Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Impozit, RCA, CASCO, revizie ulei.
-
poti spune te rog ce costuri aferente mai mare are acel 2.0 TSI?
- Astăzi
-
Nu e cine stie ce economie de taxe Eu as lua 2.0 Iar alea nu sunt SUV-uri , Tiguan si Karoq , deci merg si fara 4x4
-
WOW! Chiar nimeni, nicio părere?
-
Faptul este împlinit. Cei care au recondiționat turbina au spus că acum este ca nouă, au cerut și demontarea admisiei, au făcut testele împreună. Mecanicul a curățat electrovana n75, era murdară și avea urme de ulei. A mai găsit un furtun de aer crăpat, mâine sper să primesc mașina
-
Stie el un proiect de inceput in Arad daca vrea 😆
-
1.5TSI daca vrei costuri mai mici ( consum, taxe, etc ) 2.0TSI daca vrei un MOTOR, dar vine cu costuri aferente mai mari
-
buna ziua.detin un passat b6 cbdc 2010 e5 2.0 tdi si trebuie sa schimb fisele bujiilor actualele sunt deteriorate.Am gasit cele 4 fise(cabluri) febi dar am o dilema daca ma puteti sfatuii. Nu imi dau seama de locatia unde sunt cositorite actualele cabluri.Cine imi poate da un sfat cum sa fac ai multumesc anticipat
-
Cutiile MQ250 si MQ281 sunt ok ca si fiabilitate, el zice doar de partea ca au treptele mult prea lungi si ca daca nu ai macar 2000rpm motorul se simte lesinat rau / ai lag mare daca ii dai talpa (fie ca ai turbo normal sau cu geometrie) exemplu: cu treapta 3 mergi normal cu 50-60 dar o poti duce pana la 145, treapta 4 mergi cu 70-80 dar se duce pana la 170. Treptele sunt calculate pentru WLTP/RDE. Parerea mea e sa iti iei 1.5t daca mergi in oras(depinde si ce oras) si 2.0d daca mergi mai mult prin afara. Recent am testat 1.5 la urcare pe rampa mai abrupta, daca dezactivezi esp sa stii ca se comporta ok.
-
Cel putin o afirmatie de acolo este contestata de un studiu Stanford. Dynamic cycling enhances battery lifetime Un articol care sintetizeaza studiul. Science Says Hard Acceleration Might Be Good For Your EV Battery
-
Parere personala: SUV non 4x4 e ca berea fara alcool. Mai bine bei apa. Altfel, Tiguan 2.0 tsi 4x4 cu DSG e altceva, doar ca, daca vii de pe berlina, nu te impaci spatiul interior, mai ales din portbagaj.
-
In bugetul respectiv vorbim doar de masina second hand. Ca sa le impaci pe amandoua iti propun un Tiguan care pe 1.5 TSI vine cu DQ381. Cred ca si Karoq-ul vine tot cu DQ381 la acest motor.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://pspowers.com/understanding-ev-battery-degradation-causes-effects-and-solutions-for-long-term-performance/ -
Asteptam sa treci si tu pe un Golf...R32 poate 😁
-
-
A fost super sa ne intalnim aseara! Va anunt si data viitoare cand vin la Timisoara
-
Eu as merge pe 2,0 TSI cu cutia DQ381. Diferenta de dinamica intre cele 2 motorizari face toti banii. In afara de asta, cutia DQ381 este mai fiabila decat DQ200. DQ381rezista pana la un cuplu de 420 NM, in timp ce DQ200 se monteaza pe masini cu motorizari de pana in 250 NM. In timp DQ381 a avut mai putine probleme decat DQ200. Poti face o comparatie intre cele 2 cutii urmarind acest site: https://tvsengineering.com/en/dsg-gearbox/dq200/#theContent Deci, daca ar fi dupa mine, as merge sa ezit pe 2.0 TSI si cutie DQ381.
-
Am revenit cu un update legat de cazul meu: la finalul lunii mai am lasat masina in service (cu ajutorul unei avocate am reusit sa facem putin scandal si sa-i punem pe treaba - altfel ma trimiteau acasa si-mi spuneau ca nu aveau ce sa-i faca // cu ajutorul avocatei am reusit sa obtinem o masina la schimb pe perioada reparatiei si masina a ramas in service) si am ridicat-o acum, luni, adica 3 luni si ceva mai tarziu. Dupa o gramada de investigatii si teste/cercetari s-a inlocuit "unitate comanda motor", mai exact computerul de la motor. Pana acum, primele 2 zile de facut destul de multe drumuri prin oras au fost fara probleme si tind sa cred ca s-au rezolvat problemele. Daca mai apare ceva nasol revin cu un update, daca nu, sa fim sanatosi si drumuri bune tuturor
-
-
Pai, vrei masina noua sau sh? La bugetul zis de tine nu te incadrezi cu nicio motorizare din cele doua, daca discutam de Octavia/Golf, nu stiu la celelalte modele. Daca banii nu-s problema, 2.0 tsi. Daca vrei sa economisesti niste banuti, 1.5 tsi 150CP cu manuala e alegerea ideala. Cuta manuala de pe O4 a avut initial niste sincope eliminate pe parcurs, nimic de nerezolvat, char daca Initial Skoda schimba cutia. Din folclorul popular, cica o "saiba" din cutie era subdimensionata.😀 Cutia manuala de pe O3 nu a avut raportata problema respectiva, deci constructorul s-a calicit la un element banal din cutie in cazul O4. Fiabilitate: ambele motoare sunt fiabile, 1.5 tsi nu are raportate probleme, iar daca ne referim la 2.0 tsi ultima generatie, e la fel de fiabil. Consumul: la o viteza medie de 15 km/h in marile orase, ce pretentii ai? Consumul la ambele motoare se invarte intre 9-11%. Afara din localitati se schimba treaba, 1.5 tsi nu trece de 5.5% daca nu duci masina peste 130 km/h. Mers legal si constant: 5.1-5.2%, chiar 4.xx%. Mers 900 km pe autostrada, teren relativ plat, noaptea, intre 150-180 km/h- 6.2%. 2.0 tsi poate fi chiar mai economic decat 1.5 tsi. As alege oricare dintre cele 2 motorizari ( cu un plus pentru 2.0 tsi), dar DSG numai DQ381 cu 2.0 tsi. Legat de faptul daca 1.5 tsi face fata unui traseu mai dificil, zic doar atat: cateodata am impresia ca 1.5 tsi are mai mult de 150CP.😃
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
spido a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Da,totul e ok. La maneta pilot nu se taie/modifica nimic. - Ieri
-
Am testat si eu azi Tyron insa pt mine e o dezamagire. Masina testata Tyron 2,0 tdi 4 motion 190cp . Am testat-o la deal la vale , drum drept , serpuit si pe ploaie . Desi imi gasesc repede pozitia la volan in acest caz nu am reusit , din cauza ca volanul are cursa de reglare scurta pe orizontala / adancime si ca sa stau relaxat cu picioarele trebuia sa stau cu mainile prea intinse . Are un delay pronuntat cand vrei sa tasnesti rapid ( pe toate cele 3 moduri de conducere) indiferent daca pleci de pe loc sau din mers - asta mi se pare un mare minus ( exact momentul in care ai nevoie sa iesi dintr-o situatie , sa eviti ceva , sa intri rapid intr-o intersectie etc , masina iti pune bete in roate), odata ce isi da seama ca trebuie sa puna toata puterea , o face binisor . Pozitia in scaun e ciudata pare mai degraba o berlina , cel putin asa am perceput eu . O alta chestie - aici sunt subiectiv pt ca mie personal nu-mi plac , este tableta si ceasurile tableta - digitala , orice vrei sa faci rotita si meniuri si aiureli care pe mine nu ma atrag . N-am gasit , poate nu am vazut eu bine , obtiunea in meniu sa dezactivez start stop Interesant butonul de start , amplasarea pe consola intre scaune. Vizibilitatea privind suprafetele vitrate, oglinzi, foarte buna. Portierele suna urat la inchidere , antifonare slaba , se aude cum guita motorul . Voiam sa inlocuiesc Touaregul vechi de 10 ani insa acest Tyron e un copil mic si slab iar pretul lui e extrem de scump pt ce ofera , dpmdv binenteles. Mie nu mi se potriveste
-
Pe Golf 5.7% la 130km/h mers cu ACC Sibiu-Budapesta (peste 500km de autostrada). Octavia sigur are cutia mai lunga, ar trebui sa fie similar. 140km/h vreo 6.5%, mai departe faci tu calculul. Motorul trage OK la deal, diferenta fata de acel 1.6 va fi mare, ai cu 50% mai multi cai putere si aia conteaza. In Bucuresti 8%, cu start stop, evident, dar poate fi si mai mare pe distante scurte. Motorul pare a fi OK.
-
Dar cum explici ca eu am masina din mai 2020 si nu am avut nicio problema cu cutia? Eu am o singura explicatie: cutia nu are nicio problema sau poate doar câteva făcute lunea sau cine știe ce alte cauze.
-
New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 - 1.0 - "OCTI"
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Crs.Vag din Masina mea
Wd3-ul de care spun cred ca e chiar mai ieftin. Dar repet, e un aspirator simplu...nu de ala de 300€ de injectie.