Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Nimic nu este perfect , totul are avantaje si dezavantaje In principiu schimbarile importante pe care le facem sunt impuse de constrangeri , niciodata nu e alegerea noastra 100% , suntem fortati de context
  3. tavitara

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Folie transparenta de protectie ? Impiedica matuirea farurilor, deci asigura vizibilitatea in timp Probabil te referi la foliile care aduc o alta nuanta farurilor , alea care fac faruri negre sau ceva de genul , orice care impiedica lumina sa fie ca cea initiala Nu gasesc textul de lege care spune clar ca nu ai voie
  4. cristi511

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Mesajul anterior --> TOP! Hai cu topicul nou!
  5. PSF24

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Felicitări! Ma bucur când ii merge cuiva bine, in tarisoara asta(cred ca si Explorer-ul "a pus o vorba buna", ținând cont la cum ai avut grija de el)
  6. snicola

    Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor

    Si sa fie pura coincidenta ca a picat si senzorul de temperatura exterioara imediat dupa reparatie, odata cu litrometrul?
  7. EEXCALADE

    Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor

    Problemele sunt diferite. Litrometrul nu e pe pozitia care trebuie sau a fost avariat la “reparatie”
  8. gabriel88

    Mașini electrice - merita sau nu?

    2 ani pare foarte optimist, recuperata intreaga suma din AFM sau doar contributia ta? @moroenius Caz similar in familie, cumnatul meu si-a pus panouri in 2021 am impresia sau 2022 cand a inceput nebunia cu ele, cost pentru 6kw fara baterii undeva la 40000 ron, erau destule de scumpe in aceea perioada. Casele noastre sunt similare, consumul de kw este similar, ori fi mici diferente dar in linii mari aceeasi consumatori, fara masini electrice. Diferenta la factura medie anuala este cam 210 ron calculat cu facturile si consumurile in fata. El economiseste aproximativ 2500 ron anual fata de mine care nu am panouri. Practic la el suma de pe panouri la preturile actuale dureaza cam 15-16 ani sa o amortizeze in ideea in care nu se strica absolut nimic. Daca se incarca masina electrica ziua sau se face un program de utilizare de curent pe timpul zilei pentru diferite sarcini gen masina de spalat/uscator si altele este posibil sa fie avantajos cu panouri pe termen lung dar daca traiesti in acelasi stil ca pana acum si nu iti faci programul dupa soare este greu sa amortizezi mai repede daca nu ai baterii. Pe viitor doi factori vor fi importanti, stabilitatea pretului la energie si taxele care vor aparea pe partea de panouri, sigur nu ne lasa nimeni sa avem costuri 0 cu energia, iar in caz de pana de curent trebuie sa pornesti generatorul sa functioneze inverterul ca sa produca panourile. Doar sistemele off grid sunt 100% independente.
  9. Salutare ! Revin cu o problema la masina sotiei : Passat B7 berlina, cod motor CAYC. Vineri a cedat pompa de motorina din rezervor, a plecat intr-un service unde s-a inlocuit doar partea de pompa din tot cartusul ala. Cand am fost sa iau masina a aparut o surpriza, in sensul ca, dupa ce ii pun contactul arata corect si motorina din rezervor si temperatura exterioara, insa dupa ce pornesc motorul in loc de temperatura exterioara afiseaza --.-C si acul de la motorina pica pe 0 dupa prima acceleratie, insa nu aprinde si becul rosu de motorina. Acum este in alt service, unde mi s-a spus ca pe diagnoza afiseaza doua erori: una pe senzorul de temperatura : resistance too high si cealalta pe senzorul de nivel motorina, tot resistance too high. Ce s-a incercat: 1. Pus contactul cu pompa de motorina deconectata: senzorul de temperatura afiseaza -39 C. 2. Pus contactul si pornita cu senzorul de temperatura din bara deconectat: dupa prima acceleratie pica nivelul la motorina pe 0. 3. Verificate toate sigurantele: nici una pleznita. Daca sta cu contactul pus, si dupa un sfert de ora nu ii pica temperatura sau nivelul de motorina. Actualul service suspecteaza ca s-a intamplat ceva cu legaturile electrice din cartusul pompei din rezervor tinand cont ca inainte nu era nici o problema, asa ca maine vor inlocui tot ansamblul, insa eu ma tem sa nu fie altceva. Putin ajutor, va rog ?
  10. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Din avion, ca nu vorbim la virgula: Cost sistem aprox 50k ron. Factura medie actuala 400 ron. Pe cale de consecinta, azi, pot plati curentul in urmatorii 10.5 ani. Cat priveste dimensionarea sistemului, acum cand scriu mesajul asta am urmatorii consumatori: - masina de spalat vase - plita electrica - becuri prin casa - tv - 2 frigidere - alti mici consumatori La astea adaugam masina de spalat si uscator de rufe, cate 1 la 2 zile medie. Toate dupa amiaza. Ideal ar fi ca toate astea sa functioneze ziua cand si daca bate soarele dar ce sa vezi, nu se intampla asta. Nu vreau sa ajung sa mi programez treburile prin casa dupa soare...sunt eu mai comod. Pentru mine, cel putin, costul cel mai.mare ar fi cel al bateriei. Un invertor trifazic (am trifazic) este undeva la 9000 de lei, panourile zic ca as putea pune pe acoperisiul disponibil cam 10kw.
  11. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    poate 4x..., mai bagi vreo 4 mii siin baterii de stocare si gata, are statul ce sa iti impoziteze si sa te inrobeasca pana la adanci batraneti dupa ce le-ai salvat planeta.
  12. ShadoWzZ

    Enyaq 80

    Au reduceri masive la ele .. 15k si tot nu se vand
  13. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Se simte.....😁
  14. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Majoritatea oamenilor ajung acasa pe la 16-17.00 cand soarele e spre apus . In cazul asta tu dai toata ziua curent in retea cu un pret si seara eon-ul ti-l vinde inapoi cu x3 pretul
  15. florin.23mai

    Intretinerea si costurile service Kodiaq 2

    Cred ca 5,7
  16. moroenius

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Nu ai facut bine calcule. Daca ai calculat o configuratie de sistem de panouri + baterie si ti-a iesit ca poti sa platesti la curent de te plictisesti, inseamna ca ai supradimensionat sistemul. Pune nevoile actuale si o sa vezi ca incepe sa merite. Eu am un sistem de panouri, fara baterie luat prin AFM, am platit putin iar in 2 ani aproape am scos investitia. Panourile au 15 ani garantie. Scopul nu este sa produci si sa injectezi in retea, ci sa te folosesti exclusiv de ce produci.
  17. Nu am garaj unde sa lucrez si e prea frig afara , o sa fac maine o programare la Nurvil VW desi nu prea am chef acolo
  18. abitul

    Rechemări (Tiguan III)

    Da, am fost. A durat aprox 4 ore insa au fost cateva module la update. Versiunea de baza a ramas 4650 parca, deci pe display nu s-a schimbat nimic. Singura chestie pe care am observat-o este ca daca inainte incarcarea la priza dura 11 ore, acum dureaza cam 13 pana la 100%. In rest, nimic.
  19. bogdan2

    2023 Cayenne Hybrid

    Salut, ar trebui să intrebi contabilul daca nu cumva se plătește impozit de 10 % din valoarea de vânzare având in vedere faptul că masina nu este amortizata
  20. EEXCALADE

    Regenerare DPF - prea des

    Problema e la motor ,NU la dpf
  21. jangabrieldrind

    Regenerare DPF - prea des

    Văd că nu-mi răspunde nimeni! Nu-i din senzorul de pe filtrul de particule! Am cumpărat și senzorul de pe temperatură recirculare gaze arse! Nu-i nici din acesta! Menționez că nu am nici o eroare pe tester și nici un bec aprins în bord! Nu-i dau de cap deloc! Sunt prea dese regenerarile in oraș la 50km , mi sa pare puțin!
  22. R_a_z_v_a_n

    Probleme planetare

    @Lucian 2188 👆 ti-am dat eu tag pentru ca unde ai deschis threadul nu era ok.
  23. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    "sub 25000 EUR ". , daca credea cineva balivernele VW.. Bine ca nu au pus o varianta de "sub 20k" cu baterie de telefon, era si asta o optiune..
  24. dydu_kuf

    Probleme planetare

    Salut, e o problema cunoscuta, ca planetara lunga sa rugineasca acolo si in timp sa se uzeze partea dintata pana se invarte in gol. Eu, la precedenta masina am schimbat preventiv planetara si flansa.
  25. Pare sa fie ceva senzor care e in scurt. Daca tot esti electronist masoara terminalele pe senzor si vezi daca el sau cablajul. Should be ez. E pt audi, dar asa o fi la a ta. https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/heating_ventilation_air_conditioning_system/auxiliary_heater/aux._heater/heater_booster/dismantling_and_assembling_auxiliary_heater/removing_and_installing__flame_monitor_g64/ Mai sunt niste dudes care s-au lovit de asta: VEzi temp pe blocurile de masura, apoi in : ou have two options: 1. Go to VAG-COM and enter furnace 18 -> data blocks 08 -> block 001 -> and read the second window. This shows the flame temperature. 2. Lower the furnace, unscrew the mounting plates, and remove the controller. Measure the resistance between pins 13 and 14 on the 14-pin plug, which is the flame sensor, with the brown and blue wires in the thick black rubber sheath.
  26. Si la mine de ieri , sambata a mers Ai rezolvat ceva ? Eu maine ma duc sa fac programare la VW Nurvil ptr ianuarie inclusiv ptr problema cu blocajul in treapta 7 , la Toyota Nurvil au spus ca nu se baga Unitatea de incalzire e blocata de calculator din cauza unui scurt la masa , nu intrerupere ca la tine 18 Parking Heater System description: Standheizung Software number: 7P0963272C Software version: 0241 Hardware number: 7P0963272C Hardware version: H23 Serial number: 20110819145613 Long coding: 114200 Trouble codes: 01490 - Flame monitor Short circuit to ground Intermittent 02251 - Heater unit locked static
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!