Toată activitatea
- Ultima oră
-
Din punctul de vedere negativ din care il privesti tu asa este @halamadrid, este greu in Romania sa pastrezi o masina mai veche in stare foarte buna. Dar daca am privi si partea plina a paharului, iti poti cauta pe afara un phaeton in stare buna spre foarte buna, poate si in Romania ai sanse sa gasesti cum a fost cel al lui Dyc si din ce tin minte era sub 20000 euro. Iar privitor la mentenanta strict cum tu locuiesti la Iasi, ai avea un mecanic foarte atent cum este colegul Catalin la Bacau si ai rezolvat si mare parte din mentenanta cu conditia sa pornesti din start cu o baza buna, adica o masina corecta si intretinuta si in trecut. In rest ramane sa te bucuri de ea, nu este totul asa de negru. Indiferent de ce model ar fi, daca este un vis si vrei sa il indeplinesti faci niste sacrificii.
-
Dupa 78.000 KM...in 4 luni...apar problemele... ADIO ... 4 cauciucuri + 2 amortizoare SPATE....cca 1100 euro Pe fata cauciucurile mancate pe interior ...pe spate in valuri...dinti de firez ...Huruie...cand dai in gropi...canale...bat amortizoarele pe spate... Pret amortizoare pe Original cca... 850 ron/Buc X 2 buc Anvelope cca ...700 ron/buc X 4 buc Refacut unghiul de fuga... Plus Manopera...se aduna! NU INTRA PE GARANTIE! .
-
Am uitat sa va spun, dacă am desfăcut bușonul de la vasul de lichid de frână, nu s-au mai înfrânat rotile. Care sa fie cauza? După schimbarea modulului abs
- Astăzi
-
Va salut cu respect! Am un Golf 5 , 2004, 1.9 tdi, BKC. In timpul mersului se blochează frânele pe față. După 20-30 min. își revin. La diagnoza mi-a dat pe abs: 00003-modul comandă , 014-defct- intermitent. Am scos borna pentru resetare, am mers și s-au repetat dar acum pe tester mi-a dat :01435- Senzor presiune frână 1 G 201 012- defect circuit electric . Trebuie înlocuit modulul abs sau decât senzorul? Ce pot face momentan să nu se mai blocheze rotile? Mulțumesc mult pentru ajutor! Am înlocuit dar e la fel. Poate fi și de la pompa de frână?
-
Wireless Android Auto pe MIB3
catalin004 a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
Salut..ati rezolvat ceva? as fi si eu interesat -
emma.bright şi-a înregistrat cont de membru
-
Felicitari pentru masina si pasiune ! Cu turbina ….daca nu copii un setup cap-coada deja facut de altcineva …sa fii pregatit de multe batai de cap si cheltuieli
-
SAlut! Cu scuzele de rigoare pentru răspunsul târziu îți trimit mai jos pozele cu zona unde se află și plasticul, ce este imediat sub plastic și ce seaflă sub apărătoare și cum arată grila aceea. AȘADAR: Aici este zona din dreptul pasagerului, iar grila se poate desprinde după ce se scot două cleme de metal de sub chederul de caiciuc: unul în sânga și unul in mijloc, acolo unde se unesc cele două grile/ măști. Pentru a avea accesa facil, poți desprinde încet grila de la baza parbrizului. Iese destul de ușor și se poate pune la loc prin presare ulterioară. Plasticul respectiv este suficient de flexibil. Chiar sub grila respectivă,se găsește un alt plastic care protejează un senzor (cel maro din poza de mai jos). Cu grijă, se poate desprinde și acest plastic. Al meu pare că nu este fixat nicăieri și trebuie tras stânga-dreapta, înclinat spre exterior și iese. ATENȚIE că acest plastic nu este atât de flexibil ca cel al grilei de sub capotă și nu se poate scoate de tot pentru că pe el are atașat un alt senzor, bamda de conectare a incălzirii parbrizului etc. După ce muți/ scoți cu gijă acel plastic (pt că are firele destul de lungi) poți observa grila din imagine care poate fi curățată apoi facil Dacă scoți filtrul de polen din spatele torpedoului ai să observi că privind prin grila respectivă poți părivi direct în...mașină. Așadar pe aici se face admisia aerului în habitaclu! SPOR!!!
-
dncaurel s-a abonat la Pompa de motorina din rezervor la VW Polo 9n ; 1,4TDI -75hp.
-
Pompa de motorina din rezervor la VW Polo 9n ; 1,4TDI -75hp.
dncaurel a adăugat topic în Polo 9N si 9N3
Functionarea pompei utilizeaza un releu . Care este acela ? Multumesc . -
cxr2test s-a abonat la Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT
-
Nu folosi adaptoare, daca are slot de SD card, foloseste SDcard, daca e microSD foloseste microSD.Unitatile astea nu prea suporta capacitate f.mare sau dau uneori erori (desi in specificatii e TOP), incearca sa te rezumi la 16GB sau max 32GB dar sa fie clasa 10 si cu UHS (U1, U3). PS: pe Windows, inainte de a copia piesele da un click dreapta->properties pe cateva si verifica daca ai optiunea de "unblock" si sa nu fie bifa de "read only" pusa, defapt nici o bifa. PSS: daca numele piesei e "mega-lung" incearca sa il scurtezi, e suficient 1 piesa sa dea peste cap restul de 100.etc Nu zic ca e neaparat de aici dar incearca, am fost patit cu o copie de RNS510 Android. Spor.
-
Ce bine o sa se miste Kodiaq-ul asta cu 500+ cai 🚀
-
@Gio_mih's Pacat ca nu ai acceptat jantele pe 20" mai ales ca ai bifat DCC Plus, erau doar 195 euro + tva (232 euro) ... in plus arata ff bine si sincer sunt confortabile mai mult decat ma asteptam, iar pe sport se comporta super bine ... La carlig puteai renunta oricand, insa inainte de intrarea in productie ( vreau sa spun ca se pot adauga sau renunta la optionale, chiar si modelul, motorizarea etc, atata timp cat masina nu a intrat in productie si nu are atribuita seria de sasiu - informatie de la dealer). Eu in plus fata de tine am mai bifat: - Pachet Light and View Plus - Pachet Simply Clever Family - Parbriz incalzit Nu am spus ce model: Sportline 2.0 TDI 4x4 de 193 CP ... comandat in 16.12.2024 Apoi pe la jumatatea lunii aprilie am optat pt jantele de 20" prin care se garanta livrarea masinii in 6 luni (bineinteles ca a trebuit sa renunut la elementele suplimentare protectie sasiu. Si am mai pus tot in aprilie inca un set de roti R19 CA2355019PS05 cu anvelope de iarna 235/50 R19 103V XL Bridgestone Blizzak LM005. Bineinteles ca am semnat un alt contract de leasing cu toate aceste modificari. La sfarsitul lunii mai am fost anuntat ca masina a intrat in productie iar pe 20.06.2025 masina a ajuns la Brasov la dealer. Asadar au fost 6 luni de la comanda certa si livrare. PS: Inainte de a opta pentru Jantele Rila de 20" aveam ca si estimare intrarea in productie in saptamana 42 a anului, adica undeva pe la jumatatea lunii septembrie, ceea ce insemna livrare in octombrie. In concluzie am 4 castigat luni. Imi pare rau de situatia ta si a celorlalti. 😔
-
Se monteaza deja pe golf 8 gti , voi fi cobai, o sa vedem. sunt achizitionate si restul anexelor pentru a putea fi implementata turbina. Turbo Inlet System , DV APR relocation kit, conducte ulei si racire de golf r, etc
-
Iulianmarciuc2 s-a abonat la Portiera spate se deschide doar din exterior
-
Portiera spate se deschide doar din exterior
Iulianmarciuc2 a postat în topic iniţiat de ionutm30 din Sharan
Am schimbat aquatorul de la capacul de la rezervor si tot nu se deschide portiera din interior e tot aprins ledul pe modul copii știe cineva dacă mai e altceva de făcut -
Iulianmarciuc2 şi-a înregistrat cont de membru
-
Termenul meu din contract este de 28-42 de saptamani, am ales si eu carligul asistat dar insa nu mi s-a comunicat nimic de un termen si pentru carlig, cu toate ca la momentul obtinerii ofertelor un dealer a specificat acest aspect legat de carlig care intarzie masina 6-8 saptamani peste termenul de 42 saptamani la fel ca cel de la dealerul de unde am achizitionat masina. Sunt in saptamana 34 din contract, si probabil cred ca mai am de asteptat.
-
Pare ca nu se potriveste turbina noua fara adaptari, deci se pune sub semnul intrebarii air-flow-ul optimizat. Are loc acolo la motor, nu agata in nimic, nu vibreaza pe ceva? Unde este produsa?
-
Poti s-o vezi si in sensul bun, nu suntem asa de "aliniati", asta ne-a ajutat in istorie, chiar si cea recenta. Intre timp Spania se "pregateste" de black-out din nou (regenerabilele au fost de vina si atunci in 28 Aprilie 2025) , in Germania energia electrica s-a scumpit din cauza caderii productiei din regenerabile. Toata EU este cu ambele picioare in groapa, economic, si accelereaza lovitura finala cu Green Deal.
-
new turbo - GARRETT 921474-5001S Turbocharger POWERMAX GT2563 Features • Complete assembly with calibrated electric actuator for OE fitment • 550BHP | 410kW turbo capability (on-vehicle results 520BHP | 383kW – with conservative tune) • +20% compressor flow compared to OE turbo • +37% turbine flow compared to OE turbo • Customized modern compressor wheel aero for application • Modern gasoline turbine wheel aerodynamics constructed of Mar-M alloy rated for up to 1050°C • Stainless steel turbine housing rated for up to 1050°C • Fully machined speed sensor port • Integrated thrust bearing – reinforced for application • CARB Emissions Certified D-871-2 vs OEM:
-
sa vina primavara - jante oem Ignite 20" cu 8.5J , pentru instalare anvelope 255 latime pentru aderenta suplimentara
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Uneori chiar cei cu electrice blocheaza locul, lasand masina aiurea acolo si de fapt nu incarca sau o lasa mult dupa ce au terminat incarcarea... Solutiile cu senzori si alertare politie sint mai mult SFuri, alarmele false ar fi enorm de multe... Zilnic vad la Lidl/Kaufland masini oprite in fata rotiseriei, sau langa intrarea in magazin (deci nu pe locurile de parcare) pt ca toti vor sa fie 2 metri mai aproape de locul unde au treaba, nu pot sa parcurga 10 pasi... e o chestie f ciudata, avem asa multi handicapati fara certificat care nu pot sa se deplaseze? Si atunci cum conduc, cum merg distanta aia mai mica cu 2 metri? Sintem intotdeauna mai speciali... prin alte tari se poate sta pe dreapta exclusiv pe scarile rulante sa poti depasi daca te grabesti, sau la coada in statiile de autobuz in ordinea sosirii... La noi nu se poate. Pur si simplu. Cum ziceau unii, nu sintem compatibili cu cultura occidentului -
Din 17 bucati Phaeton ce sunt acum la vanzare in Romania, 16 sunt V6 3.0 tdi, unul singur e V8 4.2 benzina, fiind si cel mai scump. normal. Cam cu acelasi kilometraj sunt si 2 V6 3.0 tdi. Preturile sunt accesibile, V8-u' e 26.100 de euro, cele 2 V6 se invart pe la 12-14.000 euro. Celelate V6 se insira pe la 6-7-8.000 de euro, cel mai ieftin e 4.600 de euro. M-as mira ca mai mult de 2-3 masini sa fie intretinute ca la carte sau pe aproape. Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton dintr-o tara unde exista o cultura auto, cu service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada. Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare. Impozitul e marisor dar ti-l asumi, parcarea e intre 500-1000 de euro/an si unde locuiesc acum, eu ma numar printre norocosii din partea inferioara a intervalului. Cred ca la CASCO nici nu te iau in calcul, firmele de asigurari refuza sa asigure masinile de peste 10 ani vechime, dar la Phaeton iti dau reject din prima, daca nu e nou. Mai ramane si problema mecanicilor priceputi, daca trebuie sa strabati distante mari pana la un "meserias". Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul.
-
Multumesc de raspuns, verific azi! Telecomanda pare ca si-a revenit la inchis, vedem pentru cat timp.
-
Vă salut! Pasat B8 2016, climă pe 3 zone. Nu mai îmi bagă aer cald pe spate, doar rece. Și jos la picioare și pe consola din mijloc. Am eroarea asta. Care servomotor/clapetă credeți că e de vină? Mulțumesc!
-
Nu știu dacă scriu bine aici...îmi poate spune cineva ce volant și ambreiaj vine din fabrică montat pe Passat B8.5, diesel cu vin WVWZZZ3CZLE075235. Adică de la ce producător.
-
Sistem de navigatie cu Android - Posibilitati nelimitate?
tavitara a postat în topic iniţiat de kye04 din Navigatie
Definitiv demontat si verificat vizual sa nu fie trasee corodate din varii motive pe undeva , nu am idee ce sistem de conectare a ecranului este acolo -
Sistem de navigatie cu Android - Posibilitati nelimitate?
Muale a postat în topic iniţiat de kye04 din Navigatie
adica demontat, pozat si vazut ce si cum.