Toată activitatea
- Ultima oră
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
Da -
Sanse minime sa le repari si sa mai si mearga bine . Cea mai buna varianta e sa pui injector/injectoare noi .
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
- Astăzi
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Nu -
Deci ma bat cu problema asta cu luminile de la bord care se sting singure de vreun an, o sa incerc cu becul de la scrumiera si mai am si un bec ars la pozitii cu, care nu mi am batut capul. Daca se rezolva, JOS PALARIA pentru persoana care a sugerat chestia asta in 2009. Multumesc frumos, revin cu update.
-
Mitrut34 şi-a înregistrat cont de membru
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
cipikd a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salutare. Cu motorul oprit presiunea combustibilului sare de la 220 la 470 și invers. O2, 2012, CFHC. La același motor tot pe O2 este 0 până se pornește motorul. Sa fie defect senzorul? -
Întrebare: La relanti și oprit motorul clapeta sta deschisă la 100%? Octavia 2, 2.0 tdi CFHC.
-
Va salut, va rog sa îmi spuneți dacă în zilele noastre se pot repara injectoare de VW Touran/Passat de 170 cp cu codul 030G130073T? O recomandare de centru reparatii injectoare, care știți?
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
cosminiulian99 a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
Salut! Am un Golf 5 GTI 2.0 TFSI din 2005, VIN WVWZZZ1KZ5P056533. Motorul este cel mai probabil BPY (ECU original 1K0 907 115 fără literă). Am nevoie să știu ce ECU este 100% compatibil cu acest model (plug & play după clonare).Întrebarea mea este: ce cod complet de ECU se potrivește ca înlocuitor pentru 1K0 907 115 (BPY 2005)?Vreau să folosesc un ECU identic sau unul echivalent (compatibil HW și SW), care poate fi clonat sau adaptat fără probleme la immo.Dacă cineva a mai înlocuit ECU la BPY din 2005, ce cod recomandați? (ex: 1K0 907 115, 1K0 907 115 B, 1K0 907 115 AD etc)Ce versiune de soft este cea corectă pentru BPY 2005? (0010 / 0050 / alta)Mulțumesc! -
CristiALF s-a abonat la Audi E-Tron S Sportback
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
cristi511 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Eu citesc cu "bale la gura" concediu de 23 de zile...consecutiv. OFICIAL SUNT OFTICAT/INVIDIOS dar intrun mod pozitiv, pe principiul "aha, deci se poate"! -
Am schimbat pompa de apa, antigelul, uleiul, filtrul de ulei si cel de aer. Am reconditionat etrierul spate dreapta. Urmeaza sa inlocuiesc si motorasul de frana pe spate dreapta. Masina a primit numere rosii.
-
ba chiar a nimerit destul de bine AI mai spun inca odata. 1.0TSI / 1.5 TSI NU au interval oficial de inlocuire curea distributie . Mai departe, fiecare inlocuieste cureaua dupa cum vrea.
-
daca nu ai platit, nu ai ce sa dai in judecata, nu exista inca paguba. Cat despre motivul invocat, incearca sa afli detalii.
-
KW 902
-
sdR+ s-a abonat la 2.0 TFSI problema pornire
-
Cred ca trebuie sa schimbi acel service, nasol ca ai dus masina pe roti si o scoti la stanga.Oricum motorul ala este o pacoste, ma indoiesc sa gasesti vreunul prin dezmembrari care sa nu consume ulei.Cat despre paguba, sa si asume acel service, atata timp cat au facut deviz si si au dat acordul ca o sa functioneze dupa interventia lor.
-
Probleme cu incarcarea Skoda Superb 3
mariusradu74 a postat în topic iniţiat de mariusradu74 din Superb 3
Salut..... după mai multe plimbări pe la service,am constatat că mașina nu are nimic,pur și simplu așa face ea ,deci nu i-am făcut nimic, mi-am luat un încărcător de telefon care afișează voltajul bacteriei și am monitorizat o perioadă de timp,la fiecare mers cu mașina urmăream cum încărca, dacă bateria e încărcată așa scade,cum incepe să se descarce de la anumiți consumatori incepe și alternatorul să încarce , oscilează,cel puțin așa făcea la mine,nu prea stătea fix pe un anumit voltaj,are încărcare inteligenta, dacă ție îți încărca arunci când folosești consumatorii este totul ok.......deci nu a avut nimic mașina, așa face ea....spor la treabă -
Voi ce dispozitive OBD folositi pentru softul VAG DPF ? Am incercat cu un ELM 327, clona, de pe emag si n a maers !
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
danut72 a postat în topic iniţiat de andrei.rir din Passat B7
Salut ! Am aceasta masina ( VW B7 1,6 TDI, 105CP) din mai si pana acum , n-am reusit sa fac mai mult de 800 - 850 km cu un plin, oricum as incerca merg... Am tot cautat sa vad care ar putea fi cauza si pana la urma, am remarcat ca temperatura apei nu urca mai mult de 60 - 70 grd, si ca doar in oras, la mers "bara la bara", creste pana aproape de 90, dar scade brusc cand ies din aglomeratie. Inteleg ca termostatul de la cutie ar putea fi( sau chiar este...) defect si ca trebuie schimbat si ca asta influenteaza consumul ( si nu numai...). Ar mai putea fi si alte cauze pentru consumul mare ? Multumesc, -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
grp a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Foarte mișto recapitularea, anul vitor cred că o să vadă și Tiguanul meu Lefkada. Nouă ni s-au părut multe 9 zile când am plecat în Eurotrip, dar la sfîrșit am mai fi vrut măcar câteva zile, trebuie să încerc și senzația asta cu concediul de peste 11-21 de zile -
Rares1980 şi-a înregistrat cont de membru
-
dodi22 s-a abonat la VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
dodi22 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu o decodare pt. WVWZZZ1KZBW179310. Multumesc frumos! -
dodi22 şi-a înregistrat cont de membru
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Pare ca industria auto a ajuns la o rascruce de drumuri ,constructorii au de ales intre a continua cu motoarele clasice sau treptat vor fi “inghititi” de chinezi . (precum MG ,Volvo ,Dacia Spring ..,) -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://unionrayo.com/en/porsche-german-brands-combustion-engine/ It’s official – the major German and American brands (Porsche, Mercedes, Ford and Stellantis) are backtracking and extending the life of the internal combustion engine beyond 2035 Porsche and Mercedes-Benz have started to backtrack on their electrification plans, even though a few years ago it seemed like an unstoppable race toward electric cars. The reality is that costs are very high, profitability is low, and the market is not taking off. Europe is still not ready for the shift to electric vehicles. - Ieri
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
ma bucur ca il apreciezi, ma indoiesc ca a apucat cineva sa citeasca cele 173 de pagini. E o viziune despre sistemul energetic in anul cand a fost facut si apartine celor care l-au facut. Nu e neaparat si 100% corect in 2026 (aproape). centrala cu pompaj de la Tarnita nu cred ca mai e de actualitate, de 20 de ani se chinuie sa faca un studiu de fezabilitate... care costa peste 3 milioane euro, apropo. Doar studiul. Apoi se preconizeaza ca ar dura 10 ani lucrul... Daca luam in calcul si niste depasiri de termen, sa zicem 15 ani (deocamdata nu avem studiul de fezabilitate, atentie, deci nu se stie cand incepe lucrul). In 15 ani cine stie ce baterii mai apar, dar miliardele de euro necesare pt finalizare se pot duce AZI in baterii care sa intre in functiune in 3-4 luni. Aici e marea diferenta. -
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
ce agenda au? anti-arme si pro dezvoltare? Majoritatea bateriilor sint montate de Tesla/Musk care numai democrat nu e Texas, un stat democrat? Cum adica nu e ecologica, deci am aratat ca o singura hidrocentrala din alea pe care se tot face tamtam presupune 100 hectare de padure rasa, dar bateriile nu sint ecologice? Apar bateriile pe sodiu si alte tehnologii tot mai simple, ocupa spatiu putin, se pot muta dintr un loc in altul, la mastodontii comunisti nu prea ai ce sa le mai faci si trebuie sa te bazezi pe raportarile de la Hidroelectrica, aia care au mintit pana si administratorul special care incerca sa ii scoata din insolventa, numai date false dau... Toate puterile alea prezentate de ei se bazeaza pe povesti, pe studii facute acum 40 de ani, ba chiar in cazul prezentat, au insistat ca acordul de mediu si autorizatia de constructie din anul 1990 sint inca valabile! Hidroelectrica are vreo 188 de hidrocentrale dar nu functioneaza multe... nici cea de la vidraru, care va ramane nefunctionala 7 ani (a durat doar 5 constructia, acum dureaza 7 retehnologizarea)... De mentionat ca studiul acela e din 2019... si cine stie cand e conceput. si cu ce interese. Cand vorbesti de apa, Hidroelectrica e imediat implicata, si din nou, informatiile de la ei sint de multe ori cosmetizate (sa nu zicem false cum a spus administratorul special cand erau in insolventa) De aia a cumparat hidroelectrica propriul parc de eoliene? si vroia sa ia si unul de fotovoltaice... Echilibrarea se face cu baterii https://rmi.org/clean-energy-101-how-batteries-can-support-grid-reliability/ -
Speak şi-a înregistrat cont de membru
-
Nebanuite sunt caile Domnului..🤣 Bucuros sa te intalnesc @lambda_dryver ! 👍 Nici albastrica ta nu ramane o anonima !🤭