Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 839 zile.
- Ultima oră
-
Un Touareg/Q7 mult mai rafinat si care a salvat, din fericire, marca. Porsche, in esenta lui, a produs modele sport, un SUV nu are nimic in comun cu istoria si pedigree-ul marcii.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ce a fost ? -
Cayenne nu este si nici nu a fost un Porsche adevarat,. O strutocamila, acum cu pedale de VW Golf, au mai economisit 5 euro :))))
- Astăzi
-
Nu stie nimeni ce cod ar trebui?
-
Recomandare producator piese aftermarket
gogandan a postat în topic iniţiat de kael din Golf V & Jetta
Salut doresc sa schimb și eu aripile fata la golf 5 berlina, cei are au făcut asta doresc și eu un producător de la care sa cumpăr sa se așeze destul de bine pe mașină sa nu rămână distanta apoi cu capota far ușa etc. Va mulțumesc pentru răspunsuri. -
Retrofit lumini manere interioare
viorel_92 a postat în topic iniţiat de sabinx din DIY & FAQs (Octavia 3)
Salutari, Ma bate gandul sa pun si eu pe masina niste lumini la manerele interioare.Am studiat putin discutiile pe aici si pe drive2 si ma incanta tare ideea insa sunt usor nelamurit cu cel putin 2 aspecte: 1. Lumina e ceva difuz, finut sau e foarte puternica ?! pentru ca de aici se naste si intrebarea/nelamurirea a doua: 2. Daca fac retrofit corect(conectat la modul usa 42 si 52) pot face dimming din unitatea multimedia in sensul ca doar la lumina din manere nu la toate luminile interioare? Daca nu merge dimming doar pe manere, de ce nu m-as lega direct la lumina de la butonul de geam? Intreb doar Ca si detalii, masina e o Skoda Karoq ce are deja lumini ambientale(nu stiu daca are relevanta). -
Schimbare limba pe afisajul computerului masinii
Al Bundy a postat în topic iniţiat de kky din Intrebari Frecvente
Dar ai computer de bord? Pune o poza cu ceasurile. -
Nu au legatura una cu alta. Si nu par a fi sigurante arse.
-
ESte montat langa plafoniera.
-
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Nu am passat, insa ce pot sa spun e ca dupa înlocuirea suportului antibalans doar s-a simtit o vibratie mai mare la relanti in volan. Suportul e lemforder. Vibratia intr-adevar poate sa vina si de la volant uzat/blocat. -
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
gyo80ag a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Ceva asemănător la torsion value am avut după ce am schimbat senzor ax came pe Hella ,după câteva zile valoarea rămânea pe zero indiferent de poziție, l am pus pe cel original la loc,diferența este că la mine porneste mai lung la cald. -
Am pus, verificat și vizual cum lucrează motoraș, nu are erori și debitul de aer este mai mic decât pe stânga. Și fără filtru de polen la fel face
-
Pune diagnoza. Cel mai probabil ai motoras defect pe partea aia.
-
Nu cred ca e limitat cuplul in vreun fel. Cam atat au reusit sa scoata dintr-un 1.5 in configuratia normala de zi cu zi. Ce au facut in schimb in plus in US a fost sa ajusteze curba de cuplu si sa scoata 200Nm-220Nm in intervalul 5500-6000rpm. Probabil s-au folosit de presiune (wastegate si geometria turbinei), amestec si mai bogat, distributia variabila. Fiind turbina cu geometrie variabila probabil limita e tot 950C. Normele SULEV2 din US sunt si mai stricte la emisiile NOx dar nu asa stricte la HC si CO. Tin minte ca acum aproape 10 ani, cand se vorbea pentru prima data de 1.5TSI, era in plan si o varianta de 180PS in EU dar a disparut pana la lansare.
-
Buna ziua . am si eu aceste 2 erori la un passat b7 2,0 tdi din 2012. Am inteles ca senzor inclinare este la oglinda retrovizoare?
-
Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler
mirceateodor a postat în topic iniţiat de BD din Golf IV & Bora
@F l o r i n si @Al Bundy oare ma puteti ajuta voi sau puteti sa imi recomandati pe cineva sa ma ajute, contra cost bine inteles ? Pot trimite si bin-ul extras cu Vag Eeprom Commander 1.19. Multumesc anticipat. -
Revin, cel mai tare 1.5TSI este pe VW Taos de US care are mai multa putere decat cel vechi. Are 174HP la 5500, eu zic ca au pus o turbina mai mare, la cel vechi din 2024 (158HP) scrie ca presiunea maxima e 1.8 bar (la cel din 2025 nu am gasit). Ce mai interesanta informatie e ca are acelasi cuplu maxim de 250Nm dar de la 1750, oare care o fi explicatia ca au limitat cuplul? Poate EGT-ul care ar avea legatura cu NOx-ul? 2025 2024
-
Ieri am făcut testul cu fum, clapeta de accelerație a “picat” testul. Iese fum prin carcasa ei, o să comand o clapeta nouă, sper ca așa să se rezolve problema
- Ieri
-
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
alecsul_ a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Salut băieți. De ceva timp am si eu o problemă cu al meu 1.9 TDI BKC de pe un Golf 5. Tremurat la ralanti cand motorul este cald, la rece merge perfect. Am avut aceasta problema acum câțiva ani cand firele de la senzorul de temperatura motorina erau rupte dar s-au remediat. Menționez ca am modificări, admisie de 1.9 ARL, filtru Pipercross, egr anulat cu totul și soft. Merg asa de câțiva ani, însă problema a aparut recent sa zic asa, nu are legătură. Ce am observat si ce stiu sunt următoarele: -la rece pornește perfect cat si la cald -toate tampoanele sunt noi, ambreiajul schimbat anul trecut(nu e de la volant) -la cald apare un tremurat ușor si cu cat pun mai mulți consumatori vibrația se mărește -cand pornesc AC pe maxim vibrația dispare -am încercat sa ajustez Torsion Value, însă am reușit doar pe 0 sau - 6,4, altfel nu nimeresc, pare ca nu pot sa o ajustez -axul cu came este in stare buna, nu stiu ce sa spun despre injectoare -IQ este fara consumatori sau cu consumatori 3.6/4.1 si fluctuează, iar cand pornesc AC se stabilizează la 5.5, atunci dispare vibrația -în timp ce ajustam torsion value am observat ca întinzătorul de la distribuție este puțin mai sus ca si tensiune decat ar trebui, cam 3mm mai sus fata de semnul unde ar trebui sa fie(o sa încerc sa il tensionez la loc) -tot cand ajustam torsion value am vazut pe canalul 13 faptul ca valorile sunt super ok, insa cand puneam consumatori injectorul 1 se ducea in, 0,40 iar cand porneam AC la 0,80,insa vibrația dispărea, dupa ce am umblat la torsion iar(toate cele 4 injectoare au valori apropiate, insa vibrația este tot prezenta) -consumul la ralanti este de 0,4 mereu, doar cand pornesc AC se duce la 0,6 sau 0,7 Ce am observat citind pe forumuri este faptul ca IQ este cam mic pentru ralanti si având consumatori pe motor, faruri, clima, ștergătoare, pun presiune pe motor, iar acesta având o cantitate maxim de 4,1(cu fluctuații chiar si la 3,6mg) apar vibrațiile, in momentul in care pornesc AC, IQ creste peste 5, iar atunci cantitatea este optima pentru a menține ralanti cu consumatorii aferenti. Nu stiu cum pot modifica IQ direct, si nu înțeleg de ce nu pot regla exact torsion value, cat de fin as încerca, ori e 0, ori e - 6,4. Las si niste poze pentru interpretări In prima -în prima poză sunt valorile fara nici un consumator, par ok după mine -în a doua poză sunt valorile cu AC pornit moment in care nu aveam vibrații. Nu am apucat sa fac poze si dupa ce m-am jucat putin cu torsion value, acum injectorul 1 se balansează cu injectorul 4 si nu sare de 0,20. -
In cutia cu siguranțe de langa baterie?
-
Doar incălzirea staționara cu telecomanda și Performance Plus n am bifat
-
Da, s-au achiziționat 2 mașini noi. Omul a vândut inițial anvelopele de vară de la ambele că și-a pus Cross Climate. Efectiv nu avea ce face cu roțile de iarnă iar prețul a fost imbatabil.
-
Nu cred ca au legatura. Nu are sigurante pe baterie, ci langa.
-
Salut, am un VW Jetta 2005 1.9 TDI, scaune din piele. Am fost cu ea la vopsit si am constat dupa ce am luat-o: Incalzirea la saune nu mai functioneaza corect. Adica la AMBELE scaune treapta 1 si 2 nimic. Treapta 3 este cum era trapta 1. Folosc in general doar trapta 1 (acum fiind 3) si chestia nu m-ar deranja practic dar imi place ca totul sa merga corect, daca se poate. Locuiesc in Ploiesti. Aveti idee ce se imtampla? Pot gasi pe cineva din Ploiesti sau mai aproape care se pricepe si poate sa-mi rezolve probelma? Multumesc.