Toată activitatea
- Ultima oră
-
La cel 2006, mufa este asa: 1 alb, 2 alb-albastru, 3 rosu-albastru, 4 rosu-verde, 5 maro, 6 nimic, 7 nimic, 8 rosu-galben, 9 maro, 10 rosu. La cel 2009, mufa este asa: 1 alb, 2 alb-albastru, 3 rosu-albastru, 4 rosu-verde, 5 nimic, 6 nimic, 7 nimic, 8 rosu-galben, 9 maro, 10 rosu-alb. Mufa 2006, pinii 1-5: https://ibb.co/fYS5nXk3 si pinii 6-10: https://ibb.co/vCZvLmNF Mufa 2009, pinii 1-5: https://ibb.co/FqVr29Jc si pinii 6-10: https://ibb.co/27WTDT3j Am mai incercat si cu alt scaun tot din 2006 si nici cu acela nu merge.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
“Tot mai multe agenții de știri, precum Reuters, relatează că VW a oprit producția la Fabrica sa Transparentă din Dresda și la uzina sa de mașini electrice din Zwickau , Saxonia, timp de o săptămână întreagă, începând cu 6 octombrie. VW invocă „încetinirea vânzărilor de mașini electrice” drept motiv.” https://www.notebookcheck.net/German-electric-car-factories-shut-down-as-Chinese-electric-cars-take-over-the-market.1143447.0.html -
Hint: 2007 < 2011
-
Da, după opt ani se dezintegrează 😁.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Teoria e buna ,dar practica ne arata total altceva . La sfarsitul lui 2024 EV-urile din RO reprezentau 0.51% din totalul autoturismelor . Nesemnificativ ? https://www.evmarket.ro/en/electric-cars/map-of-cities-in-Romania-with-the-most-electric-cars-53101/ -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Asta doar se mimeaza . Din toti clientii si cunostintele ,din ultimii 4 ani (cu exceptia a doua persoane ) ,toti au ales sa-si inlocuiasca/achizitioneze termice . Oare de ce ? Nici eu nu stiu de ce tin de trei ani termica 3.0 cu 5 tipuri de uleiuri 😀 -
GolfuletCj şi-a înregistrat cont de membru
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
hmm... pe de o parte avem masini la care unii recomanda schimbare ulei si filtru la 5000km, asta ar insemna 80 de litri de ulei la 80000 km parcursi Plus ulei cutie viteza. Filtre motorina, DPF, EGR... Filtre aer... Pe de alta parte avem masinile electrice, cu cutie automata si cuplu f mare, la care nu se schimba uleiul practic niciodata Nu cred ca e nesemnificativ. Macar ca si timp si bani. Si ecologie. sute de litri de ulei pe masina versus cat, 1 litru in reductorul unei masini electrice? pai cum asa? Ard mult mai multe masini termice decat electrice -
Da, din G Play, am dat și 54 lei pe ea.
- Astăzi
-
Temporarily removing SFD2 may void your warranty if it’s against the manufacturer's policy, even if you reinstall it later. Many modern cars log changes in their internal systems, so a service center might detect that the SFD2 was removed, especially if they check for software or hardware tampering. It’s always best to check your warranty terms and consult your dealer before making any modifications.
-
Din păcate, deși nu am o soluție concretă pentru tine în acest moment, te sfătuiesc să mergi la cineva care „le are” cu Androidul. Dar, totodată, te întreb dacă versiunea de VAG DPF pe care o ai instalată este cea oficială, recentă și descărcată din GooglePlay?
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/byd-makes-largest-recall-of-over-115000-cars-due-to-design-battery-issues/124619528 Exact -
@vizitatorcei de la Odorhei doar îți taie dpf-ul în partea de sus ca să îl poată despărți de catalizator. Am făcut operațiunea de curățare acolo și sunt foarte mulțumit. Sincer nu înțeleg de ce nu vrei sa ți-l taie, deoarece nu are cum sa ți-l curețe fără sa despartă catalizatorul de el. Practic dacă se desparte catalizatorul automat cenușa din el iese mai ușor. Mult succes in rezolvarea problemei!
-
eu sunt de acord cu tine, rolele sunt problema si nu cureaua, cureaua rezista ca nu apar vibratii sau tensiuni mari (pinionul de ala vilbrochen este oval), daca imi amintesc bine - in certificatul de garantie spune ca masina a fost proiectata sa aiba durata medie de viata 8 ani, deci atat inseamna lifetime. adica 8 ani distributie si la fel si pompa de apa, motorul e proiectat sa functioneze ~250.000 km, la fel si cutia.
-
@acidone77 Mersi! Lambo "dupa" Temu! 😄 Nu-i da foc! O sa ia singur! 😄💥🔥
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Fain "Lamborghini-ul" asta Pana una alta, am luat la firma un BYD Sealion 7. Vedem daca ne putem impaca cu el sau ii dam foc -
Nenciu Victor s-a abonat la Reconditionare Jante
-
trebuie revopsite ... de la apa sau umezeala in timp s-a oxidat vopseaua intre vopsea si janta si se umfla. Se poate curata cu o perie de sarma si revopsite acasa. Sau total la un atelier.
-
Am verificat mufa la senzor este ok, cablaj ok . La grupul de valori 03 arata nivel ulei ok temperatura ulei -60 grade.
-
Am zis ca n-as conduce o electrica nici gratis! Acum, daca ma platesc...ce sa fac? Parere personala? Mai misto decat sa mergi pe jos! 🥴
-
Verificati rolele ,daca iese vaselina din ele trebuie inlocuite . In general nu cureaua este cauza .
-
Dupa mintea mea, inspectarea, controlul vizual nu presupune demontarea curelei pentru ca daca ai dat-o jos poti s-o si inlocuiesti cheltuiala cu manopera fiind deja facuta.
-
Depinde foarte mult de crapaturile de pe interior. Daca faceti greseala sa invartiti pe dos o curea noua, s-ar putea sa vedeti cum apar crapaturile in mana voastra.
-
O fi fost diesel, acolo exista interval de schimb. Putini km, oricum. Cat despre crapaturi/fisuri, doar cineva experimentat poate evalua daca sunt sau nu superficiale si cat/daca pot afecta rezistenta curelei. Cam asa se face, doar ca de aproape. Se numeste inspectie, iar in urma ei se incadreaza podul intr-o categorie de risc si se introduce podul intr-un plan de reparatii. Daca e grav, se comanda o expertiza, iar in urma ei se recomanda interventii majore asupra unor elemente, sau un pod nou, daca asta vechi e atat de grav afectat incat prezinta risc major de prabusire. In Romania, cele mai multe produri au peste 50 de ani de exploatare, majoritatea fiind incadrate in categorii de risc ridicat. Cu toate astea, nu se prabusesc peste noapte.
-
Dark Ang3l şi-a înregistrat cont de membru
-
30k Km mai tarziu, a venit randul senzorului doi de O2 sa dea rateuri si ieri l-am inlocuit. De data aceasta nu am mai luat OE, am ales un Bosch la jumatate din pretul unuia OE (care dura si vreo 2 saptamani sa ajunga). Am crezut ca rezolv eu montajul ca si prima data, m-am pregatit temeinic (vedeti in poze), dar ...nu am reusit. Accesul este destul de tricky, am demontat si suportul de plastic al pompei ABS pentru mai mult loc (trebuie sa il pun la loc zilele urmatoare, ca nu am apucat), am incercat folosirea si altor accesorii (prelungire chei, adaptor reglabil in unghi), dar chiar daca am format in final un adevarat ansamblu pentru desfacerea senzorului (ca asta era problema principala), cheia mea clicket nu mi-a oferit suficient spatiu si parghie pentru desfacere. Asa ca am fost nevoit sa merg la un atelier local unde cu ajutorul adaptorului folosit la primul senzor O2 si o cheie (vezi poza) mai ..."tare" (marimea conteaza...) am rezolvat in 15 minute... Ce sa facem...nscf, scula conteaza!
-
Acum, ce i drept, si la un pod, se uita un specialist in lung, si zice ca i ok. Iar piciorul podului se pipaie cu mana de unul cu multa experienta. Tot din inginerie citare, ca am facut vreo 5 ani pe acolo Ideea e ca trebuie verificata, se plateste se cere factura si daca se rupe, se cere despagubire la reprezentanta. Sa vezi atunci recomandari.....de schimb Ca la tsi, in garantie.......face zgomot dar nu i problema, mergeti linistit Daca plateai sa ti masoare sageata, cu factura, sa vezi cum recomandau pe urma schimbarea
-
salutare, ieri am fost la service, pentru revizii la Tiguan si stand acolo, langa masina mea era o Skoda Octavia 2019 ceva de genul cu 70.000 km, pentru distributie ... cureaua pana nu au dat-o jos ca sa o poti intoarce cu zimtii in sus si sa apesi sa vezi intre zimti ... ziceai ca e noua, dar avea multe crapaturi, curea originala ... Acum nu stiu exact ce motorizare era, stiu ca era 4cy si daca km erau reali, mecanicii ziceau ca sigur are mai multi km ... Dar ca idee ... Ochiometric, pana nu o dai jos ... parerea mea ... Si in reprezentanta tot oameni lucreaza, chiar daca au aparatura de ultima ora, e degeaba daca nu au training sa stiu cum sa o foloseasca ...