Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Am bagat azi un Transfăgărășan. Nu am ce sa le reprosez, la 4 grade masina a stat mai bine pe asfalt decat la 30 cu Kumho KS51. Consumul a creecut putin, nu sare de +0.5l. Confortul e tot acolo Acustic, creaza un zgomot de rulaj pe o alta frecventa decat Kumho si par mai galagioase in prima faza dar nu sunt.
- Astăzi
-
Salut. Dupa un update nefericit am pierdut baza de date a navigatiei. Odata cu ea da eroare si recunoasterea de semne pt ca se foloseste si de harti pt asta. Unitatea e un Mib3 3G5035820B pe un B8 din 2020. Eroarea e B126CF1 . A mai patit cineva asa ceva? Ati gasit rezolvare? Am bagat stickul cu hartile in portul usb dar nu isi trage harta de acolo. Cei de la service n au stiut ce sa mi zica. Mersi !
-
Înseamnă că ai plătit ceva ce nu ai iar singurul inconvenient ar fi consumul general mai mare.
-
De acord cu voi, am mers express ptr a urmari aceasta functie, a mers si tipul de la reprezentanta.....nu intra, nu semnalizeaza
-
Am discutat ieri cu contabilul meu si m'a linistit cam de tot. In primul rand, nu pot sa vand masina luna aceasta pentru care as depasi plafonul de la micro si as intra la impozit pe profit din Q4 2025. Asta ar insemna sa platesc impozit pe profit si pe tot ce am incasat lunile trecute. Deci big no no. Din ianuarie 2026 oricum trec la impozit pe profit si mi'am facut niste calcule: Pentru acel Q8 (daca ar mai fi pe stoc si daca s'ar mai mentine oferta si daca eu as reusi sa vand masina mea cu 80k), toata cheltuiala extra ar trece de 16 mii de euro. Diferentele ar fi din TVA-uri. Am mai facut un calcul sa vad care ar fi pretul unei masini la care nu ar mai trebui sa adaug nimic si ar fi un fel de "schimb pe schimb". Aici a iesit valorea de aprox 68500 euro. La banii astia se gasesc XC90 Ultra T8 in Germania. Momentan am suspendat anuntul pe autovit si vad in ianuarie, dupa excursia la ski, daca il reactivez sau nu.
-
Daca e cutie de viteze manuala se simte mai putin. Automata chiar si pe S merge uneori la turatii mici de 1300-1500 rpm si se simte uneori cand intra ACT. Pe ecran daca este pus sa afiseze consumul va scrie "regim 2 cilindri" atunci cand intra in functiune ACT. La turatii mai mari nu se simt vibratii chiar daca scrie "regim 2 cilindri" insa daca ai muzica incet se simte ca e putin alt sunet mai sacadat decat normal.
-
Exista și posibilitatea ca sistemul sa funcționeze dar sa nu semnalizeze acest lucru. Ma gândesc ca în mod normal ar trebui sa poți verifica acest lucru uitandu-te la consumul instant la mers cu viteza constanta.
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Desi la scanare nu a mai aparut nimic ptr ca nici nu s-a mai blocat in 1000 de km , problema a reaparut azi inainte de Calimanesti dupa 180 km fara probleme Blocare in treapta 7 , nicio diferente de turatie cand se comuta din S in D si invers , D7 sau S7 invariabil Trecuta in N si revenit pe D trece in D3 Cand opresc masina pe loc nu trece in treapta 1 ci in treapta 3 , chiar daca pun pe P si apoi pe D tot D3 , pot urca la 60k/h cu turatia la 3000 in D3 Doar oprit masina complet si repornit de la cheie reseteaza eroarea , am testat la semafor , pornit , D1 totul ok Trebuie sa o programez sa fie verificate mufele si cablajele la cutie cum m-a sfatuit Catalin , nu este o intamplare cum am crezut Nu inteleg exact cum functioneaza electronic schimbarea treptelor la cutie de se blocheaza identic si la reset de la cheie revine normal -
Asa apare si in programul ELSA, ca masina fiind echipata cu ACT, dupa cum mi-au zis cei din reprezentanta, exista fizic si bobinele ptr cele doua actuatoare......dar niciodata in 28k km nu am vazut ACT-ul activ😁
-
Android multimedia after market rezolvare problemă fără sunet la RNS510 cu amplificator orginal Remediază problema fără sunet, linia CONT a AMP-ului de pe cablajul CAN Dacă mașina are un amplificator original, unitatea principală nu are sunet după conectarea cablajului CAN. Puteți conecta manual linia AMP la linia AMP CONT a cablului audio. Apoi, conectați o linie GND a cablului de alimentare cu o piesă metalică auto. Ulterior, sunetul va fi stabil.
-
Nu este keyless
- 75 replici
-
- key
- keyless access
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
pune poze cu ele sa le vedem
-
Masina mea nu are moduri de condus si are ACT. Din cate stiu eu, toate 1.5 au ACT.
- Ieri
-
Asigurare facuta pe 10.12.2025 1580 RON fara decontare directa - Groupama. Localitate: Piatra Neamt Auto M1 - 1968cc 125kw Euro 5 2012 Clasa bonus/malus - B4, varsta 25 ani
-
Seara buna! Dupa cum am mai scris, mi-e nu mi-a intrat niciodata ACT-ul, am intrebat de curiozitate la reprezentanta de ce nu intra acest mod, iar raspunsul a fost ca nu am functia de selectare a modurilor de condus, Eco, Comfort,Sport. Acum nu sunt foarte sigur ca este si adevarata afirmatia. Curiozitatea mea este daca cei care au ACT-ul activ au si acea optiune de selectare a modurilor de conducere. Doar curiozitatea, dupa cum am zis, ca nu vreau sa o fac sa functioneze....
-
A mai fost postat clipul cu cateva pagini in urma, multumesc oricum! 😁
-
Imi poate explica cineva cu ce difera centurile fata si de ce, stanga de dreapta. Am vazut ca au coduri diferite. Practic se pot monta, fara modificari stanga pe dreaprmta si invers.
-
Va trebui o diagnoza ptr a vedea ce problema are. Este Keyless? Posibil o antena...
- 75 replici
-
- key
- keyless access
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Montaj BC si tempomat
Al Bundy a postat în topic iniţiat de malefycu din Leon 1P / Toledo 5P / Altea
doar ceasurile. Plus adaptarea lor pe masina. -
De cateva zile ma confrunt cu un mesaj in bord la pornire "key not found".Apas ok pe volan si dispare...masina porneste,nu face figuri deloc Bateria din cheie am schimbat-o cu una noua, inchiderea centralizata merge deschis/inchis din cheie. Ceva sugestii? multumesc! Nu face chiar la fiecare pornire, e ceva random
-
Asta cu uleiul cred ca e clar la toata lumea ca termenul e maxim de 15k km indiferent de ce zice producatorul si acelasi lucru legat si la uleiul la cutia de viteza cam dupa 90k km poate fi schimbat la automata chiar daca e vorba de dublu ambreiaj uscat.
-
Verifica cablajul din interiorul farurilor, s-ar putea sa fie coapte si sa faca scurt ceva. Este o problema comuna la farurile vechi de vw. E sfarma izolatia efectiv de pe fire.
-
Si eu as vrea sa o dezactivez deoarece nu-mi plac vibratiile care apar atunci cand merge in 2 cilindri la turatii mici. Se intampla rar dar as prefera sa nu fie deloc. Chiar si sotia ca pasager a remarcat si se m-a intrebat de ce tremura motorul. Daca chiar si pasagerul simte atunci e clar ca nu sunt doar mofturile mele de pretentios. Am citit in mai multe forumuri si ar fi doua variante: 1. soft de tuning care costa mult deci nu merita 2. scoasa fizic mufa de la bobine insa ramane becul de check engine aprins deci nu e recomandat Concluzia e ca trebuie sa o folosim asa cum este din pacate, poate pe masura ce mai progreseaza codarea SFD2 sa reusim sa gasim o codare simpla la motor dar deocamdata inca nu s-a gasit. Daca afla cineva o varianta simpla atunci sunt foarte interesat si eu.
-
Am ajuns la 22.000 km mașina fără probleme. La anul voi schimba uleiul în cutie m-am hotărât ca voi face asta indiferent de nr de km care vor fi atunci în bord. Este mai ușor și ieftin să întreții decât să repari.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Exact,nici panouri nu mi-am pus. NU vreau prosumator ,am prieteni care au si nu imi place trocul cu statul asta nemernic . Pe viitor poate imi pun cu acumulatori ,dar mai calculez
