Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 573615 zile.
- Ultima oră
-
Super bună experiența cu Fuchs Titan GT1 Longlife III 0W-30. Totuși, întrebarea e inutilă, motorul nu consumă ulei din cauza uleiului dacă e norma corectă.
- Astăzi
-
CID off la unitate, dar care e unitatea, ca nu ai spus. Nu putem ghici
-
Si uite-asa devine topic pentru consumuri.
-
Hai ca postez si eu un consum de la masina din semnatura (Karoq 1.5 tsi dsg) ca sa vedeti ca e un motor economic. AC ON, SS OFF, masina full, trafic greu de tot, stat mult in coloana (inclusiv la 2 accidente in lant pe A2), etc.
-
Eu pot spune ca, consumul lui 1.5 TSI 150cp manuala, este foarte bun. In conditii de incarcare maxima, 4 pers. si bagaje peste tot. Si ca sa nu uit, am peste 20k km si inca nu am vazut ACT+ in functiune😅
-
Buna ziua, La un passat cc 2009 CBAB fara start stop, baterie varta cu o vechime de aprox ani am urmatoarea dilema/problema: - de vreo 2 sap am observat ca masina sta turata la 1100-1050 ture pe acolo, in special dimineata cand am farurile aprinse sau seara pt ca pe auto farurile au interval orar cand se aprind automat sau in functie de senzor pbb. initial credeam ca e regenerare, insa nu este. Am masurat bateria dupa 2h de la oprire si avea 12.8 V. Am masurat si cu masina pornita, incarcare este de 13.8 si cu si fara consumatori ( am oprit navigatie, faruri, clima, alti consumatori, tensiunea a ramas constanta), in aceleratie se duce in maxim 13.9. Aveti idee daca incarcarea este ok? din cate stiu ar fi trebuit sa fie peste 14V insa nu sunt sigur. Credeti ca ar fi alta problema? Multumesc
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
george324tdx a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Deci care sunt diferentele, aprindere, fise, bujii, pompe benzina, ulei....? Cand caut piese(bobina, fise, pompa benzina), pe toate scrie ca sunt pt versiunea CBZA sau pentru versiunea CBZB, pentru CBZ nu am gasit niciuna. Deci se potrivesc? Difera? Multumesc! -
Cand din 580km ai 520km de autostrada nu e nimic iesit din comun. Trafic intens, cu multe portiuni in lucru, mers bara la bara, in coloana in unele zone.
-
Aglomerația se refera la densitate nu la viteza.
- Ieri
-
Se Pot Amesteca 2 Uleiuri De Motor?
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Daniel M din Uleiuri si Carburanti
in 2005 inca erau fara DPF Doar 0w30 506.01 la aceste motoare -
Voi cum puteti merge pe drum aglomerat cu o viteza medie de 95km/h ? Sau ce intelegeti prin drum aglomerat ? Ca apare uneori cineva in fata pe care il depasiti ?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
Jsk a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna seara! Va rog frumos, daca se poate, o decodare pentru WVWZZZ3CZBP334930. Multumesc! -
În cinci ani și patru luni nu am simțit nimic pentru nu e nimic. Am urmărit cu atenție după ca am citit pe forum ca unii simt ceva. Martorul din bord este singurul care îmi da de știre ca motorul lucrează cu doi sau patru cilindri. Asa ca îmi pare rău pentru cei care au aceasta problema.
-
Va salut si va solicit atentia cu urmatoarele : 1. Imi puteti confirma ca CID-urile de mai jos sunt cele originale ? Discover Media mib1 0941504d49425354102d702df000d700 Discover Media mib2 0941504d49425354102d5033b000d501 Dar pentru Discover Media Pro ? 2. Cardurilor de mai jos le pot rescrie CID-ul ? Samsung 32GB (MB-MSBGB) Samsung EVO 16 GB (MB-MP16D) Samsung EVO 32 GB (MB-MP32D) Samsung EVO 64 GB (MB-MP64D) Samsung EVO 32 GB (MB-SP32D) Samsung EVO 64 GB (MB-SP64D) Samsung EVO PLUS 32 GB (MB-MC32D) Samsung EVO PLUS 64 GB (MB-MC64D) Samsung EVO PLUS 32 GB (MB-SC32D) Samsung EVO PLUS 64 GB (MB-SC64D) Samsung PRO 32 GB (MB-MG32EA) Samsung PRO 32 GB (MB-SG32E) Samsung PRO 64 GB (MB-MG64EA) Samsung PRO PLUS 32 GB (MB-MD32D) Samsung PRO PLUS 64 GB (MB-MD64D) 3. Exista posibilitatea sa fac CID off la unitate si sa pot apoi folosi orice card ? 4. A achizitionat cineva un card blank cu CID-ul corespunzator din China ? Dar un card full navigatie ? Multumesc pentru timpul acordat si astept raspunsurile voastre !
-
Se simte ca o vibratie rapida, dar de mica intensitate. Cel putin asa e la Golf 7 si este perceptibila din prima zi, dar trebuie atentie, nu e ceva evident.
-
Nu ma pricep cum e cu echilibrul dar la mine, după cum am mai spus, nu sunt vibrații, zgomote, etc. Mersul în doi cilindri se activează și la viteze mai mari de 130 dacă se merge constant.
-
Trepidatiile se simt la mersul in doi cilindrii, intrucat motorul nu mai e la fel de bine echilibrat, iar acea mica smucitura se simte cand intra in modul normal. Nu stiu cum e la automata, insa pe cutie manuala, pe autostrada, sunt momente in care motorul merge in 2 cilindrii la 130km/h, cu ACC folosit sau nu. Eu folosesc masina doar in modul Sport, intrucat nu sunt diferente de consum fata de Normal si nici in Eco nu vad ceva notabil si e enervant. Ca idee, mers pana in Budapesta cu 130km/h pe ACC, viteza medie 112km/h (40km de drum national plus capitala, din 580km in total) consumul a fost de 5.6%. La intoarcere mers in general cu 120km/h, medie de 95km/h 5.2%, drum aglomerat,
-
Deci zgomotele și trepidații provin din cutie?
-
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
vp44 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Pai da,ma gindeam si eu,motor CR parca insemna motor common rail.Nu prea are cum sa mentina 2050 bar in chiulasa,de unde se alimenteaza injectoarele PD,nici macar 300bar necesari pentru pornire.Si ce fel de regulator are pompa tandem? -
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
pronet a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Da, este pd. -
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
vp44 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Octavia 1,9 tdi?ce sistem de injectie are,cumva PD? - Săptămâna asta
-
Azi la un drum pana la Curtea de Arges, am scos un consum mult mai bun, mers batraneste pe A1 la 110 pe pilot, am scos un cosum de 5.7 l/100km. Mers cu cutia pe S avea unele momente in care intra ACT-ul la mers constant, dar ramanea activ si cand o acceleram usor si in momentul acela se simteau trepidatii sau simteam cand face trecerea din 2 in 4 cilndrii ca o smucitura. Uneori are si un lag cand plec de pe loc...
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
davidut5 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Este o singura presiune monitorizata si anume cea din rampa, unde este si senzorul. Eu nu stiu ce semnifica valoarea data de ide2228, si nu cred ca conteaza decat cea din rampa. Si daca avea abatere 500bari nici nu mai pornea, si la peste 50 bari deviatie cred ca deja apare eroare. Pentru pornire trebuie test retur in primul rand, si apoi verificat daca scapa pe retur regulator rampa in momentul cand nu porneste. Adica nu trebuie sa dea pe retur decat cand face presiunea minima specificata pentru pornire. -
01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective
pronet a postat în topic iniţiat de Andreir din Passat B6
Ti-am explicat varianta prin care pot fi accesate. Spor la treaba. Eu unul ma opresc aici. Sfatul meu este sa mergi la cineva care se pricepe. In Bacau i-a legatura cu @EEXCALADE.