Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 343 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Posibil, dar benzina se conduce diferit fata de Diesel.
  3. Crs.Vag

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Ce de povești aici, nu am copii, dar mă amuz. Am văzut atâția părinți cu 1-2 copii mici, cu căruț si altele in golf 5, in mazda 3, toți păreau fericiți. Pe la munte, pe la mare, pe oriunde...și dăm sfaturi colegului, care deține Octavia, mașină cu aproape, dacă nu chiar, cel mai mare portbagaj din clasă...să nu uiți si cuțitele si furculițele, da? Ce se vede în poză se poate organiza mult mai bine, se poate renunța la polița aia capitonată etc. Hai, să te bucuri de copii și să fiți toți sănătoși!
  4. Astăzi
  5. akon

    Noul motor 1.5 TSI

    Il duce degeaba daca e defect.
  6. bogdan_vw_11

    Noul motor 1.5 TSI

    Ok o sa ma obisnuies cu benzinara... Atasez o poza. Este ceva in neregula?
  7. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    E benzina, du-l peste 4000rpm si tine cont ca are acceleratie liniara, nu te pacaleste cuplul mai mare de la Diesel. Puterea e tot de 150CP, ca atare nu are cum sa traga mai slab, in realitate.
  8. tetea

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    Din ce am observat, și în afară sunt multe plângeri legate de consumul de ulei la 2.0 TDI, deci nu sunteți singurii cu problema asta. La următorul schimb de ulei ar fi bine să încerci alt brand, uneori face diferența. De exemplu, poți încerca Mobil1, găsești la Avia Pantelimon.
  9. bogdan_vw_11

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut Sunt posesorul unei Skoda Octavia 3 fl 1.5 tsi DADA. Am luat-o la 198k km din Germania. Nu am fost fizic sa o vad. Adusa acasa, dupa ce i-am facut revizia de ulei si filtre. La primul drum, mi s-a aprins check engineul si s-a stins. Am pus testerul pe ea, misfires pe cil 2 si 3 si random misfires. Am inlocuit bujiile si cele 2 bobine si face la fel. Are si un cosum destul de mare. Cu un plin am facut 660 km mers pe autostrada cu 130 km/h. Am avut numai Skoda Octavia pe motorina de la 2 pana la 3 fl, toate 2.0 150. Mie nu imi place cum trage, se duce in 4000 de ture, dar nu are zvacul ala ca la motorina, sau poate fi din cauza rateurilor de pe cilindrii? La ce sa ma astept cu aceste erori? Act-ul intra pe cil 2 si 3? Are versiunea de soft 5471. Sa ii fac update la ultima versiune?
  10. FlorinCJN

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Atasez si eu urmatorul log. Cum pare ca lucreaza turbina? E reconditionata si pe simtite parca intra mai tarziu decat cea originala. LOG-01-021-03E-11E.CSV
  11. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    De ciriozitate De curiozitate, cat ar costa o distributie la acest 1.5 tsi evo2? Manopera in principiu.....
  12. F l o r i n

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Posteaza eroarea asa cum apare, in întregime, cu textul aferent si valorile afisate
  13. F l o r i n

    Golf 6 - Problema cu turatia

    Exact. Verifica incarcarea si starea bateriei
  14. F l o r i n

    Problema Abs + Asr

    Probleme incarcare sau cablaj. Verifica intai cablajul
  15. F l o r i n

    Update Can Gateway

    Nu se schimba nimic in acest senz, nu ai nimic de facut dupa update, doar sterse erorile, sa lași masina curata
  16. F l o r i n

    Ventilatoare radiatoare merg continuu la turatie foarte mare

    Verificate temperaturile senzorilor cu Vcds sau Odis, senz temp lichid răcire, ulei, temp evacuare, etc
  17. cristi511

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Sa dea Bunuțu' ca problema spațiului sa fie singura voastra problema.
  18. tavitara

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Yoy , are 10 zile , ce frumos Sa te bucuri de ei sanatosi toata viata
  19. mcimci

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    Salut! Am aceeasi motorizare, 2.0 TDI, 193 CP. Dupa primii 7.500 km am primit acelasi mesaj, de alimentare cu 1l ulei. Ulterior, la fiecare 7-8.000 km am adaugat cate 1l. In prezent am 30.000 km si am facut schimbul de ulei la 15.000 km si la 30.000 km. In service mi s-a comunicat ca acest consum de ulei este conform normelor VW. Mai am o SS3, 2015, 300.000 km si cu exceptia primului schimb (efectuat la 29.000km) cand am ajuns la nivelul minim, nu am completat nivelul de ulei. Schimburi efectuate (cu exceptia primului...pt ca asa recomanda producatorul si am luat de buna recomandarea) la fiecare 15.000 km.
  20. body93

    Inlocuire aer conditionat cu climatronic

    Salut , ma poti ajuta cu schema electrica?
  21. Ieri
  22. Stefan15

    Cutia de transfer Probleme & Service (Touareg 7P)

    Salut @Baxxon De ceva timp incoace am inceput sa aud un șuierat la peste 50km/h. Pare ca zgomotul vine din zona puntii fata. Te rog sa ma ajuti cu un numar de contact al dlui din Brasov.. multumesc!
  23. andrei_221

    Intretinerea si costurile de service

    trage la fel, dar conteaza pe unde se merge cu masina
  24. corad0

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Pe nevasta-mea n-o bate nimeni la bagaje si n-avem inca prunci, e in stare sa umple un Cayenne sau un Phaeton chiar si cu THULE pe plafon! Sa ne intelegem, vorbim de 10 zile in vacanta, nu de mutat! Asa ceva...sa te fereasca Mniezo'... Cand o intreb de ce avem atatea bagaje imi spune ca "labele mele de scuba diving/snorkeling" ocupa mult. Ok, gata, am inteles, tac!
  25. Buna ziua! La un B7, de cateva zile , cam pe la 60 la ora imi pornesc ventilatoarele la o turatie maxima tot drumul/ traseul!Oare de ce? Masina are 155000km, 14 ani si nici o eroare in bord sau pe tester! Apa sta la 90, uleiul creste la viteze mari si multe gr afara pana la 125 gr, pe Grecia cu Ac pornit! Multumesc anticipat!
  26. BeciAcustic

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Baiatul cel mare are 5 ani iar fata are 10 zile. Scoica o am pentru transport iar landoul il tin pentru plimbari in parc. Stiu, ocupa mult loc landoul dar pana in primavara scap de el
  27. akon

    Noul motor 1.5 TSI

    Am trecut demult de rulajul ala si nici prin gand nu mi-a trecut sa schimb distributia dar depinde si cum a fost exploatata masina. Nici macar cea de accesorii nu face zgomot, fiind cea mai longeviva de pana acum dintre cate masini am avut. Ps Pentru zgomotul de la tija wastegate puteti folosi cu succes agrafe de 30lei de la chinezi, rezolva zgomotul cu brio.
  28. andrei_221

    Noul motor 1.5 TSI

    motorul are tolerante foarte mici la deviatiile axelor cu came din cauza variatoarelor si a sistemului ACT. Cureaua este de cauciuc si niciodata nu o sa fie identica cu cea pe care ai dat-o jos. iar daca nu slabesti variatoarele si faci reglajul cu scula speciala, nu ies timpii de comanda. Tolerantele sunt +- 1 grad. adica foarte putin. 1.5 TSI nu are cala care se baga intre dintii axelor cu came, alte motoare TSi mai vechi au (1.2 -1.4 1.0) Toate motoarele EVo si EVO2 se fac doar cu scula speciala. Am vazut cazuri de distributii facute fara scula speciala si nu mai intra sistemul ACT , consum marit si erori de sincronizare. manopera e foarte mare pentru reglare cu scula speciala, ca e extrem de mult de demontat : capacul distributie cu sport de motor daca nu ai cheile speciale de strecurat la intinzator, slabit variatoare, demontat pompa de apa/corp termostat, etc + montajul VAS611007 care e de durata Daca stii toate distributiile la motoare mai recente se fac cu slabirea pinioanelor si strangerea lor abia dupa ce s-a intins cureaua cu intinzatorul . Chiar si la motoare foarte simple. Tocmai ca sa se respecte reglajul corect al distributie (inclusiv vechile PD, TDI CR, toate pe lant, etc)
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!