Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Astăzi
  3. laurstef

    Am bagat prea mult ulei

    Ca să explic puțin ce s-a întâmplat între timp... Într-adevăr uleiul meu era foarte-foarte diluat. Astfel că, după extragerea a aproximativ 2,5L de lichid (că altfel nu am cum să îl numesc) din motor, am completat cu 2 litri de ulei, până la mijlocul marcajului de pe jojă. Ulterior, am fost cu mașina la Florin (la Vag Garage), care a butonat el pe acolo nu-știu-ce, iar regenerările au început să se efectueze mai greu, adică la distanțe ceva mai mari în oraș și la distanțe apreciabile în exterior. De asemenea, nu am mai avut după aceea nici nivel de ulei crescut în motor. Evident că, atunci cânt i-a venit timpul, (adică la aprox 10.000) am făcut un schimb complet de ulei și filtre, iar de atunci nu am mai sesizat nicio problmă în acest sens. De asemenea, am cumpărat și o diagnoză ELM327 pe care o țin conectată permanent în portul OBD și monitorizez regenerările constant cu VAG DPF. Apropo, de la penultima vesiune încoace VAG DPF permite afișarea pe ecranul mașinii, prin Android Auto, a parametrilor ce privesc regenerarea, lucru care face mult mai relaxantă monitorizarea acestora.
  4. ShadoWzZ

    tornado red mkv 1.4 tsi 170 magarusi

    Sanatate si putere.
  5. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Perfect de acord! Eu am TDI si nu as face niciodata asta(nici macar EGR OFF), iar prietenilor care mi s-au plans de probleme cu DPF-ul/ EGR/ etc, le-am recomandat remedierea/inlocuirea NU anularea lor. Schimbarea poate incepe cu noi.
  6. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ca orice in tara asta , NU SE VREA ! Caracatita este peste tot si nu da drumul la ventuze Eu m-am resemnat de ani buni Suntem buni doar de plata daca suntem corecti , adica suntem prosti Esti ceea ce ai, nu conteaza ce scoti pe gura Cine e prost munceste orbeste, nu fura
  7. acidone77

    Mașini electrice - merita sau nu?

    ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.
  8. AndreyPH

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Ziua de ieri a fost dedicata in intregime pentru a pune, in sfarsit, muzica sus pe masina. Instalarea am facut-o la baietii de la android-auto pe care ii recomand. Oameni seriosi care stiu ce fac, nu bajbaie, atenti cum lucreaza, fara cleme rupte, plastice zgariate, s.a.md. Las mai jos o lista de piese folosite de mine si apoi impresiile: - 2x Difuzoare Audison APK 165, care vin insotite de Tweetere Audison AP 1 - Amplificator Hertz DP 4.300 cu care am amplificat difuzoarele - Subwoofer activ DD Audio, 400W - Kit cablu Audison Plug&Play AP T-H AVS02 - Prima T-Harness Audi-VW 52PIN - Kit cablu plug&play CN ISO 560P&P I/O - ISO EXTENTION IN/OUT 560CM/220" - Kit cablu alimentare Connection FPK 700, 4 AWG (20 mm2) - Adaptor semnal HI-LOW Connection SLI 2.3, 2 canale Instalarea a fost 90% plug&play, acesta fiind principalul motiv pentru care am ales piesele de mai sus. Integrare OEM cu instalatia masinii, fara taiat, cositorit si alte asemenea. Insonorizarea masinii in 3 straturi o voi face personal, cred ca in primavara, cand temperaturile revin la valori mai prietenoase si poti lucra de placere la masina, afara. Mai am cateva reglaje fine de facut pe parte de amplificator si subwoofer, pentru a suna perfect dpmdv, ieri nu a mai ajuns timpul. Amplificatorului i-am gasit culcus in spatiul din dreapta, unde statea in mod normal trusa medicala. Nu este o integrare perfecta, date fiind dimensiunile, insa sunt foarte multumit ca am scapat fara a-l fixa pe spatarul banchetei sau lateralele portbajului, cum o fac multi. Vreau sa vin cu ceva burete insonorizant sa acopar partea de cablaj inestetic. Cu subwooferul am in continuare ceva de lucru, intrucat nu reusesc sa ii gasesc o pozitie cat mai ergonomica. Podeaua portbagajului la Arteon nu este perfect dreapta de la un capat la celalalt, are o portiune fix sub spatarul banchetei unde mocheta urca brusc la 45 de grade, avand polistiren dedesubt. Nu am inteles inca rostul acestei minuni si cercetez in continuare o modalitate de fixare mai omeneasca. Am cumparat deocamdata niste cordeline elastice cu carlige la capete, si il voi ancora asa. Legat de calitatea sunetului, am luat-o treptat: prima data inlocuite difuzoare si tweetere apoi testat. Deja se auzeau muuuult, mult mai bine decat boxele stock din carton presat. Diferenta mare. A urmat instalarea amplificatorului Hertz, trase cablajele din torpedo, prin praguri, pana in locul final. Montat, dat cheie, auditie. Nu am cuvinte sa descriu rezultatul. Am ramas gura casca, nu ma asteptam la asa ceva nicio clipa. La volum 25% din meniul MiB-ului, nu te mai poti intelege in masina fara sa urli de la unul la celalat, in timp ce la 50% volum, deja devine deranjant pentru timpane, si nu in sensul ca distorsioneaza notele muzicale, sunetul este in continuare clar si ascutit, dar iti pui problema daca nu cumva poate produce leziuni ale urechii. Cireasa de pe tort a venit dupa finalizarea instalarii subwoofer-ului, care completeaza minunat gama de frecvente. Am ales un reglaj mediu, de inceput, pana ne mai imprietenim si isi face si acesta rodajul. Chiar si asa, vibreaza toate organele in tine si nu simt nevoia de mai mult. Costul total al pieselor + manopera, a ajuns la 6000 lei. Daca recomand achizitia ? Fara nici cel mai mic regret, pentru cei care cauta un sunet mai bun decat optiunile de fabrica, sa aleaga cu incredere. Fata de Dynaudio ce vine pe Arteon, Bang & Olufsen pe A4 B9,5, A5 B9, ceva Bose de pe Q7 si Hyundai pe care le-am ascultat recent, acestea par niste glume in materie de sunet. Ceva rau ... Difuzoarele sunt in rodaj si se vor mai "aseza" peste ceva timp, de aceea nu voi abuza de ele. Ma astept la un upgrade masiv dpdv sunet dupa ce voi insonoriza usile si portbagajul. Abia astept. 🥰
  9. R_a_z_v_a_n

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    La solicitarea initiatorului, se inchide.
  10. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Se trece rar/itp foarte usor cu defectiuni majore ,dpf anulat,anvelope uzate… Asta a trecut rar-ul fara probleme ,omul nici nu stia ce catastrofa a cumparat (adusa de afara) Vad mereu astfel de cadavre aduse de afara . Daca rar si itp ar fi pe bune …jumatate din masini nu ar trece
  11. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Si 11000 ron pt un euro 6, ce zici de asta? Dar 350ron pt un euro 3, care ambele fac cam tot km aia pe an, adica vreo 3mii =)) 0 pt hibrida Pe cand altul cu DPF diesel care face 30k km pe an nu va plati nimic, ca deh, are euro 5 sau mai stiu eu cat au masinile alea. Nu am inteles de ce conteaza cmc pt a calcula un impozit si pana la urma de ce sa platesc impozit anual pe ceva ce e al meu?
  12. acidone77

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ce buget ai pentru masina?
  13. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Who cares? Eu am vrut sa fac golful Euro 3 in Euro 4, prin schimbare de motor , evacuare si management tot de pe Golf 4 Variant. treceam de la AJM 115CP la AXR 101CP. Pe banii mei nu ai statului sau nu din bani publici! Raspunsul absolut tampit de la rar: NU se poate, caroseria dvs a fost omologata cu motor euro3. 😐 No, sa ai cetatean ca vrea sa isi faca masina mai putin poluanta si tu sa zici ca nu se poate, trebuie sa fii prost rau. Bun. Si atunci ar trebui ca la fiecare factura de gaz, calculam poluarea produsa de CT/aragaze/boilere ca din poluarea rezultata in urma arderii sa plantezi X copaci. Faci dovada plantarii, iti dau gaze in continuare, iti dau verificarea instalatiei/ CT, etc. Pt fiecare produs cumparat (adica generator de poluare) sa faci dovada plantarii de copaci. Pt ca nu doar masinile polueaza ! Poluezi si cu electricele, poluezi si cu incalzirea casei, si cu cumparatul de telefoane, gadgeturi, haine, etc. Tragem linie si sa vedem unde ajungem. => ar trebui ca omenirea sa dispara ca sa nu mai existe poluare. pai si nu se rezolva cu taxe! o sa ai intodeauna oameni care fac pe "Dracu'n patru" ca sa circule cu masinile alea indiferent de taxe si poluare tot vei avea. Pt ca scopul taxelor e bugetul nu sa traiesti tu mai bine plantand statul copaci. Uite, eu propun sa se calculeze CO2-ul / persoana /luna indiferent de sursa si fac pariu ca poluez mai putin decat polueaza altii care au masini E5,6... 7...9... whatever. Cum facem aici? Ah, taxam masinile pt ca e ceva palpabil si aduce bani la buget chiar daca nu rezolva problema. Asta! Sincer, eu nu prea stiu locuri in oras unde poti face ITP pe naspa. Si daca ma uit pe strada, extrem de rar cand vad masini vechi. Serios acum, eu cu Golful ma simt mult ramas in urma vs celelalte masini de pe strada. In 90% din cazuri masinile sunt minim an 2010. In mai mult de 50% din cazuri sunt cu mult mai noi. Vad o gramada de masini noi mici si mari. Extrem de rar, masini care scot fum (si alea mai noi decat golful meu). Dar hei...sa taxam enorm (whatever that means) pe aia cu Euro3, cu E2, E1 si non-euro care sincer sunt sub 1% pe strazi. ps: uita-te numa' pe forum sa vezi cate masini sunt sub si peste Euro 4. Stim si ni se demonstreaza constant ca sunt doar pt adus bani la buget. Apropos de Taxe. De ce in RO, un Motor 3.0 are taxa de 3000 + lei indiferent de combustibil si norma de poluare iar in germania impozitul e intre 250 si 500 euro in functie de combustibil si norma Euro ? Raspunsul corect ar fi: ca avem un nivel de trai mai bun decat Germania si ne permitem, nu? Dar, sa inchieiem off-topicul: Mi-am facut calculele si pt mine inca NU merita sub nici o forma sa iau electrica. Trist, nu?
  14. dignitas1980

    Comenzi Pe Volan

    Florin, Al Bundy, scuze de intarziere, credeam ca am raspuns.... Da, am codat corect, de atunci merg si padelele. Inca o data, mii de multumiri pt ajutor!
  15. EEXCALADE

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ce vrei tu nu exista ,e o contradictie . Masina de +20 ani care sa mearga mult cu viteza mare si incarcata si sa consume putin ….asta sunt criterii de masina noua . Masina de +20 ani ,sa indeplineasca conditiile tale necesita o restaurare completa nu reparatii.
  16. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Multumesc. Se pare ca problema axelor cu came este doar la codurile motor care încep cu A, s-au remediat la urmatoarele. este un forum VW, care inca functioneaza si mai are membri cu multa istorie auto in cârcǎ.
  17. Ionel Paun

    Problema servo-directie

    Buna ziua, Am un passat b7 2.0 tdi 2014 și acum câteva zile mi s-a aprins martorul volan roșu , a țiuit de 3 ori si volanul s-a înțepenit când am vrut sa pornesc mașina. Am tras cheia înapoi și a doua oară când am pornit nu mi s-a mai întâmplat. Am mai mers cu ea câteva zile și astăzi mi s-a întâmplat la fel. Am fost la un service in apropiere și am rugat să îmi pună testerul pe ea. Au ieșit 3 erori 16349 control module , electrical fault in circuit, 00446 function limit due to insuficient voltaje și 00566 function limit due to insuficient voltaje. Băiatul de la service mi-a recomandat sa iau legătura cu un service care este specializat pe casete de direcție. E ok să ma mai deplasez cu ea ? Mulțumesc mult
  18. marius1982.11

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Este ilegal in romania sa rulam cu 180kmh, ramai fara permis. Eu vb de viteza legala. 130kmh pe GPS
  19. DB86CLP

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ce raspunsuri astepti, cine poate sa iti zica tie ce consum are o masina constant la 180km/h si incarcata si veche de minim 20 de ani. Si sunt sigur ca si google si chat gbt stiu de problemele motorului de 2.5 tdi! sunt cunoscute foarte bine, nu prea are cu ce sa te mai surprinda dupa 20 de ani de "servici"! Probleme clasice la 2.5 TDI V6 Passat B5.5 1. Uzura axelor cu came (cea mai cunoscută problemă) Una dintre cele mai frecvente defecte. Se uzează camele și tacheții hidraulici. Simptome: Bătăi metalice specifice, Putere scăzută, Ralanti neregulat, Fum mai mult Cauză: lubrifiere insuficientă și „călirea” slabă a camei. Repararea implică schimbarea axelor cu came, tacheților și, uneori, punților. 2. Probleme la pompa de injecție VP44 Pompa are un modul electronic (PSG5) care cedează în timp. Simptome: Motorul pornește greu sau deloc, Motorul se oprește brusc în mers Erori legate de pompă (ex. 01318, 00550) Reparația e scumpă dacă pică electronica. 3. Lanțurile de distribuție (da, motorul are lanț, nu curea) Motorul are: lanțuri la spate, lângă cutie, întinzătoare sensibile, patine care se pot rupe Problemele apar mai ales la kilometraje mari sau dacă s-a mers cu ulei prost. Simptome: Zgomot de lanț la pornire, Erori sincronizare arbore cu came, Risc să sară de la punct → pagube mari 4. Turbinele (uzură ax, geometrie variabilă blocată) La cele cu VNT, geometria variabilă se poate bloca din cauza calaminei. Simptome: Pierdere de putere, Modul de avarie (limp mode), Turbo lag mare 5. Clapetele din galeria de admisie Se pot gripă sau bloca. Simptome: ,Ralanti instabil, Pierdere putere, Erori EGR/admisie 6. Debitmetrul de aer (MAF) Foarte sensibil pe aceste motoare. Simptom: mașina nu trage sub 2500 rpm. 7. Probleme cu EGR și colectorul de admisie murdar Un clasic pentru TDI-uri. 8. Pierderi de ulei De obicei: garnitura de la capacul de la distribuție (în spate), simering arbore, garnitura de la baia de ulei 9. Vibrații și probleme la fulia arborelui cotit Fulia amortizor se dezlipește și lovește. 10. Consum mai mare decât la 1.9 TDI + performanțe medii Motorul este greoi și „leneș” raportat la consum. Nu sunt sigur ca ai cautat asa cum trebuie informatiile pe internet. Ele exista dar trebuie putin filtrate, la fel ca cele de mai sus.
  20. Ieri
  21. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ce intrebare am pus si ce raspunsuri am primit… Galaxy are un 1.9tdi de 131 sau 150cai. Nu mai tin minte exact cați kw scria in brief. Chatgpt e prost la astea, nu bun.
  22. adrian001

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    ChatGPT e bun la astea, are formulele la el. Ca sa mentii 180 km/h (pe drum drept) cu Sharan, motorul trebuie sa dezvolte aprox. 100-110 HP. Luand in calcul o medie de 105 HP si o eficienta a motorului de 40% (optimist pentru un diesel aproape de turatia maxima) ai avea un consum de 11 L/100 km. La 160 km/h ar trebui sa ai un 9 L/100 km, deci ori afiseaja mai putin pe bord, ori consumul ala de 8 l/100 km include si mersul mai incet, nu doar in plaja 160-180 km/h. LE: Plus ca pe bord nici nu iti afiseaja viteza reala, la 180 km/h poti sa ai si 170 km/h sau chiar mai putin in realitate. Depinde de marimea rotilor.
  23. tavitara

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    La 120 da si eu am consum de 7 , la 180 insa s-a terminat sacul cu trepte , e alta poveste , alta turatie , alt consum La 160 drum drept liber posibil sa fie sub 8 la Sharan , peste sigur creste
  24. dydu_kuf

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Am facut naveta cu AVF cu cutie automata, 200km zilnic, singur in masina, iar consumul la 120kmh era intre 4,8 si 5 %.
  25. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Nu stiu cat are instant, atat are media. Viteza oscileaza intre 160-180.
  26. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Zici bine. La noi nu prea merge cu vorba buna, cei care asculta de ea au inteles de multa vreme, nu ei sunt problema. Cu restul (multi) e problema, ii doare-n ..cot ca polueaza si se otravesc si pe ei si pe noi. La fel cum ii doare in cot cand arunca tigara pe geam, mizeria pe jos sau opresc pe bulevard pe banda 1 si pun avariile blocand tot traficul. Cu astia nu merge cu vorba buna pentru ca sa ma ierte D-zeu, au un grad de nesimtire "sky's the limit". Drept urmare eu unul i-as arde (dar rau) la buzunar pe unde i-as prinde: ai aruncat tigara pe geam? Nu e bai, scoate 5000 lei amenda si arunc-o si pe doua sa iti iau 10.000 lei. Ai blocat banda ca "stai dAcat 5 minute" ? Super, mai da-mi 5000 lei si stai pe bara 30 zile. Esti recidivist in primul an? Suuuuperr!, baga x 2. Ai parcat ca bizonu' si ai blocat intersectia/tramvaiul/pe colt, la fel, te ard de nu te vezi. Ai masina E (- infinit) ca iti place tie , trece itp-ul ok te las, dar platesti nene, pentru ca tigaia ta polueaza. Eu cand am vazut saptamana trecuta ce impozite de 2 bani platesc cei care polueaza fata de masinile noi, am crezut ca nu vad bine. Asta dupa ce in urma cu luni de zile se bateau in declaratii "poluatorul va plati" si alte minciuni. Evident, Statul ca un jepcar nenorocit, era de asteptat ca vrea sa mulga de la cat mai multi, am crezut ca poate poate se indreapta ceva - ti-ai gasit..
  27. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @Dolfintocmai asta e problema de fond. Faptul ca masinile NU sunt ok dpdv mecanic. De ce? Asta e o discutie lunga, care incepe si se termina cu "ne descurcam". Dar vedem si pe forum o gramada de exemple de "scurtaturi" cautate si executate. Pana una alta, in timp ce noi discutam aici in contradictoriu despre "cine ce face", pe strazi e plin de cazane mai noi sau mai vechi. Desigur ca pot gresi sau, mai clar, desigur ca pot accepta o parere diferita dar corect argumentata. Dar pana cand o primesc, cred ca solutia imediata trebuie sa fie " o bâtă lunga". Cu romanii nu merge cu vorba buna/frumoasa. Niciun moment nu am vazut sa fi venit din directia societatii civile, cel putin din zona organizatiilor de tipul cluburi auto, a unor propuneri reale, propuneri corecte, echitabile si reale pentru problema impozitului auto sau a taxei de poluare(indiferent de forma ei). Plus ca, in esenta, orice taxa penalizeaza o libertate. Dar nici ca in Vestul salbatic nu se poate...doar zic.
  28. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Asa se ajunge la totalitarism, "sa interzicem", "sa taxam", "noi suntem mai egali fata de altii"..."n-ai bani nu ti-e foame"...etc. Nu faceti altceva decat sa picati pe narativul statului care are un singur scop, sa spolieze cetateanul cu taxe, impozite, iar voi ajungeti sa si cereti asta, si stiti cum este cu groapa sapata altuia. Albanezii sunt foarte bine, nu le mai plangeti de mila, acolo este patria Mercedes-urilor, nu esti om realizat cat de cat daca nu ai un Mercedes, iar pe litoralul lor este mai civilizat ca la noi. Nefiind in UE au fost oarecum protejati de "regulile" impuse politic. Este suficient daca masinile ar fi in conditiile tehnice bune si s-ar incadra in normele pentru care au fost omologate, deci ITP facute corect (si este tot mai greu de "uns"). Un ex. bun este aproape, in Elvetia, ati vazut ce vechituri sunt pe acolo, atat timp cat sunt in stare "buna tehnic" n-ai nici o problema. Intre timp in Germania:
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!