9,15 pentru cei 16300 km. Spritmonitor, adică calcul real la pompă, 9,35 pentru cei 16300 km. Dacă am calculat bine diferența e de doar 0,2 l/100 km, adică o marjă de eroare de aproximativ 2,1%, ceea ce e chiar puțin. Așa că valorile din aplicația Skoda sunt destul de aproape de realitate în cazul meu. La voi cum e? Cum spuneam mai sus, consumul mic e real, dar greu de reprodus la noi. 😄 Revin și cu alte consumuri din țară, eventul și din oraș ca tot am fost întrebat.
-
Salut baieti. Problema cu pedala care ramane la jumatatea cursei este arhicunocuta. Am patit-o si eu. Dar problemele aia acum incep. Dupa simtomele cunoscute - pedala nu revine in totalitate - am purces la schimbarea ambreiajului si volantei, set complet, SACHS. Toate bune si frumoase. Bucurie maxima ca pedala nu mai ramane "la jumate'". Dar, dupa cativa ( nu multi ) km de folosinta a noului ambreiaj, ce sa vezi : CU pedala calcata la podea a luat-o din loc, cu viteza mica, intr-adevar, dar se misca. S-o scot din viteza....nu se putea. Am turat motorul si am reusit s-o scot pana la urma. Inapoi in service. Schimb pompa ambreiaj, niste mufe/coliere de plastic, lichidul de frana, se face aerisirea si am plecat. Cum am plecat asa m-am intors, adica cu aceiasi problema la care seful de atelier nu mai are nici o soluti. A schimbat tot ce tine de ambreiaj. Daca cineva s-a lovit de aceasta problema si ma poate ajuta, indruma sau consola, il rog din suflet s-o faca cu incredere
-
Să faci și un consum de la pompă la pompă. Să vezi abaterile față de aplicație. Consumă puțin afară pt așa motor.
-
Si benzina e mai buna "afara", vorba aia...
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@andrei_221 Nu te contrazic, sper să nu experimentez ceea ce spui tu, dar al meu DSG de pe 1.5 mHEV, care e DQ200, în cei 10.400 km rulați și 9 luni de la achiziție nu scoate niciun zgomot și preponderent e utilizat în oraș. @DanielDD spune că i s-au părut ciudate zgomotele încă de la achiziție și cutia de pe 2.0 tdi RS nu cred că e făcută ca cea de pe 1.5 cu 150 cp. Reamintesc că am vândut O4 1.5 tsi cu 150 cp, din 2023, nouă, la un an de la achiziție și 19.000 km pentru că nu mi-a plăcut cutia manuală cum se comporta deși manuală voiam. Am explicat de ce și nu mai reiau. Acum, fără vreo intenție de a acuza în vreun fel tipul de mers, dar poate conta și asta. @DanielDDSper că RS fiind nu te-ai gândit să o utilizezi în spiritul ăsta că bruscarea cutiei duce la zgomote, erori și defecțiuni premature. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
da, cutiile DSG sunt mai zgomotoase, pentru ca NU sunt cutii automate clasice, s- a discutat de sute de ori treaba asta. Sunt cutii manuale actionate electro-hidraulic, cu ambreaje in ulei ( la 2.0 TDI RS) si sincroane clasice. Mai ales cand se incalzesc serios (22 km in 60 minute imi pare destul de bara la bara) pot sa apara zgomote de tip ciocnire sincroane. PS sa vezi la varianta ieftina de DSG, adica DQ200, cum izbeste sincroanele -
Am mai trecut un itp, totul în regulă, după atâtea schimbării mecanice și estetice, aș zice normal! Am schimbat acum o săptămână oglinzile (cu reglaj electric, cu încălzire, cu puddle lights) cu unele cu pliere electrică și restul opțiunilor enumerate. Motivul a fost că fiică-mea cu ceva timp in urmă a agățat oglinda șoferului și s-a spart rama aia neagra din interior. Prima problemă: pe oglinzile noi nu am putut monta semnalizările dinamice, pur si simplu nu incap... Am renunțat la ele si am pus puddle lights-urile pe led in locul celor cu becuri, am montat oglinzile la locul lor si am conectat mufele la loc. A doua problema: calculatoarele vechi de pe usi erau Gen2 iar cele noi Gen3. Am verificat si repinat conform schemelor pentru Gen3 (ciudat că pe mufa de 32 pini era ca in schema Gen3, mai puțin 1 pin, la fel si la mufa de 20 pini). Apoi am facut o probă după reconectare si reglajul oglinzilor stânga și dreapta a funcționat. Am luat contactul, am conectat si restul mufele de pe uși si am mai testat o dată: nimic! În plus in poziția de rabatare, oglinzile se deschid, iar in R/L/0 se pliază. Reglajul electric nu funcționează, iar puddle lights nu funcționează de asemenea. Am rămas cu această eroare Problema este explicată si aici, dacă aveți idei de ce să mai încerc, vă rog să postați acolo sau PM. Săptămâna viitoare fiind acasă o să mă apuc de desfăcut si de aprofundat și împreună cu sprijinul vostru poate îi dau de cap!
-
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
Vezi dacă nu ai pini corodati, care sa nu permită un contact perfect -
Problema ciudata Octavia3 1.6 TDI CXXB
Dan Adrian 1975 a postat în topic iniţiat de Dan Adrian 1975 din Discutii Generale
Stiu ca esti un mare specialist in injectoare (pompagiu) dar asta nu ti da dreptul sa arunci cu hate,am postat problema pe care o am la masina si atat,pe de alta parte iti inteleg frustrarea ! -
Problema ciudata Octavia3 1.6 TDI CXXB
vp44 a postat în topic iniţiat de Dan Adrian 1975 din Discutii Generale
Nici nu aveam pretentii la mai mult. - Săptămâna asta
-
Trebuia sa intrebati ce inseamna ca “are durata de viata 200.000km fara numar de ani”? Mai specific: garanteaza Conti acest nr de km? Ce se intampla daca se rupe inainte de acest km? Ati fi avut surpriza sa aflati ca nu garanteaza absolut nimic! La fel nici VW dupa cei 4 ani de garantie. Asa ca fiecare ia decizia dupa cum crede pt ca o face pe banii si riscurile proprii!
-
Revin cu niște cifre interesante, că tot vorbeam zilele trecute de consum. Am făcut un drum prin Ungaria și Austria și… surpriză, motorul 2.0 TSI 265 CP a zis că știe și el să consume puțin 😅 Am atașat 3 poze. Prin poza cu 6.6 este din aplicația MyŠkoda și reprezintă consumul pe toată ziua, care a inclus și puțin oraș (așa, ca să stricăm media). Poza cu 5.7 este consumul de pe ultima parte a zilei, doar autostradă, mers legal, cu trafic lejer și vânt din spate probabil .😄 Pe traseu am prins două zone cu restricții de 80 și 100 km/h și vreo 10 minute de ploaie. Mașina a fost setată pe modul Individual cu direcția pe Sport suspensia pe Confort maxim, restul setărilor pe Normal. Am fost 3 persoane în mașină, cu ceva bagaje în portbagaj. Și surpriza de final, după ce a scăzut consumul, autonomia a crescut la 1.010 km, conform celei de-a treia poze. Pentru cine nu știe, rezervorul este de 66 litri. Asemenea consum este imposibil de scos în România chiar dacă merg noaptea, cu ACC-ul pe 130 fix, fără nimeni pe drum. Realist, acasă am 8 - 8.5 la 130 pe autostradă.
-
Stefan345 şi-a înregistrat cont de membru
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Intre timp Xiaomi a lansat YU7 cu range de 800 km si pret de la 30k cu aproape 300.000 precomenzi intr-o ora de la lansare https://piataauto.md/Stiri/2025/06/VIDEO-Noul-SUV-chinezesc-Xiaomi-YU7-a-aparut-in-primele-review-uri-si-a-devenit-clar-cum-a-reusit-marcheze-record-vanzari-primele-3-minute/