Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 44 zile.
- Ultima oră
-
Cu DPF-ul - am trecut printr-o experienta interesanta cu dinozaurul cu motorul de MB din semnatura - erori pe DPF, regenerari aiurea si fumacioase - dupa ceva studiu am cautat si schimbat senzorul de presiune diferentiala - rezutatul - DPF-ul saracul, la 200+k km este la 7%, regenerarile abia de le mai simt, pana si consumul a scazut oleaca. Arunca un ochi, cine stie...
-
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
davidut5 a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Skoda 2017 CRLB, valva veche 04L906455G, la piese imi scoate doua coduri si zice sa inspectez piesa veche. Eu am luat 03L906455C, arata mult diferit de cea veche. Cred ca cea veche este deja la zi, si ce am luat eu cu 455c este pentru alt pinion? Carcasa este cea mare cu amortizor, cea noua nu-l mai are. Nu mi s-a parut ca agata supapa aia. Cred ca o sa pun carcasa, si pentru pornire probabil baterie sau electromotor, inclin spre electromotor ca la test compresie a invartit 10-20secunde fara sa dea semne de oboseala. Dar o ia mai greu din loc. -
Fain asa , sunt fresh , 2 ani si cateva luni
- Astăzi
-
Salutare. Am nevoie de sfaturile voastre, nu stiu la cine sa mai apelez... Deci obiectul in cauza este un passat b6 din 2009 euro6, cel de 143hp. Intr-o dimineata am ajuns la serviciu, am oprit masina, totul in regula. Cand sa plec dupa amiaza acasa, nu mai pornea iar pe ecran imi dadea un mesaj legat de blocatorul de volan, gen sa misc volanul pentru a-l debloca. Miscam si nu se intampla nimic, iar dupa cateva secunde si 4 clickuri de sub bord, mesaj de eroare sa merg la service. Norocul meu a fost ca in curtea aia unde lucram e si un service auto, iar baiatul de acolo mi-a spus ca este blocatorul de volan de vina. Bun, am demontat cu el volanul, am scos blocatorul de pe ax si l-am desfacut. Avea un fel de ulei scurs pe capac si se naclaise putin in interior, plus praf... nu mai facea cursa pana la capat. Rezolvat cu spray de curatare, pus inapoi conectat totul la loc, bag cheia volanul deblocat, dar de pornit sa porneasca pace... In urmatoarele zile am inceput verificarile pe instalatia electrica, plecand de la o eroare: cannot communicate with TCU. TCU verificat cablaj, conectori, rezistenta intre pini, tensiune daca ajunge, totul in regula. Intre timp din doua-trei incercari cu cheia, nu se mai aprindea nimic pe bord nici display (alb) nici becuri, nimic. Am continuat cu verificarile pe instalatia electrica izoland problema in jurul calculatorului J519. Un alt expert de la ecugaz (Galati) mi-a spus sa-i aduc alt calculator J519 si se ocupa el sa scoata codarea din cel vechi si sa-l codeze pe cel "nou". Treaba cu inlocuitul calculatorului a venit de la faptul ca si asta era plin de uleiul ala, sau lichid ce dumnezeu era, nici nu stiu cum a ajuns acolo. Cand, dupa o saptamana, mi-a inlocuit acel calculator, mi-au servit-o insistent ca blocatorul de volan daca este defect, vreun senzor rupt, ceva ... nu porneste bordul... A venit si mi-a facut un strap pe sigurante sa-mi arate ca bordul se aprinde, neimpresionant... M-am bagat si eu pe sub volan pe acolo cu o lanterna sa "vad" cu ochii mei.... si mi-a cazut cutia de la blocatorul de volan in cap.... Ori eu am fixat-o cum trebuie, nici o clema rupta, totul in regula.... In fine, meseriasi or fi, pe mine nu m-au convins... Avand in vedere ca atunci cand nu functiona blocatorul, bordul se aprindea bine merci, puteai sa te conectezi cu tester, vedea tot... mai putin TCU, apoi ceva central electric cu intermitente, apoi nimic.... deconecta vcsd-ul dupa 10-15 secunde. Ideea este ca acum am alt calculator pe masina, neprogramat, usile se inchid din telecomanda, si cam atat. Spuneti-mi si mie poate aveti vreo idee ce sa-i fac. Sau vreun baiat priceput prin Galati care sa poata veni o fuga sa se uite.... M-am saturat de 150 de lei la platforma de o luna de zile.... Iar cu meseriasii astia... mai bine intreb chat gpt pentru ca mi-a spus mai multe decat mecanicii meseriasii... Merci.
-
Am inlocuit din nou egr, am pus cred ca un valeo. Era polizat ceva pe el, sper codul de vw. Au trecut cateva zile si deocamdata nu mai sunt probleme.
-
Pai n-a zis nimeni ca simti ceva, se simte doar gaura din buzunar in caz de Doamne-fereste! Cel mai mult imi placeau gropile alea acoperite de apa in Bucuresti cand ploua, si nu simteai nimic pana cand dadeai in crater si aveai impresia ca se crapa bordu, mai ales prin intersectii cu cale ferata/linii de tramvai, eeeheee cate cauciucuri am mai taiat..X5ul mi s-a parut oricum mai rigid decat Cayenneul, ce-i drept e ca avea si paket M sport cu suspensia aia mai tare, chiar daca pe spate avea perne.
-
@tavitara Anvelopele spate Continental Van Contact originale de la masina de munca, utilitara, primita noua in aprilie 2023, i-am dat eu folia jos de pe scaune, in momentul de fata am in bord 160 000 km si inca n-am inlocuit anvelopele pe spate. Pe fata al 3-lea rand schimbat si urmeaza sa le inlocuiesc iar cat de curand. A primit acum a3-a revizie de ulei si placute fata, in rest doar diesel si adblue.
-
Pe masinile noi cum sunt Cayenne/X5 nu mai simti nimic la gropi, asta nu inseamna ca nu poti sa avariezi suspensia sau jantele, dar trebuie sa dai rau de tot in gropi. Am urcat la un club in Predeal cu un Discovery pe drum forestier, nimic nu se simtea, absolut incredibila suspensia pneumatica.
-
Am indoit eu toate 4 jantele pe 21" la Cayenne Turbo cu tot cu amortizoarele PASM setate pe COMFORT, la vreo 100 km/h pe centura Strehaiei, noaptea, diferenta de nivel, turnat bitum proaspat de 2 degete cu bordura frumos, ca la romani, nemarcat. LUX! ❤️ A inceput sa vibreze toata masina pe urma, trepida volanul, tot ce trebuie! Anvelopele ciupite, jantele cu ciobitura, ma mir ca n-am facut pana. Le-am schimbat ulterior pe casco si jantele si anvelopele. La X5 anvelopele pe 20" erau runflat, ranforsate cu kevlar, tin minte ca pe spate aveau dimensiunea 315/35/20", mult mai rezistente, n-am avut probleme prin gropane, insa confortul avea de suferit, mai ales ca avea perne doar pe spate, in timp a inceput sa scoata zgomote ciudate cutia de transfer. Jante mari, probleme mari! 😉
-
Din experienta cu X5, iti spun ca nu se simte absolut nimic pe suspensiile pneumatice cum are si Cayenne si jante de 21'',. Poti trece si peste limitatoare cu viteza mare. 718 e incomprabil mai dur cu jante de 20.
-
Pai ... limita e 30 acolo pe poduri , la noi asa se rezolva problemele aparute la infrastructura rutiera - se pun limite sau semafoare ( a se vedea semaforul de pe centura Calimanesti , pare acolo de cand eram mic, am si uitat de cati ani l-au pus ) Ca 99% merg cu 60-70 pe acele poduri ... sunt masinile lor ... poate se simte mai putin la viteza mai mare Mai rau e ca pe acele poduri nu poti manevra masina pe zone unde denivelarile sunt acceptabile , toate sunt varza pe toata latimea podurilor Anvelope cu balon mare schimbate mai des si asta e ...
-
Porsche are o suspensie/amortizoare mai sofisticate care cu toate ca e sportiva, absoarbe surprinzator de bine denivelarile. Asta cel putin pe 911 si 718. Nu ma astept sa iti sara dintii din gura nici la cayenne, mai ales daca sunt pe anvelope cu balon mai generos.
-
OT: Abia astept sa uneasca A1 de la Curtea de AG cu cea de la Boita. apropos: nu se plange nimeni de rosturile de dilatatie de la podurile de pe valea oltului? iti lasi rotile acolo daca nu esti atent. Ultima data am trecut pe podurile alea cu 20 kmph cu Golful. Pt Porsche Cayenne cum sunt alea?
-
Vara, recomand mersul noaptea, inclusiv DN 1 e liber pe Bucuresti-Sibiu, Acum e plin cu turisti si se merge prost, peste tot, pe Valea Oltului poate fi aglomerat si noaptea, e plin cu camioane.
-
Confirm, trag tare prin curbe cu ele, masina merge mult in zone montane. Mare diferenta fate de anvelopele ''plasticoase'' de tipul ECO,
-
Ai regim flexibil sau fix?
-
Interesant, ca eu am urmarit treaba asta la 2-3 schimburi si in cazul meu pe Seat cod DPBA numarul de kilometrii scazuti era exact numarul de kilometrii parcursi indiferent de regimul de functionare.
-
Remontul e cam 3 saptamani
- 80 replici
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Wireless Android Auto pe MIB3
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
Buna ziua. Am o unitate MIB 3 la care nu merge android auto wireless ci numai pe fir. Pe ecran apare optiunea de wireless, sta si se gandeste 30 secunde si apoi spune ca nu s-a realizat conexiunea. Am inteles ca ar fi nevoie de update de soft. Initial aveam 270 si apoi a aparut pe sistemul multimedia actualizare la 278, am facut si acum am moi3_eu_vwmqb_p27800P Apoi a aparut update la OCU si acum are 143 care am inteles ca este ultima. Mai departe cred ca ar trebui sa fac update manual de pe stick pentru ca nu mai apare nimic automat. Am gasit pe https://mibsolution.one/#/1/9/MOI3/Preh/EU/VW mai multe variante dar de la 278 am inteles ca nu merge sa trec direct la 324 sau 330. Ar trebui sa iau versiunea MOI_SEQREL_EU_VWMQB_P3302P care face in secventa? Mai citisem despre doua chestii care nu am inteles exact ce fac. 1. Fix DTC 1555 / B201A https://mib-helper.com/im-so-xory/ - am obd eleven si cred ca reusesc, citesc o valoare, si apoi scriu noua valoare 2. ceva cu VCRN de schimbat intr-un editor HEX care nuprea am inteles prea bine ce face si mi se pare ceva mai riscant. Mai citisem ca la unele persoane dupa update manual nu mai mergea conexiunea la aplicatia vwconnect sau ceva de genul asta. Va rog daca aveti sfaturi cum sa procedez mai departe. -
Cand o sa fie gata pana la Tigveni autostrada si cand / daca se hotarasc astia sa faca dum expres Tigveni Rm-Valcea , atunci va deveni mai ok Momentan drumurile din Arges sunt ale nimanui Sambata si duminica se merge f bine de la Rm-Valcea la Sibiu ( daca nu se lucreaza la curatare versanti ) si f prost invers din cauza aglomeratiei , 1 din 2 masini sunt cu nr straine si picioare iesite pe geam , probabil cei care au zis ca nu se mai intorc acasa dupa alegeri In timpul saptamanii drum f aglomerat cu multe lucrari si spre Sibiu , nu pana la Calimanesti e problema ci dupa In rest de la Boita spre Cluj autoastrada e libera comparativ cu cea spre Bucuresti
-
Mulțumesc! Am înțeles ca săptămâna asta e concediul fabricii
- 80 replici
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
App-Connect si VW Car-Net
noni007 a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
Se poate activa App Connect. Detalii in PM.- 651 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
RNS 510 - Columbus - Update FW si harti
noni007 a postat în topic iniţiat de florin.petre din Navigatie
Ba exista limba romana. Doar meniul scris. Este tradus de mine. Vocal nu. -
Buna, nu am mai completat aici in jurnal ce s-a mai intamplat cu masina in ultimile luni. Revin cu un update legat de ce s-a mai intamplat dupa reparatia din februarie. Costul total al reparatiei a fost in jurul sumei de 11.000 de lei (la reprezentanta din Timisoara) pe langa inlocuire mecatronic a fost reparata si pompa hidraulica din DSG. Momentan totul functioneaza la fel ca si inainte, am undeva in jur de 4000 de km de atunci. In luna mai a.c am facut distributia din nou (la 203.000 de km), inlocuind si cureaua care antreneaza pompa de ulei. Pentru a fi linistit anul acesta. Schimbat ulei de la Motul 0W30 la Mobil 1 0W30, aceasta schimbare nu a adus nici un beneficiu, ba dimpotriva temperatura uleiului pe autostrada la viteze de 130/ 140 e undeva la 110 grade. Momentan am niste ingrijorari legate de DPF, am scris si pe topic-ul specific de DPF.