Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
@acidone77 Mersi! Lambo "dupa" Temu! 😄 Nu-i da foc! O sa ia singur! 😄💥🔥
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Fain "Lamborghini-ul" asta Pana una alta, am luat la firma un BYD Sealion 7. Vedem daca ne putem impaca cu el sau ii dam foc - Astăzi
-
trebuie revopsite ... de la apa sau umezeala in timp s-a oxidat vopseaua intre vopsea si janta si se umfla. Se poate curata cu o perie de sarma si revopsite acasa. Sau total la un atelier.
-
Am verificat mufa la senzor este ok, cablaj ok . La grupul de valori 03 arata nivel ulei ok temperatura ulei -60 grade.
-
Am zis ca n-as conduce o electrica nici gratis! Acum, daca ma platesc...ce sa fac? Parere personala? Mai misto decat sa mergi pe jos! 🥴
-
Verificati rolele ,daca iese vaselina din ele trebuie inlocuite . In general nu cureaua este cauza .
-
Dupa mintea mea, inspectarea, controlul vizual nu presupune demontarea curelei pentru ca daca ai dat-o jos poti s-o si inlocuiesti cheltuiala cu manopera fiind deja facuta.
-
Depinde foarte mult de crapaturile de pe interior. Daca faceti greseala sa invartiti pe dos o curea noua, s-ar putea sa vedeti cum apar crapaturile in mana voastra.
-
O fi fost diesel, acolo exista interval de schimb. Putini km, oricum. Cat despre crapaturi/fisuri, doar cineva experimentat poate evalua daca sunt sau nu superficiale si cat/daca pot afecta rezistenta curelei. Cam asa se face, doar ca de aproape. Se numeste inspectie, iar in urma ei se incadreaza podul intr-o categorie de risc si se introduce podul intr-un plan de reparatii. Daca e grav, se comanda o expertiza, iar in urma ei se recomanda interventii majore asupra unor elemente, sau un pod nou, daca asta vechi e atat de grav afectat incat prezinta risc major de prabusire. In Romania, cele mai multe produri au peste 50 de ani de exploatare, majoritatea fiind incadrate in categorii de risc ridicat. Cu toate astea, nu se prabusesc peste noapte.
-
30k Km mai tarziu, a venit randul senzorului doi de O2 sa dea rateuri si ieri l-am inlocuit. De data aceasta nu am mai luat OE, am ales un Bosch la jumatate din pretul unuia OE (care dura si vreo 2 saptamani sa ajunga). Am crezut ca rezolv eu montajul ca si prima data, m-am pregatit temeinic (vedeti in poze), dar ...nu am reusit. Accesul este destul de tricky, am demontat si suportul de plastic al pompei ABS pentru mai mult loc (trebuie sa il pun la loc zilele urmatoare, ca nu am apucat), am incercat folosirea si altor accesorii (prelungire chei, adaptor reglabil in unghi), dar chiar daca am format in final un adevarat ansamblu pentru desfacerea senzorului (ca asta era problema principala), cheia mea clicket nu mi-a oferit suficient spatiu si parghie pentru desfacere. Asa ca am fost nevoit sa merg la un atelier local unde cu ajutorul adaptorului folosit la primul senzor O2 si o cheie (vezi poza) mai ..."tare" (marimea conteaza...) am rezolvat in 15 minute... Ce sa facem...nscf, scula conteaza!
-
Acum, ce i drept, si la un pod, se uita un specialist in lung, si zice ca i ok. Iar piciorul podului se pipaie cu mana de unul cu multa experienta. Tot din inginerie citare, ca am facut vreo 5 ani pe acolo Ideea e ca trebuie verificata, se plateste se cere factura si daca se rupe, se cere despagubire la reprezentanta. Sa vezi atunci recomandari.....de schimb Ca la tsi, in garantie.......face zgomot dar nu i problema, mergeti linistit Daca plateai sa ti masoare sageata, cu factura, sa vezi cum recomandau pe urma schimbarea
-
salutare, ieri am fost la service, pentru revizii la Tiguan si stand acolo, langa masina mea era o Skoda Octavia 2019 ceva de genul cu 70.000 km, pentru distributie ... cureaua pana nu au dat-o jos ca sa o poti intoarce cu zimtii in sus si sa apesi sa vezi intre zimti ... ziceai ca e noua, dar avea multe crapaturi, curea originala ... Acum nu stiu exact ce motorizare era, stiu ca era 4cy si daca km erau reali, mecanicii ziceau ca sigur are mai multi km ... Dar ca idee ... Ochiometric, pana nu o dai jos ... parerea mea ... Si in reprezentanta tot oameni lucreaza, chiar daca au aparatura de ultima ora, e degeaba daca nu au training sa stiu cum sa o foloseasca ...
-
Verifica axa cu came si tachetii
-
Skoda O3 nonFL, Gri Quartz, echipare Joy + some retrofits & more :)
Adria_n a postat în topic iniţiat de Adria_n din Masina mea
-
De curând am achiziționat un Audi a3 8l 2001 1.9 tdi ASZ cu o problemă la injectoare,problema fiind pe pistonul numărul 1 cu o valoare de 2.99,celelalte având valori normale am inversat un injector cu valori normale pe injectorul nr1 dar tot în zadar tot valoarea de 2.99 persistă pe pistonul nr1 Am măsurat compresia pe pistonul nr1 având peste 25 de bari ceea ce este ok am măsurat cablajul din injector până în calculator,toate firele sunt bune nu au întrerupere,ulterior am crezut ca problema este din calculator,am dat calculatorul jos i-am făcut immo off și l-am montat pe altă mașină și merge perfect cu valori normale pe toate injectoare A la întâlnit cineva problema asta ? Căci eu sincer nu mai știu ce să-i mai fac
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Argumentul e nesemnificativ pentru a motiva pe cineva sa treaca la EV. -
Este la fel ca model, tapiterie dar diferă poziția pinilor in mufa,adică partea electrica, se poate face de către un electrician
-
Dai jos izolerul negru de pe ele si la capat sunt numerotate , la ambele capete din ce imi amintesc , le prelungesti si le asezi la loc
-
Se demontează capacul. Se face semn pe capac si corpul pompei pentru a-l pune in aceeasi poziție deoarece de poziția lui depinde cantitatea de combustibil injectata. După montare se strâng parțial șuruburile și se verifică cu vcds cantitatea injectata (verificarea se face la cald deoarece pe măsură ce se încălzește motorul aceasta scade deci trebuie sa ajungă apa la 80-90 grade), daca este nevoie se ajustează cantitatea prin lovirea ușoară a capacului cu un ciocan in stânga sau dreapta după cum este necesar. După asta se strâng cu grija șuruburile definitiv. Avansul nu este influențat de aceasta operațiune.
-
Da, nu este scump senzorul, este pe bosch, dar nu știu un lucru. Daca desfac pompa sa schimb senzorul, se dereglează iar pompa? Senzorul este în partea de sus, unii mi au zis ca nu are treaba, alții au zis ca se dereglează și acolo.
-
Va referiti la seria masinii sau a casetofonului?
- Ieri
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
ulei schimbat la 5000k... pai se compara o electrica care nu schimba practic uleiul niciodata? -
Salut, am găsit și eu cablurile rupte la passat cc 2012 în partea stângă în portbagaj, sunt toate maro, cum pot să aflu care de la ce sunt de oarece sunt rupte de tot, mulțumesc !
-
Un mic rezumat pentru cei care inca asteapta masina. Dealerul poate vedea strict statusul comenzii si etapele sunt urmatoarele : "Timp de livrare nestabilit / Autovehicului poate fi modificat" - asta dureaza cam toata perioada de asteptare in afara de ultima luna care este impartita in 4 etape: 1) "Confirmare de productie" - aproximativ o saptamana pana pregatesc stocurile , reconfigurari linie productie 2) "Final de productie" - efectiv masina se asambleaza in cateva ore si i se aloca serie VIN 3) "Livrare fabrica > depozit Curtici" - se asteapta sa "se umple trenul" si dureaza aprox 2 saptamani 4) "Livrare Curtici-dealer" cu camion transportor si pregatire masina pentru predare client - aprox o saptamana Un mic hint.Din momentul cand masina a ajuns la dealer si este preluata,se va putea introduce seria VIN in aplicatia MySkoda si masina va fi recunoscuta.Nu se va putea si activa bineinteles,fiind nevoie de prezenta celor doua chei,dar ea se poate adauga. Cu insistente la dealer nu o sa rezolvati absolut nimic,ei pot vedea doar statusul comenzii. Cu insistente la importator,puteti crea o plangere spre dealer cum ca nu stiti nimic despre masina si veti primi in schimb referinta la termenul din contract. Cu insistente la fabrica veti crea o plangere la importator care va crea o plangere mai departe la dealer si veti primi in schimb termenul din contract,doar ca plangerea va trece prin multe maini si va crea foarte multe probleme. La o adica,de aceea este trecut acel termen in contract...nu trebuie semnat daca nu sunteti de acord cu el. Trebuie rabdare,masina este extrem extrem de cautata,toate sloturile alocate de productie de anul acesta pentru Romania au fost terminate inca de la inceputul verii(la inceputul anului,fiecare tara isi estimeaza comenzile,ca fabrica sa isi planifice productia) Eu am comandat la inceputul lui ianuarie si masina a venit la inceputul lui octombrie.Termenul din contract a fost respectat in totalitate,cate saptamani au scris,atatea a durat. Deci cam fix 9 luni de zile pentru un RS cu toate optiunile din lista : trapa,incalzire stationara,carlig,plasa despartitoare,RPA,podea portbagaj variabil,interior RS suite,pachet Winter Sport,Technoloy 13" PLUS,pachet Simply clever,covorase,aparatori noroi etc
-
Chiar am uitat ca se poate schimba, nu am schimbat niciodata si ma gandeam ca nu se mai gaseste dar vad ca multe piese din pompa inca sunt disponibile de la bosch.