Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Senzorii sunt originali. Cred. Au cod pe ei. Crezi ca un senzor nașpa poate a ars modulul?
-
Nu pricep ce e cu valorile acelea. Ce pot spune e ca la 205K am descarcat eu bateria din neatentie, a fost o chestie foarte clara. La 206k, masina a pornit cu 15 minute inainte de incident si la 30 de secunde dupa el fara nicio problema, asa cum face de obicei. Am impresia ca nu aveam iluminare in bord nici inainte de cheia cea lunga, imediat cand am pus contactul, dar nu sunt sigur. Azi am masurat-o, 12.4V a iesit, in repaos. O baterie mai slaba de atat ma tine cam 5 ani, cea de acum are 3 ani.
-
Din fabrica si la ITP cred ca au cadere de 5%. Fara vcds poti sa reglezi mecanic farurile din surub si reglajul funtioneaza foarte bine. Testat pe 5 masini diferite cu faruri de la halogen pana la "matrix". Poate daca ai un far nou cumparat din magazin atunci trebuie vcds ca sa-l duca la pozitia de rulare dar farurile de pe masina nu au nevoie de vcds la reglare.
- Astăzi
-
Ai vre-un senzor aftermarket montat ? vad ca nu are coroziune de la apa.
-
Din surub se regleaza cand ii faci setarea de baza in vcds. Masina fiind pe plan vertical si fara ocupanți. Aia e singura data cand umbli la alea, daca vrei sa le reglezi ca la carte. Asa le-am reglat eu la zid, insa trebuie sa stii ce faci. Cadere de 1% mai exact.
-
Daca nu sunt defecte, farurile nu au nevoie de nici o ajustare. Riscul de a fi defecte este apropiat de zero. Tineti cont ca acuitatea vizuala scade, odata cu varsta, dar asta nu trebuie compensata prin orbirea celorlalti cu faruri dereglate.
-
Se pot ajusta farurile foarte usor in parcare cu un imbus. Nu este nevoie de aparat de reglat sau tester. Vorbesc din experienta pe mai multe modele inclusiv led high (denumit de unii matrix). Cel putin pe vertical, daca totul functioneaza bine, reglajul fin se face dintr-un surub absolut banal ca la orice far din vremuri stravechi.
-
Pana acum e cu succes inversarea furtunelor, am trecut sub jumatate de rezervor si nici un simptom. O sa merg cu rezervorul pana la minim, pt siguranta. Multumesc mult tuturor de solutia furnizata si rusinica la mecanic.
-
Am schimbat și modulul pt senzorii de parcare. Trebuie sa vad de ce volumul pt senzori se aude mai încet pe spate. Se reglează cu laptop?
-
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
Da ,prea multi km pentru o benzinara -
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
dercos a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
Eu as sta departe de o masina care are modificari la motor si frane, ea nefiind nici pe departe gandita ca o masina sportiva. Ma gandesc la uzura si solicitari peste nivelul gandit de producator, la o intretinere potential costisitoare si la asteptari nerealiste. -
Nu are nici un rost sa te gandesti la schimb de distributie la 120000km. Nu a facut mai nimeni schimb de distributie la motorul asta.
-
Schimba acumulatorul in prima faza si sterge toate erorile. La 205k avea un 8.7v, acum la 206k are un 9.86v. Putin,f putin.
-
J533- Can gateway. Nu se strica. Nu am gasit defect,decat f rar. Fara alimentare,da. Sig arse...sau puse in locatia gresita de proprietar(in urma verificarilor sigurantelor). Langa farul stg,in compartiment motor sunt 2 conectori. Desfacuti si inspectati.Scoase mufe pe rand din pompa Abs,ceasuri,caseta si facuta diagnoza pana poti accesa ceva din can powertrain.
-
Nic, tu ai /ai avut un suzuki?
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
@Bebeee impozitul pentru perioada 04-> 10 (deci eu am voie sa folosesc masina doar din aprilie pana in octombrie) este doar 155euro anual. Asigurarea ma duca la aproape 600euro pe an dar include si circuitul (inca, sunt zvonuri ca ar vrea sa o scoata optiunea asta). Efectiv 2022->2025 am economisit bani avand masina inmatriculata astfel. Singurul meu regret este ca jobul nu mi-a persmis sa mai fac drumuri cum au fost in M2 in 2017->2019. Dar macar a fost Jeep Renegade aproape 6 ani si am facut offroad mult atat in RO cat si ceva excursii de Franta, Italia, Austria. @dydu_kuf juniorii mei nu mai sunt asa mici . Unul e la casa lui merge spre 23 de ani,iar no.2 are 18 ani, termina liceul la vara si la fel pleaca din casa parinteasca spre studentie si celea proprie in viata. Cred ca citind randul asta macar 50 de oameni care m-au cunoscut acum 15-20 de ani la intalniri o sa-si spuna "mama cat suntem de batrani" Nu m-am gandit ieri, daca vreti ceva material video aici am playlist cu ceva ture facute -> https://www.youtube.com/playlist?list=PL433E0EC23D491182 -
Skoda Octavia 2 2010 1.6 TDI CAYC, DSG, 206k km. Azi am fost nevoit sa fac pentru prima data un drum special ca sa se stinga martorul de DPF. In ultimii 2 ani cred ca l-am mai vazut de vreo 3 ori dar atunci s-a stins in maxim 2-3 minute de la sine. In primii 12 ani nu a aparut niciodata. Posibil sa stau in trafic mai putin in ultima vreme, dar senzatia mea e ca regenerarea se face tot mai des (la fiecare 110 Km am calculat, mai studiez) si dureaza mai mult. Am facut masuratorile urmatoare dupa regenerare, stand pe loc, in idle, respectiv cu aceleratia apasata. Se vede ceva in neregula? Ce s-ar mai putea verifica? Ar fi cazul sa fac o curatare de DPF? Nu am timp sa fac drumuri speciale ca sa se faca regenerare, deci daca ajuta curatarea, asta fac (PM sugestii unde in Cluj?). Daca trebuie DPF nou, pun nou (PM recomandare de DPF original, ce tip exact adica, nu conteaza pret)... Ms VIN: TMBCT21Z1B8011736 License Plate: Address 01: Engine (03L 906 023 DD) 02:48:33 IDE00021 Engine RPM 783 /min IDE00427-ENG101722 Particle filter: difference pressure-DIP_PF 2.74 hPa IDE00428-ENG100917 DPF: offset for differential pressure-DIP_PF_AD[0] 1.41 hPa IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0 IDE00432-ENG103847 Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN 1822.80 s IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 63.0023759 g IDE00434-ENG102050 Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 6.26 g IDE00435-ENG101197 Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF -1.08 g IDE00436-ENG102397 Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN 11.3 km IDE04263-ENG102014 Sensor for particle filter differential press: raw value-DIP_PF_RAW[0] 1.41 hPa Address 01: Engine (03L 906 023 DD) 02:49:28 IDE00021 Engine RPM 2555 /min IDE00427-ENG101722 Particle filter: difference pressure-DIP_PF 13.10 hPa IDE00428-ENG100917 DPF: offset for differential pressure-DIP_PF_AD[0] 1.41 hPa IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0 IDE00432-ENG103847 Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN 1859.40 s IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 63.0024669 g IDE00434-ENG102050 Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 6.26 g IDE00435-ENG101197 Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF -1.08 g IDE00436-ENG102397 Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN 11.3 km IDE04263-ENG102014 Sensor for particle filter differential press: raw value-DIP_PF_RAW[0] 11.53 hPa
-
Cu ocazia unei scanari automate pentru altceva, am gasit lista de erori mai jos. Data (ziua) din log nu prea se potriveste cu realitatea, dar kilometrajul e ok. Ar fi de interes sa aflu cauza erorilor de comunicatie de la 206060 km care corespund cu un eveniment foarte bizar si unic de saptamana trecuta. Dupa o oprire de vreo 5 minute si lasata pe avarii, masina n-a pornit la cea mai lunga cheie pe care am dat-o vreodata. De asemenea, in bord aveam lumini la senzori, dar nu era luminat kilometrajul (?!). Partea proasta e ca nu mai retin daca lipsa iluminarii normale in bord a fost "inainte", "dupa" sau "si inainte si dupa" incercarea nereusita de pornire a motorului... Asta a fost tot, dar au fost cateva secunde de intuneric, de atunci nu am mai sesizat nimic. Mai sunt in log niste erori de la o descarcare de baterie la 205976 km provocata din neatentie, care banuiesc ca nu are legatura. Log-TMBCT21Z1B8011736-206170km-128108mi.txt
-
Salutare! Tocmai ce am vandut B8-ul (2.0TDI 4M 190cp) si m-am pus pe cautat un TSI 280 (B8 / Superb) Intr-un final am gasit o masina, pe care am si fost s-o vad. Un Superb MY2018, 2.0 TSI 280 Sportline cu absolut tot ce se putea pune la momentul achizitiei, culoare Dragon Green. Am facut o proba de drum, am pus VCDS, am verificat distributia, mi-a fost prezentat istoricul de reprezentanta al masinii pana la achizitie. Problema este ca masina are 195k km si desi nu mi-a dat semne de absolut nimic, imi fac griji nefiind un 'connoisseur' al EA888.3-ului. 2018-2023 a fost la un singur proprietar in germania 2023-prezent Romania 2023 - 180k km - stage 1 tcu/ecu DOP Masina a avut o singura dauna in 2020 - bara, far si un colt de copta. Am extras tot din istoricul de reprezentanta pana la 159k si am facut un tabel. Pretul masinii este de 18.8k (negociat la fata locului) si include 2 seturi de jante + anvelope dot 24 pentru ambele sezoane, impreuna cu piesele stock de pe masina (frane fata + admisie). Voi ce parere aveti? Este de speriat un nr asa mare de km pentru o masina de genul? Merita achizitia? Multumesc
- Ieri
-
La mufa de diagnoză vine un fir direct de la ECU (K) şi firele de la CAN. Deci diagnoza accesează ECU separat de CAN. Dar ECU comunică cu celelalte module (inclusiv imobilizatorul) prin CAN. Acum la tine problema stă aşa: - ECU comunică cu diagnoza, prin urmare se alimentează şi este în măsură să pornească motorul - ECU nu comunică cu modulele cu care ar trebui să comunice prin CAN - interfaţa de diagnoză nu se conectează prin CAN la o serie de module sau la toate, aici ar trebui văzut dacă se conectează la ceva. Dacă nu se conectează la nici un modul atunci poate fi o problemă de alimentare sau CAN-ul este buşit. Dacă se conectează măcar la un modul atunci el se alimentează dar este defect. Este un raţionament de care nu sunt sigur, dar mie aşa mi se pare. În primul rând trebuie să identifici modulul şi să vezi starea mufei, să verifici tensiunile cum am spus mai sus. Este un singur modul, pe schemă apare J533
-
Parerile sunt impartite dar adevarul e unul singur.
-
Multumesc mult de tot pt documentatie. Le analizez maine cand sunt mai fresh ca sa-mi dau seama la ce ma uit si ce inseamna toate cele pe acolo. E posibil sa ai dreptate. Ma gandesc ca poate sunt mai multe CAN bus-uri. Ar fi ciudat sa ti se strice un modul neimportant si asta sa afecteze toate modulele. Cel mai probabil cand infigi interfata de diagnoza nu te conectezi direct la CAN. Ceva comunicare trebuie sa existe pt ca pot incuia/descuia masina din telecomanda. Deci cel putin modulele din usi sunt okay, altfel ma gandesc ca nu as mai fi putut incuia sau descuia. Poate e ceva modul care leaga mai multe bus-uri si acolo e problema. Multumesc inca o data.
-
Cu GG AT3 mai am experiente bune cu ele, pe un Forester SH diesel. Au fost anvelope foarte bune pentru teren dificil. Insa pe la 40.000 km rulaj a trebuit sa le schimb. Vibrau asa de tare ca trepida volanul, pe autostrada. Am presupus eu ca ar fi ceva defecte in strcutura materialului, poate armatura rupta. Dintre anvelopele de acest gen, cele mai placute mi se par Yokohama Geolandar G015. Foarte silentioase pe asfalt (nu zici ca ai AT pe masina) si relativ bune pe teren dificil. Nu ca GG, dar suficiente. Asta am pe XC60 si sunt incantat de ele. De exemplu, am mers pe Thassos pana pe Ypsarion, varianta de drum nerecomandata... Sus, aproape de varf, la intersectia cu drumul recomandat, am intalnit o caravana de Jimny-uri inchiriate. Respectivii se uitau mirati cum de am venit eu pe dincolo cu un SUV... Gandindu-ma ce putea fi asa de rau, mi-am zis ca drumul cu pietre ascutite, pe povarnis, unde aderenta era greu de gasit, fusese hiba de care eu trecusem chiar fara sa o remarc.
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
dydu_kuf a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Interesant cum un "povestotor cu har" @Doomydeschide noi cai noi pentru acest forum. Sunt convins ca nu sunt singurul care apreciaza atat "oratorul" cat si noua subcategorie. @voinea stiu ca si tu ai un junior, cum e cu sistemele de siguranta obligatorii pentru copii pe Nürburgring? -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
Bebeee a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Living the petrolhead dream 🤩 Cum sunt impozitele/asigurarile in DE?
