Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 92 zile.
- Ultima oră
-
Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor
davidut5 a postat în topic iniţiat de PassatBH din Alarme & Securitate
Vezi pe o schema electrica sau cauti la sigurante alimentarile respective. ACC inseamna accesorii, orice consumator pe tr1 a contactului, si ign orice consumator care merge doar pe contact, toti martorii aprinsi. Adica sa lamurim alta chestie, acestea doua sunt intrari sau iesiri din alarma? -
Te intereseaza turatia electromotorului ,NU a motorului pornit
-
Credeam ca pe acolo ies gaze in timpul incarcari si daca e montata in masina cum e la mine se conecteaza furtunas iar daca e pusa in compartimentul motor , nu se mai pune Cred ca bateria fiind sub scaun e supusa mai putin la vibratii si temperatura fata de cazul in care ar fi langa motor sub capota , deci teoretic ar avea viata putin mai lunga Bteriile AGM stiu ca sunt mai putin sensibile la vibratii si caldura dar totusi in cazul masinii mele bateria e mai protejata
-
Pai se vede turatia motorului pe.oricare dintre cele doua grupuri din video. E aceeasi valoare afisata ca pe grupul 1. Cum motorul nu porneste, am tras concluzia ca aia e turatia electromotorului. Dar o sa fac si testul cum ai spus tu.
-
Cum ai vazut tu care e turatia electromotorului ? Scoti mufa de la regulator presiune rampa ,pui vcds la 01 (rpm) ,apesi Log si dai la cheie 4-5 sec . Apoi salvezi Log si in el vezi exact . Turatia optima ar trebui sa fie 280-300 rpm
- Astăzi
-
In asta de exemplu: O sa incerc sa mai prind rateurile astea pe vcds. Cat ar trebui sa fie turatia?
-
Ce inseamna turatie suficienta ? Nu gasesc in care video.
-
Cand spui sa verific bateria si electromotorul, la ce te referi? Cum sa verific? Se vede si in video-urile de mai sus, ca este turatie suficienta afișată in vcds atunci cand nu porneste. Deci trag concluzia ca electromotorul invarte suficient
-
Da ,acolo trebuie sa fie 0 sau cat mai aproape de 0
-
Deci e ok acel field 2? Ce reprezinta oare? Problema se manifesta doar dupa ce merg. Niciodata dimineața la pornirea la rece. Deci nu stiu ce sa zic de baterie. De unde se poate trage concluzia ca distributia nu e bine pusa? De la Idle Stabilization? Ce valori ar trebui da aiba, zero?
-
Distributia nu e pusa chiar bine dar nu ar trebui sa influienteze pornirea . De verificat baterie si electromotor
-
Ia sa vezi ce educati ar fi si romanasii nostri in tara de bastina daca s-ar aplica niste sanctiuni din astea: https://piataauto.md/Stiri/2025/03/Un-roman-a-fost-prins-de-61-ori-de-acelasi-radar-din-Norvegia-si-a-incercat-sa-obtina-indulgenta-autoritatilor-dand-vina-pe-stilul-condus-romanesc/ https://www.libertatea.ro/stiri/frica-termine-motorina-sofer-roman-condus-86-de-kmh-peste-limita-legala-a-ramas-fara-bmw-fara-permis-in-olanda-5463348 https://www.libertatea.ro/stiri/roman-viteza-bmw-217-kmh-franta-autostrada-5417724 https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-prins-cu-247-km-h-pe-o-autostrada-din-austria-lasat-si-fara-permis-si-fara-masina-care-poate-fi-acum-vanduta-conform-unei-noi-legi-4825587 https://ziarulromanesc.at/masina-si-permis-confiscate-depasire-limita-viteza-austria/ Oricum, nesimtirea este mare, sa te prinda radarul de 61 de ori? Sa acumulezi amenzi de 40 000 euro? Sa dai vina pe "stilul de condus romanesc"? Sa preferi sa faci puscarie? Noi singuri ne facem de KKT peste tot. Intre timp, in tara, "ai nostri" omoara lumea drogati la volan si scapa...ce pretentii de educatie si de civilizatie sa mai ai? Vrem o tara ca afara dar noi nu stim si nici nu vrem sa traim "ca afara", ma rog...unii, nu vreau sa generalizez. 🙄 Astia, suntem, ne meritam soarta!
-
În oraș consumă mult. Eu cu 2.0 190 în TM la trafic lejer 11-12 iar în aglomerație de la 15 în sus cat vrea el. Bine eu am o talpă mai grea un pic, să zicem ca se poate un pic mai jos dar nu cu mult.
-
Ok. Multumesc. A fost cum ai zis tu. Nu gaseam mufa, dar pana la urma am identificat-o. Am cumparat masina acum o luna si vanzatorul mi-a vandut-o asa fara airbag genunchi. Chestia ciudata e nu s-a aprins martorul airbag decat acum recent. Mufa era ascunsa pintre celelalte fire
-
Ce înseamnă schema de montaj pentru tine ??? Are o mufă și 4 piulite.
-
Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de PassatBH din Alarme & Securitate
Salut, am reușit sa leg aceasta alarma, doar pe partea de pornire ca asta ma interesa, problema e ca ea pornește doar daca aprinde eu martorii cu cheia originala, nu știu unde sa leg ACC si ING 1, stie cineva unde sunt firele la skoda octavia 2 2007 de ACC si De ING? Trebuie legate pe mufa care iese din contact pana in calculatorul de coloana sau din calculatorul de coloana către bord? -
@EEXCALADE am facut acum: Video 1, prima pornire acum dimineața la rece. Field-ul 2 sa înțeleg ca e valoarea de la senzorul G40, de la axul cu came? Ar trebui sa imi arata aceeasi valoare cu field-ul 1, ma gandesc? Video 2, dupa ce am mers , deci motorul cald. Am adaugat grupul 54 si 59 pt ca artau si acolo RPM. 54 e interesant, dar nici nu am idee ce imi arata acolo. Nu se potrivește cu niciunul din fieldurile de la 51, fluctueaza mult iar uneori valoare lui e chiar si zero. Video 3, in mers: In toate situatiile, la grupul 51, fieldul 2 nu arata aceeasi valoare ca la field 1. Sa inteleg ca e senzorul de axul cu came vinovat?
-
Nemaizicand ca din cauza lor si a lipsei de locuri pt refugiu stai frate si mergi cu 30 la ora sau chiar mai rau stai pe loc in loc sa savurezi un astfel de drum. Eu eram ultima oare cu plictiseala întruchipata de japoneza cu cutie cvt si tot m-a scos din sarite, d-apoi de eram ca shmee cu ditai bolidu'. Na, poate unii o sa zica: da ma, mereti pe circuit! Nici nu ai unde sa ii dai pt mult peste ce e legal oricum ca e atat de virajat. Dar unii chiar merg sau stau pe ei. Pe großglockner sau silvretta nu am vazut asa cozi. Poate pt ca e cu taxa si sunt mai putini. Cine știe Si ca sa fiu corect, nici pe tansalpina.
-
Multumesc, dar problema este ca am verificat si nu este nici un airbag de genunchi sub volan. Ma poti ajuta te rog cu o schema de instalare a aibagului?
-
Nu sunt giga contra, se intampla sa am o parere diferita de a ta. Nu-i de rau, chiar tu o spui. Legat de comportamentul conationalilor, am mai spus o si cu alte ocazii: problema e in principal in lipsa actiunii autoritatilor. Adica treaba aia cu bâta. Ca doar nu creste gradul de educatie si nivelul iq-ului cand se parasesc granitele nationale. Exemplu concret de weekendul trecut de pe Transf: idiotii (romani, ucrainieni, francezi, etc) care opreau sa isi faca poze cu ursii. Politia 200 de m mai jos pe drum, am oprit, i-am atenționat, mi.au raspuns intr-un sictir greu de măsurat ca sa merg mai departe. 😀 Deci, educația dpmdv se face in primul rand cu bâta. Mai ales la romanasi. Da' noua ne plake sa fim daci liberi...
-
Verifica grupul 51
-
Furtunasul ala e ptr condens, apa...din cate stiu..sa dreneze in afara.
-
Ma descurc , nu e problema , multumesc ptr informatii Mi-a dat cineva un pdf de la un Focus ca sa inteleg managementul bateriei ca principiu Poate vrea cineva sa citeasca , ptr mine a fost interesant sa il citesc smart charge FF3.pdf
-
Salut, oare se poate monta climatronic în locul ac, dacă se poate ce presupune această schimbare. Mulțumesc!
-
A facut cineva distributia la 1.5 tsi 150 cp? Daca da, unde?