Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 30459 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. mihaita27

    VW Tiguan AD1 2.0TDI DSG 190PS R-Line

    S-a dus vara si nu am mai scris nimic pe topic. In luna iulie am facut un drum de Grecia. Nimic deosebit de raportat, poate doar ca nu a mai fost atat de cald ca anul trecut. Masina a functionat ireprosabil, am condus zilnic vizitand obiective (plaje, sate, orase). O singura poza am facut acolo. La inceput de august am facut o interventie la caseta de directie: reconditionare. Motivul: uneori la viraj spre dreapta auzeam un ‘clanc’, iar pe denivelari exista o oarece troncaneala. Dupa reparatie, ambele simptome au disparut, directia fiind mult mai precisa/legata. Au fost inlocuite practic toate internele din caseta. Bineinteles ca am inlocuit toate suruburile de la puntea fata si caseta, o bucsa metalica la caseta (are una metalica si una de cauciuc), burdufuri noi la bieletele de directie, bucsele antibalans de la cutie si cam atat. Luasem si bielete antiruliu, dar nu a fost nevoie de ele inca. Pe urma am mai facut o revizie, de data asta am pus LM Top Tec 4200 5W-30. Prima data cu acest brand, nu as spune ca sesizez vreo diferenta fata de Castrol, cel putin temperatura e tot cam la fel. In rest luna august a fost dedicata plimbarilor prin tara, am mai pus km la rulaj, ajungand la 231k km.
  3. EEXCALADE

    Valori injectoare

    Test de compresie
  4. giji

    AC / Climatronic - probleme

    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels:| 5K0-907-044.clb Part No SW: 5K0 907 044 DT HW: 5K0 907 044 DT Component: Climatronic H17 1010 Revision: 00003001 Coding: 0000000003 Shop #: WSC 00028 028 00021 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod VCID: 000EB89C9B0306468A-8054 2 Faults Found: 9484401 - Motor for Indirect Ventilation Flap B10B8 71 [008] - Actuator stuck Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 98 Reset counter: 137 Mileage: 330410 km Date: 2025.09.04 Time: 17:46:55 9484402 - Motor for Indirect Ventilation Flap B10B8 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 94 Mileage: 330410 km Date: 2025.09.04 Time: 17:46:52 Address 37: Navigation (J794) Labels:| 1K0-035-27x-37.clb Part No SW: 3C0 035 279 HW: 3C0 035 279 Component: RNS315 H05 0010 Serial number: VWZAZ2L3344765 Coding: 000004110400000000011000 Shop #: WSC 00028 028 00021 ASAM Dataset: EV_RNS315VWEUV1UDS A01005 ROD: EV_RNS315VWEUV1UDS.rod VCID: 60CE981C7B43A646EA-8034 1 Fault Found: 1048597 - Front Left Treble Speaker B1061 13 [009] - Open Circuit Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 94 Mileage: 324357 km Date: 2024.10.16 Time: 09:34:29 Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels:| 3C0-959-70X-GEN4.clb Part No SW: 3AA 959 702 A HW: 3C0 959 792 C Component: TUER-SG BT 002 0533 Revision: 14110009 Serial number: 0002866240 Coding: 0200B6 Shop #: WSC 00028 028 00021 ASAM Dataset: EV_TSGBPQ35BRFVW46X A04001 ROD: EV_TSGBPQ35BRFVW46X_VW32.rod VCID: 36621E44894778F660-8062 Slave Passenger: Subsystem 1 - Part No SW: 3C0 959 704 HW: 3C0 959 794 Labels: 1K0-959-70X-GEN4.CLB Component: J389__TSG-HR 004 0408 Serial number: 00000002161758 Coding: 000090 1 Fault Found: 67589 - Turn Signal in Exterior Mirror B11FD 01 [009] - Electrical Failure Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 188 Reset counter: 97 salutare! rugaminte pentru niste clarificari 1. motorasul este v213 sau v70? 2. difuzorul unde este localizat? este pe usa, pe bord...e ala mic de sus de langa geam, care este? 3. banuiesc ca e semnalizatorul din oglinda care este spart si a intrat apa in el
  5. Stefan.DFS

    Valori injectoare

    Salut, Masina in cauza Passat CC. Egr si dpf off. fara adaos de putere. Sunt la al 3.lea set de injectoare si toate au avut problemele de mai jos. Injectoarele montate stiu ca sunt bune pentru ca au fost testate inainte si nu aveau valorile respective. Ulterior acele seturi au fost montate pe alte masini si au mers impecabil. in poza 1, la relanti valorile sunt la +0.90... 1.00 la cyl 3 si sub 0.70 la ceilalti cilindrii, deci deduc ca pe relanti este relativ ok..se putea si mai bine. Masina are tacheti si culbutori noi. problema este la rulaj..viteza normala de DN...90...100kmh Ca idee, primele seturi de inj s.au comportat in mare masura conform cu poza 2..in mers, aceeasi viteza si conditii de drum. Dn..drum drept. turbina da semne de oboseala..poate fi o problema ptr corectile din mers? Multumesc.
  6. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Impozit, RCA, CASCO, revizie ulei.
  7. aditzu'

    Noul motor 1.5 TSI

    poti spune te rog ce costuri aferente mai mare are acel 2.0 TSI?
  8. tavitara

    Noul motor 1.5 TSI

    Nu e cine stie ce economie de taxe Eu as lua 2.0 Iar alea nu sunt SUV-uri , Tiguan si Karoq , deci merg si fara 4x4
  9. laurstef

    Volant B8.5 TDi 150CP

    WOW! Chiar nimeni, nicio părere?
  10. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Faptul este împlinit. Cei care au recondiționat turbina au spus că acum este ca nouă, au cerut și demontarea admisiei, au făcut testele împreună. Mecanicul a curățat electrovana n75, era murdară și avea urme de ulei. A mai găsit un furtun de aer crăpat, mâine sper să primesc mașina
  11. Bebeee

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Stie el un proiect de inceput in Arad daca vrea 😆
  12. acidone77

    Noul motor 1.5 TSI

    1.5TSI daca vrei costuri mai mici ( consum, taxe, etc ) 2.0TSI daca vrei un MOTOR, dar vine cu costuri aferente mai mari
  13. rycker

    Eroare bujii sau cablaj bujii

    buna ziua.detin un passat b6 cbdc 2010 e5 2.0 tdi si trebuie sa schimb fisele bujiilor actualele sunt deteriorate.Am gasit cele 4 fise(cabluri) febi dar am o dilema daca ma puteti sfatuii. Nu imi dau seama de locatia unde sunt cositorite actualele cabluri.Cine imi poate da un sfat cum sa fac ai multumesc anticipat
  14. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Cutiile MQ250 si MQ281 sunt ok ca si fiabilitate, el zice doar de partea ca au treptele mult prea lungi si ca daca nu ai macar 2000rpm motorul se simte lesinat rau / ai lag mare daca ii dai talpa (fie ca ai turbo normal sau cu geometrie) exemplu: cu treapta 3 mergi normal cu 50-60 dar o poti duce pana la 145, treapta 4 mergi cu 70-80 dar se duce pana la 170. Treptele sunt calculate pentru WLTP/RDE. Parerea mea e sa iti iei 1.5t daca mergi in oras(depinde si ce oras) si 2.0d daca mergi mai mult prin afara. Recent am testat 1.5 la urcare pe rampa mai abrupta, daca dezactivezi esp sa stii ca se comporta ok.
  15. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Cel putin o afirmatie de acolo este contestata de un studiu Stanford. Dynamic cycling enhances battery lifetime Un articol care sintetizeaza studiul. Science Says Hard Acceleration Might Be Good For Your EV Battery
  16. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Parere personala: SUV non 4x4 e ca berea fara alcool. Mai bine bei apa. Altfel, Tiguan 2.0 tsi 4x4 cu DSG e altceva, doar ca, daca vii de pe berlina, nu te impaci spatiul interior, mai ales din portbagaj.
  17. b94uri

    Noul motor 1.5 TSI

    In bugetul respectiv vorbim doar de masina second hand. Ca sa le impaci pe amandoua iti propun un Tiguan care pe 1.5 TSI vine cu DQ381. Cred ca si Karoq-ul vine tot cu DQ381 la acest motor.
  18. acidone77

    Mașini electrice - merita sau nu?

    https://pspowers.com/understanding-ev-battery-degradation-causes-effects-and-solutions-for-long-term-performance/
  19. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Asteptam sa treci si tu pe un Golf...R32 poate 😁
  20. EmilianPop

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    "Intrus"
  21. Emy D

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    A fost super sa ne intalnim aseara! Va anunt si data viitoare cand vin la Timisoara
  22. vizitator

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu as merge pe 2,0 TSI cu cutia DQ381. Diferenta de dinamica intre cele 2 motorizari face toti banii. In afara de asta, cutia DQ381 este mai fiabila decat DQ200. DQ381rezista pana la un cuplu de 420 NM, in timp ce DQ200 se monteaza pe masini cu motorizari de pana in 250 NM. In timp DQ381 a avut mai putine probleme decat DQ200. Poti face o comparatie intre cele 2 cutii urmarind acest site: https://tvsengineering.com/en/dsg-gearbox/dq200/#theContent Deci, daca ar fi dupa mine, as merge sa ezit pe 2.0 TSI si cutie DQ381.
  23. OLiXbOLiX

    Probleme Electrice (Tiguan III)

    Am revenit cu un update legat de cazul meu: la finalul lunii mai am lasat masina in service (cu ajutorul unei avocate am reusit sa facem putin scandal si sa-i punem pe treaba - altfel ma trimiteau acasa si-mi spuneau ca nu aveau ce sa-i faca // cu ajutorul avocatei am reusit sa obtinem o masina la schimb pe perioada reparatiei si masina a ramas in service) si am ridicat-o acum, luni, adica 3 luni si ceva mai tarziu. Dupa o gramada de investigatii si teste/cercetari s-a inlocuit "unitate comanda motor", mai exact computerul de la motor. Pana acum, primele 2 zile de facut destul de multe drumuri prin oras au fost fara probleme si tind sa cred ca s-au rezolvat problemele. Daca mai apare ceva nasol revin cu un update, daca nu, sa fim sanatosi si drumuri bune tuturor
  24. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Intalnire de seara. Si paznicul.
  25. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Pai, vrei masina noua sau sh? La bugetul zis de tine nu te incadrezi cu nicio motorizare din cele doua, daca discutam de Octavia/Golf, nu stiu la celelalte modele. Daca banii nu-s problema, 2.0 tsi. Daca vrei sa economisesti niste banuti, 1.5 tsi 150CP cu manuala e alegerea ideala. Cuta manuala de pe O4 a avut initial niste sincope eliminate pe parcurs, nimic de nerezolvat, char daca Initial Skoda schimba cutia. Din folclorul popular, cica o "saiba" din cutie era subdimensionata.😀 Cutia manuala de pe O3 nu a avut raportata problema respectiva, deci constructorul s-a calicit la un element banal din cutie in cazul O4. Fiabilitate: ambele motoare sunt fiabile, 1.5 tsi nu are raportate probleme, iar daca ne referim la 2.0 tsi ultima generatie, e la fel de fiabil. Consumul: la o viteza medie de 15 km/h in marile orase, ce pretentii ai? Consumul la ambele motoare se invarte intre 9-11%. Afara din localitati se schimba treaba, 1.5 tsi nu trece de 5.5% daca nu duci masina peste 130 km/h. Mers legal si constant: 5.1-5.2%, chiar 4.xx%. Mers 900 km pe autostrada, teren relativ plat, noaptea, intre 150-180 km/h- 6.2%. 2.0 tsi poate fi chiar mai economic decat 1.5 tsi. As alege oricare dintre cele 2 motorizari ( cu un plus pentru 2.0 tsi), dar DSG numai DQ381 cu 2.0 tsi. Legat de faptul daca 1.5 tsi face fata unui traseu mai dificil, zic doar atat: cateodata am impresia ca 1.5 tsi are mai mult de 150CP.😃
  26. spido

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Da,totul e ok. La maneta pilot nu se taie/modifica nimic.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!