Toată activitatea
- Ultima oră
-
Nu dauneaza pana la 800°C. Dar, incepand de la 1000 anumiti oxizi din cenusa pot sa se topeasca si sa faca corp comun cu ceramica. Ca un exemplu, sa zicem ca DPF este pus intr-un cuptor la 800°C. Daca pe langa cenusa DPF-ul are si funingine (care este carbon nears), funinginea se aprinde si poate duce temperatura in DPF la peste 1200 chiar daca in cuptor sunt doar 800. La regenerare pe motor nu se ating aceste temperaturi deoarece exista un flux de gaze continuu de 600 °C prin DPF. Nu se curata DPF in cuptor fara sa ai si debit de aer/gaze prin el in contrasens caci altfel se distruge sigur.
-
Cel putin la cele de golf 4, numai ce am facut retrofitul, din considerente de siguranta se regleaza la maxim jos daca e problema de comunicare cu senzorii de leveling de pe punti sau comunicarea intre cele 2. Posteaza codurile de eroare asa cum le-ai primit, cu tot cu descriere.
-
ECU citeste diferenta de presiune pe DPF si decide daca mai e bun sau nu comparandu-le cu niste valori prestabilite in diverse regimuri de sarcina. Nu are alte metode de verificare. Daca nu e softul original, e posibil ca ECU sa nu-ti dea erori pe DPF chiar daca e distrus (depinde de soft). Eu as instala softul original. Presiunea diferentiala masurata pe DPF la diverse sarcini poate indica starea reala a DPF. Daca presiunea diferentiala e in parametri, atunci treci la verificare EGR, injectoare, etc... Temperatura pe DPF nu este atinsa daca DPF nu mai creaza contrapresiunea necesara (e distrus), injectoarele nu mai sunt in parametri pe post injectie (sau softul nu comanda corespunzator injectoarele), EGR nu inchide total cand incepe regenerarea.
-
Si vrei sa cautam noi pe net dupa cifrele puse de tine? De ce nu postezi erorile intregi, daca tot vrei ajutor.
-
Atata timp cat temperatura la regenerare ajunge si la 800 grade, de ce ar dauna incalzirea in cuptor la aceasi temperatura ?
- Astăzi
-
Daca citesti la Odorhei pe site, ei spun ca filtrele nu se spala Daca citesti la ai tai, ei spun ca e riscant incalzirea dpf ului, etc Pe cine naiba ii crezi?
-
Robert_V s-a abonat la Camera marsarier - probleme
-
snack s-a abonat la Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
-
Robert_V şi-a înregistrat cont de membru
-
Daca senzorii de temperatura sunt originali Volkswagen, nu este din cauza lor. Iti pot da PM cu datele firmei unde mi-am facut eu curatarea filtrului, eventual ii suni, le povestesti intamplarea si ii intrebi daca se baga sa iti curete ei filtrul din nou. Dar trebuie sa le spui si ce erori ai pe tester. Curata si filtre trimise prin curier. Sau cel putin iti spun o parere pertinenta. Din ce am inteles tot de la ei, metoda termica este riscanta ptr ca daca se seteaza prea sus temperatura din cuptor, materialul filtrant se deterioreaza prin impregnare cu cenusa (cenusa patrunde in compozitia miezului ceramic al filtrului).
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
CAn-ul se leaga in BCM, pinii 18 si 19 -
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Dupa aspect cel putin pare sa fie totul OE si acela nu are treaba cu gateway-ul. Iti trebuie schema originala. Acum am vazut atasamentul, pai e schema originala. Google translate te ajuta ft bine, chiar si din chineza. -
Da pentru crlb sunt 8 nm + 270 grade injectoare crlb.pdf crlb.pdf capac crlb.pdf capac crlb 2.pdf
- 377 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Nu
- Ieri
-
Salutare, am cumparat recent un VW Passat B8 Model 2020 fabricat in 08.2019, 2.0 TDI 150hp DSBR EA288 Gen 1 R4. Urmeaza a-i face distributia + schimburi si as avea urmatoarele intrebari. 1. Ce tip de ulei folositi si ce brand? Pe istoric service vad ca s-a bagat Castrol 0w20 LL IVv 2. Ati schimbat/schimbati si cureaua la pompa de ulei? Cand faceti distributia. 3. Aveti cv probleme cu antigelul? Va multumesc
-
Motorul meu este CRLB,euro 6. Sunt alte cupluri din ce am gasit eu,fata de euro 5.
- 377 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Am urmatoarele erori : 02233, 01042, 02656 , 02657 si 01539. Farurile se aprind dar sunt blocate in pozitia cea mai de jos. Cum pot remedia problema asta ?
-
Iulian Kng şi-a înregistrat cont de membru
-
tyty25 s-a abonat la Problema senzori parcare spate T5 Multivan
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
tyty25 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Bună seara Am cumparat un kit senzori de parcare fata/spate pentru un t5 multivan, poate ma ajuta si pe mine cineva cu o schemă sau macar sa imi spuna unde intra aceste fire,am cautat pe net despre can gateway vw t5 si nu găsesc nimic despre asa ceva,eu am o schemă de la vânzător dar nu inteleg nimic ca este in chineză T5 8K PDC Connection.pdf -
Ce Ulei de Motor Recomandati?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de B77PZY din Uleiuri si Carburanti
Da,e ok -
Dedu112 şi-a înregistrat cont de membru
-
TudoricaL şi-a înregistrat cont de membru
-
Saibele si suruburile trebuie inlocuite la demontare. Suruburile sunt 8 Nm + 180 grade ! conducte.pdf injectoare cfgc.pdf capac 2.pdf capac.pdf
- 377 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Nu sunt fan japoneze, nu imi plac interioarele. @marius1982.11e un bonus pe care il dau sa fie leasingul mai atractiv, dar isi scot ei banii apoi din dobanzi. Nu le plange de mila
-
O remontare greșită a dpf ar putea fi cauza situației tehnice descrise de mine?
-
gabriel88 şi-a schimbat fotografia de profil -
S-a mai discutat, e la fel pana când nu mai e la fel. Adică în funcție de condițiile de funcționare intervalul pentru schimb poate fi mai scurt. Manual, pagina 183 (la mine):
-
Doar ca idee, de ce in bugetul acesta nu iei in calcul si Rx-ul de la Lexus care tot pe acolo ajunge la pret de nou, au si plug-in acum vad in configurator. Daca te impaci cu e-cvt de la ei ai masina fiabila si cu tehnologie hibrida ajunsa la multe generatii deja. Succes
-
Scuzati-mi dezinformarea, dar ultima oara cand am auzit de leasing, masina te costa mai mult, nu mai putin. Cum de acum ai 5k reducere dc nu ai banii de masina? Adica daca ai toti banii, iei masina mai scump?🤯
-
Am pus totul nou,luni. Ideea este ca simeringurile de la injectoare au intrat cam usor si umezesc ulei pe langa ele. Saibe+oringuri puse pe elring,simeringurile de la suruburi puse pe original,suruburi pe original,garnitura capac si simeringuri injectoare victor reinz. Am cuplurile de strangere(8nm +270°),dar nu stiu daca merg refolosite saibele,tinand cont ca am cel mult 50km.
- 377 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
La mine e la 2 ani și inspecție, și schimb (dacă nu ajungi la 30k). Nu e la toată lumea la fel?
-
Capac nou original, vine cu toate garniturile si suruburi plus valve noi ,rezervor vacuum ,buson ulei . Saibe de foc noi OE , oring-uri injectoare si suruburi injectoare noi OE strans tot la cuplu . Capacul costa ~1200 ron , nici sa nu te gandesti la aftermarket iar daca cumperi doar garniturile pe original diferenta de pret este prea mica sa nu merite capac nou. Daca ai nevoie de cod repere si cuplu strangere da un pm
- 377 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete:
