Toată activitatea
- Ultima oră
-
Montare lumini avertizare / warning lights usi spate
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Seby19 din Passat B6
Sigur pe una dintre usi -
Montare lumini avertizare / warning lights usi spate
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Seby19 din Passat B6
Pe ce modul ? -
Filtrul are 50 grame din maxim 80 deci mai are cel putin 100 mii km de mers. Problema e in alta parte, trebuie sa gasesti cauza pentru care face regenerarile dese.
- Astăzi
-
Serie wauzzzf33k1040991 Multumesc
-
Nu esti carcotas. Si eu eram fan giulia, si sunt in continuare pt cum arata. Cand eram in cautare de masina, giulia era in buget. Am fost, am vazut, am zis pas. E mica in interior, si la pasageri, si la portbagaj, calitatea materialelor nu se apropie de audi, bmw, servisarea e cu semnul intrebari, infotaiment clar nu la nivel de mmi, idrive. In final, cum ai zis si tu, se vede in semnatura ce am ales.
-
Andreysega s-a abonat la Zgomot la rulare [Passat CC]
-
Salut! Detin un passat cc facelift 2014. De cateva zile am un sunet ciudat la roata din spate stanga. Am ridicat o si am identificat de unde vine sunetul. De ce face asa rulmentul? https://we.tl/t-ybY3FkxYFY
-
https://imgur.com/a/lJYLcCY
- Ieri
-
S.Adrian s-a abonat la Nu trage motorul cum ar trebui
-
Salut, am un pasaat b5 1.6 benzina, am făcut plinul pentru un drum de vreo 750 km, dupa aproximativ 200 km masina am simțit ca nu mai trage, la deal cu pedala de accelerație la maxim nu creștea deloc viteza, scadea, maxim 100 kmh, la vale mergea sa zic bine, am crezut ca e de la ambreiaj ca am simțiți miros de încins de la el, pe tester nu aveam nici o eroare, am mers asa restul de drum, am schimbat kit ambreiaj dar masina tor nu trage, am mai mers cu masina si am mai făcut o scanare din care au fost mai multe erori, le-am sters, m-am întors cu masina acasă dupa aproximativ 1500 km facuti, la o alta scanare am rămas cu eroare pe debitmetru, masina merge rau de tot, trage greu, uneori in mers cand apas accelerația parca da in nas, cu mufa scoasă la debitmetru merge la fel masina, nici o schimbare, l-am curățat cu spray, la fel nici o schimbare, am măsurat cu multimetrul, cu contactul pus am pe un singur pin din 4 pini, 4.95v, cu motorul pornit am pe un pin 4.95v si pe alt pin 12-14v, credeți ca sa fie problema de la debitmetru sau sa caut cauza in alta parte, am verificat si furtunele de vacuum și sunt ok, pe vcds am valoarea de 3 mgs la relati, cu mufa scoasă e la fel nu se schimbă, sa fie pompa de benzina sau benzina proasta
-
icodemd şi-a înregistrat cont de membru
-
Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
asa ti-au setat-o la pregatirea de livrare. Ele vin din fabrica 2 ani/ 30.000 km. -
andrei2210 şi-a înregistrat cont de membru
-
Buna ziua, observ in ultima perioada ca am regenerari destul de frecvente, in ultima saptamana au fost in jur de 40 de km distanta intre ele. Atasez niste poze din VCDS, nu prea stiu ce sa urmaresc, si daca sunt probleme cu ceva. Masina nu are nici un DTC activ, nici un martor aprins in bord. Functioneaza perfect normal. Ceva pareri in legatura cu datele de mai jos? E pe duca DPF-ul? Motorul e 2.0 TDI montat pe un G7 facelift fara ad blue, cod DCYA, 2017, DSG
-
V_G s-a abonat la Consiliere achiziție Superb 4
-
Salut! Am comandat un Superb L&K de la Porsche București Nord pe 19 martie, cu termen de livrare 20-24 de săptămâni, dar deja au trecut 18 săptămâni și absolut nicio veste de la dealer, nu are informații nici măcar despre intrarea în producție. Mai e cineva care a dat comanda în aceeași perioadă și e într-o situație similară?
- 77 replici
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
V_G şi-a înregistrat cont de membru
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Ai omis ce era mai important ,adica cauza . -
Dupa cresterea initiala sensibila fata de vechile anvelope, acum e totul in regula cu GY, acelasi consum ca inainte, cu aderenta mult mai buna. merg mult pe aceleasi trasee, adesea lipsite complet de trafic.
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
Alex 2009 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Buna Am schimbat si eu Pompa, senzorii de pe rampa si curatat tot circuitul, inclusiv in rezervor, mai putin injectoarele, care aveau valori bune. Masina inca functiona bine, avea doar oscilatii presiune in rampa (260-330) si la ultimele 2 schimburi de filtru (10k km) se gasise span fin in filtru.. Am salvat injectoarele, dupa curatenie si pompa Bosch noua (CP4), tensiunea in rampa este stabila, diferenta +/- 1 bar intre valoarea stabilita si cea citita. Span-ul gasit era sub forma fina, nemetalica, stralucea cand era luminata, si destul raspandita si in rezervor. Masina are 131k km, luata de noua, alimentata aproape exclusiv cu OMV Maxx motion, exceptie concedii in strainatate unde am folosit Shell, OmV sau benzinarii din lanturi cunoscute... Odata cu schimbul pompei am facut si distributia, intrucat se umbla si la curea. Intrucat vroiam sa pastrez masina, am facut aceasta operatie. Nu am desfacut inca vechea pompa, in afara de regulator unde s-a constatat acelasi span f. fin. -
Dupa inlocuire calculator coloana, trebuie sa faci codare, etc
-
In teorie, da. In practica, o poti lasa pana începe sa facă probleme. Unele descarca bateria, altele nu mai funcționează, etc
-
Montare lumini avertizare / warning lights usi spate
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Seby19 din Passat B6
Contact imperfect, etc -
Da-mi seria sasiu a masinii si incerc sa iti verific luni. Camera o sa fie necesar sa o codezi online, are component protection si se rezolva numai cu Odis si conexiune online cu serverul VAG.
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Scoate un pin din mufa mica navi/mib sa vad ce model ai -
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
Poftim aici procedura de codare https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Parking_Brake#Coding - Săptămâna asta
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Crucial a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Salut, am si eu o problema, atasez log-ul. La un passat b6, 1.9 tdi bkc, am asa, turbine de Arl, soft de 170cp, schimbat senzorul, pus unul de 3 bari, egr off, e cam moarta in turatie joasa, daca ma puteti ajuta LOG-01-011-003-010.CSV -
Am schimbat astazi, la 205k km, rulmentii spate. Dreapta spate incepuse sa faca zgomot. Am pus FAG, a durat 2h cu totul.
-
Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale
iulian.radu91 a postat în topic iniţiat de Cristian din Leon MK4
Am eu 1.5 tsi de 130cp, doar ca pe Tiguan și are 80k km, dacă nu esti un sofer agresiv caii sunt suficienți. Momentan 0 probleme cu motorul in aproape 3 ani. -
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Și cu benzinara ai consum extraurban bun dacă mergi cu traficul, legal și nu mai ai grija problemelor de diesel în oraș. Am observat că benzina de afară (nu peste tot ci în Austria) cu CO 100 plus are concentrația de etanol (E10 sau E5) de la pompă mică, adică E5, ceea ce face benzina mai bună și crește auoinomia. La noi benzina de 100 este cu E10. Tocmai ce m-am întors dintr-o vacanță în Europa unde am făcut 9000 km în 19 zile (RO -Spania) și mașina a mers și s-a comportat perfect (navigația exemplar) și nu am avut cu ea nicio emoție nici plină, nici goală. M-a surprins și pe mine autonomia de 1200 km și consumul de 4.6 l/100 cu benzina E5. Acum cât de real este... nu știu că nu o lăsam mai jos de 1/4 din rezervor ca măsură de precauție. Nu vreau să se înțeleagă că este vorba de benzină versus diesel, ci spun că motorizările noi pe benzină au consum de diesel motiv pentru care diesel îți iei doar dacă ești fan. Am programat-o la începutul lunii viitoare pentru prima revizie și schimb de ulei cu filtrele aferente. -
vionica79 s-a abonat la Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service
-
Sal. Da, am avut și 90EE pe langa un update mai vechi. Am stat 3 zile sa le facă. Cred că au băgat codul la mâna. După ce am plecat de ei, au șters eroare din bord, toate bune și frumoase. N-a trecut o zi și a reapărut eroarea check engine. A rămas să mă aud cu ei luni. Nici nu au investigat problema inițial, au dat vina pe updateuri.