Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.
- Astăzi
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
halamadrid a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Pentru cine vrea sa isi tina curate scaunele masinii, merita sa cheltui cateva sute de lei pe un aspirator cu injectie/extractie, daca nu te deranjeaza sa muncesti putin. Eu am un Ryer de putere mai mica (cred ca vreo 400w) si tot face treaba. -
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
skodamen a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Citisem in alta parte!😃 Poti sa pui si un link cu aspiratorul, e bine sa stim ca ce ai luat e bun. Poate incearca si altii, cand vad ce ai reusit -
Verifica Timoneria. vezi daca scartaie mecanismul din interiorul masinii sau exterior -> partea mecanica de pe cutie.
-
Am revenit, am schimbat bateria, simptomele sunt aceleasi, atasez log urile cu noua baterie. Un mecanic mi a spus de oringurile la injectoare, ce spuneti? LOG-01-001-004-012-baterie.CSV
-
VW Tayron PHEV.
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Am modificat, mă bucur că ai fost atent. -
Ce masina?
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
skodamen a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Pune si tu la timpul trecut, n ai incercat azi pe Octavia, ci acum vreo cateva zile.😀 -
Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de polar din TDi Forum
Aceeasi problema o am si eu la ALH de ala vechi. Am inlocuit periile si am curatat colectorii de pe rotor. Man, alta viata! Invarte zici ca e turbat. Inainte era asa lesinat. Cu acumulator nou. Sa cureti bine si conexiunile de pe bendix. -
Problema s-ar putea sa fie la acumulator sau electromotor. Are nevoie de 2 secunde ca sa ajunga la turatia necesara pornirii. Sub aceasta turatie ECU nu da drumul la injectie. Incearca prima data cu in acumulator bun pentru ca observ ca din prima tensiunea scade sub 9V ceea ce nu este ok. Poate fi si din cauza electromotorului, dar eu zic ca este mai simplu sa iti imprumute cineva un acumulator bun pentru o proba.
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Când prinzi deja experiență, încerci și pe lucrul tău... De mult timp vream să iau un aspirator injectie-extracție, să fac la mașină curățenie corectă. Zis și făcut, luat acu 2 săptămâni ceva de la Lehman, cu 2 trepte, 800 wați. Testat pe o canapea pe care se plimbă, în voie, 2 pisici. Rezultate foarte bune. Sâmbătă încercat pe Octavia, rezultatul e nemaipomenit. De la 2 scaune și o cotiera cu tentă spre alb (vorbesc de cele față) la textilul original, de fabrică...din cotieră a iesit cea mai multă negreală, de acu încolo va fi un prosop pe ea. Apa a ieșit neagră, 83k km și 6,5 ani de folosință și-au spus cuvântul. Poza 1 - extracție de pe scaun șofer Poza 2 - scaunul meu era făcut, cel al pasagerului urma. Poza 3 - cotiera, extracția murdăriei Poza 4 - scaunul pasagerului, după curățare Pozele 5 și 6 - curățare plastice cu Pol Star și apă dedurizată. Apoi am aplicat soluție de la Mafra, Gloss Formula Pozele 7 și 8 - nu reflectă munca de jumătate de zi, soarele e de vină și, probabil, și eu, dar eram deja istovit. Cert e că eu sunt super mulțumit și simt că am redat culoarea interioară a mașinii. Într-o notă umoristică, a mai crescut valoarea cu 500 euro. Drumuri bune! -
Bună dimineața! La un cc din 2012 start&stop-ul și Keyless go&entry nu mai funcționeaza (îmi apare A tăiat pe bord și fără erori stocate) și chiar după un drum destul de lung bateria nu este încărcată 100% Aș vrea să știu dacă trebuie înlocuită sau dacă este ok să o pun la încărcat pe stație. Mulțumesc anticipat! P.S. Oare este o baterie oem cu codul ăsta salvat: 068 VA0 241210A29R?
-
-
Bună dimineata! Am citit pe forum mai multe răspunsuri ale dvs dar tot nu dau de cap, am o problema la un Golf 5 1.9 BKC cu pornirea grea la cald, la rece pornea perfect dar de o scurta perioada nici la rece nu mai porneste perfect, nu am erori pe tester, am probat senzorul de la axul cu came de la altă mașină aceleași simptome, modificarea torsion value nu schimbă această problemă, nu știu ce să îi mai fac, dacă mă puteți ajuta cu un sfat vă rog sau dacă cunoașteți pe cineva priceput din Galați. Mulțumesc frumos și scuzați mă pentru deranj! Atasez logurile de pe grupurile 001, 004, 012 si poza de pe 007. LOG-01-001-004-012.CSV
- Ieri
-
Stai sa vezi consum la 1,5 DCI,de la Renault! Vw este gurmand tare.
-
-
pai si eroarea care este la diagnoza?
-
Update: 213.000 km Încă o revizie efectuată; peste două luni mașina împlinește 11 ani. Recomandare schimbare amortizoare spate; va urma. Și un consum pe ruta București - Timișoara - Cluj-Napoca. Nici o problemă, mașina merge brici. În decembrie dau comandă la mașina nouă ...
-
Și varianta PHEV are bancheta culisantă vreo 25cm cred, am făcut eu drive test cu el.
-
Montaj display tip tabletă VW Golf 6 Plus în județul Cluj sau Bucuresti
risk a adăugat topic în Service-uri
Salut, Cineva știe unde pot monta un display tip tabletă pentru VW Golf 6 Plus în județul Cluj sau Bucuresti? Vreau să adaug un sistem cu bluetooth, funcționalități moderne ("all that jazz"), și camera de marșarier. Am mai căutat pe internet, dar nu am găsit locații specifice. Dacă aveți recomandări pentru servicii de încredere sau instalatori specializați care pot face acest tip de upgrade la mașină, aș aprecia mult! Mulțumesc anticipat! -
Golf 6 - Reacție întârziată a direcției
risk a postat în topic iniţiat de eraser99 din Golf VI & Jetta
Salutare tuturor, Am un VW Golf Plus 6 din 2010, motorizare TDI, cu cutie automată. De ceva timp am observat o problemă intermitentă la sistemul de direcție: atunci când virez volanul, simt o rezistență mai mare pentru aproximativ 1 secundă, dar fără a se aprinde niciun semnal de eroare pe bord (niciun LED sau mesaj). Restul funcționării mașinii este normal. Menționez că: Mașina are cutie automată Problema apare ocazional, în special la viteze mici sau când sunt la ralanti Nu există erori vizibile pe bord și comportamentul mașinii pare normal în rest Mă întreb dacă ați mai întâmpinat această problemă sau aveți vreo idee despre ce ar putea cauza acest comportament. Ce verificări ar trebui să fac pentru a rezolva acest lucru? Mulțumesc anticipat! -
Buna am citit aproape tot forumul despre turometru si am senzatie ca aici ma incadrez cu problema cu care ma comfrunt Se da un tiguan 2012 1.4 tsi 160 cai benzina si dupa aproape 2 ani de cand il am am sesizat ca la o turatie de 3500 de ture, verificat cu obd11 si cu vcds el are de fapt 2500. Adica indica mai mult cu 1000 de ture si cum creste turatia creste si diferenta. In relantiu indica bine undeva 800. Adresa 17: Instrumente bord (J285) Etichete:| ROJ\5K0-920-xxx-17.clb-SRI1 Număr VAG SW: 5N0 920 871 B HW: 5N0 920 871 B Component: KOMBI H05 0206 Număr serial: 00000000000000 Codare: 111E00 Atelier: WSC 12345 123 61029 Pachet ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW32.rod VCID: 306FA5C76B235A1B7A-8064 Nu a găsit coduri. 01-Motor -- Status: OK 0000 03-ABS frâne -- Status: OK 0000 04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000 08-Clima automată -- Status: OK 0000 09-Electr. centrală -- Status: OK 0000 10-Asist.direcţ./parc. -- Status: OK 0000 15-Airbaguri -- Status: OK 0000 16-Electronică volan -- Status: OK 0000 17-Instrumente bord -- Status: OK 0000 19-Poarta CAN -- Status: OK 0000 25-Blocare pornire -- Status: OK 0000 42-Electr. uşa şofer -- Status: OK 0000 44-Asistenţă direcţie -- Status: OK 0000 46-Confort -- Status: OK 0000 4C-Pres. pneuri II -- Status: OK 0000 52-Electr. uşa pasag -- Status: OK 0000 53-Frână de parcare -- Status: OK 0000 55-Bătaie far -- Status: OK 0000 5F-Electronică info. -- Status: Malfuncţie 0010 61-Regulator baterie -- Status: OK 0000 62-Uşa SS -- Status: OK 0000 6C-Camera marşarier -- Status: Malfuncţie 0010 72-Uşa DS -- Status: OK 0000
-
Nu e din cutie. Am observat ca in modul sport se simt vibratiile cand este mai turata si intra ACT-ul. Smucitura o face cand trece in modul 4 cilindri. Initial am crezut ca e de la cutie cand schimba vitezele, dar am urmarit-o si nu schimbase viteza. De la ultimul drum, mers mai in forja in cateva depasiri, nu s-a mai aprins check engine-ul si SS a functionat normal, chiar enervant. O saptaman in urma, ramasese aprins tot timpul pentru 2 zile, dupa s-a stins si nu s-a mai aprins. Am observat ca daca am plinul facut nu se mai aprinde( nu vad vreo legatura)..
-
Salutare, Am luat recent un Passat B7 2.0 TDI DSG DQ250 și se mișcă greu și scârțâie atunci când mut selectorul din P in N, respectiv din N in D. Se și blochează puțin în N. Erori pe cutie nu sunt. De altfel cutia schimbă vitezele lin fara smucituri sau zgomote. De la ce poate fi? Trebuie reglata/unsa timoneria? Mulțumesc!
-
Buna ziua, Am un Passat B8 Alltrack 2016, 2.0 TDI 190 CP. De o vreme, în mers sau staționat, apare gearbox failure, apoi ACC indisponibil și eroare frână, iar cutia sare din viteza. Dacă trec pe manual, pot schimba treapta iar dupa o vreme functioneaza din nou si pe automat. Mai nou, cateodata nici nu vrea sa porneasca, si daca porneste, nu ma lasa sa o bag in viteza, avand acelasi gear box failure in bord. Am schimbat uleiul în cutie și am făcut diagnoză la reprezentanță. Verdictul : Defect la maneta selectorului E313 si la calculatorul de motor (calculator defect). Sfatul lor a fost sa inlocuiesc calculatorul, dar daca era din calculator cred ca ar fi trebui sa primesc constant aceeasi eroare, nu doar odata la ceva timp. S-a mai lovit cineva de problema asta? Multumesc!