Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
"sub 25000 EUR ". , daca credea cineva balivernele VW.. Bine ca nu au pus o varianta de "sub 20k" cu baterie de telefon, era si asta o optiune.. -
Salut, e o problema cunoscuta, ca planetara lunga sa rugineasca acolo si in timp sa se uzeze partea dintata pana se invarte in gol. Eu, la precedenta masina am schimbat preventiv planetara si flansa.
-
Incalzire stationara Eberspacher (Webasto) - Mod de funcționare / Probleme / Retrofit (Touareg 7P)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Gigel66 din Touareg 7P
Pare sa fie ceva senzor care e in scurt. Daca tot esti electronist masoara terminalele pe senzor si vezi daca el sau cablajul. Should be ez. E pt audi, dar asa o fi la a ta. https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/heating_ventilation_air_conditioning_system/auxiliary_heater/aux._heater/heater_booster/dismantling_and_assembling_auxiliary_heater/removing_and_installing__flame_monitor_g64/ Mai sunt niste dudes care s-au lovit de asta: VEzi temp pe blocurile de masura, apoi in : ou have two options: 1. Go to VAG-COM and enter furnace 18 -> data blocks 08 -> block 001 -> and read the second window. This shows the flame temperature. 2. Lower the furnace, unscrew the mounting plates, and remove the controller. Measure the resistance between pins 13 and 14 on the 14-pin plug, which is the flame sensor, with the brown and blue wires in the thick black rubber sheath. - Astăzi
-
Incalzire stationara Eberspacher (Webasto) - Mod de funcționare / Probleme / Retrofit (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Gigel66 din Touareg 7P
Si la mine de ieri , sambata a mers Ai rezolvat ceva ? Eu maine ma duc sa fac programare la VW Nurvil ptr ianuarie inclusiv ptr problema cu blocajul in treapta 7 , la Toyota Nurvil au spus ca nu se baga Unitatea de incalzire e blocata de calculator din cauza unui scurt la masa , nu intrerupere ca la tine 18 Parking Heater System description: Standheizung Software number: 7P0963272C Software version: 0241 Hardware number: 7P0963272C Hardware version: H23 Serial number: 20110819145613 Long coding: 114200 Trouble codes: 01490 - Flame monitor Short circuit to ground Intermittent 02251 - Heater unit locked static -
Ca sa fie clar, cand spun ca nu se simte inseamna ca nu e nimic de simtit, nu ca eu nu simt. .
-
Nu toti percepem la fel sunetele sau vibratiille. Este cert ca toate motoarele sunt produse identic pe acelasi tip de masina/lot, ca atare vor functiona identic.
-
Mai ales ca e B4 Atat am eu la Groupama fara decontare directa la B8 si 55 ani
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Emy D a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
si totusi, ramane o solutie ilegala de protectie a farurilor/ stopurilor. Un politist mai zelos te lasa fara talon pt "infoliat farurile" add: hai cu rename la topic: Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The Old Explorer -
Chiar decent pt varsta sub 30 ani si motor de 2L.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Te obisnuiesti cu urcatul in masina si fara praguri , cu parintii , socrii , etc e mai greu daca sunt scunzi Folia pe faruri e pentru toate anotimpurile , e o tara de pietre si bolovani la fiecare pas -
Probabil depinde de motor, implementare, soft. La Passat B9 1.5 eTsi se simte cand intra ACT prin vibratii resimtite chiar si de pasager.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
mad_kat a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Foarte tare - prima data cand aud de asa o devansare a termenului! O chestie remarc - nu are trepte laterale. Cu garda asta la sol pentru mine sunt utile (sa nu mai zic de prietena mea - la 1.55 inaltime) Si daca te hotarasti sa faci drumuri acum iarna - fa-ti timp sa te duci la infoliat faruri... -
Nu vibreaza nimic atunci cand intra ACT pe evo1. Cat era masina noua am fost curios cum reactioneaza la diverse viteze cand intra ACT, acum nici nu-l simt, nici nu-l bag in seama, daca n-as verifica viteza pe bord cateodata nici n-as sti de existenta lui, dar imi atrage atentia mesajul cu 2 cilindri.
-
presiunea diferentiala ce valoare are afisata in acest moment?
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Andrei1980 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Asta da "cadou" de Craciun. Este superba, sa va poarte fericiti si fara eveimente la cel putin atatea locuri frumoase ca si acum deja The Old Explorer. E prima data cand aud asa ceva ca ceva sa soseasca cu 3 luni mai repede. N-am avut norocul acesta niciodata. Abia astept sa deschizi topic la The New Explorer, ma voi abona categoric. -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
haro a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Asta da cadou de Craciun! Superba noua jucarie, sa va bucurati de ea! Arata foarte bine. -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
john_skoda a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Felicitari pentru noua achizitie. Arata foarte bine, mai ales in realitate. -
Salutare, s-a mai intamplat cuiva sa i se tocească dinții la axul planetarei dreapta față la T5? Partea dinspre cutie! Cutie dsg 7 trepte motor 2.0! Menționez ca am schimbat planetara si merge, dar cred ca e afectată si flansa din cutie (piesa mama), a schimbat-o cineva? Mulțumesc! Ax pdf.pdf
- Ieri
-
Mea culpa. Credeam ca aveai all season rulate inainte.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
andrei_221 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
atata timp cat nu curge ulei, filtrul este strans suficient. Asa se si strang filtrele insurubabile, la mana. -
ACT-ul e relativ ok pe evo2, doar ca ar trebui sa intre/iasa mult mai tarziu, adica pe la 1900rpm, cand ai suficienta turatie si rezerva de cuplu. Pe evo1 se pare ca vibreaza prea mult, nu e deloc optimizat, nu e ok sa te simti ca intr-un fiat de 600-700cmc, chiar si smartul si loganul in 3 cilindrii se simte mai bine decat ACT-ul . Se poate testa ACT off cu mufa scoasa, apare eroare in bord si nu mai merge cruise control, in rest nimic grav, e alta viata! Merita toti banii ACT off.
-
Pai kumho erau..noi. Venite la pachet cu masina, noua 😀. Dar da, dot 3524, anvelope touring deci nimic extravagant.
-
Intretinerea si costurile service Kodiaq 2
d@niel mina a postat în topic iniţiat de razvan.ac din Kodiaq 2
Cati litri de ulei au întrat? -
E normala diferenta de aderenta in cazul unei anvelope noi fata de una veche si intarita. Nu stiu cum e la all season (dar si astea sunt mai apropiate de cele de iarna), insa anvelopele de iarna se degradeaza vizibil dupa o iarna, in conditiile in care sunt tinute trei sferturi din an la rece si intuneric. Cele de vara, nu sufera degradari notabile, vorbim de marci de top. Testele facute cu anvelope noi s-ar putea sa releve surprize daca s-ar repeta cu unele de 2-3 ani..
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Si uite asa pe neasteptate , a venit noul agregat cu vreo 3 luni inainte de termen ......Mai multe detalii despre cum a fost posibil, intreaga aventura pana la achizitie si ce am patit cu dealerii vor urma pe topicul din aria dedicata ( trebuie sa imi fac timp sa il fac) , cert este ca de Vineri 12.12.2025 sunt in posesia lui.... Deja am facut 85 km in ziua de achizitie , majoritari de autostrada , pentru a roda franele , incarcare baterie si testare generala de probleme ......detaliile vor urma. Intre timp , Exploratorul "Vechi" nu ramane neglijat , pentru ca vestea masinii noi a venit pe "nepusa masa" ,aveam deja planurile facute cu deplasarile de anul asta. Nu imi plac schimbarile pe ultima suta de metrii asa ca dam inainte cu planul. Ca si idee abea de pe 17 Ianuarie 2026 pot sa las masina la reparat pentru incidentul de mai sus pentru ca abea atunci ajunge ultima piesa comandata in service . Pana atunci cred ca mai aduna vreop 1500 km lejer.
