Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4200 zile.
- Ultima oră
-
Mda, eu am spus ca vreau doar un răspuns clar si concert, din ce am citit unii spun ca merge doar CH, pe ross-tech CK e echivalent cu CH asta nu e o problemă, dar cu cablajul nu a dat nimeni un răspuns clar in toate paginile, am probat diferite coduri de cablaj si claxonul tot nu merge asta însemna ca trebuie transplant ceea ce nimeni nu spune ce pini trebuie modificați, si daca întreabă cineva de "un răspuns clar si concret" va supărați, nu e nimeni dator sa îmi răspundă si nu oblig pe nimeni, o sa încerc sa caut pe forumurile din afară poate asa am o mica șansă de a rezolva cablajul. P.S am citit toate paginile, nimeni nu a spus ce pini trebuie modificați.
-
Vă salut! Credeți că în mod natural să zic așa, la 129.000 km pot apărea probleme la DQ381 dacă nu s-a înlocuit uleiul conform planului de service VW la 120.000? Este riscantă achiziția respectivă? Știu că nu este o diferență mare însă nici nu a fost respectat planul de servisare (auto fiind ieșit din garanție).
- Astăzi
-
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
BlankAdy a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
Pare ca eu as avea cel mai rulat motor(1.4l TSI 122HP) de aici la un golf 6 plus 2013, (am facut 10.000 km) și acuma are 287.000 km, dupa 5 luni de cand l-am cumparat, nu am schimbat decât galeria de evacuare (era fisurata) și consumabile (ulei, filtre 2 amortizoare de la portbagaj, placute si discuri). Revin cand pica distributia nu cred ca ar fi mai tarziu de 300.000 km desi acuma nu se aude mai deloc motorul. -
Fă-l la rece să vedem poate se observă ce îi lipseşte. Ca să fie mai uşor porneşte logul înainte să pui maşina în mişcare şi lasă-l să înregistreze, iar cînd observi că nu se accelerează apasă acceleraţia la podea (aşa se va vedea în log unde s-a întîmplat evenimentul) şi menţine-o 5-6 secunde pînă începe să crească turaţia şi dacă îţi permite traficul ţine-o aşa pînă depăşeşte 3000-3500 rpm. Apoi trage pe dreapta cînd îţi permite traficul şi salvează logul. Dacă aici toate vor fi ok trecem să investigăm partea de injecţie.
-
@Robert11, pui muzica pe YouTube pe telefon si se aude in masina prin AA. Tot prin AA poți controla YouTube music de pe tableta mașinii. Nu este Skoda, dar AA este la fel, mai ales ca el proiectează telefonul pe unitatea mașinii LE. Presupun ca la Car Play este același lucru , doar o interfață ce proiectează pe tableta telefonul
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
Adi_vw a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua, Se poate o decodare pentru WVWZZZ3CZNE025632 ? Multumesc frumos! -
O sa incerc. Dar se întâmplă doar la rece dimineața. Cand se încălzește motorul nu mai face.Si are si zile când nu face deloc.
-
Cum? doar vizual? Nu e suficient, asadar, verifica cu multimetrul. Am patit si eu sa "para buna" si totusi sa fi fost arsa. Si daca cedau becurile, ai fi avut tensiune pe fir si camera s-ar fi activat.
-
Am fost la un cunoscut si a spus ca ceasurile sunt pentru diesel si nu ma ajuta un update trebuie sa le inlocuiesc cu ceasuri de benzina. Pe masina am ceasuri cu codul 5N0 920 871 B si ar trebui sa am 5N0 920 882 B
-
Salut! Avem cumva posesori de Kodiaq RS 2.0? Sunt curios daca in CoC apar si jante mai mici (pentru rotile de iarna). Multumesc!
-
@Robert11, pui muzica pe YouTube pe telefon si se aude in masina prin AA. Tot prin AA poți controla YouTube music de pe tableta mașinii. Nu este Skoda, dar AA este la fel, mai ales ca el proiectează telefonul pe unitatea mașinii
-
-
Marți prin Viena Am luat un metrou și am plecat spre Cartierul Muzeelor am continuat plimbarea spre Parlamentul Austriei apoi am.plecat spre Curtea din Viena, oprindu-ne la cele două palate in oglindă care găzduiesc Muzeul Științelor Naturii (ce ne-a iubit neplăcut, a fost mirosil de rahat, scuzata-mi fie expresia, dar in zona respectivă chiar asta mirosea...), am continuat periplul nostru si am vazut că mai peste tot se întindeau scene de spectacole, pentru că urmau mai multe zile cu spectacole, Inclusiv in fața primăriei din Viena Am ajuns la biserica Votive, care este impresionantă prin dimensiunile ei (mi-a adus aminte de Domul din Milano că arhitectură) Mai departe am admirat arhitectura caselor, curățenia de pe străzile late, am trecut prin culoarul Ferstel și am ajuns in zona magazinelor brandurilor renumite de ceasuri, modă, parfumuri și in final ne-am oprit la Biserica Sf. Petru Cam la toate bisericile erau slujbe și spre deosebire de cele din Franța sau Spania, accesul nu era permis turiștilor decât in lateral sau in față. Apoi ne-am oprit la un restaurant să mâncăm șnițele vieneze, nu? Pretul este cam la fel peste tot, 25€ c cu vită si 19€ cel cu porc sau pasăre. Nu m-a dat pe spate, dar poate unii care n-au mâncat in viața lor un șnițel au rămas impresionați. Ar fi de amintit doar mărimea porției și salata de cartofi, ce semăna la gust cu cea orientală de la noi. Mai departe am plecat spre Catedrala Sf Stefan (capela lui Virgil este lipită de catedrală, dar ju era deschisă), care este imensă raportata chiar la clădirile din jur. Apoi am luat un metrou și am plecat spre Palatul Schoenbrunn. Si aici se pregăteau de ceva festival. Pentru că biletele sunt cu oră și am ajuns mai devreme, ne-am plimbat prin gradinile palatului, ceva in genul Versailles, dar mai putin spectaculoase si mai mici decât acolo. Apoi am mers și in interior și sincer cred că am avut așteptări prea mari pentru cei 40€ de persoană, crezând că este un fel de Palatul Versailles, dar de fapt a fost un fel de Trianon Mic, pentru cei care au fost la Versailles. Frumos, dar destul de scurt, cei drept nu am luat bilet si cu vizită la apartamente, dar nu cred că era o diferență așa de mare. Într-un cuvânt: over-rated! Apoi încă 2 metrouri si am încheiat și ziua aceasta. somn și de la capăt! 😁
-
Sau un 5w50 tot de la Liqui Moly
-
Vezi poate reușești sa faci un log in mers pe grupurile 3-10-11, cu acceleratia la podea, când se manifestă problema.
-
ODO 148.900 km Lucrari majore de mentenanta : -volant Sachs -Ambreiaj Sachs -Rulment Vw -Pivoti stanga+dreapta -Tampon cutie -Surub circuit turbo -Suruburi noi punte -Lichid frana pentru aerisire Toate piese s-au potrivit la mare fix, multumiri @Doomy pt sfaturi in legatura cu codurile de piese. Pedala de ambreiaj este mult mai soft ca inainte, sunt foarte multumit de cum a iesit toata lucrarea. Cost total 5.100 lei Timp efectuare lucrare approx 4,5 ore
-
Exista un senzor de lumina undeva în cluster?
-
@skodamen da, da, a Ia ea la un moment dat ca atunci canderau pașalîc turcesc rămăsese in Transilvania, bla, bla. 🤣 Noi mustăceam între noi, dar a fost singura mențiune și era strict legată de coroana ungureasca. O zi, două orașe în două țări! 😁 Am luat-o la pas prin Bratislava spre Palatul prezidențial, aflat in imediata apropiere, continuând spre biserica Franciscan, apoi in drum spre Palatul Primacial, am văzut castelul Bratislava (Bratislava Hrad) și am zis că merită urcarea până acolo și chiar a meritat. La urcare chiar inainte de a intra pe porțile castelului, era o biserică ortodoxa veche, închisă, dar care s-a deschis cât ne-am plimbat noi prin castel. In cetate am găsit o "piață medievală " cu diverse chestii ce replicau meseriile vremui. De pe zid am avut o vedere panoramică asupra Bratislavei, cu Dunărea, podurile (podul OZN) și clădirile emblematice. Am coborât și ne-am continuat plimbarea vizitând Biserica Sf. Ștefan al Ungariei, Poarta Mihail, Palatul Primacial, catedrală Sf. Martin și alte clădiri de prin centrul vechi, după care am plecat spre Biserica albastră și de acolo către clădirea nouă a Teatrului, aflată pe marginea Dunării. Clădiri de blocuri cu arhitectura modernă se găseau in aceasta parte, in contrast cu arhitectura din cealaltă parte. Bratislava, ca și Budapesta ni s-au părut foarte curate, cu gazonul tuns, boscheți și copaci îngrijiți, străzile curate și trotuare drepte. Străzile din aici foarte bune, in contrast maxim cu cele din Budapesta. Ne-am întors la cazare, am luat mașina și am plecat spre Viena, dar nu înaintede a face plinul la OMV (1.49€/l motorină normală! Altă surpriza,la 2 minute de cazare, strada era blocată, mașinile se întorceau... am întors si eu si am luat-o pe alta strada din apropiere, bara la bară. Se lucra la calea de rulare a tramvaiului, pe alte străzi se reface canalizarea... haos total. Intr-un final am nimerit și fix strada respectivă era decoperata total. Am oprit si am vorbit cu câțiva muncitori, am lăsat mașina pentru avarii si am dus bagajele la întrarea in scara blocului, apoi am plecat spre o parcare (Parc & Ride Edberg - 4.4€/24h) unde am lăsat Tiguanul și m-am întors pe jos la cazare. Din păcate am uitat să fac poze de final, dar cei 76km i-am facut cam in 48 minute, cu viteză si consum similar întrucât 90% din drum a fost pe autostradă. După ce ne-am cazat si refresh-uit, am coborât si am mâncat la un restaurant chiar lângă noi, cu specific sârbesc: plescavita, hamburger si un platou cu mici, carne, plescabita si cartofi, o masă foarte bună și cu multă proteină! 😁 O clădire de lângă noi Am plecat pe jos spre Palatul și gradinile Belvedere, continuând cu Biserica Sf. Carol, apoi spre Opera din Viena. Pe parcursul plimbării ne-au mai atras atenția Catedrala Ortodoxă Rusă, monumentul soldatilor sovietici (da, există așa ceva in Viena) și arhitectura clădirilor. Spre deosebire de Budapesta, clădirile par a fi mai dichisite, străzile mai mari, spatiile deschise mai largi. Tot curățenie este si aici, deși am remarcat ai multe mucuri de țigară pe jos, decât in celelalte două strazi. Am luat metroul înapoi spre cazare și am trecut la somn și de la capăt! 😁
-
Am rezolvat problema, era supapa din capătul cablului care intră în senzorul de vacuum, am schimbat cablul cu tot cu supapă, senzorul l-am schimbat degeaba se pare.. Mulțumesc de răspunsuri.
- Ieri
-
Salut, Passat b5.5 , 2002 motor avb 101hp. De ceva timp, din cand in cand . La pornit de pe loc si mers incet cu accelerari usoare, la un moment dat nu se mai tureaza motorul. Dar nici nu moare. Daca duc pedala de accelerație pana la cap nu se întâmplă nimic cateva secunde . Dupa care creste in turatie.Cand nu se tureaza ,ramane in 1200 de ture. Daca ridic piciorul din pedala si o calc iar, accelereaza din nou cum trebuie. La scanare cand a început sa se manifeste problema , nici o eroare. Aveam o pedala de accelerație si am inlocuito . Dar problema a ramas. Acum 3 zile scan din nou pe motor si eroare maf 17552 P1144-35-10 open or shot to ground intermitent. Probat circuite si înlocuit maf, dar problema a ramas aceasi. Circuite verificate la maf 4= +12v 3=minus 2=+5v 1=data de la 1 v cu contact pus , 1.7 relanti si la accelerare urca pana in 3v la 3000 de ture si revine la decelerare la 1.7v la relanti. Am stat cu laptopul in masina 3 zile . Poate prind cand se manifesta sa fac in log maf sau pedala de accelerație . Pe loc daca accelerez nu se manifesta. A mai întâlnit cineva asa ceva?
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
spido a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Este fir la Superb . -
Ghida de la Parlament a zis ca Transilvania e pamant unguresc? PS: imi plac locurile de parcare alese de tine😄
-
Duminică am plecat de la cazare și am lasat mașina intr-o parcare pe strada Attila, cam în dreptul Bisericii Matthias (din păcate era slujbă și nu am putut intra in interior). De pe stradă am urcat niște scări și am ajuns destul de repede acolo. A propos, in weekend nu se plătește parcare in Budapesta. Lângă biserica mai găsiți Bastionul Pescarului de unde aveți (contra cost) o panoramă a malului celălalt al Dunării. Puteți să vedeți malul și fără bani, de pe scările alăturate. De acolo am plecat pe jos spre Buda Castle, in care erau tot felul de lucrări de reconstrucție. După ce ne-am plimbat pe acolo, am continuat spre Gellért Hill, un deal de pe care se spunea că se vede o panoramă frumoasă asupra Budapestei. Este amenajat ca parc, pe unde se plimbă lumea, fac sport, etc., o zona verde (foarte multe zone verzi in Budapesta, spre surprinderea noastră și destul de multe mașini electrice, mi-au sărit in ochi BMW-urile). Pe drum ne-a plouat puțin, dar am plecat cu umbrelele la noi și in plus găsești cate o copertina sau copaci sub care să te adăpostești. O dată ajunși in vârf surpriza negativă, totul era inconjurat de gard și închis. Am ocolit gardurile până am ajuns sub statuie si de acolo, coborând, am găsit diverse zone amenajate din care puteai vedea panoramă asupra Budapestei. De acolo am coborât pe potecile și scările dealului până la podul Libertății către Piața Centrală. Ne-am oprit la un local și cum altfel nu puteam pleca fără a mânca ceva tradițional: am luat gulaș, papricaș de pui și tocăniță de legume cu pui, iar ca desert japanese cheesecake si somloi. După masă am continuat plimbarea, pe străzile cu clădiri frumoase, trecând pe lângă clădirea Operei, am vizitat biserica Sf. Ștefan și in final am ajuns la clădirea Parlamentul Ungar, unde aveam intrare. În cadrul turului ghida ne-a explicat tot felul de lucruri interesante desprecistoria Ungariei și a Parlamentului, iar la sfârșitul turului am ajuns si la coroana Ungariei, care era expusă și păzită! Poze se puteau face doar din sala adiacenta, așa că am profitat de zoom-ul telefonului. După ce am ieșit din Parlament, am trecut încă o dată Dunărea, de data asta pe Podul cu lanțuri și am plecat in pas de lebede spre mașină. 😁 După ce am urcat încă o dată scarile de la Castelul Buda, am ajuns la o bariera unde ni s-a spus că nu putem trece, că este un festival, decât dacă ne luăm bilete. Am coborât înjurând scările abia urcate si am luat-o la pas să ocolim tot castelul vieții. Cam toată gașca era obosită, așa că l-am un moment dat i-am lăsat la o intersecție si am plecat să recuperez mașina, lucru pe care l-am și făcut, m-am întors și am recuperat gașca veselă și am plecat la Bratislava. Btw, străzile din Budapesta sunt horror, mai proaste decât cele de acum 10-15 ani din București... Autostrada din Budapesta spre Bratislava, a avut multe tronsoane in care se făceau lărgirii sau reparații și se mergea cu 80 sau 100km/h in cel mai bun caz, pe ambele sensuri. Am ajuns destul de târziu la Bratislava, din cauza acestei aglomerație, parcurgând cei 193km, în 2 ore si 10 minute, cu o medie de 89km/h și un consum de 6.6l/100km. Am parcat în garaj și am urcat în apartament după o zi foarte frumoasă. Concluziile zilei: Budapesta mai merită cel puțin o vizită, veniți fără așteptări și o să rămâneți plăcut surprinși. Noi am avut o zi foarte condensată, cu multe lucruri de văzut, o parte au fost închise, deși nu scria nicăieri. În weekend nu se plătește parcarea in Budapesta, după cum am spus. Purtați încălțări comode, aveți ce vedea la fiecare pas și cu puțină documentare înainte, vă puteți optimiza traseul de vizitat, mâncat, stat și admirat după bunul plac. Somn și de la capăt! 😁
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Old scool....Cu rs232 nativ pe placa laptop -
Pune 0 la New value, nu 1.. si salvează, apasa butonul pe telecomanda