Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 60 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Adi_vw

    Noul motor 1.5 TSI

    Corect, nu e la toata lumea la fel. Exemplul meu: la Leon 1.5tsi DPBA km au scazut 1:1 cu cei parcursi tot timpul, indiferent de conditiile de drum. Vedeti analizele de ulei de pe canalul https://www.youtube.com/@themotoroilgeek L.E: Nu stiu daca raspunde exact "cu cat" creste uzura daca mergi 15.000 in loc de 10.000km, dar sigur se poate face o idee atat despre rodaj cat si despre perioada urmatoare de exploatare. Zice chiar el, fiecare ar trebui sa faca teste de ulei ca sa stie exact cand ar trebui sa schimbe uleiul pentru ca avem conditii si obiceiuri diferite de exploatare. Merita? nu cred. Mai bine respecti orele de functionare si gata.
  3. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    @acidone77, nu faci decat sa repeti lucruri pe care tu si altii (inclusiv eu) le-am precizat in posturile din urma cu luni/ani. Ma refer la orele de functionare. Asta nu e un lucru rau, aduce in prezent niste lucruri spuse demult, peste care nu toti au curiozitatea sa se uite, multi citesc doar ultimele 2-3 pagini dintr-un topic. Media aia orara din Bucuresti e cam la fel si in celelalte orase mari, 15-20 km/h. Cu toate astea, toti bucurestenii si clujenii/iesenii/timisorenii/constantenii/brasovenii mai ies din orasm deci schimbul de ulei la 5000 km pica. Indiferent cum exploatezi masina, tine macar 10-15.000 km un ulei. Cum ai zis si tu, nu te pot retine sa schimbi uleiul la cati km doresti tu, mai ales ca, nestiind in ce oras stai, nici nu-mi dau seama de conditiile de trafic, o fi mai nasol decat in Bucuresti/Iasi/Timisoara/Constanta/Brasov/Cluj. Asta stie oricine, sa lasam generalizarile de genul asta. Intrebarea era CU CAT previn uzura schimburile mai dese incat sa merite sa-l faci la 10.000 km fata de 15.000 de km, de exemplu, daca un ulei rezista si 30.000 de km in conditii normale de functionare, iar in conditii mai dificile, se injumatateste intervalul de schimb?
  4. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Exact. In mod intentionat sau neintentionat, temperatura din cuptor poate sari serios peste 1000 grade, si atunci se prajeste materialul filtrant din interiorul filtrului DPF (fagurele). Plus ca se taie carcasa metalica a filtrului, ca se se poata scoate acel fagure, si apoi se sudeaza la loc, dar aceasta este alta discutie. Ca fapt divers, am gasit pe intranet o firma care folosea metoda termica pentru curatarea filtrului DPF. Culmea e ca avea recenzii bune, toti laudau comunicarea cu ei. Erau situati pe undeva in Ilfov, la iesirea dinspre Colentina. Cand am ajuns acolo, m-am luat cu mainile de cap: propietarul era un metalurgist care avea un cuptor improvizat in fundul curtii (parca eram in Amintiri din copilarie de Ion Creanga), pusesera niste rezistente de resou pe peretii laterali ai cuptorului si bagau filtrul la mijloc. Nici un fel de control al temperaturii, nu mai tin minte daca aveau sau nu termometru, dar metoda de controlat temperatura nu aveau. Asa ca am plecat rapid.
  5. cristi511

    2023 Cayenne Hybrid

    Primul la rand I found an interesting offer! Take a look: https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=439619602&utm_campaign=socialbuttons&utm_source=other&utm_medium=social&utm_content=app_android_vip
  6. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Aratati'mi si mie va rog X5 50e, nou sau de anul asta, la 85-90k cu tot cu TVA, ca eu la modul cel mai sincer nu am gasit. Eventual in PM, ca sa nu poluam aici. As fi curios ce nivel de dotari ar fi in banii astia. Oricum, mai mult de 5-10k nu as mai fi dispus sa dau pe langa ce as lua pe masina actuala. Si-asa am bagat o gramada de bani in masini in ultimul an si jumatate, as vrea sa mai fac si altceva cu ei.
  7. acidone77

    2023 Cayenne Hybrid

    Si eu tot catre X5 50e m-as indrepta.
  8. acidone77

    Noul motor 1.5 TSI

    In primul rand uleiul ar trebui schimbat la NUMARUL DE ORE DE FUNCTIONARE, aprox 250-300H, care pot insemna atat 5000km daca stai in bucuresti si mai mult stai pe loc decat mergi, sau pot insemna si 15k km daca mergi probabil mai mult extraurban. Schimburile dese de ulei PREVIN uzura, daca intelegeti cum functioneaza un motor si ce rol are uleiul. Dar pe banii lui fiecare e liber sa schimbe la cat doreste, 10/15/30/50/100k km (cu nr de ore specific) ca doar uleiul e LONG LIFE, si oricum stie producatorul mai bine ( o sti el, dar nu-l intereseaza decat cei 2-3 ani de garantie ).
  9. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, da, si eu am avut problema de zgomot tija actuator turbina, se rezolva la update de soft, probabil se recalibreaza/reseteaza acel actuator odata cu update-ul de soft, cel putin la mine a disparut. Am mai observat ca dupa update-ul de soft merge putin mai bogat, nu mai are acele ezitari la cald(si la rece s-a imbunatatit putin) sau acele gap-uri la anumite turatii (in special pana in 1800rpm). Se observa o crestere de cuplu pe toata plaja de turatie, se mai observa si o crestere consum cu 0.5%. Se poate considera un Stage 0.2 odata schimba ei uleiul(la 2 ani) si odata schimbi tu(la 1an, aceiasi norma, fara sa schimbi filtrul), si nimeni nu se prinde, "altii" asa au facut si a fost OK. costa <500 lei sa pui un ulei bun 0w20, (0w20 este ok, deaia are racitor de ulei, asa nu sare de 110 grade)
  10. Astăzi
  11. florilar1

    Filtru diesel de particule - DPF

    Nu dauneaza pana la 800°C. Dar, incepand de la 1000 anumiti oxizi din cenusa pot sa se topeasca si sa faca corp comun cu ceramica. Ca un exemplu, sa zicem ca DPF este pus intr-un cuptor la 800°C. Daca pe langa cenusa DPF-ul are si funingine (care este carbon nears), funinginea se aprinde si poate duce temperatura in DPF la peste 1200 chiar daca in cuptor sunt doar 800. La regenerare pe motor nu se ating aceste temperaturi deoarece exista un flux de gaze continuu de 600 °C prin DPF. Nu se curata DPF in cuptor fara sa ai si debit de aer/gaze prin el in contrasens caci altfel se distruge sigur.
  12. marius1982.11

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Cel putin la cele de golf 4, numai ce am facut retrofitul, din considerente de siguranta se regleaza la maxim jos daca e problema de comunicare cu senzorii de leveling de pe punti sau comunicarea intre cele 2. Posteaza codurile de eroare asa cum le-ai primit, cu tot cu descriere.
  13. florilar1

    Filtru diesel de particule - DPF

    ECU citeste diferenta de presiune pe DPF si decide daca mai e bun sau nu comparandu-le cu niste valori prestabilite in diverse regimuri de sarcina. Nu are alte metode de verificare. Daca nu e softul original, e posibil ca ECU sa nu-ti dea erori pe DPF chiar daca e distrus (depinde de soft). Eu as instala softul original. Presiunea diferentiala masurata pe DPF la diverse sarcini poate indica starea reala a DPF. Daca presiunea diferentiala e in parametri, atunci treci la verificare EGR, injectoare, etc... Temperatura pe DPF nu este atinsa daca DPF nu mai creaza contrapresiunea necesara (e distrus), injectoarele nu mai sunt in parametri pe post injectie (sau softul nu comanda corespunzator injectoarele), EGR nu inchide total cand incepe regenerarea.
  14. Al Bundy

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Si vrei sa cautam noi pe net dupa cifrele puse de tine? De ce nu postezi erorile intregi, daca tot vrei ajutor.
  15. Al Bundy

    Filtru diesel de particule - DPF

    Atata timp cat temperatura la regenerare ajunge si la 800 grade, de ce ar dauna incalzirea in cuptor la aceasi temperatura ?
  16. skodamen

    Filtru diesel de particule - DPF

    Daca citesti la Odorhei pe site, ei spun ca filtrele nu se spala Daca citesti la ai tai, ei spun ca e riscant incalzirea dpf ului, etc Pe cine naiba ii crezi?
  17. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Daca senzorii de temperatura sunt originali Volkswagen, nu este din cauza lor. Iti pot da PM cu datele firmei unde mi-am facut eu curatarea filtrului, eventual ii suni, le povestesti intamplarea si ii intrebi daca se baga sa iti curete ei filtrul din nou. Dar trebuie sa le spui si ce erori ai pe tester. Curata si filtre trimise prin curier. Sau cel putin iti spun o parere pertinenta. Din ce am inteles tot de la ei, metoda termica este riscanta ptr ca daca se seteaza prea sus temperatura din cuptor, materialul filtrant se deterioreaza prin impregnare cu cenusa (cenusa patrunde in compozitia miezului ceramic al filtrului).
  18. marius1982.11

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    CAn-ul se leaga in BCM, pinii 18 si 19
  19. marius1982.11

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Dupa aspect cel putin pare sa fie totul OE si acela nu are treaba cu gateway-ul. Iti trebuie schema originala. Acum am vazut atasamentul, pai e schema originala. Google translate te ajuta ft bine, chiar si din chineza.
  20. BadGrandpa

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Da pentru crlb sunt 8 nm + 270 grade injectoare crlb.pdf crlb.pdf capac crlb.pdf capac crlb 2.pdf
  21. 13nicu

    Filtru diesel de particule - DPF

    Nu
  22. Ieri
  23. 12ftw

    Distributie Passat B8 TDI

    Salutare, am cumparat recent un VW Passat B8 Model 2020 fabricat in 08.2019, 2.0 TDI 150hp DSBR EA288 Gen 1 R4. Urmeaza a-i face distributia + schimburi si as avea urmatoarele intrebari. 1. Ce tip de ulei folositi si ce brand? Pe istoric service vad ca s-a bagat Castrol 0w20 LL IVv 2. Ati schimbat/schimbati si cureaua la pompa de ulei? Cand faceti distributia. 3. Aveti cv probleme cu antigelul? Va multumesc
  24. cosminwon

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Motorul meu este CRLB,euro 6. Sunt alte cupluri din ce am gasit eu,fata de euro 5.
  25. xfera

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Am urmatoarele erori : 02233, 01042, 02656 , 02657 si 01539. Farurile se aprind dar sunt blocate in pozitia cea mai de jos. Cum pot remedia problema asta ?
  26. tyty25

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Bună seara Am cumparat un kit senzori de parcare fata/spate pentru un t5 multivan, poate ma ajuta si pe mine cineva cu o schemă sau macar sa imi spuna unde intra aceste fire,am cautat pe net despre can gateway vw t5 si nu găsesc nimic despre asa ceva,eu am o schemă de la vânzător dar nu inteleg nimic ca este in chineză T5 8K PDC Connection.pdf
  27. EEXCALADE

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Da,e ok
  28. BadGrandpa

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Saibele si suruburile trebuie inlocuite la demontare. Suruburile sunt 8 Nm + 180 grade ! conducte.pdf injectoare cfgc.pdf capac 2.pdf capac.pdf
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!