Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Mumus.

    Seat Toledo 2014

    Mă gândesc să mă despart de Toledo. 1.2 tsi referance, 2014, 120000km, servisata des, inclusiv distribuție, desi nu era necesar. Antifonat in vara și reparat pe unde apărea rugina. Mașina poarta urmele traficului din Ro... Dar FARA ACCIDENT ! NU pot pune preț, cine este interesat, vine, o vede, o încearcă, discutam. Teoretic am istoric de la început pe două forumuri, unul este acesta, deci, nu ascund nimic. Doresc să cumpăr una mai noua ptr sotie.
  3. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    As vrea totusi sa ai ocazia sa conduci un V8 biTURBO veritabil, cu minim 500 cai de fabrica, nu aspirat, nu hibrid, nu electric. Crede-ma ca desi un V8 aspirat S sau GTS (am condus ambele variante) mi s-au parut "slabe" dupa ce am condus Turbo, parca erau submotorizate, la orice turatie. De diesel nu mai zic, desi pentru a merge normal ca restul traficului nu ai nevoie de mai mult si isi "face treaba". Ala e suficient! Bah poti sa mergi si 1000 km pe autostrada cu un plin. Vorba aia, am avut si din ala si cred ca pot sa imi expun o parere pertinenta. Dar daca tot iti iei un V8, macar sa stii de ce consuma o galeata de benzina la 2 semafoare, taxele stim toti cat costa, intretinerea la fel, macar sa mearga! ❤️ ADN-ul si calitatea Porsche sunt prezente in toate modelele, chiar si Macan e foarte reusit! Mie mi-au placut, atat varianta S pe benzina cat si diesel, tine doar de gust. "Prostie" nu e, n-are cum sa fie, dovada fiind prezentarile profesionistilor auto si vanzarile modelului. Daca tie nu iti place, asta nu prea inseamna nimic. Iti recomand totusi sa conduci unul, de curiozitate, apoi poti sa revii cu impresii!
  4. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @corad0: nu, nu am condus, pana acum Partea amuzanta este ca, e foarte posibil sa urmeze un Cayenne V8 in familie. Dar nu GT, pentru ca V8-ul ''clasic'' e suficient de puternic si e achizitionat pentru spatiu in portbagaj, dinamica, ''imagine'' si pozitie inalta. Mie mi se pare o prostie genul asta de masina, nu imi place deloc, dar voi da cateva ture si cu el. Din fericire am la dispozitie cateva sportive, printre ele si un Porsche pur sange
  5. kkhheelloo

    Cheie Passat B7

    Salut! De ceva timp am probleme cu cheie folosita in mod curent, in sensul ca trebuie sa apas de foarte multe ori pe butonul de inchis/ deschis ca sa fie actionata inchiderea. Bateria este noua iar cu cealalta cheie nu am pb. Am inteles ca ar putea fi de la acele butoane de pe PCB. Imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa de asa ceva? Multumesc anticipat!
  6. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @EEXCALADEDa, pacat ca o sa fie doar electrice! Nu mai au nici un haz!... @tavitaraTouaregul a stat si sta in continuare la baza tuturor SUVurilor VAG! El e tatic! Din punctul meu de vedere este cel mai rational SUV pe care il poti cumpara, e CEL MAI MULT SUV de banii platiti! Am condus de multe ori Touareg! Mie mi-a placut si varianta mai veche, generatia 2008! ❤️ Din pacate au stopat productia. Vrei SUV VAG de clasa mare? "DACAT" Audi, Porsche, Bentley, Lambo! Imi aduc aminte cand am cumparat GTI-ul de la PBV2, aveau oferta la Touareg Mountain V6 3.0 TDI automat, 30k+TVA. Vremuri de mult apuse! Acu' o SKODA poate sa depaseasca 60k. Niste nenorociti!
  7. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Mi-am notat si eu asta , Touareg e un Cayenne nerafinat No , il duc la rafinarie cu prima ocazie
  8. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Asta nu e Porsche ,e raiul suv-urilor
  9. Astăzi
  10. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Exact modelul asta l-am avut eu in 2010! Pe A95 (parca) pe langa Munchen si pe la Stuttgart am reusit sa ating 293 km/h cu inca 3 pasageri si bagaje. Erau portiuni mari fara limita de viteza. Intre 150 km/h si 250 km/h (pe accelerare) putine masini reuseau sa tina pasul. Eu consider ca era "Porsche" enough! Beleve me! Sursa: "Trust me bro!" Topicul masinii a fost in trend si am povestit acolo cat de PORSCHE e modelul! De asta nu isi cumpara lumea Urus, nu e destul de Lamborghini! (zice AI-ul ca e "best-selling Lamborghini model in the brand's history") De Cayenne nu mai zic ca s-a vandut in peste 1.6 milioane de exemplare. Oare nu era suficient de Porsche pentru proprietari? Ma indoiesc. De curiozitate domnu' @dercosai condus vreodata un Cayenne Turbo? 🤔 Nu de alta, dar am observat trendu' asta in care niste baieti isi dau cu parerea despre un produs sau o experienta si fac afirmatii negative doar pentru ca "asa cred ei" sau ca asa a spus vreun prieten de-al lor fara sa aiba habar cu ce se mananca. E plin de baieti d-astia si pe topicul masinii din semnatura. 😄 BTW: cica noul GT il bate si pe URUS:
  11. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Deci R8 e audi si Q7 nu ??? Comparatia nu are nici o logica ,sunt masini total diferite cu scopuri total diferite . Faptul ca un Cayenne nu mege ca un 911 ( unele modele chiar sunt aproape ) nu insemna ca nu sunt aceeasi marca . Vezi aici :
  12. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Un Touareg/Q7 mult mai rafinat si care a salvat, din fericire, marca. Porsche, in esenta lui, a produs modele sport, un SUV nu are nimic in comun cu istoria si pedigree-ul marcii.
  13. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ce a fost ?
  14. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Cayenne nu este si nici nu a fost un Porsche adevarat,. O strutocamila, acum cu pedale de VW Golf, au mai economisit 5 euro :))))
  15. Mihai94TDI

    Pliere oglinzi electrice

    Nu stie nimeni ce cod ar trebui?
  16. gogandan

    Recomandare producator piese aftermarket

    Salut doresc sa schimb și eu aripile fata la golf 5 berlina, cei are au făcut asta doresc și eu un producător de la care sa cumpăr sa se așeze destul de bine pe mașină sa nu rămână distanta apoi cu capota far ușa etc. Va mulțumesc pentru răspunsuri.
  17. viorel_92

    Retrofit lumini manere interioare

    Salutari, Ma bate gandul sa pun si eu pe masina niste lumini la manerele interioare.Am studiat putin discutiile pe aici si pe drive2 si ma incanta tare ideea insa sunt usor nelamurit cu cel putin 2 aspecte: 1. Lumina e ceva difuz, finut sau e foarte puternica ?! pentru ca de aici se naste si intrebarea/nelamurirea a doua: 2. Daca fac retrofit corect(conectat la modul usa 42 si 52) pot face dimming din unitatea multimedia in sensul ca doar la lumina din manere nu la toate luminile interioare? Daca nu merge dimming doar pe manere, de ce nu m-as lega direct la lumina de la butonul de geam? Intreb doar Ca si detalii, masina e o Skoda Karoq ce are deja lumini ambientale(nu stiu daca are relevanta).
  18. Al Bundy

    Schimbare limba pe afisajul computerului masinii

    Dar ai computer de bord? Pune o poza cu ceasurile.
  19. Al Bundy

    Ventilatoare racire

    Nu au legatura una cu alta. Si nu par a fi sigurante arse.
  20. Al Bundy

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    ESte montat langa plafoniera.
  21. marius1982.11

    Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Nu am passat, insa ce pot sa spun e ca dupa înlocuirea suportului antibalans doar s-a simtit o vibratie mai mare la relanti in volan. Suportul e lemforder. Vibratia intr-adevar poate sa vina si de la volant uzat/blocat.
  22. gyo80ag

    Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Ceva asemănător la torsion value am avut după ce am schimbat senzor ax came pe Hella ,după câteva zile valoarea rămânea pe zero indiferent de poziție, l am pus pe cel original la loc,diferența este că la mine porneste mai lung la cald.
  23. cristy2009

    AC/Climatronic - probleme

    Am pus, verificat și vizual cum lucrează motoraș, nu are erori și debitul de aer este mai mic decât pe stânga. Și fără filtru de polen la fel face
  24. teo0605

    AC/Climatronic - probleme

    Pune diagnoza. Cel mai probabil ai motoras defect pe partea aia.
  25. tzuicomicina

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu cred ca e limitat cuplul in vreun fel. Cam atat au reusit sa scoata dintr-un 1.5 in configuratia normala de zi cu zi. Ce au facut in schimb in plus in US a fost sa ajusteze curba de cuplu si sa scoata 200Nm-220Nm in intervalul 5500-6000rpm. Probabil s-au folosit de presiune (wastegate si geometria turbinei), amestec si mai bogat, distributia variabila. Fiind turbina cu geometrie variabila probabil limita e tot 950C. Normele SULEV2 din US sunt si mai stricte la emisiile NOx dar nu asa stricte la HC si CO. Tin minte ca acum aproape 10 ani, cand se vorbea pentru prima data de 1.5TSI, era in plan si o varianta de 180PS in EU dar a disparut pana la lansare.
  26. flavius 22

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Buna ziua . am si eu aceste 2 erori la un passat b7 2,0 tdi din 2012. Am inteles ca senzor inclinare este la oglinda retrovizoare?
  27. mirceateodor

    Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler

    @F l o r i n si @Al Bundy oare ma puteti ajuta voi sau puteti sa imi recomandati pe cineva sa ma ajute, contra cost bine inteles ? Pot trimite si bin-ul extras cu Vag Eeprom Commander 1.19. Multumesc anticipat.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!