Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2350080322 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. halamadrid

    New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"

    Pentru cine vrea sa isi tina curate scaunele masinii, merita sa cheltui cateva sute de lei pe un aspirator cu injectie/extractie, daca nu te deranjeaza sa muncesti putin. Eu am un Ryer de putere mai mica (cred ca vreo 400w) si tot face treaba.
  3. skodamen

    New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"

    Citisem in alta parte!😃 Poti sa pui si un link cu aspiratorul, e bine sa stim ca ce ai luat e bun. Poate incearca si altii, cand vad ce ai reusit
  4. Astăzi
  5. Emy D

    Jurnal DSG6

    Verifica Timoneria. vezi daca scartaie mecanismul din interiorul masinii sau exterior -> partea mecanica de pe cutie.
  6. CristiM

    GOLF 7 1.2TSI Comfortline

    VW Tayron PHEV.
  7. Crs.Vag

    New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"

    Am modificat, mă bucur că ai fost atent.
  8. skodamen

    GOLF 7 1.2TSI Comfortline

    Ce masina?
  9. skodamen

    New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"

    Pune si tu la timpul trecut, n ai incercat azi pe Octavia, ci acum vreo cateva zile.😀
  10. marius1982.11

    Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI

    Aceeasi problema o am si eu la ALH de ala vechi. Am inlocuit periile si am curatat colectorii de pe rotor. Man, alta viata! Invarte zici ca e turbat. Inainte era asa lesinat. Cu acumulator nou. Sa cureti bine si conexiunile de pe bendix.
  11. lupo_bv

    Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI

    Problema s-ar putea sa fie la acumulator sau electromotor. Are nevoie de 2 secunde ca sa ajunga la turatia necesara pornirii. Sub aceasta turatie ECU nu da drumul la injectie. Incearca prima data cu in acumulator bun pentru ca observ ca din prima tensiunea scade sub 9V ceea ce nu este ok. Poate fi si din cauza electromotorului, dar eu zic ca este mai simplu sa iti imprumute cineva un acumulator bun pentru o proba.
  12. Crs.Vag

    New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"

    Când prinzi deja experiență, încerci și pe lucrul tău... De mult timp vream să iau un aspirator injectie-extracție, să fac la mașină curățenie corectă. Zis și făcut, luat acu 2 săptămâni ceva de la Lehman, cu 2 trepte, 800 wați. Testat pe o canapea pe care se plimbă, în voie, 2 pisici. Rezultate foarte bune. Sâmbătă încercat pe Octavia, rezultatul e nemaipomenit. De la 2 scaune și o cotiera cu tentă spre alb (vorbesc de cele față) la textilul original, de fabrică...din cotieră a iesit cea mai multă negreală, de acu încolo va fi un prosop pe ea. Apa a ieșit neagră, 83k km și 6,5 ani de folosință și-au spus cuvântul. Poza 1 - extracție de pe scaun șofer Poza 2 - scaunul meu era făcut, cel al pasagerului urma. Poza 3 - cotiera, extracția murdăriei Poza 4 - scaunul pasagerului, după curățare Pozele 5 și 6 - curățare plastice cu Pol Star și apă dedurizată. Apoi am aplicat soluție de la Mafra, Gloss Formula Pozele 7 și 8 - nu reflectă munca de jumătate de zi, soarele e de vină și, probabil, și eu, dar eram deja istovit. Cert e că eu sunt super mulțumit și simt că am redat culoarea interioară a mașinii. Într-o notă umoristică, a mai crescut valoarea cu 500 euro. Drumuri bune!
  13. Alinsie

    Acumulatori [Passat CC]

    Bună dimineața! La un cc din 2012 start&stop-ul și Keyless go&entry nu mai funcționeaza (îmi apare A tăiat pe bord și fără erori stocate) și chiar după un drum destul de lung bateria nu este încărcată 100% Aș vrea să știu dacă trebuie înlocuită sau dacă este ok să o pun la încărcat pe stație. Mulțumesc anticipat! P.S. Oare este o baterie oem cu codul ăsta salvat: 068 VA0 241210A29R?
  14. rayn

    Schimbarea distributiei la O2

    Stiu ca am avut noroc dar in cartea masinii apare schimb fiatributie 150 000 km fara limita de ani
  15. manaila

    Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI

    Bună dimineata! Am citit pe forum mai multe răspunsuri ale dvs dar tot nu dau de cap, am o problema la un Golf 5 1.9 BKC cu pornirea grea la cald, la rece pornea perfect dar de o scurta perioada nici la rece nu mai porneste perfect, nu am erori pe tester, am probat senzorul de la axul cu came de la altă mașină aceleași simptome, modificarea torsion value nu schimbă această problemă, nu știu ce să îi mai fac, dacă mă puteți ajuta cu un sfat vă rog sau dacă cunoașteți pe cineva priceput din Galați. Mulțumesc frumos și scuzați mă pentru deranj! Atasez logurile de pe grupurile 001, 004, 012 si poza de pe 007. LOG-01-001-004-012.CSV
  16. Ieri
  17. cosminwon

    Consum Passat B8

    Stai sa vezi consum la 1,5 DCI,de la Renault! Vw este gurmand tare.
  18. sabinx

    Karoq 1.5TSI (young padawan)

    Atat s-a putut🤦🤦🤦
  19. andrei_221

    Noul motor 1.5 TSI

    pai si eroarea care este la diagnoza?
  20. CristiM

    GOLF 7 1.2TSI Comfortline

    Update: 213.000 km Încă o revizie efectuată; peste două luni mașina împlinește 11 ani. Recomandare schimbare amortizoare spate; va urma. Și un consum pe ruta București - Timișoara - Cluj-Napoca. Nici o problemă, mașina merge brici. În decembrie dau comandă la mașina nouă ...
  21. CristiM

    Primele impresii (Tayron)

    Și varianta PHEV are bancheta culisantă vreo 25cm cred, am făcut eu drive test cu el.
  22. Salut, Cineva știe unde pot monta un display tip tabletă pentru VW Golf 6 Plus în județul Cluj sau Bucuresti? Vreau să adaug un sistem cu bluetooth, funcționalități moderne ("all that jazz"), și camera de marșarier. Am mai căutat pe internet, dar nu am găsit locații specifice. Dacă aveți recomandări pentru servicii de încredere sau instalatori specializați care pot face acest tip de upgrade la mașină, aș aprecia mult! Mulțumesc anticipat!
  23. risk

    Golf 6 - Reacție întârziată a direcției

    Salutare tuturor, Am un VW Golf Plus 6 din 2010, motorizare TDI, cu cutie automată. De ceva timp am observat o problemă intermitentă la sistemul de direcție: atunci când virez volanul, simt o rezistență mai mare pentru aproximativ 1 secundă, dar fără a se aprinde niciun semnal de eroare pe bord (niciun LED sau mesaj). Restul funcționării mașinii este normal. Menționez că: Mașina are cutie automată Problema apare ocazional, în special la viteze mici sau când sunt la ralanti Nu există erori vizibile pe bord și comportamentul mașinii pare normal în rest Mă întreb dacă ați mai întâmpinat această problemă sau aveți vreo idee despre ce ar putea cauza acest comportament. Ce verificări ar trebui să fac pentru a rezolva acest lucru? Mulțumesc anticipat!
  24. ghita_prodan

    Instrument Cluster Benzina-diesel

    Buna am citit aproape tot forumul despre turometru si am senzatie ca aici ma incadrez cu problema cu care ma comfrunt Se da un tiguan 2012 1.4 tsi 160 cai benzina si dupa aproape 2 ani de cand il am am sesizat ca la o turatie de 3500 de ture, verificat cu obd11 si cu vcds el are de fapt 2500. Adica indica mai mult cu 1000 de ture si cum creste turatia creste si diferenta. In relantiu indica bine undeva 800. Adresa 17: Instrumente bord (J285) Etichete:| ROJ\5K0-920-xxx-17.clb-SRI1 Număr VAG SW: 5N0 920 871 B HW: 5N0 920 871 B Component: KOMBI H05 0206 Număr serial: 00000000000000 Codare: 111E00 Atelier: WSC 12345 123 61029 Pachet ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW32.rod VCID: 306FA5C76B235A1B7A-8064 Nu a găsit coduri. 01-Motor -- Status: OK 0000 03-ABS frâne -- Status: OK 0000 04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000 08-Clima automată -- Status: OK 0000 09-Electr. centrală -- Status: OK 0000 10-Asist.direcţ./parc. -- Status: OK 0000 15-Airbaguri -- Status: OK 0000 16-Electronică volan -- Status: OK 0000 17-Instrumente bord -- Status: OK 0000 19-Poarta CAN -- Status: OK 0000 25-Blocare pornire -- Status: OK 0000 42-Electr. uşa şofer -- Status: OK 0000 44-Asistenţă direcţie -- Status: OK 0000 46-Confort -- Status: OK 0000 4C-Pres. pneuri II -- Status: OK 0000 52-Electr. uşa pasag -- Status: OK 0000 53-Frână de parcare -- Status: OK 0000 55-Bătaie far -- Status: OK 0000 5F-Electronică info. -- Status: Malfuncţie 0010 61-Regulator baterie -- Status: OK 0000 62-Uşa SS -- Status: OK 0000 6C-Camera marşarier -- Status: Malfuncţie 0010 72-Uşa DS -- Status: OK 0000
  25. bogdan_vw_11

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu e din cutie. Am observat ca in modul sport se simt vibratiile cand este mai turata si intra ACT-ul. Smucitura o face cand trece in modul 4 cilindri. Initial am crezut ca e de la cutie cand schimba vitezele, dar am urmarit-o si nu schimbase viteza. De la ultimul drum, mers mai in forja in cateva depasiri, nu s-a mai aprins check engine-ul si SS a functionat normal, chiar enervant. O saptaman in urma, ramasese aprins tot timpul pentru 2 zile, dupa s-a stins si nu s-a mai aprins. Am observat ca daca am plinul facut nu se mai aprinde( nu vad vreo legatura)..
  26. Catalin_90

    Jurnal DSG6

    Salutare, Am luat recent un Passat B7 2.0 TDI DSG DQ250 și se mișcă greu și scârțâie atunci când mut selectorul din P in N, respectiv din N in D. Se și blochează puțin în N. Erori pe cutie nu sunt. De altfel cutia schimbă vitezele lin fara smucituri sau zgomote. De la ce poate fi? Trebuie reglata/unsa timoneria? Mulțumesc!
  27. Al3Xk

    Eroare cutie DSG / Nu porneste

    Buna ziua, Am un Passat B8 Alltrack 2016, 2.0 TDI 190 CP. De o vreme, în mers sau staționat, apare gearbox failure, apoi ACC indisponibil și eroare frână, iar cutia sare din viteza. Dacă trec pe manual, pot schimba treapta iar dupa o vreme functioneaza din nou si pe automat. Mai nou, cateodata nici nu vrea sa porneasca, si daca porneste, nu ma lasa sa o bag in viteza, avand acelasi gear box failure in bord. Am schimbat uleiul în cutie și am făcut diagnoză la reprezentanță. Verdictul : Defect la maneta selectorului E313 si la calculatorul de motor (calculator defect). Sfatul lor a fost sa inlocuiesc calculatorul, dar daca era din calculator cred ca ar fi trebui sa primesc constant aceeasi eroare, nu doar odata la ceva timp. S-a mai lovit cineva de problema asta? Multumesc!
  28. AndreiSc

    Retrofit volan multifunctional

    Revin…a funcționat bine cat timp a funcționat… Într-o zi a pornit navigația ca și în imaginea atașată, am observat ca o dată la nu știu cat timp pornește așa, și parcă s-au anulat modificările făcute. Nu mai pot folosi butoanele stânga/dreapta, nu-mi mai apare meniul de Audio și cel cu punctele cardinale pe ecranul ceasurilor.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!