Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Astăzi
  3. skodamen

    Noul motor 1.5 TSI

    Asta iti da AI pentru orice masina, ba chiar te baga in ceata
  4. corad0

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Asa e, "cauciucaria" se strica mai repede daca masina sta nemiscata mult timp. Macar sa mergi si sa te bucuri de ea! E bine ma gandesc sa verifici pernele din an in an, in caz ca apar fisuri. Ce alt tip de mentenanta preventiva mai e recomandata pentru suspensia pe aer?
  5. tavitara

    Baterie (Touareg 7P)

    Dupa schimbarea bateriei azi am facut primul plin Doar ceasul a trebuit sa il reglez atunci , in rest nu am observat probleme Pana acum la plin Mi s-au aiurit indicatoarele analogice si digitale referitoare la rezervor In loc de aproximativ 1200 km autonomie imi arata 500 km pe unitate Iar rezervorul imi arata ca ar fi putin peste jumatate desi am pus peste 80L acum Nici macar nu sunt corelate indicatiile , pe unitate imi arata sub jumate de rezervor si pe ceas imi arata peste jumatate Unde ar trebui sa imi indrept atentia ? O stergere de erori ? Sa codez bateria ? Nu am apucat sa ajung la cineva sa o codeze Ce ar putea cauza acest comportament ? Senzorul de combustibil avea o problema pe pelicula metalica atunci cand era in partea de jos , rezervor gol , nu se mai ridica acum de la zero , dar imediat ce miscai masina si se misca putin si plutitoul isi revenea - nu se comporta insa asa Nu am mai lasat rezervorul gol niciodata si nu am mai avut problema Multumesc
  6. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    @corad0, eu zic ca e alta mancare de peste cu un compresor de fabrica in ideea in care cel de pe o masina de fabrica este utilizat mult mai putin, deci clar tine mai mult. Eu am abuzat mult de el, mai ales primii ani, cand toata ziua ma jucam sus-jos cu ea. Eu zic ca te va tine mult mai mult, fara probleme! Nu cred ca tine de drumuri sincer.. cum ziceam, am abuzat de el mult la inceput mai ales. Ma astept cu cel actual sa tina mult timp, avand in vedere ca nu mai joc cu sistemul atat. Acuma cat despre perne... nu stiu la cat recomanda producatorul sa le schimbi la o masina de fabrica dotata cu perne. Dar ma astept sa fie intre 5-10 ani. Pana la urma e un cauciuc acolo, care mai imbatraneste, comparativ cu un arc. Eu mi-am propus sa le schimb la 5 ani, pentru siguranta. Ziceai de contra-cost, deja nu mai e vorba de contra-cost, ci mai degraba de timpul pierdut si situatia in care te pune cand se strica ceva. Imi place mult VR6le. Asa de mult incat merg cu ea cu orice ocazie prind, e folosita in regim daily as putea zice. Si cand folosesti o masina veche in regim daily, inevitabil apar problemele si vin problemele. Daca as tine-o bibelou, si mers cu ea odata la weekend, sunt convins ca ar trece mult timp fara sa se mai strice ceva.
  7. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Vezi? D-aia schimb eu masina la 7 ani. Unii spun ca la Octavia IV 1.5 TSI distributia e fara intretinere. Altii spun ca la 210000 km. Acum e prima data cand vad ca la 8 ani. Eu o sa fac distributia cand o sa imi spuna service-ul ca trebuie facuta daca nu o vand pana atunci. Dar, iata ce raspunde AI la aceasta intrebare: Intervalul de schimb al distribuției la Skoda Octavia IV 1.5 TSI (motor pe benzină) nu este unul fix, ca la motoarele diesel mai vechi, și poate genera confuzie. Conform informațiilor generale pentru acest motor (care folosește o curea de distribuție), recomandările variază, dar un interval stabilit din fabrică pentru înlocuire completă este adesea foarte mare sau nu este specificat, punând accentul pe verificare: Recomandarea generală de la producători (uneori citată de dealeri/utilizatori): Multe surse, inclusiv unii dealeri, indică faptul că nu există un interval de schimb fix (în ani sau km) stabilit de fabrică, ci se recomandă verificarea curelei de distribuție la fiecare revizie după un anumit kilometraj (de exemplu, 90.000 km sau 150.000 km). Intervale extinse menționate: Unii utilizatori și chiar dealeri au menționat intervale extinse, cum ar fi 200.000 - 210.000 km sau 10 ani pentru înlocuire, dar cu recomandarea de a verifica starea curelei după un anumit kilometraj (de exemplu, 150.000 km). Intervale pentru piese aftermarket: Unele site-uri de piese auto, care vând kituri de distribuție, menționează intervale mult mai scurte, cum ar fi 70.000 km, dar acestea sunt recomandări generale ale furnizorului de piese și nu ale producătorului auto (Skoda). Recomandarea cea mai sigură este să consultați: Manualul de utilizare al mașinii (secțiunea de întreținere). Un service autorizat Škoda cu seria de șasiu (VIN) a mașinii dumneavoastră, deoarece intervalele pot depinde de anul de fabricație și de codul exact al motorului. În lipsa unui interval clar de înlocuire, este crucial să se efectueze inspecția vizuală a curelei la revizii, conform indicațiilor producătorului, pentru a detecta eventuale fisuri sau semne de uzură.
  8. mad_kat

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Buna asa, si masina misto, si colorata 'Alceva
  9. fchitu

    ID.4 - probleme

    O intrebare in caz ca mai citeste cineva; nu mai am lumini de zi la unul din faruri - DRL. Exista doar o banda galbena slab luminata. S-au ars ceva leduri sau e alta problema? Celalalt far este ok. Masina a iesit din garantie. Multumesc
  10. EEXCALADE

    Noul motor 1.5 TSI

    Masoara diametrul la doua role ,cea mai mare si cea mai mica ,apoi calculeaza cate ture face cea mica in timp cea mare face o tura. Apoi le desfaci si vezi cata vaselina are fiecare ,suprafata de frecare….
  11. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Daca pentru curea as intelege termenul de 8 ani (care o fi sursa?), pentru role care o fi explicatia?
  12. ShadoWzZ

    Kodiaq RS

    Downpipe cu catalizator sau catless ? Eu am cu catalizator euro 6 si nu atinge masina cifrele maxime din descrierea turbinei. Daca vrei sa vezi cum se misca masina cu asa ceva pe ea, cand mai ajung prin B ne putem vedea.
  13. halamadrid

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Asta din fata e Arteon.😀 Faina culoarea, arata mai bine decat pe Golf.
  14. DB86CLP

    BENTLEY "de saraki"

    ehhh....eu am cumparat Transit din 1996, cu motor 1.9TD (platit vreo 3500 de lire daca imi aduc bine aminte) Cred ca sunt cam 20 de ani de atunci.
  15. mkvgti

    Kodiaq RS

    vedem ce va iesi, oricum strang piese deocamdata, in primavara ne apucam de treaba.
  16. marius1982.11

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Care Lexus ca a zis e tot vag? Pare arteon, si chiar are culoare, nu alb-negru si cele 50 de nuanțede gri. Naiss!
  17. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    A fost un eveniment "Transit" de curand in UK care a intrat in cartea recordurilor. Vlad Micsunescu a fost prezent, are multe postari: Am muncit si eu pe un Transit nou timp de 8 luni, e dragutel! M-a enervat partea cu ad-blue chiar si la asta pe care o am acum, la fel..cand ti-e lumea mai draga, refill ad-blue! Nu mai zic de complicatii si dureri de cap cand se strica ceva.. 😡
  18. EEXCALADE

    Noul motor 1.5 TSI

    In 90% din cazuri nu cureaua face probleme ci rolele ,in special cele mici .
  19. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Am schimbat clapeta de accelerație cu una din dezmembrări cu aa în coadă. A mers bine 20 de minute , până m-am oprit. La plecare s-a aprins din nou chek engine și cu aceeași eroare . O să încerc să mai fac încă o dată testul cu fum.
  20. DB86CLP

    BENTLEY "de saraki"

    :))) am gandit dar nu am mai scris de trebuie - am vrut sa scriu ca le exclud pe cele de nisa Am fost si prin UK si am vazut masini, chiar am si cumparat in trecut un Ford Transit recovery.
  21. @albinaru De fapt care este problema pe care o întâmpini?
  22. Orice defectiune la motor afecteaza negativ regenerarile sau le anuleaza ,in functie de prioritate.
  23. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Cel mai simplu e sa dai jos capacul de plastic si sa vezi cum arata cureaua, daca nu are microfisuri atunci o sa mai duca. Normal se schimba la 8 ani sau 200.000 km. Recomandat e sa o schimbe cineva care sa o faca in tolerantele alea foarte stricte de 1 grad (sau daca nu umbli la pinioanele de la axele cu came sunt sanse de 50% sa ramana in tolerante). Vezi poza de mai sus (cea cu codurile de motor).
  24. Bebeee

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Fain si Lexusul din spate.
  25. Deci , dacă Ecu identifică ca necorespunzătoare o bujie, poate "amăna" regenerarea activă ? Multimetru zice că sunt bine toate.
  26. Mihai94TDI

    Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]

    Eu nu intleg de ce mi se șterge o întrebare pe care am pus-o?, am montat pe o skoda octavia 2 2007 motoras 3c0 față si cand am montat si motorașul spate am observat ca diferă mufa la motoras pe spate știe cineva cum vine repinuite daca pun mufa de b7?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!