Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Ultima oră
-
Am vazut la mai multe mufe de airbag sau orice capse pirotehnica ca atunci cand este mufa scoasa are niste lamele care scurtcircuiteaza cei doi pini. Tocmai ca sa nu se declansese involuntar, de la descarcari electrostatice sau mai stiu eu la ce s-au gandit ei.
-
Pai nu trebuia "creat" Phaeton, trebuia creat A8-ul suprem Gen.
-
Cu pocainta,recunosc ca am scos scaunul din dreapta din masina i am verificat cu ohmetrul daca airbagul din el este bun si mi-a aratat ca avea 2.2 ohmi.Asta inainte sa stiu ca acea capsa poate sa bubuie.O sa incerc sa scot centura de siguranta de jos din stalp si sa vad in ce stare este acea mufa de la capsa.Cred ca e posibil ca acolo sa fie mufa oxidata,caci fire rupte,ma cam indoiesc sa fie,dat fiind faptul ca acea capsa nu se misca de acolo,cum se misca scunul ,de exemplu.Multumesc pentru sfat.Dar ca sa fie pomana completa,cum se desface acel stalp,ca sa pot ajunge la baza centurii,nu de alta dar nu as vrea sa stric ceva pe acolo de ordin estetic.
-
Phaeton a fost un esec comercial, pentru ca ii lipsea in primul rand imaginea, nu era perceput ca o marca premium pentru care sa scoti din buzunar sume mari de bani. In toate testele se spunea ca un A8 este alegerea fireasca,
-
Ce cod de butoane ar merge pe volanul de O3? Sau mai bine pun volan de O2. Merge si de O2 FL?
- Astăzi
-
Probleme Suspensie / Directie / Articulatii (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de ing_virgillius din Tiguan 5N & 5N2
Am o problema la tiguanul meu, la plecarea de pe loc cu spatele si virat, se comporta ca si cum trec cu roata dreapta fata peste o denivelare. O alta problema, care cred ca ar fi fin aceeas cauza, la pornirea motorului, daca nu tin mana pe volan , volanul se roteste putin, 10gr. Sa fie din suporti motor/cutie? -
Nu,nu e niciun calculator care sa mearga cu butoanele alea. Trebuie inlocuite.
-
@acidone77dar asta insemna cumva "moartea" A8-ului.
-
Inseamna atunci ca nu ai, activarea nu se poate face din vcds. Trebuie odis cu acces online.
-
Acc-ul nu e in meniu,ce am postat e tot
-
Adaca Phaetonul era sub brandul Audi avea mai mari sanse de reusita.
-
Tehnic, da, este o realizare ce in zilele noastre este aproape imposibila din mai multe motive, 2 fiind dpmdv cam cele mai importante: - e greu spre imposibil ca un CEO de tipul lui Piech sa mai existe in zilele noastre. Astia sunt tirani, nu vad lucrurile ca noi ceilalti. Vezi Jobs, Musk, etc. - piata s-a schimbat iar cumparatorul de acum 20 de ani nu mai este acelasi cu cel de azi. Un exercitiu de tipul Phaeton, adica un benchmark, un flagship, un statement, trebuie ridicat pe un alt fel de imagine, de brand plus ca nu prea mai merge in boarduri acum cu "facem sa vada lumea ca si ce putem, chiar daca piedem bani". Acum se pleaca de la ROI si se ajunge la definitia tehnica.
-
Hmm. Naspa. Este vreun alt cod de calc de coloana care merge cu volanul ala? sau...merg schimbate butoanele din volan ca sa mearga cu vreun calculator de coloana compatibil cu O2? Oricum, daca nu se poate, cum fac functional claxonul si de ce claxoneaza in continuu? am indoit vreun pin la montaj? 😐 Multumesc fain!
-
Nu ca am descoperit eu roata, dar problema Phaetonului a fost ca arata ca un Passat ceva mai mare. Bentley n-a avut niciodata problema asta.😁 Cand vinzi o masina foarte scumpa pentru vremurile alea, nu conteaza cat de avansata este, trebuie sa aiba si o identitate vizuala.
-
Ceau @adicorbos, Si eu am patit ceva de genul si am avut actuatorul turbo vaccum defect si cablul ce ducea de la G31 la turbo. Se poate actiona si testa simplu daca merge. Bafta.
-
Cu erorile prezente,nu are cum sa plieze/deplieze oglinzile nici din buton nici din telecomanda.Calculatoarele sunt High,dar sunt probleme la conectica.
-
Eu nu am zis nimic de antigel, deci ... La mers linistit, uleiul va sta undeva la 86-96 grade in functie de ..x factori. Dar daca mergi pe autostrada de ex, uleiul va fi la peste 100 grade.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZFE505433.pdf -
Salut baieti, am keyless entry dar s a stricat o antena stiti unde ar putea fii? Precizez ca doar portbagajul se mai deschide cu cheia in buzunar restul nu,ma gandesc ca este antena 1 sau A am cautat peste tot nu gasesc unde ar putea fii
-
@grp da, ar trebui sa apara codul de acces, depinde insa acum si de interfata. Daca iti ia adaptarea, ai scapat de plierea din buton si o faci doar din telecomanda. Recomand prima var.ptr depliere, mai ales ptr sezonul rece.
- Ieri
-
Am rezolvat. Am schimbat carbunii regulator, alternator.
-
Nu o sa mearga ce ai tu nici cu calc de coloana highline cu lin 2.0
-
La diagnoză îl vezi. Da copy/paste autoscan.
-
@pronet mulțumesc! Din păcate m-am blocat la access key, nu il acceptă. Dacă pun modulele initiale imi apare codul de acces cand pun cursorul pe caseta? @Al Bundy asta e calculatorul. Unde văd dacă e min sau max?
-
Pe golf 4 e aceeasi chestie. Eu am kit color si ma uit pe el ca am in pagina principala: temp antigel si temp ulei. Cand plec cu masina am antigel si ulei cam la aceeasi temperatura (pe vara zic) si cam la 10 minute daca antigelul e la 90 de grade uleiul este la 50 de grade. Ai de mers mult mai mult ca sa faci uleiul la 90. In alta ordine de idei, masinile moderne g7, g8 au pe ceasuri temp ulei. Pana la 50 de grade vezi "---" dar dupa 50 vezi temperatura. E un indicator bun pentru sofer sa stie cand poate incepe sa 'traga" un pic de motor. Sunt tentat sa cred ca uleiul ofera o mai buna protectie la 90 de grade decat la 45-50 de grade.