Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 633 zile.
- Ultima oră
-
Voiam sa intreb daca dupa update la K cu VCP mai trebuie facute ceva codari sau raman codarile de la vechea versiune de soft ? Ma gandeam sa intru pe CAN inainte de update si sa fac screenshot-uri la fiecare Byte din Long Coding si pe urma dupa update sa verific sa fie la fel si in noua versiune. Multumesc !
- Astăzi
-
Actualizare, a fost 620 lei, redus de la 720 lei, pt ca a devenit membru avia. Scuzați-mă pt eroarea prezentată. Așa mai merge, asa da. 13k km la momentul reviziei. Filtrul aer l-am schimbat eu, foarte curat. La 1.0 tsi al meu, la 8400 km, era murdar tare, pare.se ca altfel trage aerul motorul de 1.5, 115 cai
-
If it works, don't fix it!
-
Nu ma pricep, dar zic...Multi "mecanici" iti spun ca nu este necasara (ptr ca e scumpa.) Din ce se vede trebuie sa faca verificarile sa vada ca reglajul este ok. Iar daca tu esti dispus sa schimbi tot pe o masina nou achizitionata, destul de scump.....si sa mai bagi vreo 4k €, mai bine iti faceai o rata si o luai la 0 km. Motorul 1.5 TSI pare a fi destul de fiabil, ne fiind probleme majore raportate prin reprezentante.
-
Ok, am inteles. Dar dupa cum am mai spus, eu am mai schimbat distributii destule pe curea la alte masini. Ideea este, din ce mi-au spus si mecanicii si mi se pare si mie cumva logica ca scula aia o folosesti DOAR cand schimbi camele. O distributie normala pe curea se face schimband cureaua, rola de ghidaj si intinzatorul. Omul le arata acolo in video. Pentru a schimba cureaua, se pun niste cale intre rotile zimtate, cele de sus din video. In momentul ala poti da cureaua jos, axele motorului vor ramane fix in aceeasi pozitie ca atunci cand cureaua era montata. Dupa care se punea noua curea, se scot calele si cam asta e. Acum eu nu sunt nici mecanic si nici nu ma contrazic cu nimeni, mai ales ca nu am experienta cu motorul asta. Dar daca si la motorul asta se face fix la fel ca la orice motor cu distributie pe curea, eu unul nu vad ce ai avea de reglat folosint scula aia. Distributia va fi la punct si totul este ok. Daca exista un mecanic pe aici sa ne edifice sau daca mecanicii pe care ii aveti voi, au spus ca se schimba folosind scula aia, ok, mea culpa.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
tatae_8700 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Iar codul pentru uleiul ei este asta G 055 529 A2? -
Da, si da. Schimbase cineva distributia acum ceva timp, dar era pe topicul masinii postul, nu mai tin minte despre cine era vorba. Tot la dorinta lui, nu pentru ca ar fi fost nevoie. Scula aia scumpa de reglat distributia vad ca baiatul asta o are intr-un garaj normal.
-
Da, deocamdata o sa ii fac doar revizia normala, si o sa inspecteze mecanicul una-alta. Anul viitor in aprilie o sa fac un drum pana in Olanda, pana atunci o sa le fac ca vreau sa fiu eu linistit. Clipurile astea pe youtube cu distributia, nu stiu exact, a schimbat cineva de pe aici distributia in acest mod cu scula aceea ? La reprezentanta sau oriunde in alta parte ? Pentru ca eu am inteles ca scula aia se foloseste cand schimbi camele nu distributia. In video acolo se explica niste lucruri, eu nu sunt mecanic, dar asa mi-au spus si vreo 2 mecanici si niste cunostinte de ale mele de prin reprezentanta. Repet, a schimba cineva distributia in felul acela prezentat in clip ? Daca a si vazut nu doar distributie facuta la reprezentanta si posibil sa fi fost facuta asa. Desi nu stiu cine a schimbat distributia daca se tot vehiculeaza ca rezista peste 200k. Inca ceva, uleiul la motorul asta este normal 508.509, 0w20 nu ? Si pot pune de la ce producator vreau eu.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
cascadoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Automatic gearbox DSG UAX - 0GC300044F SUPERB III PASSAT B8 ARTEON -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
vizitator a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
@BeciAcustic: ce varsta au copiii? daca cel mic are peste 6 luni, nu mai ai nevoie de landou, va sta foarte bine in scoica. Iar o scoica este mult mai mica decat un landou. Nu are sens sa iti iei portbagaj pe masina pentru cateva luni, pana cand vei renunta la landou si treci la scoica. -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
acidone77 a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Cadita inteleg sa nu duci, as fi culmea si putin aiurea, pt 1 sapt de concediu cred ca te poti descurca si fara, dar chiar si cu un minim de efort, cu 2 copii, ai de carat destule, chiar daca nevasta nu cara dupa ea un MALL intreg. -
Am inteles. Eu fac la 2 ani, dar am o medie de 6838 km/an. Masina a facut 5 ani in aprilie anul acesta si are putin peste 36 k km. Am o statistica din care reiese ca pana acum intretinerea (service si alte piese) m-a costat 4.741 RON adica 75 RON/luna sau 13 RON/100 km. Am fost intotdeauna numai la service (AVIA).
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
halamadrid a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Daca ar fi doar dupa neveste, toti am conduce minim Caravelle. -
Salut, Intre timp am facut toate codarile si cred ca ceva in "plus"... cand deblochez masina, becurile de pozitii spate si becurile de la nr se aprind si nu se sting pana nu blochez masina inapoi. in fata nu se aprinde nimic. Asta se intampla in orice pozitie as pune switch-ul la blocul de lumini. Am bifat ceva in plus/minus din greseala? Este deranjant ca las masina destul de mult deschisa si se duce bateria. Multumesc.
-
Nu, prima revizie de nici 1 an, masina fiind luata in septembrie, 2024. Eu le-am recomandat să facă revizia, e păcat de motor să nu primească o atenție sporită, cu revizii la 1 an sau maxim 15k km și fiind și uleiul din fabrică.
-
Singurul motiv pentru care se înlocuiește pompa de apa este pentru ca se umbla la distribuție dar aici nu e cazul. Pompa nu e un consumabil. Bineînțeles că preventiv poți sa înlocuiești orice mai ales dacă pleci la drum lung prin locuri unde nu exista service.
-
Prima revizie la doi ani, nu?
- Ieri
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
tatae_8700 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
-
Maine o sa fac asta,desi am echilibrat si verificat rotile(jante aliaj de fabrica “17 cu anvelope 2023 kleber dynaxer) inclusiv pe Hunter Road Force.. Geometrii tot pe Hunter..exact senzatie de janta nestransa sau stramba sau planetara..innoadă la accelerare,de la 110km/h in sus..se comporta ciudat,de aia am si inlocuit azi planetarele
-
Salut! A folosit careva GerTechTeile ? Se lauda ca nu ar fi nociv pentru substantele care coafeaza ceramica DPF ui.
-
Fa o proba cu alte roti .
-
Octavia 4, facelift. 1.5, 115 cp, manuala. Prima revizie, filtru ulei, 4.3 ulei mobil 1 la butoi, manopera, șurub golire baie ulei, șaibă și materiale mici...784 lei. Avia Pantelimon. Nu e skoda mea, e a var-mii. Km, in jur de 13500 spre 14 000. Mult, puțin, aia e, altii cereau 900 lei. Oferta similara a mai dat Târgoviște(a). Filtre aer si polen, comandate de mine, 125 lei. I le schimb eu. Deci mia de lei pt un banal schimb de ulei si filtre. Altfel, ajungea la 1200-1400 lei cu filtrele lor. Aleluia
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
cristi511 a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Ce nu prea înțeleg este pt ce anume este adusa si cadita in discutie. Cineva a scris la un moment dat pe aici pe forum o treaba foarte desteapta: cantitatea de bagaje este determinata de mintea nevestii. -
A mai gasit cineva vreo solutie la problema aceasta? Am inlocuit astazi si planetarele pe Lobro si din pacate vibratia in volan apare tot de la 110/120km/h in sus,pe accelerare/decelerare,panta sau rampa sau lasata pe neutral la viteze de autostrada..(nu apare pe franare),in aceleasi conditii ca si cu planetarele vechi care aveau ceva joc in capetele dinspre cutie. Masina este o Skoda Dsg 140cp CFFB Deci in decurs de o luna am verificat rotile de 3/4 ori la diverse service-uri de roti de renume,am inlocuit bucse brate,facut geometrie, si ultima si cea mai costisitoare..planetarele. Am mai verificat rulmenti,pivoti,capete de bara etc pe la o statie itp a unui prieten direct pe platane. Nu mai stiu ce sa-i fac,orice idee este bine venita.