Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Michelin. Filozofia lor e: nu suntem cei mai buni in primul sezon de utilizare, dar vom fi cei mai buni incepand cu sezonul 2 pana in sezonul 4-5-6... Plus ca franeaza foarte bine pe uscat/umed (conditii intalnite preponderent in oras), nu se fac de ras nici pe zapada. Daca pretul e prea mare, Kleber fac o treaba aproape la fel de buna, fiind ruda mai saraca.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Apoi nu ma mir daca eu pot face peste 1300 km cu un plin la 3 TDI de peste 2 tone , merg normal la 7% si nici nu sunt polonez sau crenvurst Dar na , nimeni nu sta sa mearga la consum decat experimental Ok , nu mai e 5 lei / L ca acum cativa ani cand nu se punea problema sa cer factura la un plin , totul era sub 500 lei Dar si la 7.x / L e ok la cat valoreaza leul in ziua de azi -
La masina de "oras", fara pretentii deosebite, si un rulaj de aprox 10k km pe an, daca nu stai la munte, pune linistit allseason... au evoluat f mult tehnologiile mai nou...
-
Pentru a avea sanse mai mari sa primesti un raspuns, iti recomand sa postezi in topicul dedicat:
-
ts860 continental nu dai gres
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Recent, un polonez a parcurs 2.831 km cu un singur rezervor cu o Skoda Superb 2,0 TDI. Bine, polonezul era pilot de raliu, campion european , rezervorul era de 66 de litri, noua Superb fiind dotata cu asa ceva. Motorina era standard, s-a "tarat" prin trafic cu doar 80 km/h, dar a demonstrat ce era de demonstrat cu o masina medie spre mare. La drum lung si eu merg cu benzinarul 900-1000 km cu un plin, daca respect viteza legala pe DN-uri si autostrazi. Cat timp e inca relativ ieftin sa mergi cu carburant, nu isi bate capul nimeni cu o electrica decat daca e fan Greta. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Sunt curios ce parere o sa iti faci de BYD-ul ala , are pret de Kodiaq dotat Poti face asta lunar in RO !!!! -
Da,e ok.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu. De regula nu senzorii sau calculatorul sunt problema, ci mecatronicul. Se strica dupa un timp si in fct de cum s-a circulat cu masina. Daca e oras mai mult atunci sunt sanse sa pice mult mai repede. Eu iti pot recomanda unde sa duci masina si garantat ti-o rezolva. Eu am stat cu masina o gramada pana am dat de ei, la alte service-uri nu s-a rezolvat problema (mi-au schimbat mai multe,inclusiv 2 calculatoare, senzorii si degeaba). p.s. De cumparat senzori originali pt acest calculator nu o sa gasesti, doar after market de pe aliexpress sau de unde mai cumpara diversi -
@EEXCALADE "De pe la 2018-2020 nu mai merita diesel ,sunt ok benzinarele ,cam de la toti producatorii" Cam asa e, mai ales ca toate vin cu sisteme complicate de adblue si dureri de cap suplimentare. Benzinarele mici turbo isi fac treaba decent, as evita hibridele, vin si alea cu probleme mari la pachet. Companiile auto fac miliarde din vanzare de piese si servisare. 😉
- Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ziceam ca ecologia se mimeaza . Cine vrea ca sa respiram aer mai curat o sa scoata fumigenele din circulatie prima data si apoi subventii pt EV-uri . Daca scoti din trafic 50.000 de fumigene faci aerul mai curat . Daca subentionezi 50.000 de EVuri … doar castigi capital electoral . Sunt intr-o capitala europeana . De la avion am fost luati cu autobuz diesel si in centrul orasului circula numai autobuze diesel ,nu am vazut nuciunul electric. Nu stiu cine e gurul respectiv. Un schimb decent e la 10.000 km / 12 luni . De pe la 2018-2020 nu mai merita diesel ,sunt ok benzinarele ,cam de la toti producatorii . -
Nu prea vad ce importanta ar avea zgomotul pentru o masina ce merge la viteze reduse prin oras. Orice anvelopa buna rezolva acest aspect. Va trebui sa alegi ceva de buna calitate, daca vrei sa isi pastreze performantele cat mai bine. Asta inseamna producatori premium si modele de varf. Hankook sau mai bun.
-
Probleme inchidere centralizata si lumina usa
terminatoru a postat în topic iniţiat de Dobre din Passat B5
Salut , ai rezolvat ceva ??? O problema similara am si eu dar pe usa de la sofer, nu am tensiune deloc la butoanele de comanda de pe maner,nici iluminatul lor nu merge, pana acum am inlocuit calculatorul de usa cu tot cu motoras,functional (cel vechi era stricat), am verificat firele din usa, la calculatorul de usa am tensiune pe cele 2 fire mai groase de alimentare, deci e si + si - , am verificat si modulul comfort, e ok, am probat si cu altul, tot asa face. Chestia e ca daca e mufat calculatorul de usa , nu-mi merge inchiderea din telecomanda deloc, in sensul ca la actionarea butoanelor de pe telecomanda inchidere/deschidere usile nu primesc comanda dar plafonierele se aprind/sting cum e si normal. Daca scot mufa de pe calculatorul de usa, inchiderea functioneaza normal, mai putin usa soferului , aceasta nefiind alimentata. Eventual daca ma poate ajuta cineva cu o schema electrica, am avut-o candva pe tel dar nu o mai gasesc. Multumesc anticipat. L.E. schema electrica din topic e completa ??? N-am gasit partea de usi ce ma intereseaza pe mine ! -
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
nu e doar mimare, am pornit de la recomandarea lui Vlad Micsunescu de schimbare ulei la 5000km, si am calculat ca la 80000km parcursi ar fi nevoie de 80 litri de ulei. Plus ca el mai recomanda inca vreo 8-10 litri pt spalare motor... doamne... se aduna sute si sute de uleiuri, unde sa se duca toate, si cati nu le arunca pe colo si pe colo... Si mai sus am dat un exemplu din realitatea de zi cu zi, autobuzul diesel versus electric, diferenta e ENORMA, e mult mai placut sa nu ai POLUARE fonica si vibratii in casa de la diesel... pur si simplu nu te mai poti obisnui cu asa ceva o data ce ai trecut la electric. Eu sint un mare pasionat de masini, deci am bagat nasul si mainile in termice destul, dar e greu dupa ce te-ai obisnuit fara mirosuri si fara uleiuri sa te mai intorci. Mi-as mai lua un Passat diesel? Da, pt ca e f practica si spatioasa, pozitie volan f misto (scaune confortabile)... dar ar fi greu Termica 3.0 cu 5 tipuri de uleiuri... asta zic... numai cand spui 5 tipuri de uleiuri deja stii ca ceva nu e chiar ok. Atentie, eu nu critic deciziile nimanui. Doar schimbam idei. Personal ma enerveaza sa pun masina la incarcat, oricat zic unii ca "incarc acasa la mine" ramane enervant, cati mai baga masina in curte sau in garaj? cine are timp de asa ceva? Recunosc avantajele si dezavantajele apropo de poluare, ma uit pe topicul de DPF, oare cata apa se consuma pt spalarea DPFurilor? EGRurilor? E o poluare totusi... -
Cea originală de la VW. La măsurătoare mai avea doar 400 și ceva de amperi. MLA MOLL scrie pe ea.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Statisticile se fac pe procente, procentual ard mai multe termice. Semnificativ mai multe. Pai ce ar putea face Bruxellul? Chinezii au trecut la electrice, hibride etc decente. Iar pe autobuze, e si mai si, chinezii au electrice care castiga licitatii din diverse orase. Ce ar putea face deci Bruxel? Sa le zica la chinezi ba stati asa, nu mai faceti masini, dati progresul inapoi, dnii de la Huawei, va rugam nu mai faceti echipamente bune pt 5G? Eu am avut telefon Xiaomi ani de zile, acuma m Honor, ce sa faca Bruxel, sa le zica sa faca telefoane mai proaste? E o contradictie aici, lumea critica UE ca incurajeaza electrificarea, pe de alta parte nu realizeaza ca asta e singurul mod sa tii pasul cu chinezii. Scriam acum cateva zile ce placut e de cand primaria a bagat autobuze electrice prin Mogosoaia. Ieri am auzit zgomot mare pe strada, nu stiam ce se intampla, trecea un autobuz diesel... ce horror mi s-a parut! Inapoiat, mirositor, poluator (si fonic), greoi... Probabil mai au in flota si cateva diesel (oricum moderne si acelea, deci nu vor disparea prea curand, -
Referitor la curatarea filtrului de particule, am gasit o firma din Bucuresti care foloseste un aparat numic Otomatic Platinum. Aparatul este acesta: https://otomatic.eu/?cd=22495875541&ad&kd&utm_term&utm_campaign=Performance Max - Global&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=2220763496&hsa_cam=22495875541&hsa_grp&hsa_ad&hsa_src=x&hsa_tgt&hsa_kw&hsa_mt&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gad_source=1&gad_campaignid=22485857895&gbraid=0AAAAACfjOffrzyGf1vsP3U9neA7yRnsgl&gclid=CjwKCAjwpOfHBhAxEiwAm1SwEtzNXmTuMdZQ5ty0ScVxCStX31iOHZSRxR2hBOz6iPsOCdDm3QPyqhoCEDYQAvD_BwE Ei spun ca toata treaba de curatare o face aparatul Otomatic, mecanicul intervine foarte putin. Se foloseste o combinatie de de curatare hidrodinamica+detergent, urmata de uscare termica. Tot ei demonteaza si monteaza filtrul la loc.
-
O sa revin mai tarziu cu acest caz... Am o alta problema, in cauza RNS510 trebuie montat pe o masina cu modul BT 7P6 035 730J, as vrea sa stiu daca sunt compatibile, mai necesita ceva codare? masina are in prezent RCD310
-
Am lecturat testele, speram insa la niste impresii "hands on". Nu ma intereseaza aproape deloc performanta ridicata pe zapada pt ca masina e preponderent de oras/asfalt iar pt drumuri externe am aro-ul italian. Ma interesează nvhul si sa nu se faca lemn dupa 2 ierni. Estimez 4 ani de utilizare si vreo 20-25k km. Inca nu sunt decis daca sa raman pe scenariul vara/iarna sau sa iau niste allseason si bafta...
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
florin76 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare! Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Unde aș putea sa găsesc sa cumpar senzorii pentru ambreiaj la o cutie DSG7 DQ381? Am eroarea P173600, nu mai merge dacat in D1. Am reușit sa scot mecatronicul si sa ajung pana la senzori. Senzorii cu care ii înlocuiesc pe cei defecți trebuie sa aibă exact același cod, sau ... ? Va mulțumesc anticipat pentru ajutor. -
De la englezi, un raspuns oficial al importatorului "Thank you for contacting SEAT UK regarding the Cambelt Change for your Arona. I can confirm that as of the 1 July 2023 VWG is removing the recommendation to replace the cambelt every five years. This will be replaced by time or distance intervals. As there is no mileage confirmed for your vehicle this means that there is no service interval at all, and can be considered as 15 years or 180,000 miles."
- Ieri
-
Hankook Winter i cept evo3 au iesit f bine in mai multe teste, dintre variantele de mai sus asta ar fi optiunea cea mai indicata Hankook insa au si alte modele de iarna
-
Am dat inima! ❤️🥰😍
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Gata si cu detailingul, las cateva poze mai jos. Ce pot sa zic... am rămas foarte placut surprins cand am vazut cum arata.. a meritat! 🥰 Daca doriți sa ne cunoaștem, va astept la evenimentul auto Dropdown 5, weekendul acesta, pe stadionul Ghencea, in Bucuresti. Superbul va fi expus acolo, si eu voi fi prezent. -
Ce baterie era OE pe masina ?
