Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 786 zile.
- Astăzi
-
@johnbravo, ELSA precizeaza - capacitatea cutiei de viteze 2,3L, insa in realitate intra ~2,1L la schimb.
-
Am reusit sa ajung la masina putin. Am filmat ce se intampla cand pun contactul. https://imgur.com/FGtVpsM Ca si observatii, desi bordul pare functional, asta e doar partial. Iluminatul acestuia nu functioneaza. Iluminatul nu functioneaza nici pt RCD. De asemenea acum imi cere un cod, lucru pe care nu l-a facut in cei 19 ani de cand am masina. Iluminatul climatronicului functioneaza. Usile par sa functioneze corect. Se incuie/descuie. Geamurile se deschid/inchid. De asemenea geamurile din spate pot fi dezactivate din butonul de la sofer. Nu am testat daca oglinzile pot fi reglate sau nu. Semnalizarea functioneaza (inclusiv oglinzi), dar nu apare vreun martor in bord, si nici sunetul acela nu mai e prezent. Da, este un singur modul CAN Gateway: J533. Din schite vad ca J533 se conecteaza la: - J285 Control unit in dash panel insert (B507 si B506) - Infotainment (A178 si A179) - Drive (B383 si B390) - Convenience (B397 si B406) - si la conectorul OBD pt diagnoza Avand in vedere ca sunt conexiuni diferite, pot doar sa presupun ca sunt bus-uri diferite. Am masurat tensiunea pe pinii CAN din conectorul OBD si multimetrul imi arata in jur de 0.4V pe ambii pini. Asta nu e deloc okay. Tensiunea ar trebui sa fie in jur de 2.5V (mai mult sau mai putin in functie de pinul masurat). Rezistenta dintre pini este de aprox 63 sau 64 ohm, o valoare care pare okay la prima vedere. Pana la proba contrarie Gateway-ul pare a fi vinovat de lipsa de comunicare intre module. Voi incerca sa ajung la el cand imi va permite timpul. Are cineva pasii sau vreun ghid pt asta? De asemenea, e nevoie de ceva scule de specialitate? Interpretez bine ca pe pinii 1, 2 si 11, 12 s-ar face alimentarea acestui modul? Despre acestia este vorba? Oricat de tare am incercat nu am reusit sa apas siguranta aceea. Ori am doua maini stangi, ori nu asa se desfac. Nu m-am avantat inca la asa ceva. Si sper sa nu fie nevoie. Va multumesc.
-
-
Daca pui o poza verific Elsa.
-
Bun si adevarul ce zice?
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Eu am uitat sa intreb pe @Doomy parerea despre Santa Fe , mi-am adus aminte cand ai zis de Sorento Oricat ma straduiesc , pe unde o vad nu pot sa nu remarc cat de urata e masina asta in exterior - nu m-am urcat niciodata in ea sa vad cum e la interior sau cum se conduce -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Laurentiu_LWR a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Lipsesc si eu putin de pe aici si vad ca deja va faceti de cap...😅 Din cate am citit asa pe fuga vad ca deja decizia a fost luata...si la cat research vad...nu cred ca mai este nimic de adaugat decat...asteptare usoara si sa o stapanesti sanatos... Nu am vazut printre candidati Kia Sorento dar nu mai conteaza... Sunt 2 lucruri ce mi-au placut in criteriile tale de alegere...noua...nimic nu se compara cu un lucru nou si automata... Le fel...in conditiile actuale cine spune ca prefera manuala,ca se simte el barbat si bla bla bla...ii lipseste cateva rotite... La ce dimensiuni are...deja ma gandesc la camping...overlanding...un pat la interior...un cort deasupra...si deja te duci oriunde... Cu Tiguanul ce se intampla? -
Ulei cutie viteze manuala
johnbravo a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
g052527a2 -
Ulei cutie viteze manuala
johnbravo a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Buna vreau sa va intreb de capacitate cutie cod RGN ( manuala 6 viteze jetta 1.2 tsi 16v 2016 motor cyvd) ( cu ocazia une revizii asta mai amanuntite /in afara de ulei si filtre normale , la 140k am schimbat si brate,placute ,lichid frana si am zis sa schimb si uleiul in cutie ca tot il aveam 2l cumparat oe de la epiesa / nu mai retin de ce am cumparat decat 2 l ) Cert e ca Băiatul de la service ( ceva de cartier multimarca) m-a intrebat daca stiu sigur cantitatea … si acum seara cand ma uit pe net vad ca sunt multe cantitati ptr vag 6+1 ….nu numai 1.9 litri cat am crezit eu ca e. Whatever am facut deja 400km intins (sunt la balcic in wkd ), si va urma sa mai fac 400 intors sa stiu sa completez daca e urgent @ sa vin mai fara graba etc masina merge bine dar mi a ramas pe creier multumesc anticipat -
Depinde unde sunt conectate exact acele doua rezistoare smd de putere arse BH-16 este un npn de tip BCP56-16T1G 1.2A 80V si nu pare sa aiba trasee conectate la rezistoare
-
Ori naspa ori la care a ajuns apa si are coroziune pe pini , de obicei asa incepe .
-
Senzorii sunt originali. Cred. Au cod pe ei. Crezi ca un senzor nașpa poate a ars modulul?
-
Nu pricep ce e cu valorile acelea. Ce pot spune e ca la 205K am descarcat eu bateria din neatentie, a fost o chestie foarte clara. La 206k, masina a pornit cu 15 minute inainte de incident si la 30 de secunde dupa el fara nicio problema, asa cum face de obicei. Am impresia ca nu aveam iluminare in bord nici inainte de cheia cea lunga, imediat cand am pus contactul, dar nu sunt sigur. Azi am masurat-o, 12.4V a iesit, in repaos. O baterie mai slaba de atat ma tine cam 5 ani, cea de acum are 3 ani.
-
Din fabrica si la ITP cred ca au cadere de 5%. Fara vcds poti sa reglezi mecanic farurile din surub si reglajul funtioneaza foarte bine. Testat pe 5 masini diferite cu faruri de la halogen pana la "matrix". Poate daca ai un far nou cumparat din magazin atunci trebuie vcds ca sa-l duca la pozitia de rulare dar farurile de pe masina nu au nevoie de vcds la reglare.
-
Ai vre-un senzor aftermarket montat ? vad ca nu are coroziune de la apa.
-
Din surub se regleaza cand ii faci setarea de baza in vcds. Masina fiind pe plan vertical si fara ocupanți. Aia e singura data cand umbli la alea, daca vrei sa le reglezi ca la carte. Asa le-am reglat eu la zid, insa trebuie sa stii ce faci. Cadere de 1% mai exact.
-
Daca nu sunt defecte, farurile nu au nevoie de nici o ajustare. Riscul de a fi defecte este apropiat de zero. Tineti cont ca acuitatea vizuala scade, odata cu varsta, dar asta nu trebuie compensata prin orbirea celorlalti cu faruri dereglate.
-
Se pot ajusta farurile foarte usor in parcare cu un imbus. Nu este nevoie de aparat de reglat sau tester. Vorbesc din experienta pe mai multe modele inclusiv led high (denumit de unii matrix). Cel putin pe vertical, daca totul functioneaza bine, reglajul fin se face dintr-un surub absolut banal ca la orice far din vremuri stravechi.
-
Pana acum e cu succes inversarea furtunelor, am trecut sub jumatate de rezervor si nici un simptom. O sa merg cu rezervorul pana la minim, pt siguranta. Multumesc mult tuturor de solutia furnizata si rusinica la mecanic.
-
Am schimbat și modulul pt senzorii de parcare. Trebuie sa vad de ce volumul pt senzori se aude mai încet pe spate. Se reglează cu laptop?
-
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
Da ,prea multi km pentru o benzinara -
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
dercos a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
Eu as sta departe de o masina care are modificari la motor si frane, ea nefiind nici pe departe gandita ca o masina sportiva. Ma gandesc la uzura si solicitari peste nivelul gandit de producator, la o intretinere potential costisitoare si la asteptari nerealiste. -
Nu are nici un rost sa te gandesti la schimb de distributie la 120000km. Nu a facut mai nimeni schimb de distributie la motorul asta.
-
Schimba acumulatorul in prima faza si sterge toate erorile. La 205k avea un 8.7v, acum la 206k are un 9.86v. Putin,f putin.
-
J533- Can gateway. Nu se strica. Nu am gasit defect,decat f rar. Fara alimentare,da. Sig arse...sau puse in locatia gresita de proprietar(in urma verificarilor sigurantelor). Langa farul stg,in compartiment motor sunt 2 conectori. Desfacuti si inspectati.Scoase mufe pe rand din pompa Abs,ceasuri,caseta si facuta diagnoza pana poti accesa ceva din can powertrain.
