Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 95 zile.
- Ultima oră
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
skodamen a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Ce firma ai pus? - Astăzi
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
vizitator a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Atunci zgomotul nu era de la distributie, ma gandesc eu. Mie imi spuneau mecanicii de la Avia ca la 1,2 TSI zgomotul de la pornire de multe ori este produs de amorsarea pompei de ulei si nu de alungirea lantului. In locul tau as duce masina inapoi la cei care au schimbat distributia, legal ai garantie la lucrare si la piese. -
Si vara la cati km ai regenerare? @_R_A_D_U
-
Multimedia - Antena GPS - Nu mai functioneaza
cosminwon a postat în topic iniţiat de AlexandruGalati din Passat B8
Salut! Eu nu am sistemul de navigatie pe masina,am doar multimedia. Displayul din bord este cel mediu ca marime(nu este cel.mic). Daca schimb unitatea din torpedou(banuiesc ca aia are gps-ul integrat),imi apare componenta activa? Am patit-o la un Q5. A mers pana i-am pus contactul. Multumesc! -
Salut! Incearca si fa un basic settings la cutie. Posibil sa-si revina. Cati km are masina? Daca are multi(300+),posibil sa fie si din ambreiaje.
-
Și la mine e la fel. Iarna regenerarea e chiar la 600km. CFFB, 350k km.
- Ieri
-
Salut ai reolvat problema Buti9112?Am aceiași problema cu un Audi A6 din 2011 si nu stiu ce să-i mai fac.Multumesc
-
se refera la convergenta pe spate. nu are legatura sensul surubului, ca el tot pe excentric lucreaza. dar ... trebuie puse saibele excentrice noi, pentru ca e foarte des intalnita problema saibelor uzate, care stau pe loc cand se invarte surubul... si de aia nu se regleaza nimic,. Nici nu ai idee ce usor se reteaza motul ala care prinde pe canalul din surub... chiar si la saibe noi, dar neoriginale, la care e metalul moale... Nu cred eu ca ai schimbat toate cele 4 brate pe fiecare roata... Daca nu iese totusi convergenta, trebuie umblat si la bratele mici fixe (inlocuite) eventual chiar si la S-urile superioare .... iar pe interior, anvelopele se uzeaza si de la cadere aiurea, care se regleaza din S-urile ... la care nu prea poti ajunge si majoritatea mecanicilor nu se streseaza sa umble la reglaje...
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
sau un PM cu seria de sasiu sa vedem daca masina are actiune -
e in mijlocul Mordorului... nu ai acces la el... decat prin demontare totala bord.
-
Asa era si la mine acum un 1 an si de atunci a început diferența asta
-
Ai folosit AC-ul relativ putin?
-
înlocuire Instrument cluster
Dany_aleksandar a postat în topic iniţiat de Dany_aleksandar din Ibiza / Cordoba
@spido În primul rând vă mulțumesc pentru răspunsul prompt ! Astfel, mai bine las clusterul original și n-am alte bătăi de cap. Ați putea vă rog să mă ajutați cu pașii pentru coding pe VCDS (dețin unul și l-aș pune la treabă...) și eventual, dacă se poate, o schemă pentru legăturile celor 3 butoane? Aș opta pentru montarea lor din cauză că pe lângă faptul că jugul cu manete pentru tempomat și computer de bord este greu de găsit în dezmembrări, iar cele noi au un preț de aproximativ 400 de lei, am avut în trecut o experiență cu niște manete nefuncționale primite prin curier. Multă stimă ! -
La mine se regenereaza la fel, 350 km, in regim autostrada -astă iarna și acum pe pe vremea asta la un drum de Bg.
-
1-da,asa este 2-da,poti face asta dar e pacat de aspectul non OE. Va trebui insa o alta interfata ptr citit codul pin al ceasurilor vechi. E necesar ptr adaptarea noului cluster.
-
Salutare ! Mă bate gândul de ceva timp să schimb I.C-ul la al meu Seat ibiza 1.9 ATD din 2002. Am găsit să cumpăr la un cunoscut I.C-uri cu codurile VDO 110 080 105 029A și VDO 110 080 105 044A, pe mașină fiind montate din fabrică VDO 110 080 104 010A . Menționez că motivul principal in proporție de 90% este dorința de a avea computer de bord pe mașină, restul de 10 % fiind dat de aspectul lor și de faptul că ambele sunt varianta FR... Întrebările mele: 1. Din ce am citit pe forumuri acum mult timp, dacă îmi aduc bine aminte se menționa faptul că se poate pune computer de bord pe Ibizele 6L fabricate înainte de 2006 care nu au avut în dotare de fabrică acest lucru, prin coding pe VCDS și înlocuirea jugului cu manete, cu unul compatibil (care sa aibă maneta pentru ștergătoare cu butoane pentru C.B) . 2. Dacă punctul 1 este posibil, aș putea face o "românească" ? mai precis, să omit înlocuirea jugului cu manete și să montez 3 butoane mici în bord (Up, Down și Reset) care să preia funcțiile pe care le-ar face în mod normal maneta cu butoane pentru C.B. Aș prefera acest lucru datorită faptului că în trecut, am înlocuit jugul cu care a venit mașina din fabrică, cu unul ce are funcție pentru tempomat. 🙃 3. În cazul în care singura variantă de a avea computer de bord pe mașină este înlocuirea clusterului (+ înlocuire manete), este vreunul din cele 2 clustere menționate mai sus compatibil cu mașina mea ? Care ar fi procedura cap-coadă ? Mulțumesc anticipat !
-
Am o întrebare, de ce pe perioada verii își face regenerarea 200 km iar pe perioada iernii face regenerare la peste 400 km la același regim de mers?
-
convergenta se regleaza din capetele de bara.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
ymw a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Salutare!Shock!!!Am înlocuit kit distribuție...toate bune și frumoase,rulat @2000 km și iar la început să zornăie la pornire!Da zornăie...acustic,cred că îl întrece pe cel care l-am schimbat!Ați mai întâlnit s-au auzit vreun caz asemănător...? -
Salut, nu.
-
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
Irinel Tincea a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Si a mea face la fel, fabricatie decembrie 2024, am 30.000 km, dar face de noua asa. Am fost la Porsche Vest 1 cand am facut revizia la 15.000 km si mi-au zis sa stau linistit ca se aude injectorul de addblue si ca este normal. Acum nu stiu cat de normal este, dar ce-i drept aveau un Touareg nou pe stoc, l-au pornit si se auzea la fel. O sa merg acum sa fac revizia la 30.000 km si o sa sa le zic iar. -
Buna colegii ,doresc sa achiziționez o Skoda Octavia second și am înțeles că pot apela pt verificare serie șasiu aici ?
-
Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Ionutz83 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
PDC TPI 20768321_RO.pdf Da-le mura in gura. Daca nici asa nu sunt capabili, sa se lase de meserie. -
Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Scorpionul a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Revin cu problema mea, am vorbit azi la Porsche vest 1 Bucuresti si nu au habar de acest traseu al senzorilor. Parcarea o fac tot pe frana ca sa intru cu viteza mica . O sa insist la WV Romania . -
Am dat cu spumă! Am mers o perioadă. Nimic nou. Am dat și cu spray cu biocid. Am mai mers o perioadă. Parcă-parcă se simțea ceva. Precizez că am intrdodus agent de curățare în fiecare dintre fantele prin care intră aer în mașină: bord, stâlpi, sub scaune, în compartimentul filtrului de polen (în zona ventilatorului) cât prin exterior în zona grilei de admisie a aerului (sub parbriz, grila din dreptul pasagerului). Evident am curățat/ aspirat de frunze și alte resturi și tot compartimentul de sub parbriz. Totuși, mi se pare ciudat, cum am spus și mai sus pentrucă acest fenomen se manifestă numai după pornirea AC...în primele câteva minute... după care totul revine la normal. Și zic că e ciudat pt faptul că în momentul în care opresc AC și rămâne doar ventilația (deci bagă aer cald de afară), nu miroase aiurea la condens. Deci doar la pornirea AC face. Oricum, mi dr pare că respectivul miros a scăzut mult-mult din intensitate pe măsură ce merg cu mașina și folosesc AC. Apropo, unde se află vaporizatorul? Se poate curăța/ spăla ușor?