Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Ultima oră
-
Sa fie doar la Seat 1:1 intervalul de schimb al uleiului indiferent de regimul de mers? Mai are cineva Seat si poate confirma? Au cel putin turbinele diferite. Cel mai probabil nu o sa-l poti modifica inca pentru ca e posibil sa nu existe solutie de unlock pentru ECU-ul tau. Solutia e sa suni la tuneri si intrebi dupa ce primesti masina. Oricum iti doresc sa nu fie inchis in "cusca" antituning pentru ca e destul de greu sa-l scoti de acolo, suruburile avand capurile rupte si locktite pe filet.
-
Vopsit element interior de plastic
skodamen a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Nu bausem cafeaua, si n am prea dormit azi noapte🙂 Bine ca ai inteles ce am vrut sa zic In rest, cauta, poate gasesti cineva disponibil -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Logica e ca NU trebuie sa fim autonomi . Trebuie sa platim din ce in ce mai multe taxe si impozite ,NU mai putine. Derulati 15-20-25 ani in urma. -
Cauzele principale ale colmatarii unui filtru DPF sunt urmatoarele: injectoare uzate, turbosuflanta defecta (cu infiltrare de ulei in admisie), senzori de presiune diferentiala defecti, senzori de temperatura defecti, filtru de aer infundat, debimetru de aer defect/murdar, scurgeri in carcasa DPF (care cred eu ca pot fi cauzate de un racitor fisurat), DPF schimbat cu unul neconform, conducere urbana pe distante scurte (care nu permite incalzirea motorului si efectuarea regenerarii), supapa EGR care nu mai functioneaza cum trebuie. Cred ca tu trebuie sa duci masina la un service ca lumea, care sa se apuce de desfacut si sa vada daca nu cumva ai probleme la unul din aceste elemente. Chiar daca filtrul DPF se curata, acesta se infunda rapid daca nu se rezolva si cauzele care au dus la colmatarea lui.
- Astăzi
-
Sigur, revenim. Nu vreau sa creez asteptari inutile, dar daca nu reusesc sa obtin un pret decent si in linia pietei, nu voi schimba masina. Nu sunt nici chiar atat de nemultumit astfel incat sa accept sa pierd multe mii de euro. Momentan in +24 de ore de Autovit + Olx, 0 telefoane/mesaje. Luni am programare iar in service, se apuca sa o desfaca sa verifice camerele fata + spate.
-
Reveniti la discutia despre masina din titlul topicului? si urmatoarea masina poate avea topic, chiar daca nu mai este in familia VAG
-
Vopsit element interior de plastic
Muale a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
am vopsit plasticele interioare (aveau vopsea cauciucata care s-a cojit), am folosit spray pt plastic de la duplicolor. a rezistat f bine. curata bine piesa, desi e dificil ca are multe lamele, da-i si un primer inainte si culoare. nu iese, pierzi 50-100 lei dar castigi experienta. -
Quod erat demonstrandum!
-
Atasez aici ce apare in aplicatie. Masina din semnatura. Revizia a fost facuta acum 3 luni la 7666 km. Mers mult in oras, v medie mica. Dimineata e cam 10 km/h.
-
Răcitorul de gaze și EGR, la mașina mea nu au fost curățate până acum. Cel care a demontat dpf nu a curățat cele două componente.Nu mă pricep la mecanica insa mă întreb dacă ar putea avea și acelea un rol negativ decisiv pentru mașina mea.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Elvetia. Atat!😀 -
De acord. Discutia a pornit de la distributie, daca trebuie sau nu respectate indicatiile producatorului. Cum legat de distributia la 1.5 tsi nu exista posesori care sa ofere informatii din experienta proprie, iar manualul ii face neincrezatori, s-a trecut repede pe uleiuri, acolo exista expertiza suficienta, ba chiar prea multa.😁 Totusi, legat de distributia schimbata cu 3.000 de lei la 1.5 tsi, dupa 1000 de km totul pare ok, SS-ul functioneaza (am inteles ca nefunctionarea SS e primul semn ca distributia nu e reglata cum trebuie). Cum nu conduc eu acea masina ci am primit informatia de la posesor, o livrez si eu sub rezerva. Precizez ca distributia a fost schimbata la cerinta posesorului, masina avea 70.000 de km si aproape 8 ani, fiind inca in intervalul recomandat de producator.
-
Why? Care ar fi logica din spatele acestor decizii tampite? 😮
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Rezumat - În Suedia proprietarii de maşini electrice descoperă cu indignare că sunt penalizaţi din când îşi încarcă maşinile electrice împreună cu folosirea altor consumatoare electrice de mare putere, iar penalitatea lunară din facturile din prima lună a ajuns până la 90 euro. -In Norvegia a fost coborât pragul aplicării TVA pentru maşinile electrice, astfel încât toate maşinile de un preţ mediu sau mai mare devin automat cu circa 4.200 euro mai scumpe în taxele aferente lor, iar asta a determinat unii producători precum VW să livreze nave cu mii de maşini până la anul nou. -În Elveţia, a fost anunţată intenţia de a impune taxa per kWh pentru maşinile electrice, de circa 0,22 franci/kWh, care va fi plătită indiferent dacă îţi încarci maşina electrică la o staţie fast charge sau la una de acasă, ba chiar şi prosumatorii care îşi produc propria electricitate o vor plăti. - în Marea Britanie a fost deja aprobată o taxă per milă pentru maşinile electrice, care va totaliza câteva sute de lire anual la un parcurs mediu. - California s-a alăturat acestei tendinţe şi a anunţat că vrea să introducă o taxă per milă pentru maşinile electrice, oarecum similară celei din Marea Britanie. „Cineva trebuie să plătească pentru drumuri”, a fost mesajul însoţitor al acestui anunţ. -
Dragii mei, dupa parerea mea discutiile acestea nu ajuta la nimic, consens nu va fi. Eu zic ca manualele producatorului sunt de aplicat de catre service si de catre posesori. Cine are alte idei le poate pune in practica si poate comunica experientele sale celor interesati care de asemenea sunt liberi sa respecte manualul sau sa procedeze cum doresc. Pentru mine nicio parere pe un forum nu bate manualul pentru ca cel care emite parerea nu are aceeasi autoritate si nu are nicio raspundere. Asta nu inseamna ca manualele sunt nerevizuibile. Tehnic vorbind orice poate fi imbunatatit dar bineinteles ca si partea economica conteaza. Partea mai interesanta este ca de la o vreme manualele de intretinere, planul de revizii cu ce se verifica/inlocuieste si la ce intervale, nici nu se mai livreaza utilizatorului final. Oare de ce?
-
Daca incerci sa deduci 100% cheltuielile cu masina pe firma sunt pe capul tau non stop astia de la ANAF , daca stai linistit la 50% te lasa in pace Asa ca mai bine 50% @tudy_cnu , https://www.emag.ro/1set-82mm-74mm-bmw-emblem-badge-front-rear-trunk-logo-replacement-for-bmw-e46-e39-e38-e90-z3-z4-x3-x5-x6-gm-k0274-0408-027/pd/DFY2ZZYBM/ Poate nu se prind
-
02233 - Left headlight power output stage (J667) 004-No signal/communication- Mil on 01042-Control module Not coded 000 - Mil on 02656- Power output stage for left headlight (J667), Not coded 000- Mil on 02657- Power output stage for right headlight (J668), Not coded 000- Mil on 01539- Headlights not adjusted 005 - No or incorrect basic settings /Adaptation - Mil on Astea sunt erorile !
-
Cateva updates: Multumiri colegului @cristi511 care mi'a dat un numar de telefon de la BMW Cobalcescu Pitesti. Am vorbit cu o doamna foarte draguta care mi'a spus ca la masinile de pe stoc X5 PHEV imi pot oferi un discount de 19%. Probabil daca se mai negociaza, mai sare cu 1-2-3%. Totusi, ei nu accepta la buy back decat masini BMW. @acidone77nu e chiar asa. Si daca o iei din Germania, tot se aplica regula cu deductibilitate 50% TVA pentru masinile folosite in scop mixt. Pentru mine ar fi cam dificil sa justific ca folosesc masina in scop 100% economic, ca sa deduc intreg TVA'ul. Nici nu am pile pe la ANAF, asa ca intentionez sa fiu 100% corect.
-
Adica nu stim cat de degradat trebuie sa fie un ulei pentru a se uza motorul, din ce punct de degradare nu mai asigura protectia motorului impotriva uzurii, dar emitem axiome legate de schimburi, gen producatorul greseste. Tot repeti ca un ulei cu rulaj mic protejeaza mai mult motorul decat un ulei ce are un rulaj mai mare. Total de acord. Care e punctul de la care dispare protectia o poate spune un constructor. El e singurul care poate emite reguli. Dar tu esti absolut sigur sigur ca dupa 15.000 de km uleiul ala nu mai protejeaza motorul?
-
Asta daca cineva inregistreaza dauna...ceea ce nu prea se face . Nu exista 0 farts car....ai partea de manevrare fabrica, transport, descarcare/pregatire dealer. Ai cel putin 3 sanse de "botez" pana la tine. Ca sa nu mai zic ca daca se intampla sa fie vreun potential client prin zona pana sa ridici masina, se mai urca si ala sa vada. Deci da, mereu cand apare discutia asta imi aduc aminte de reclama oficiala a lui Aston Martin pentru sh-uri oficiale...
-
Da, au 10km si alea din showroom, au si cateva urme mici de utilizare, plastice zgariate fin cum s-au tot urcat unii altii in ea, deci daca chiar vrei masina noua noua(vorba aia "zero farts car"), trebuie sa dai comanda. Eu am luat masina din showroom dupa cateva aventuri. Initial nu voiau sa mi-o dea dar masina care o comandasem au lovito in port si atunci in mod miraculos s-a putut vinde si cea de pe showroom. Cum era sa iau o masina cu "0km" cu istoric car vertical :)).
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Bun, deci UE va impinge termenul limita pentru "sfarsitul" termicelor in 2040. Feelingul meu este ca peste 5 ani sau la urmatorul ciclu politic se va mai face un push pe tema asta si se va rediscuta subiectul. Statistic, sunt sanse foarte mari ca de azi pana in 2040 sa se intample un eveniment major (provocat sau natural) care sa rastoare orice bruma de ordine politica si sociala care exista in momentul de fata. Asadar, sa ii dam inainte. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Va ajunge cat sa acopere procentul actual din taxele si accizele din combustibili + impozitele + profiturile reprezentantelor si a producatorilor …. Doar nu visam ca vom conduce masini electrice cu incarcari foarte ieftine ,poate gratuite,fara costuri de intretinere,impozite zero ,parcari gratuite…. Costurile de la termice se vor transfera la electrice care vin cu durata de viata mult mai mica si reparatii ridicol de scumpe inafara garantiei . -
Buna ziua, ati fost pentru actualizare soft? sunt chemat si eu si nu stiu ce sa fac . Multumesc
