Toată activitatea
- Ultima oră
-
Asta ar insemna ca si nivelul de ulei ar trebui sa iti creasca. Datorita drumurilor scurte benzina ar ajunge in ulei (de aici mirosul) si daca uleiul nu are timp sa treaca prin epurator la temperaturi de peste 90 grade sa elimine benzina, te alegi cu nivelul crescut al uleiului. Vad ca s-a mai discutat.....
-
DANIEL BARA s-a abonat la Probleme inchidere - deschidere geamuri (Touareg 7P)
-
Probleme inchidere - deschidere geamuri (Touareg 7P)
DANIEL BARA a postat în topic iniţiat de tavitara din Touareg 7P
Salutare! La un Touareg 7P, 2010, ini cazul in care este deschis vreun geam sau mai multe geamuri +trapa , in momentul incare depasesc 30 km/h , se inchid geamurile si trapa si raman 3 cm deschise fiecare... Am verificat codarile dar nu am gasit nimic... Vreo idee? -
Ce Ulei de Motor Recomandati?
UNHleaSHD a postat în topic iniţiat de B77PZY din Uleiuri si Carburanti
exact. GTL a fost scos din productie de ceva timp. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Uita-te pe pagina anterioara unde am zis ca incepand de luna trecuta CET-ul de aici taxeaza cu 30 lei lunar clientii pe care nu ii are ( dar si pe cei care ii are ) pentru spatii comune care nu au nicio tangenta cu vreun cm de infrastructura CET -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Toate sansele ,la ce incompetenti ne conduc…orice tampenie e posibila. - Astăzi
-
Eu zic ca ori senzorul este defect, ori aparatul de diagnoza. Parerea mea! Au mai fost cazuri de senzori care masurau, dar masurau gresit, si nu dadeau eroare pe tester.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
vizitator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ma scuzi, dar ce inseamna taxa pe ,,soare"? Ne intoarcem la vremea fanariotilor, cand trebuia sa platesti impozit daca doreai sa ai ferestre la casa? - Ieri
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
Ovidiu David a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna, daca se poate o decodare PR pentru VIN VSSZZZ5FZJ6586255, multumesc! -
A observat cineva ca la aceste 1.5 TSI uleiul miroase dupa un timp a benzina? Relativ rapid dupa revizie.
-
Noutati despre Toro: Au fost schimbate geamurile farurilor. Evident, astea noi sunt mult mai clare. Ins atot nu am scapat de condensul interior. Cel care le-a schimbat spune ca e normal sa mai persiste cateva zile, fiindca nu a facut inlocuirea in mediu cu umiditate controlata, ci intr-un atelier normal. Dar in cateva zile va disparea condensul, asa ar trebui. Daca nu va fi asa, atunci va trebui sa refaca etansarea 😥 ...
-
Posibil sa fie o eroare de interpretare de la vcds-ul chinezesc
-
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
vlady_zch a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
Va salut si va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, daca puteti. acum vreo 3 ani am cuparat un carlig detasabil OM din dezmembrari cu tot cu modul si instalatie, dar nu am reusit sa ii dau de capat cum se face montajul corect, am cautat in tot Arad-ul un electrician care stie sa faca montajul, ba chiar am facut si o programare, am dus masina explicandu-i din start ca este instalatia electrica originala si dupa 15 min m-a sunat ca nu stie sa monteze cu instalatia respectiva, dar daca vreau sa cumpar una universala cu can si mi-o monteaza, asa ca am cumparat un kit de 7 pini cu can si am montat-o eu, dupa cativa ani de utilizare totul functioneaza ok, nu sunt probleme. Acum problema mea este ca am luat carlig si la golful 6, de data asta fara instalatia electrica completa si fara modul cu gandul ca voi face ce am facut si la Touran, dar nu am luat in calcul faptul ca la Golf am senzori de parcare si la Touran nu aveam. Cine stie ce kit ar trebui sa cumpar? Mentionez ca la firma de unde l-am luat pe celalalt exista si varianta care decupleaza senzorii de parcare, care este mai scumpa dar spune ca nu este compatibila cu masinile care au senzori de parcare fata/spate, doar cu senzori in bara spate. Multumesc pentru eventualele raspunsuri! -
Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Nu m-am lămurit nimeni de ce acel senzor temperatură recirculare gaze 2 indică 2.222°C, și la relanti și la rece și la cald! Pt mine este ceva ieșit din comun, să indice asemenea valori și să nu am nici o eroare sau bec aprins! Menționez că m am uitat cu testerul și pe mașina fiului meu, același model același an același motor, la valorile aceluiași senzor!! La fel indică și la el 2.222°C, însă regenerarile la el sunt undeva la 100km pe oraș! Nu găsesc nicăieri explicații despre acest senzor!
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Sebytza2000 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
În jurul plajei de 2000-2300 de ture mai exact, și pe loc dacă o accelerez mai tare se aude un sunet ca de aspirator. Câteodată când accelerez pare ca trage de rupe, câteodată pare mai gâtuită -
Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor
snicola a postat în topic iniţiat de snicola din Passat B7
Salutare, revin cu reparatia. Intr-adevar, service-ul la care a fost masina dupa ce au inlocuit ceilalti pompa mi-a confirmat ca a fost facut un scurt cand s-a inlocuit pompa de motorina si a cedat masa din ceasuri. Ca si reparatie, s-a inlocuit din nou ansamblul pompei de motorina din rezervor (erau fire inadite si izolate la plutitor) si s-a tras o alta masa din mufa pompei de motorina (partea senzorului litrometric) catre o masa din caroserie. Acum totul este ok. -
Salutare, linkul tau mi-a fost de folos. Am luat de acolo set de roti de iarna, originale si putin mai ieftine decat la reprezentanta.
-
Intretinerea si costurile service Kodiaq 2
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de razvan.ac din Kodiaq 2
Nevermind, scuze -
Mașini electrice - merita sau nu?
gabriel88 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Corect ce a spus colegul @Yasmin, la ce am prezentat eu mai sus am omis cu ce s-a injectat in retea si practic ai un sold la ei care teoretic il vei recupera candva. Si in aceasta situatie iese o economie anuala de aprox 4700 ron care se amortizeaza in cazul prezentat si de mine din familie in aprox 8-9 ani(sistemul a costat undeva la 40000ron chiar putin peste), la preturile actuale dar sa nu uitam ca in 2021 curentul era undeva la 0.65 deci amortizarea la vremea respectiva se intindea si pe mai multi ani. Ramane de vazut ce se va intampla cu asa zisele taxe pe soare sau ce tampenii le mai trec astora prin cap dar un lucru il vad benefic din toata situatia, tehnologia s-a ieftinit si un sistem casnic de 3-5kw a devenit foarte accesibil chiar si fara AFM. -
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
Stefan111 a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
Salut, am achizitionat un Golf 8 Life 1.0 tsi la mana a doua si nu imi merge ACC. In meniu imi apar doar lane assist si front assist dar pe volan am si butonul pentru ACC. Cand actionez butonul imi spune ca ;ACC nu este activat ; sau ;activati ACC de la intrerupatorul principal ; Practic am doar limitatorul de viteza fara pilot automat. E posibil sa nu aiba ACC ? Si cum as putea sa-l activez? Multumesc. -
Stefan111 şi-a înregistrat cont de membru
-
@marius1982.11 Farurile mele nu au auto leveling. Se reglează manual din infotainment printr-un cursor care are 6 pași. @sandumbogdan Cum aș putea eu regla farurile în parcare dacă nu am un reper după care să mă iau. Știu foarte bine la ce te referi și așa am procedat și eu la vechea mașină care avea halogenuri. Dar problema mea acum este că nu bat departe nu sus/ jos sau stânga/ dreapta. E vorba de intensitatea lor. Și depaerte de mine dorința de a-i orbi cumva pe ceilalți șoferi care vin din sens invers. Cum am mai spus: când folosesc „faza mare” nu mi se pare că lumina se duce mult înainte ci mai degrabă se duce cumva în sus și în lateral. Citisem pe undeva pe aici pe forum că aceste faruri standard (față de cele „matrix” sau cum s-or numi) au și mai puțini wați. Poate de aici și faptul că nu bat mai departe. @dercos sunt conștient de asta, dar mi-e extrem de greu să cred că la o distanță de 1-2 luni de când am vândut mașina și am început să o conduc pe aceasta (când am observat acest fenomen) mi-a scăzut acuitatea vizuală atât de mult. Asta cu acuitatea este valabilă pe parcursul unor ani, sau în în cazuri severe/ distincte, pe parcursul mai multor luni.
-
Muga Florin şi-a înregistrat cont de membru
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
davidut5 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Pe la egr vreo garnitura posibil. Cele de tabla fac asa zgomot. -
Corect, rețin impurități. Dar de unde vin impuritățile alea? Doar nu vin din DPF. Impuritățile vin din motor. Trebuie sa verifici de ce ai atât de multe impurități ce vin din motor, încât sa ți-l încarce atât de frecvent. Dar din nou, daca nu vrei sa cercetezi cauza si dorești sa vezi doar efectul, atunci o sa rămâi cu regenerări frecvente si o sa ajungi sa faci ceea ce fac marea majoritate a posesorilor de diesel-uri neîngrijite, cu DPF, si o să-l anulezi. PS: Pt CRLB e normal după un nr de x km sa facă la ±100km urban / ±250km extra-urban regenerate, dar asta nu înseamnă ca e si sănătos. Verificați si nivelul de ulei sa nu fie crescut daca regenerările sunt ratate des. Spor.
-
Eu nu sunt de acord cu afirmatiile astea. La orice aparat din lumea asta rolul unui filtru e sa filtreze, adica sa retina niste impuritati, sa nu le lase sa treaca. Filtru de aer, de habitaclu, de motorina, toate retin niste impuritati. Asa e si cu dpf-ul. Daca tot ce ar veni de la motor ar fi curat de ce ar mai fi nevoie de filtru?
-
Intretinerea si costurile service Kodiaq 2
Adi_vw a postat în topic iniţiat de razvan.ac din Kodiaq 2
Surubul de golire cu garnitura 50 lei...Frumos! Oare nu puteau sa-ti factureze 4.7L de ulei si sa-ti pune litrul primit cadou? Ma gandesc ca nu ai nevoie de el -
Eu vad important sa nu o dam in extreme. Si eu constat ca regenereaza din ce in ce mai des, la inceput +/-300km, acum +/-180, 200 km, dupa app 6 ani la mine si vreo 75mii km (ceea ce cred ca este normal, avand in vedere ca sunt rulati preponderent urban). destul de greu, dupa toata istoria lor
