Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2657 zile.
- Ultima oră
-
Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie
acidone77 a postat în topic iniţiat de Manuel N. din Discutii Generale
ce inseamna km mai putini la 2016-2018? 50-80k km nu sunt f multi... depinde si de reviziile facute, istoric service. despre ce buget e vorba? - Astăzi
-
Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie
rustproject a postat în topic iniţiat de Manuel N. din Discutii Generale
Va salut! Vreau sa inlocuiesc G7-le cu un b8 alltrack. Dupa cautari in .de am ajus la o dilema: In bugetul alocat pot cumpara fie masini mai vechi (2016-2018) cu km mai putini, sau masini mai noi 2018-2020, dau cu km mai multi. Mai multi însemnând 50-80k km. Nu prea stiu cum ar fi mai convenabil, es alege masina mai noua cu km mai multi in ideea ca acei km au fost facuti in mare parte autostrada si ar avea o uzura mai mica. Ce sfat imi dati? 😁 -
Salut! Nu, s-a rezolvat tot, releeul era bun, doar nu funcționa la mine.
-
Probleme keyless (go and entry) [Passat CC]
Alinsie a postat în topic iniţiat de Fertu Bogdan din Passat CC
Bună dimineața! La mine acest sistem fucționează când vrea el, adică sunt perioade (scurte și rare) când pot închide/deschide/porni mașina fără cheie și sunt perioade când nu vrea să pornescă din buton doar dacă pun cheia în contact (exclus inchis descis). Am zis că este cheia defectă, dar si cu rezerva face la fel! Pe vagcom, când a verificat-o, cheia este 1 secundă vizibilă, 1 sec invizibilă, iar dacă este pusă lângă contact este mereu vizibilă (așa face cu ambele chei). Uneori se armează din senzorul de pe mâner, iar în secunda următoare dacă vreau să o deschid trăgând de mâner, nu mai funcționează. Mă gândesc că poate nu o fi codată cum trebuie (am un scan complet). Erori nu am. M-am gândit că poate așa o fi sistemul. Precizez că se poate închide, deschide, porni fără probleme din cheie. Dacă v-ați lovit de problema asta, vă rog să-mi ziceți care ar fi soluția. Cu mulțumiri! Zi bună să aveți! -
Am desfăcut mufa,cu multă răbdare și am arcuit un pic contactele.Pinii i-am verificat demontați din mufă,cu centura pe masa de lucru.Am înțeles că se scurtcircuitează mufa când este decuplată.Multumesc pentru sfaturi🙏🙏🙏
-
Octavia 3 cu motor 1.5 TSI 150 CP tragea foarte bine, mai ales ca era mai usoara decat actuala Octavia 4. Mie mi s-a parut ca trage chiar mai bine decat Octavia cu motor 2.0 TDI 150 CP, dar aceasta este strict o parere personala, nu vreau sa intru in polemici cu nimeni. Daca spui ca nu are zvac, undeva este o problema, poate chiar la distributie. La 4000 ture cuplul este maxim, deci nu s-ar pune problema ca nu trage sau ca trage liniar. In locul tau m-as duce la reprezentanta sa imi verifice erorile, au si scule potrivite ptr schimbat distributia, daca se va pune problema.
- Ieri
-
Planetara cu tot, sau daca deja ai pus dar aftermarket atunci una originala vw. In alta ordine de idei am vazut pe unul rupt de tot si merge asa de cativa ani.
-
Am pus kit reparatie fisura(capac nou), kit complet garnituri, si kit upgrade acumulator si tot nu i-am dat de cap la un touran. Am facut zeci de probe pe masa unde parea ca face presiune insa pe masina se chinuia cu 10bari, cateodata mai urca la 40. Rezolvarea dupa cateva mii de lei bagati in ea a fost mecatronic sh, vreo 6500lei cu montaj. Daca ar fi dupa mine nu as pune altceva decat mecatronic nou, 9000lei sau cat o fi.
-
Discover media (MIB2) cu Android Auto si Carlinkit
tobo` a postat în topic iniţiat de adrian_mm89 din Passat B8
Salut, Am citit in stanga si in dreapta pe net, am gasit informatii contradictorii. Merge activat/flashuit Apple Carplay pe unitatea aceasta0? -
@vlahdacoromanacum mi-am dat seama. Dpf-ul blochează funinginea, iar cenușă este rezultata in urma regenerarilor @albinaruexact. Alta metoda ca să poți curăța dpf-ul nu am găsit.
-
Deci, atunci cand spala filtru (la aparatul de curatat) baga solutia in sens invers? Si la curatarea prin temperatura, o sa l sufle dinspre iesire spre intrare ?
-
Faci confuzie intre cenusa(oil ash) si funingine(soot)
-
Iar ai pus aparatul pe ea? Aparatul ca sa masoare rezistenta injecteaza tensiune, calculul il face dupa legea lui ohm. Deci tensiune+intensitate care pot declansa capsa pirotehnica, in plus daca are acele contacte de siguranta masuratoarea este degeaba.
-
Este vorba de aceeasi Skoda fabia cu pretensionatorul de centura.Are momente cand porneste la prima cheie,insa are momente cand se zguduie tot motorul si nu vrea sa porneasca.Are 109000 de kilometri.Din pacate lantul de distributie "rontaie" la pornire cateva secunde ,dupa care nu se mai aude.Erori pe vcds nu sunt.Este posibil ca din cauza distributiei sa porneasca greu?Dupa pornire,daca o opresc si o repornesc,porneste fara probleme,iar de tras trage bine,nu trepideaza,nu da in nas la accelerare.Daca aud zgomotul de lant la pornire,teoretic ar trebui schimbat tot kitul,altfel dau de probleme mai mari,Orice sfat este binevenit.Va multumesc
-
Va multumesc tuturor pentru sfaturi.Am reusit sa rezolv problema.Am demontat stalpul central,am scos centura,am arcuit un pic contactele de la ambele mufe,erau nitel oxidate,le-am curatat bine,am verificat centura pusa pe banc si avea 2.2 ohmi,cablajul a fost ok,iar dupa montare a disparut acea eroare de airbag,care era de la acea capsa pirotehnica,sau cum i se mai spune.Seara frumoasa tuturor
-
Am inteles. Din ce am citit, intre 180k-240k ar trebui schimbata. Eu am 162k, poate inca nu trebuie dar cand voi avea 180k si voi depasi acest numar de km, poate ar trebui. Nu stiu daca mai e cineva pe aici cu acest numar de km pe motorul asta. A fost cinvea la service sau la reprezentanta si a inspectat distributia? Daca da, unde ? Sa merg si eu pentru o verificare. Sau stiti in Romania un service care are aceasta scula si o face perfect la loc ? Pot suna la reprezentanta sa intreb, dar sunt curios sa aflu niste pareri. Adica, imi e frica, cum e la noi, reprezentanta sa zica ca da, imi schimba dar sa nu o faca cu acea scula si dupa sa nu mai mearga cum trebuie sistemul ACT sau… motorul sa nu mai functioneze cum trebuie, cum o face acum.
-
Ar fi interesant de vazut motul de lucru am motorului electric. Oare gasesc pe obd eleven astfel de raportare? Banuiesc ca ar trebui sa intru pe engine si pe live data ceva de genul asta, corect?
-
Salut, am un golf 7, 1.6 TDI 2015 , DQ200... La început îmi face figuri cu pornirea la cald , după ce o lăsăm să se răcească 2...3 ore pornea din nou , apareu ceva erori care indicau ceva problema că, curentul a scăzut sub 12 volți, din cauza asta am verificat bateria și încărcarea, totul ok. Următoare zi o pornit fără probleme, după 10 km mi o început să îmi pilpie in bord martorul de la bujii, am mers c-am 150 de Km, o greșală mare cred eu că am făcut... era în D in mers și dintr-o dată ca și cum era la liber , nu am oprit motorul, am băgat în S pe manual in R nimic, apoi am oprito, după un timp o pornit din nou dar nimic. Am dus-o cu platforma. In megatronic s-au găsit 16 fire dezlipite După am reparat asta Am pus sus totul ok, pornește foarte bine nu mai face nici o figură...dar surpriza după ce am rezolvat asta au apărut 2 coduri de eroare la presiunea de ulei Am desfăcut megatronicul din nou și am găsit un inel defect de la acumulator, l-am schimbat am pus nou , din nou sus și aceași problema că nu e suficienta presiune de ulei, și îmi pilpie mereu becul de la bujii, și același cod de eroare, am cumpărat un kit de reparatie pentru presiunea de ulei care era cu , codul defect l-am pus sus și aceași treabă același cod , pilpie spirala și nu pleacă de pe loc ,.. Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat, de ce îmi tot arată că nu am suficientă presiune de ulei, spirala pilpie mereu pot băga schimbătorul in D,S,R manual dar nu pleacă de pe loc, in D îmi arată că aș avea treapta 7.....
-
@albinarunu mai credeți in toate soluțiile astea "minune" care spun ca îți curată dpf-ul. Daca chiar vrei sa cureți dpf-ul îl duci ori la Odorhei, unde ți-l curată la căldură, ori în alte locuri in care ți-l spală. În ambele situații, cenușă acumulata in dpf iese pe partea de întrare, nu are cum sa iasă pe partea de ieșire, pt ca fix rolul dpf-ului este acela de a bloca cenușa și a-ți lăsa evacuarea curată.
- Săptămâna asta
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Ionutz83 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Cu mentiunea ca, dezactivarea lor trebuie facuta la fiecare repornire a masinii, deoarece din cauza normelor impuse de UE, aceste sisteme, dupa oprirea motorului si repornire, revin la setarea default, care este pe On. Se dezactiveaza ori cum a scris colegul DMV ori de la comenzile de pe volan, cele din dreapta, apesi pe butonul de Ok si iti apar in bord sistemele de asistenta si poti debifa care nu le vrei. Lane assist se activeaza doar la peste 65km/h deci in oras nu prea are rost sa il dezactivezi iar avertizorul de viteza este chiar discret, cand depasesti cu peste 5km/h viteza legala emite doua semnale sonore foarte discrete si apoi te lasa in pace. Mie mi se pare chiar foarte ok si deloc deranjant. Eu doar cand ies din oras, obligatoriu scot Front assist si Lane assist. -
Fa un topic dedicat, posteaza un full scan de vcds. Acolo o sa primesti sfaturi. Cand ai checkul aprins ceva nu e ok!
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan III)
DMV a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
-
Mașina trage, doar ca dusa in turatii si trage liniar. Un mecanic mi-a zis ca ar fi din cauza ACT-ului care cauzeaza uzura si ar distruge tachetii si axele... A schimbat cnv recent distributia? La cat ajunge costul final?
-
Salutare,vin și eu cu o problema la un Sharan 1.9 auy 2003,in timp de o lună și ceva mi-a rupt 3 rulmenți de la planetara intermediara,se rupe guma din suportul metalic,care sunt cauzele și ce pot face să scap de problema asta?
-
Ventilatoare radiatoare merg continuu la turatie foarte mare
cozma1 a postat în topic iniţiat de cozma1 din Passat B7
Intreb nu ma pricep, nu ar trebui sa dea erori in bord?