Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 639 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. acidone77

    BENTLEY "de saraki"

    Adaca Phaetonul era sub brandul Audi avea mai mari sanse de reusita.
  3. cristi511

    BENTLEY "de saraki"

    Tehnic, da, este o realizare ce in zilele noastre este aproape imposibila din mai multe motive, 2 fiind dpmdv cam cele mai importante: - e greu spre imposibil ca un CEO de tipul lui Piech sa mai existe in zilele noastre. Astia sunt tirani, nu vad lucrurile ca noi ceilalti. Vezi Jobs, Musk, etc. - piata s-a schimbat iar cumparatorul de acum 20 de ani nu mai este acelasi cu cel de azi. Un exercitiu de tipul Phaeton, adica un benchmark, un flagship, un statement, trebuie ridicat pe un alt fel de imagine, de brand plus ca nu prea mai merge in boarduri acum cu "facem sa vada lumea ca si ce putem, chiar daca piedem bani". Acum se pleaca de la ROI si se ajunge la definitia tehnica.
  4. Emy D

    Montare tempomat Octavia 2

    Hmm. Naspa. Este vreun alt cod de calc de coloana care merge cu volanul ala? sau...merg schimbate butoanele din volan ca sa mearga cu vreun calculator de coloana compatibil cu O2? Oricum, daca nu se poate, cum fac functional claxonul si de ce claxoneaza in continuu? am indoit vreun pin la montaj? 😐 Multumesc fain!
  5. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Nu ca am descoperit eu roata, dar problema Phaetonului a fost ca arata ca un Passat ceva mai mare. Bentley n-a avut niciodata problema asta.😁 Cand vinzi o masina foarte scumpa pentru vremurile alea, nu conteaza cat de avansata este, trebuie sa aiba si o identitate vizuala.
  6. SelesanD

    1.4 TSI (TFSI)

    Ceau @adicorbos, Si eu am patit ceva de genul si am avut actuatorul turbo vaccum defect si cablul ce ducea de la G31 la turbo. Se poate actiona si testa simplu daca merge. Bafta.
  7. Astăzi
  8. spido

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Cu erorile prezente,nu are cum sa plieze/deplieze oglinzile nici din buton nici din telecomanda.Calculatoarele sunt High,dar sunt probleme la conectica.
  9. CristiALF

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu nu am zis nimic de antigel, deci ... La mers linistit, uleiul va sta undeva la 86-96 grade in functie de ..x factori. Dar daca mergi pe autostrada de ex, uleiul va fi la peste 100 grade.
  10. sorinaciu

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WVWZZZ3CZFE505433.pdf
  11. pronet

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    @grp da, ar trebui sa apara codul de acces, depinde insa acum si de interfata. Daca iti ia adaptarea, ai scapat de plierea din buton si o faci doar din telecomanda. Recomand prima var.ptr depliere, mai ales ptr sezonul rece.
  12. Ieri
  13. lalutcosmin

    Martor baterie / alternator

    Am rezolvat. Am schimbat carbunii regulator, alternator.
  14. Al Bundy

    Montare tempomat Octavia 2

    Nu o sa mearga ce ai tu nici cu calc de coloana highline cu lin 2.0
  15. Al Bundy

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    La diagnoză îl vezi. Da copy/paste autoscan.
  16. grp

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    @pronet mulțumesc! Din păcate m-am blocat la access key, nu il acceptă. Dacă pun modulele initiale imi apare codul de acces cand pun cursorul pe caseta? @Al Bundy asta e calculatorul. Unde văd dacă e min sau max?
  17. aditzu'

    Noul motor 1.5 TSI

    Pe golf 4 e aceeasi chestie. Eu am kit color si ma uit pe el ca am in pagina principala: temp antigel si temp ulei. Cand plec cu masina am antigel si ulei cam la aceeasi temperatura (pe vara zic) si cam la 10 minute daca antigelul e la 90 de grade uleiul este la 50 de grade. Ai de mers mult mai mult ca sa faci uleiul la 90. In alta ordine de idei, masinile moderne g7, g8 au pe ceasuri temp ulei. Pana la 50 de grade vezi "---" dar dupa 50 vezi temperatura. E un indicator bun pentru sofer sa stie cand poate incepe sa 'traga" un pic de motor. Sunt tentat sa cred ca uleiul ofera o mai buna protectie la 90 de grade decat la 45-50 de grade.
  18. Emy D

    Montare tempomat Octavia 2

    @Al Bundy, 5E0 919 719 A.
  19. catalin004

    RNS 510 - Columbus - Update FW si harti

    Am reinstalat softul si au aparut si hartile de Ro. nu stiu cauza de ce dupa instalarea lor nu mai mergea.
  20. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    daca antigelul ajunge in chiulasa la 100 grade nu inseamna ca si uleiul a ajuns la 100 de grade, la mers linistit e o diferenta de 10 minute, pe testate, nu aberez.
  21. pronet

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Corect, vroiam sa vad insa daca e pb de buton. Asta in varianta in care mergea plierea din telecomanda. Din ce stiu, numai cele MAX suporta plierea.
  22. Al Bundy

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    NU are treaba acea adaptare cu faptul ca nu ii merge din buton. Aia se face sa se plieze din telecomanda @grp calc de usi sun MIN sau MAX ?
  23. Al Bundy

    Montare tempomat Octavia 2

    AQ e cu LIN 1.3 Tie iti trebuie cu LIN 2.0 Ce cod au butoanele din volanul de O3 ?
  24. pronet

    Probleme Pilot Automat

    Posteaza un rezultat al scanarii. Eventual si o poza cu maneta de semnalizare. In blocurile de masura se vede ca functioneaza ? LE: acum am vazut ca nu e si acc-ul in meniu...sau nu e prima poza completa
  25. acidone77

    Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)

    aia cu mai putini bani vor cobori la tiguan/tayron, aia mai bogati vor urca la Q7/Cayenne, etc - astea fiind aceeasi platforma cu Touareg pana la urma.
  26. Emy D

    Montare tempomat Octavia 2

    Salutare! aduc la viata din nou acest subiect pt ca am urmatoarea problema la masina surorii mele dupa retrofit Cruise control (si calculator coloana volan): Volan vechi uzat -> schimbat cu volan de O3. Functiona doar claxonul...si atat, nu avea cruise control pe masina. All good. Apoi a vrut retrofit de cruise control si a fost nevoie de calc coloana. Am luat unul cu codul 1K0 953 549 AQ (highline) sw: 0070 si l-am codat si adaptat. Problema e ca daca il codez cu "volan simplu fara comenzi" activeaza claxonul si masina claxoneaza in continuu. Daca codez pe variantele cu comenzi, Nu functioneaza nimic. Nici claxon, nici comenzi. In schimb, CC-ul functioneaza. Am gresit eu codul de calculator de coloana si nu se impaca cu volanul de O3? Am vazut aici pe forum ca daca vreau volanul de O3 + cruise control, ar trebui sa merg pe 1K0-953-549-CK sau CH. (vad ca aste sunt cu alt Software level- Conteaza)? O sa fac un test si cu volanul vechi sa vad daca cu ala merge ok claxonul. Edit: calc de coloana initial era: 1K0 953 549AF (midline). Sw:0070.
  27. DMV

    Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)

    Se pare că Volkswagen a decis să oprească producția modelului Touareg în 2026, după o perioadă de aproape 24 de ani de la lansare Înlocuitor sau succesor? Conform informațiilor disponibile, nu există un succesor direct planificat pentru Touareg ... Volkswagen Tayron este unul dintre SUV‑urile cele mai promițătoare, destinat să acopere o parte din segmentul Touareg, oferind opțiuni cu două și trei rânduri de scaune ... Sa puna motor de 3.0 TDi pe Tayron? Sau mai bine zis...adio motoare V6 TDI ?
  28. luksibiu

    Probleme Pilot Automat

    Nu sunt nici un fel de erori,probabil nu e activat tempomatul din fabrica,as vrea sa-l am ca e mai comod la drumuri lungi.Implica modificari sau se poate face din VCDS?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!