Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 74 zile.
- Ultima oră
-
Ai avut dreptate, nici nu am plecat bine și a început să facă figuri. Mâine o schimb, sper
-
Pune 4 bujii noi Semnul de bujii de fapt nu e de bujii
-
Am cu el peste 6000 ,majoritatea la drum lung ,doua drumuri de grecia
-
Ce cod de motor si an ?
- Astăzi
-
Mașina este folosită preponderent in extra urban. Regenerări la 350 km fix, indiferent de coef de incaărcare sau de valoarea presiunii diferențiale, carbon mass= 90, inseamnă că motorul este pe ducă? Pare să fie in mințile lui...
-
Bună. Eu sunt nou pe forum și am un Passat b8 2.0 TDI 2015 fără albu. Și de ieri mi-a apărut martor motor cu galben și testerul a dat scurt pe bujia 1 dar culmea semnul de bujii nu rămâne aprins. A mai pățit cineva? 🤔
-
L-as incerca si eu, dar imi este teama de un eventual consum de ulei (care ar ajunge in dpf). Cu toptec 4200, din bidonul de 5 litri bag 4,5 - 4,6 litri la un schimb, diferenta o mai completez pe parcurs ( schimburi la +/- 10.000 km ). Astept cu interes un feed-back despre consumul de ulei.
-
Nu exista locatie de cositorire din fabrica deoarece cablajele sunt intregi. Gasesti tu unde sa le imbini.
-
Capitonaj capota (Tiguan 5N & 5N2)
AndMapp a postat în topic iniţiat de dorinlvd din Tiguan 5N & 5N2
Mulțumesc frumos Doomy, am vazut cam târziu -
Depinde in primul rand de starea motorului dar si distantele parcurse
-
Prin comparatia fiselor tehnice 4210 e mai bun ca 4200 ,ambele avand C30 si 507.00. 4210 ofera avantaj la : vâscozitate la rece mai bună, indice de vâscozitate mai mare, TBN mai mare.
-
De ce ai baga 0w30 in loc de 5w30? Doar daca masina circula mult urban, cu porniri opriri multe, sa zici ca merita, in rest 5w30 e mult mai echilibrat in timp/uzura si temperatura mai ales la drumuri lungi/autostrazi. Bine, 8000km deabia isi face uleiul rodajul in motor, vorba aia
-
Si de la 5w30 treci la 0w30? Tot Ravenol 5w30 bag si eu, dar mie imi ajung vreo 4.3L asa ca am bidon de 5L si nu am cu ce sa il compar.
-
Totusi, de ce lucruri depinde intervalul la care are loc regenerarea si cum ar putea fi modificat ?
-
-
Am pus vmp usvo 5w30 ,nu completez (nu consuma) intre schimburile care le fac in jur de 8000 km
-
@EEXCALADE consuma ceva ulei intre schimburi cu 0w30? Tot 0w30 bagai si de la Rivanol?
-
Nu au fost probleme ,doar suspiciunea mentionata ,suficient cat sa renunt.
-
Poti sa faci reclamatie anpc, trimiti probele pt test. Cred ca sunt obligati sa confirme sau nu daca e fals/contrafacut, in orice caz sa dea un raspuns oficial. Cate falsuri aveam raportate la fostul loc de munca... eu aveam un bidon de 5l, deci nu aveam ce cu ce sa compar. Mai am cateva sute de ml in caz de... In afara de aia ai avut ceva neplaceri sau doar o suspiciune?
-
Doua bidoane ,acelasi ulei ,culoare diferita . Reprezentantul a confimat balbait ca pigmentul ,lotul,fabrica sa mutat ….
-
Ce suspiciuni? Nu de alta, dar acum si eu am tot ravenol. Prima oara cand bag in conservă.
-
Din cauza unei suspiciuni personale am renuntat la Ravenol (suspiciune confirmata ulterior de reprezentantul Ravenol). Ca alternativa am ales LM . Se comporta bine la temperaturi exterioare ridicate ,autostrada...
-
Depinde care varianta de 1.5tsi o alegi si pe ce caroserie. eu am Leon 1.5tsi 131cp la baza(cel cu geometrie variabila) dus in 177cp si in Cluj am un consum mediu de 8-8.5L/100km la pompa; Un prieten are Ateca 1.5tsi DSG 2x4 si are consum de 10L/100km. E drept ca nu facem acelasi traseu si ca masinile sunt folosite de persoane diferite, dar de cate ori am vorbit cu el avea 2L in plus fata de mine in oras si 1L inafara lui. 1.5tsi e un motor decent, in special pe masinile sub 1400kg. Daca faci mai putin de 15.000km/an acea diferenta de 2L inseamna maxim 300L (500eur). Schimbul de ulei as zice ca e nesemnificativ mai scump avand doar 1.7-2L in plus de ulei fata de 1.5tsi. Acum tu stii daca acei 500eur/an ii folosesti la casco sau pentru placerea de a avea un motor mai potent.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Cel mai probabil maneta ștergătoare defectă, (ori nu este bună maneta cu acel cod pentru mașina mea.) mă gândeam să pun maneta mea înapoi cea care are și butoane de BC, sau să încerc să mai cumpăr altă maneta tot cu același cod poate va funcționa? legat de comenzile pe volan am rezolvat problema și funcționează doar ca tot nu am claxon ! -
legat de zvac la plecare, nu modul de conducere face diferenta ci setarea cutiei in modul sport (S in loc de D, adica invarti in fata de 2 ori); caz in care eu chiar simt diferente legat de sunet portiere, culmea, a fost argumentul de baza pt mine, dupa ce am mai testat inca alte 5 SUVuri si doar acesta m-a uns pe inima la acest capitol f important legat de pozitia interioara ca in berlina, asa e si cred ca ar tb sa fie un plus pt un SUV all rounder (folosit destul in oras si care sa fie si comod la drum lung)