Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1463 zile.
- Ultima oră
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
FlorinCJN a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Atasez si eu urmatorul log. Cum pare ca lucreaza turbina? E reconditionata si pe simtite parca intra mai tarziu decat cea originala. LOG-01-021-03E-11E.CSV - Astăzi
-
De ciriozitate De curiozitate, cat ar costa o distributie la acest 1.5 tsi evo2? Manopera in principiu.....
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
F l o r i n a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Posteaza eroarea asa cum apare, in întregime, cu textul aferent si valorile afisate -
Exact. Verifica incarcarea si starea bateriei
-
Probleme incarcare sau cablaj. Verifica intai cablajul
-
Nu se schimba nimic in acest senz, nu ai nimic de facut dupa update, doar sterse erorile, sa lași masina curata
-
Ventilatoare radiatoare merg continuu la turatie foarte mare
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cozma1 din Passat B7
Verificate temperaturile senzorilor cu Vcds sau Odis, senz temp lichid răcire, ulei, temp evacuare, etc -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
cristi511 a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Sa dea Bunuțu' ca problema spațiului sa fie singura voastra problema. -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
tavitara a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Yoy , are 10 zile , ce frumos Sa te bucuri de ei sanatosi toata viata -
Salut! Am aceeasi motorizare, 2.0 TDI, 193 CP. Dupa primii 7.500 km am primit acelasi mesaj, de alimentare cu 1l ulei. Ulterior, la fiecare 7-8.000 km am adaugat cate 1l. In prezent am 30.000 km si am facut schimbul de ulei la 15.000 km si la 30.000 km. In service mi s-a comunicat ca acest consum de ulei este conform normelor VW. Mai am o SS3, 2015, 300.000 km si cu exceptia primului schimb (efectuat la 29.000km) cand am ajuns la nivelul minim, nu am completat nivelul de ulei. Schimburi efectuate (cu exceptia primului...pt ca asa recomanda producatorul si am luat de buna recomandarea) la fiecare 15.000 km.
- Ieri
-
trage la fel, dar conteaza pe unde se merge cu masina
-
Pe nevasta-mea n-o bate nimeni la bagaje si n-avem inca prunci, e in stare sa umple un Cayenne sau un Phaeton chiar si cu THULE pe plafon! Sa ne intelegem, vorbim de 10 zile in vacanta, nu de mutat! Asa ceva...sa te fereasca Mniezo'... Cand o intreb de ce avem atatea bagaje imi spune ca "labele mele de scuba diving/snorkeling" ocupa mult. Ok, gata, am inteles, tac!
-
Buna ziua! La un B7, de cateva zile , cam pe la 60 la ora imi pornesc ventilatoarele la o turatie maxima tot drumul/ traseul!Oare de ce? Masina are 155000km, 14 ani si nici o eroare in bord sau pe tester! Apa sta la 90, uleiul creste la viteze mari si multe gr afara pana la 125 gr, pe Grecia cu Ac pornit! Multumesc anticipat!
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Baiatul cel mare are 5 ani iar fata are 10 zile. Scoica o am pentru transport iar landoul il tin pentru plimbari in parc. Stiu, ocupa mult loc landoul dar pana in primavara scap de el -
Am trecut demult de rulajul ala si nici prin gand nu mi-a trecut sa schimb distributia dar depinde si cum a fost exploatata masina. Nici macar cea de accesorii nu face zgomot, fiind cea mai longeviva de pana acum dintre cate masini am avut. Ps Pentru zgomotul de la tija wastegate puteti folosi cu succes agrafe de 30lei de la chinezi, rezolva zgomotul cu brio.
-
motorul are tolerante foarte mici la deviatiile axelor cu came din cauza variatoarelor si a sistemului ACT. Cureaua este de cauciuc si niciodata nu o sa fie identica cu cea pe care ai dat-o jos. iar daca nu slabesti variatoarele si faci reglajul cu scula speciala, nu ies timpii de comanda. Tolerantele sunt +- 1 grad. adica foarte putin. 1.5 TSI nu are cala care se baga intre dintii axelor cu came, alte motoare TSi mai vechi au (1.2 -1.4 1.0) Toate motoarele EVo si EVO2 se fac doar cu scula speciala. Am vazut cazuri de distributii facute fara scula speciala si nu mai intra sistemul ACT , consum marit si erori de sincronizare. manopera e foarte mare pentru reglare cu scula speciala, ca e extrem de mult de demontat : capacul distributie cu sport de motor daca nu ai cheile speciale de strecurat la intinzator, slabit variatoare, demontat pompa de apa/corp termostat, etc + montajul VAS611007 care e de durata Daca stii toate distributiile la motoare mai recente se fac cu slabirea pinioanelor si strangerea lor abia dupa ce s-a intins cureaua cu intinzatorul . Chiar si la motoare foarte simple. Tocmai ca sa se respecte reglajul corect al distributie (inclusiv vechile PD, TDI CR, toate pe lant, etc)
-
Motorul este gandit sa functioneze cu start/stop, e o non problema.
-
La link-ul de mai sus nu sunt service-uri ci colegii care se pricep si presteaza servicii. In plus vezi si topicul de feedback https://vwforum.ro/forum/86-feedback/
-
Passatului i s-a alaturat si un T-Cross pentru sotie. Nu stiu daca voi face topic pentru T-Cross dar mie mi se pare ca le sta bine impreuna.
-
Motorul din discutie ce tip de volant are? Intreb pentru ca citisem undeva ca start/stop des afecteaza volant care este cu masa dubla ca la diesel. Asa este?
-
Am vazut,doar ca la 90% din service uri ,nici nu stiu ce inseamna log,am postat aici in speranta ca un membru priceput o sa ma ajute ,multumesc !
-
@Dan Adrian 1975 vezi topicul de mai jos https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/
-
Salut, am si eu un alltrack, B7 ce-i drept. eu iti sugerez maxim 225/55R17, lift kit este doar pentru varianta normala. Dar oricum cred ca o sa schimbi foarte des capetele de planetara. Niste ATT-uri si eu m-am gandit, dar e doar un moft, nu te poti baga cu passatu unde intru unu cu DUSTER. Se poate pune un cord, o marchiza, nu zic, mergi in grecia, camping in locurile special amenajate. eu am momentan pe iarna 225/55R17 si vara 245/45 R18. poate te ajuta, sunt limitele maxime la B7, B8 nu ar trebui sa fie cu mult mai diferit
-
Probleme tehnice specifice Superb 4
Alexandru Gabriel a postat în topic iniţiat de cristi511 din Superb 4
Asta este problema, avea nivelul maxim cand am ridicat masina, am verificat special, am si poza la joja facuta ca sa pot face comparatia.... Am completat cu 400ml si a ajuns joja la jumatate, mai urmaresc dupa 1000km sa vedem cum se manifesta -
Voiam sa intreb daca dupa update la K cu VCP mai trebuie facute ceva codari sau raman codarile de la vechea versiune de soft ? Ma gandeam sa intru pe CAN inainte de update si sa fac screenshot-uri la fiecare Byte din Long Coding si pe urma dupa update sa verific sa fie la fel si in noua versiune. Multumesc !